Sari la conținut
GoodKat

Bicicleta 1000-1200 lei

Postări Recomandate

Salutare. Vreau sa-mi achizitionez o bicicleta care sa se incadreze in pretul de 1000-1200 lei.

 

Va fi utilizata in regim de oras in principal, poate mici iesiri in natura, nimic extrem. Inaltimea mea 1,90 si cam 87 kg. Ca stil de bicicleta inclin spre trekking, pare a fi o combinatie buna pentru ce vreau eu.

 

Daca aveti sugestii, le primesc bucuros. Pana acum am mai intrebat in stanga si in dreapta insa sunt mult mai confuz decat la inceput.

 

Am primit sfatul sa ma feresc de urmatoarele marci: "Sprint, Drag, Cross, Ferrini ca au cadre proaste - Bulgaria"


Alte sugestii? :)) Eventual modele?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat un amanunt. Bicicleta trebuie sa fie noua. Am un voucher de la primarie si as vrea sa il folosesc, el expirand luna aceasta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut ceva in bugetul tau la Intersport. Arata bine dar echiparile nu sunt prea stralucite.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Is bani putini pentru ce ceri tu de nou. Sau iei ceva cu cadru bun dar in rest cheala :)

Editat de ThunderByte

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Încearcă și Bikexcs . Acum pe toamna au reduceri reale de 20% și găsești o bicicleta buna . PS eu sunt la a doua bicla de la ei și sunt super mulțumit atit de bicla,service cât și de băieții de la magazin

Editat de andrei gras

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

cred ca s cele mai bune variante. la banii astia cele cu suspensie fata sunt praf si daca te orientezi catre un mtb e extrem de greu si cu piese de o calitate slaba.

 

din punctul meu de vedere bicicleta usoara, furca fixa , cat mai putine viteze si roti medii spre subtiri

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru informatii. In principiu aveam cam aceleasi alegeri. Exista sansa sa suplimentez bugetul pana in suma de 2000 de lei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Radu Paltineanu este undeva prin Patagonia,venit din Alaska pe o bicicleta marca Cross !!!

Nu a avut nici o problemă la cadru

Poți vinde voucher ul și sa cumperi second hand găsești pe dirtbike.ro

La ce vrei tu sa o folosești găsești biciclete ok

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Devron k3,8(cred).frane hidraulice echipare entry decenta.la orice bicla de firma plătești logo-ul cu cel puțin 1000lei,aceasi echipare.mergi pe ceva autohton dacă nu vrei bicla de concurs pentru plimbări în parc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca se cauta o bicicleta noua, totusi las AICI un link la anuntul pt Devron Urbio K3.8

 

Am luat bicla noua de la DHS din Cluj si am folosit-o ocazional prin oras.

 

Nu am nimic de reprosat dpdv al calitatii bicicletei, design fain si echipare foarte buna pentru pretul de achizitie, iar clasa trekking-touring este ideala pentru asfalt, insa, venind de la un MTB de 26'' (cu anvelope de strada), parca nu am aceeasi manevrabilitate si de aceea m-am decis sa o dau si sa revin la ce am avut inainte, insa neaparat cu frane pe disc hidraulice.


» Post actualizat in 12 Sep 2018 07:31


Am primit sfatul sa ma feresc de urmatoarele marci: "Sprint, Drag, Cross, Ferrini ca au cadre proaste - Bulgaria"

 

Ar mai fi si Romet (Polonia), par destul de ok (fac si motociclete cu cilindree mica).

Sprint cred ca sunt mai low-spec, insa cei de la Cross au cateva modele destul de bune.

Editat de Vallach

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei folosi bicicleta preponderent pentru oras de ce vrei tracking?

Pentru oras bicicletele optime sunt cele cu roti de 28, cauciucuri slick sau cat mai slick ( latime 25-32) , aparatori, portbagaj, furca fixa. Poti face cu ele si plimbari pe poteci sau forestiere bune.

Ideal ar fi sa aiba si frane pe disc hidraulice, dar e un pic mai greu de gasit noua la sub 2000 ron.

 

La noi inca persista moda asta tampita cu mtb-urile in oras, mi se pare incredibil cum in magazinele de biciclete din zone de campie gasesti muuult mai multe mtb-uri decat biciclete de oras.

Anul asta am vazut multe magazine de biciclete prin Europa si in nici unul nu am mai observat ''moda'' mtb-ului. Si pe strazi la fel, unde chiar se merge cu bicicleta nu prea vezi mtb-uri in oras.

E aberant sa tragi de niste cauciucuri mari si cramponate si de un cadru cu suspensii prin oras , eventual si fara aparatori ca sa te stropesti (sau sa nu mergi cand e ud) , si fara portbagaj sa-ti tii ghiozdanul in spate sa transpiri aiurea...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La noi inca persista moda asta tampita cu mtb-urile in oras, mi se pare incredibil cum in magazinele de biciclete din zone de campie gasesti muuult mai multe mtb-uri decat biciclete de oras.

Anul asta am vazut multe magazine de biciclete prin Europa si in nici unul nu am mai observat ''moda'' mtb-ului. Si pe strazi la fel, unde chiar se merge cu bicicleta nu prea vezi mtb-uri in oras.

E aberant sa tragi de niste cauciucuri mari si cramponate si de un cadru cu suspensii prin oras , eventual si fara aparatori ca sa te stropesti (sau sa nu mergi cand e ud) , si fara portbagaj sa-ti tii ghiozdanul in spate sa transpiri aiurea...

 

Sunt de acord, majoritatea colegilor vin la lucru cu MTB-uri imense de 27.5, roti umflate, oribile si uzate doar pe centru :)

Singura logica ar fi ca mai dau si ture off-road, altfel nu imi explic.

 

Eu am avut MTB de 26'' pt oras (B'Twin Rockrider 300), la care i-am pus anvelope de strada. Cadru de otel, insa relativ usor, furca fixa, ceea ce nu m-a deranjat pt ca nu m-am dat pe coclauri cu ea.

A fost o bita foarte ok pt oras, practica, incapea in lift fara probleme samd.

 

Singurul neajuns a fost franele pe saboti, motiv pt care am renuntat la ea dupa 5 ani in care am schimbat 2 seturi de transmisie (pedalier, foi, lant, pinioane, schimbator spate) si zeci si zeci de saboti.. la cati km faceam cu ea ;)

Editat de Vallach

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la branduri, Pegas, Devron, Romet, DHS First Bike si altele asemenea nu au nici o legatura cu productia in UE.

Toate sunt din China comandate pe bucati cu brandul respectiv si asamblate in UE pentru a evita tariful vamal protectionist pe care l-a impus UE bicicletelor din China( parca 90% taxe vamale la biciclete asamblate si doar vreo 10% la componente).

La partea de cadre sincer nu cred ca e mare diferenta intre brandurile de tipul asta , iar pt o bicicleta de oras nu cred ca ar fi probleme la cadru.

Am avut o singura data un DHS luat de nou care a fost groaznic la calitatea componentelor dar la cadru nu a avut probleme aproximativ 1 an cat am folosit-o ocazional pana mi-a fost furata.

Acum am vazut ca si la bicicletele de genul asta exista modele cu echipare decenta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord, majoritatea colegilor vin la lucru cu MTB-uri imense de 27.5, roti umflate, oribile si uzate doar pe centru :)

Singura logica ar fi ca mai dau si ture off-road, altfel nu imi explic.

 

Eu am avut MTB de 26'' pt oras (B'Twin Rockrider 300), la care i-am pus anvelope de strada. Cadru de otel, insa relativ usor, furca fixa, ceea ce nu m-a deranjat pt ca nu m-am dat pe coclauri cu ea.

A fost o bita foarte ok pt oras, practica, incapea in lift fara probleme samd.

 

Singurul neajuns a fost franele pe saboti, motiv pt care am renuntat la ea dupa 5 ani in care am schimbat 2 seturi de transmisie (pedalier, foi, lant, pinioane, schimbator spate) si zeci si zeci de saboti.. la cati km faceam cu ea ;)

 

Salut!

 

Iti explic eu moda asta cu MTB-urile. Unii dintre noi au avut biciclete chinezesti in copilarie, le stii - alea cu 21 de viteze la care "se optau" rotile si daca te incruntai mai tare la ele. Problema mare la bicicletele astea era ca atunci cand "se optau" (asa zicem noi in Sud la procesul prin care jantele rotilor cu spite deviaza de la plan - nu stiu daca exista in dictionar) rotile, nu mai tineau franele... Si de atunci am dezvoltat o manie cu rotile care nu-mi inspira incredere. Asa se face ca atunci cand "m-am facut mare" mi-am luat un MTB 29er pentru oras, pentru ca sar borduri foarte des (am eu placerea asta) si ultimul lucru pe care vreau sa il fac e sa centrez roti de bicicleta...

 

Intre timp calitatea materialelor si a executiei a evoluat, dar parca tot nu-mi vine sa sar borduri cu o bicicleta cu cauciucuri inguste.

 

Scuze pentru offtopic. Numai bine!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mare lucru sa vezi un om care vrea si el o bicla sa mearga si el cu ea si sa nu vrea carbon si full sp si hidraulice etc.

 

gasesti si sub 10-12mil man,pt ce vrei tu.

 

cand va aud de "echipare" la biciclete - zici ca e masina si are bizonica si tv in tetiere LOL.

 

am avut si inca am si o javra dhs de 1.2mil de acum x ani care inca merge , echipare zero da merge. si ghici ce, nu s-a rupt cadrul, desi poate e mai prost decat ala bulgaria si a avut parte de diferente de nivel peste 0.5m. :)

 

romanu e orbit de specificatii.

 

*end_of_refulare :D

Editat de frigider

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

dar parca tot nu-mi vine sa sar borduri cu o bicicleta cu cauciucuri inguste

Una e sa mergi stilul huligan cu sarit borduri in viteza unde o bicicleta mai solida te ajuta si alta inseamna sa mergi normal cu bicicleta cum spune ca doreste sa mearga initiatorul..

Borduri poti sa sari cu orice fel de roata, tine mai mult de tehnica decat de material....

 

Moda mtb-urilor e fix ca moda suv-urilor in oras, moda pe care nu prea o intalnesti in tarile civilizate. (cel putin aia cu suv-urile pot argumenta cu siguranta suplimentara, ceea ce mtb-ul nu ofera)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am in minte o dubiosenie. Mi-ar placea o bicicleta cu o singura viteza / cateva viteze, cadru clasic, suspensie pe fata +/- si frane pe disc. Geometria care imi place cel mai mult la cadre este aceasta:


Ideea este ca sfaturile au fost cerute unor prieteni care se dau cu bicle de 2-3.000 euro iar probabil ei vad lucrurile din perspectiva lor. Referitor la "de ce trekking" - mi s-a parut compromisul ideal intre un MTB si o bicicleta de strada. Si eu ma mir cand vad atatea biciclete full-suspension (ineficiente la pedalat) prin Bucuresti.

post-60150-0-31284200-1536756608_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×