Sari la conținut
Kinkey

Suzuki GSX-R 600 2007

Postări Recomandate

Motocicleta se prezinta dupa cum urmeaza.



1. Istoric:

Am achizitionat-o de la prima proprietatara (prima proprietara vreodata, nu in romania.).

Aceasta fost cumparata de o domnisoara foarte draguta in anul 2008, dupa care in anul 2015, a ajuns la mine unde se afla si acum. A fost achizitonata la aproximativ 29150 KM. Cand am iernat-o prin noiembrie 2017 avea cam 52000 KM. In dimineata de 11 septembrie 2018 (ieri) motoreta avea 53504 KM in bord. Anul asta am mers extrem de putin cu ea fiindca mi-am achizitonat alta motoreta.

Daca ar fi dupa mine, as pastra-o si as face-o 100% motoreta de circuit, dar din pacate nu dispun de banii pentru a intretine corespunzator doua motorete.



2. Revizii

Toate reviziile si lucrarile au fost efectuate la Cesar de la GRG, in afara de resoftarea hartii de injectie. Aceasta a fost facuta la TNG.

Pe langa asta, se poate gasi un istoric de probleme si rezolvarile lor pe acest thread de forum. /index.php?/topic/726644-roecaeica-sau-a-doua-motoreta-gsx-r-600-k7/



3. Dotari

- Furtune de frana cu insertii

- Filtru de aer sport K&N

- Tank-grip

- Capace de carbon+kevlar pentru protectie de motor de la Carbonadi

- Crash pads R&G Aero

- Evacuare Akrapovic, fara catalizator, dar cu Silencer ce se poate sterge.

- Suport stander bascula.

- ECU resoftat la TNG. 2 harti de injectie. Se pot schimba cu un comutator aflat sub saua de pasager.

- Anvelope Dunlop D212 GP Racer (anvelopa spate suferit o pana, care a fost rezolvata cu un snur.)

- Placute de frana CL XBK5 in stare decenta.

- Kit lant 520 DID in stare decenta.

- Cheie + cheie rezerva

- Sa retapitata ca sa nu fie scandura

- Etrieri R1/R6

- Releu de incarcare mutat intr-un loc ca sa nu se mai poata arde



4. Defecte

- Sunt diverse zgarituri mai mici sau mai mari pe carene. Astea se pot vedea in poze

- Are cadrul de bord sudat deoarece a fost rupt inainte sa o iau eu. Sudura a fost facuta de catre Sirius

- Sensorul de neutru mai da gherle si nu arata in bord becul de neutru tot timpul. Sunt zile in care functioneaza perfect si zile in care nu. Nu m-a deranjat vreodata cu adevarat asa ca nu am vrut sa investesc banii sa repar problema asta

- Oglinzile nu sunt originale. Sunt chinezarii care isi fac treaba dar nu mai sunt super esteitie deoarece am fost nevoit sa pun sugru pe ele sa nu vibreze geamul aiurea.

- La semi-ghidonul drept, bulb-ul acela de greutate e putin indoit. Sincer nu stiu cum s-a intamplat, cert e ca e indoit un pic si tre nitica forta sa fie scos.



5. Observatii

- De cand se afla aceasta motocicleta in posesia mea, ea nu a fost scapata vreodata de pe cric, nu a fost cazuta, nu a fost lovita etc. Nu zic ca a stat in garaj si a fost plimbata doar in weekend, pentru ca am mers cu ea, dar am si avut grija de ea, din punct de vedere mecanic ca ochii din cap.

- Pe langa motoreta, ofer si evacuare stoc care are si catalizatorul, cat si saua monopost. Daca gasesc acasa si etierii originali, ii dau si pe aia.



6. Pret :

Motocicleta se vinde la pretul de 4300 de euro negociabil, sau 4100 de euro NE-negociabil. Daca vreti sa negociati, va invit sa vizionati motoreta pentru negociere face2face.



7. Stare acte

Motocicleta are ITP-ul facut anul acesta, asigurare valabila (sau o pot extinde daca este necesar). Se poate scoate fiscal pe loc ( imediat ce afllu cum se face asta :)) ). Motocicleta este inmatriculata pe numele meu si detin toate actele din trecut.



8. Contact :

0767 33 55 87. George. sau Mesaj privat. Va rog, foarte frumos sa nu imi dati oferte dubioase sau altceva. Le voi ignora complet.

Motocicleta se afla in Bucuresti se poate fi vazuta in zona Timpuri Noi in general in (aproape) orice zi a saptamanii in intervalul 10:30-18:00. Orice test ride se face cu banii in mana + o poza a buletinului. Aditional, o sa vreau sa vad un permis de categoria A, fiindca nu vreau sa o ia la test cineva care nu are permis valabil.


9. Poze :

Am atasat cateva poze in care ar trebui sa se vada cam tot ce e de vazut. Daca e ceva ce lipseste, mea culpa. Pozele mai pot sa fie vazute la acest link : https://imgur.com/a/UIM1wTq fara compresie sau alte minunatii.



Raspunsuri la diverse intrebari inainte ca ele sa fie postate:

- Q: Motocicleta sigur nu a fost cazuta? A: Motocicleta nu a fost cazuta vreodata de cand e in posesia mea. Nu pot sa garantez ca nu a fost cazuta de fosta proprietara.

- Q: Ai dat mai putin pe ea decat ceri acum. De ce esti marlan? A: Am investit mai mult in motocicleta asta decat vor investi multi si consider ca asta e pretul corect pentru ea. Cu siguranta cine considera ca e un pret prea mare poate sa gaseasca o alta motoreta, corespunzatoare bugetului dar posibil si cu probleme aferente. Plus, euro-ul din 2015 nu mai e euro-ul din 2018.

- Q: Dai si un suc cand vinzi motoreta? A: Doar Cola sau Pepsi fara zahar.

- Q: Sunt poze unde nu se vad anumite chestii ale motoretei. Cum asa? A: Orice nu e clar din poze se poate inspecta la fata locului.

- Q: Unde se afla motoreta acum? A: Motoreta se afla intr-un garaj incalzit si supravegheat in Bucuresti in zona Timpuri Noi.

- Q: Boss, cat i-ai dat cel mai mult? A: Cat are pah bord bo$$.

- Q: Stiu motocicleta asta! Pot sa comentez ceva pe thread? A: Da, daca stii motoreta, esti binevenit sa scrii despre ea. Preferabil sa fie adevarul, chiar daca e de bine sau de rau.

- Q: Da' de ce o vinzi? A: Pentru ca mi-am luat o motoreta mult mai fun si care se muleaza mai bine pe nevoile mele :D Plus, ca nu mai vreau sa ma doara spatele. Sunt batran, ce dracu.


Voi mai raspunde pe acest topic la orice interbare in masura in care am informatia necesara :D

Multumesc.


post-74629-0-94884600-1536738940_thumb.jpg

post-74629-0-51523200-1536738942_thumb.jpg

post-74629-0-12480700-1536738944_thumb.jpg

post-74629-0-91985800-1536738945_thumb.jpg

post-74629-0-50225400-1536738947_thumb.jpg

post-74629-0-97934100-1536738948_thumb.jpg

post-74629-0-61713800-1536738950_thumb.jpg

post-74629-0-04982600-1536738961_thumb.jpg

post-74629-0-83996700-1536738962_thumb.jpg

post-74629-0-59475700-1536738964_thumb.jpg

post-74629-0-28781200-1536738966_thumb.jpg

post-74629-0-08464000-1536738968_thumb.jpg

post-74629-0-82754100-1536738969_thumb.jpg

post-74629-0-38174700-1536738971_thumb.jpg

post-74629-0-04000200-1536738973_thumb.jpg

post-74629-0-60772100-1536738974_thumb.jpg

post-74629-0-59584600-1536738976_thumb.jpg

post-74629-0-13925800-1536738978_thumb.jpg

post-74629-0-34150100-1536738979_thumb.jpg

post-74629-0-12448200-1536738981_thumb.jpg

post-74629-0-95029300-1536738982_thumb.jpg

post-74629-0-34833100-1536738989_thumb.jpg

post-74629-0-19881800-1536738991_thumb.jpg

post-74629-0-95863000-1536738992_thumb.jpg

post-74629-0-71380100-1536738994_thumb.jpg

post-74629-0-46826700-1536738996_thumb.jpg

post-74629-0-22199000-1536738998_thumb.jpg

post-74629-0-97757200-1536738999_thumb.jpg

post-74629-0-00413000-1536739014_thumb.jpg

post-74629-0-82909700-1536739015_thumb.jpg

post-74629-0-67837200-1536739017_thumb.jpg

post-74629-0-53693800-1536739019_thumb.jpg

post-74629-0-29864100-1536739021_thumb.jpg

post-74629-0-94581700-1536739022_thumb.jpg

post-74629-0-71214100-1536739024_thumb.jpg

post-74629-0-24219400-1536739029_thumb.jpg

post-74629-0-93579800-1536739030_thumb.jpg

post-74629-0-68878500-1536739032_thumb.jpg

post-74629-0-45831200-1536739034_thumb.jpg

post-74629-0-25197600-1536739036_thumb.jpg

post-74629-0-09531000-1536739038_thumb.jpg

post-74629-0-08181400-1536739040_thumb.jpg

post-74629-0-95272600-1536739043_thumb.jpg

post-74629-0-80861800-1536739045_thumb.jpg

post-74629-0-59764600-1536739047_thumb.jpg

post-74629-0-21059800-1536739049_thumb.jpg

post-74629-0-98062000-1536739050_thumb.jpg

post-74629-0-79190100-1536739052_thumb.jpg

post-74629-0-60550700-1536739054_thumb.jpg

post-74629-0-25150000-1536739059_thumb.jpg

post-74629-0-05581800-1536739061_thumb.jpg

post-74629-0-85909400-1536739062_thumb.jpg

post-74629-0-65221700-1536739064_thumb.jpg

post-74629-0-40126500-1536739066_thumb.jpg

post-74629-0-14195100-1536739068_thumb.jpg

post-74629-0-86768100-1536739069_thumb.jpg

post-74629-0-73984600-1536739075_thumb.jpg

post-74629-0-53153000-1536739077_thumb.jpg

post-74629-0-30810900-1536739079_thumb.jpg

post-74629-0-02771000-1536739081_thumb.jpg

post-74629-0-77279300-1536739082_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Postul asta ar trebui sa fie sticky pentru a arata si altora cum ar trebui sa fie facut un anunt de vanzare.

 

 

Spor la vanzare!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai multe poze cu motocicleta decat am eu cu mine in 33 de ani :))). Stiu fieru. stiu omu' si nu stiu care e dintre ele e mai bun :)))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Postul asta ar trebui sa fie PINNED/sticky pentru a arata si altora cum ar trebui sa fie facut un anunt de vanzare.

corect!

 

 

 

jos cu palaria pentru anunt, felicitarile mele! :peace:

 

spor la vanzare!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomand!

 

Il stiu pe tipu' de vrea sa scape de agregat. Baiat de nota 10 (apropo: UNDE E DIABLO 2???)

Am vazut si motoru' de cateva ori, si va pot spune ca este ingrijit pe idea de "mai bine previi decat sa tratezi"

 

Numai bine, si spor la vanzare man. Sper sa ajunga pe maini bune.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa zici de sudurile de imbinare prezente pe ambele parti? Daca te referi la altceva, te rog zi-mi in ce poza ai vazut ca a fost rupt cadrul, te rog ca sa vad si eu :)) . Multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am, am citit ce scrie"Are cadrul de bord sudat deoarece a fost rupt inainte sa o iau eu. Sudura a fost facuta de catre Sirius".Daca am inteles aiurea, scuze

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ah, imi cer scuze. Ma gandeam ca zici de cadrul care sustine motorul.

 

Poza cu cadrul de bord e pusa si se vede exact ce si cum.

 

Din ce am inteles, proprietara a tinut motorul undeva unde a cazut o scara pe oglinda in asa fel incat bratul de oglinda a provocat ruptura. Acum, nu stiu cat e de adevarat sau nu dar mie mi s-a dat motoreta cu cadrul rupt, si cu o alta oglinda :D Asa ca dupa ce am dus motoreta la Cesar, el a scos cadrul de bord, l-a trimis la Sirius si s-a rezolvat asa cum se vede acum in poze.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×