Jump to content
Sign in to follow this  
SergiuC

Recomandare motocicleta: Sfatul vostru, viitorul meu pe 2 roti

Recommended Posts

Nici cine are injectie sau discuri de frana nu-i. Si nici cine poarta casca :crack:

Si nici cine n-a cazut.

 

@Sergiu

 

Click here (sa ai de unde porni).

Edited by Razen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce iti iei mobra perfecta sa treci pe la biserica sa-i faci o slujba , si acolo popa iti va face niste incantatii ca sa fie bine sa nu fie rau, pretentios incepator, nici nu are permisul luat si deja pretentiile sunt activate, eu am inceput pe mobra super 49 cm in 1988 si nu imi mai trebui vreun sfat, am cumparat-o si m-am pus pe treaba, si sunt inca viu, :police5: ,

Eu am inceput cu mobra super 49 cm, dupa care Java 350 cm, honda CB500, BMW F650 GS, Honda Transalp 650, Yamaha virago 535, Yamaha FZ6 S2, si vreo 2 scutere 250 cm, si un aerox 50 cm.

Cele mai comode mi sa parut transalpul si bmw-ul, asta daca vrei sa te plimbi, daca vrei viteza iti iei vitezana, asta este doar parerea mea si numai a mea.

Nu toate sunt comode pentru pasager, doar pe turing sta pasagerul mai comod ,

Ia-ti BMW F650 GS ,e comoda si economic, inveti pe el si dupa 1 sau 2 ani treci la ceva mai superior.

FZ6-S2 am eu ,este super la drum, doar ca o sa te doara putin sezutul , SA putin cam tare, doar daca o duci la un specialist sa ti-o mai incarce cu burete.

 

Hai ia-ti carnetul si vezi tu ce mobra iti iei ,ca sfaturile noastre iti fac capul varza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu am scapat de sfintit motorul(conditie sotie). Popa a zis ca daca faci din acceleratie Vuuuuum, Vuuuum, poti sa o sfintesti in fiecare zi ca o faci degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat, in acest buget oricat mi-as dori din pacate nu gasesc cu ABS:

 

M-am reorientat spre aceste modele:

 

Suzuki GSR600

Suzuki 650S (+2006)

Suzuki V-Strom 650 (+2004)

Honda Hornet 600 (2005-2006)

 

Ideal este injectie + abs.

 

Daca nu se poate macar 1/2.

 

Modele de mai sus sunt cele care imi plac si consider ca mi se potrivesc. Degeaba stai bine pe motor daca nu iti place motocicleta si invers.

 

Daca simti ca motocicleta nu te reprezinta, mai bine nu o iei.

Edited by SergiuC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asa am gandit si eu initial. Injectie si ABS , si singura ieftina era si este BMW F650gs. Acum am strans bani sa trec la una mai noua... ceva 2014-2017.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia-o pe aia mai bine intretinuta si cu istoric complet (carte de service de la 0 km daca se poate).

 

Lasa ABS-ul, ca nu te invata ala sa mergi. Bine, daca ai ocazia sa iei moto cu asa ceva (dar sa fie in conditie buna - vezi primul paragraf), atunci go for it. Eu am cazut de vreo 2 ori pana acum (low side-uri in viraje) si in nici una din situatii cauza nu a fost lipsa ABS_ului. Baga bani in cursuri, acolo vei capata experienta relevanta.

 

In cazul meu am avut de ales atunci (in buget 3500 euro) intre un V-Strom 650 2009 (parca) cu ABS, fara carte service ("ne pare rau, dar proprietarul in Italia a uitat sa ne dea si cartea" - yeah, right), cu chipurile 30k km, dar care arata a cel putin dublu si XJ6-le Diversion pe care il am acum, fara ABS, 2010, istoric complet, cu 28k km care ziceai ca-i scoasa din showroom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga începătorule,ai cam multe cerințe si pretentii pe stomacul gol. Mai strange 2-3 bani la saltea si apoi saltă capul ca vrei aia, aia si aia. Motoreta ideala n-ai sa o gasesti niciodata. Ti-am citit doleanțele tale legate de motocicleta, dar in 2500 euro nu o sa iti gasesti mare lucru incat sa iti satisfacă dorințele. Ia-o mai usor, prea comentezi ca aia e mica, ca aia n-are caracter, ca aia ti se pare, ca aia nu te doare. Zici ca ai experienta la ghidon de parca ai mers 30k pe an pe 2 roti asa ce idei preconcepute ai.

Ce iti poti lua la 2500 euro cu abs si mers in 2 comoda pt ture lungi si ideala pt oras ? Nimic !

Daca mai pui 1000 peste, te mai lipești de un v-strom, Varadero, VFR800, altfel ... te cârpești cu tot ce arunca altii la REMAT.

Edited by blue_nightwishX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergiu,

ia un Versys cu ABS si ai rezolvat problema.

Vstrom e ok dar cam vaca pt oras, cu toate ca e f manevrabila.

Transalp 700 ar mai fi o solutie dar zic gurile ca e grea.. nu m-am dat cu modelul respectiv.

Transalp 650 e OK pt tine. Cu pasager e cam leshinata ce e drept..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergiu,

ia un Versys cu ABS si ai rezolvat problema.

Vstrom e ok dar cam vaca pt oras, cu toate ca e f manevrabila.

 

Transalp 700 ar mai fi o solutie dar zic gurile ca e grea.. nu m-am dat cu modelul respectiv.

Transalp 650 e OK pt tine. Cu pasager e cam leshinata ce e drept..

 

 

Transalp cu ABS sare de 4000 euro, la cel de 700 cm care de fapt sunt 680 cm parca, dar este mai ok fiind pe injectie, doar ca nu are bani de asa ceva, cel de 650 sunt pe carburatie , am fost eu pe transalpina cu pasager si top case plin ochi, si sa descurcat de minune, atata timp cat nu-i ceri sa mearga cu viteza mare, sincer o perioada de drum am ars-o cu 170 km , trebuia sa ma tin dupa 3 vitezane si un KTM 690.

Cred ca un transalp de 650 cam din 2007 se cam lipeste. dar ma indoiesc sa ia un transalp, din ce vad eu la el vrea una misto rau sa aibe cai multi, canapea pentru pasager sa consume cat un scuter si daca ar fi si 2500 euro ar fi minunat, la bani astea ori iei un cazan aratos, cu defecte ascunse , ori una mai uratica dar cu mecanica mai ok. :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti dreptate. Acum ma uit f atent la Gsr600. Dar trebuie sa ma urc pe el sa vad cum stau, acest lucru e cel mai important pentru mine, daca stau incomod, poate sa fie oricat de buna si ieftina motocicleta, ca n-am facut nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o motocicleta interesanta, insa nu stiu daca e ce vrei. Da-mi voie sa-ti subliniez cateva dezavantaje, si tu te decizi:

 

In oras 600cc 4L e mult mai mult decat iti trebuie. E frumos s-ai ditai rezerva de putere, insa asteapta-te sa pornesti ca incepator de la un consum cam 7 in oras si de acolo sa creasca... cam fara limita, pe masura ce dai in ea. Cand am luat-o ii puneam benzina cam 12 L la 190 km, acum si 13-14L sub 150km. Vorbesc de consum urban. Nu-mi ajunge benzina de un drum pana la mare pe autostrada. Bine, daca mergi cu 90-100, iti creste autonomia extraurbana peste 300 km.

Afara e nice sa ajungi in cateva secunde de la 60 la 160, insa iei tot vantul in cap si-n piept. Parbrizele disponibile ajuta, insa nu mare lucru. Daca vrei sa te apleci sub vant, pozitia de naked nu te ajuta deloc.

 

Am dubii ca e confortabila pentru pasager, nu mi-a laudat-o nimeni, ba cam dimpotriva :) Ai zero loc de bagaj sub sa. Ah, si e veche :)

 

A nu se intelege ca e o mobra proasta. Insa nu e musai avantajoasa pentru incepator in Bucuresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o motocicleta interesanta, insa nu stiu daca e ce vrei. Da-mi voie sa-ti subliniez cateva dezavantaje, si tu te decizi:

 

In oras 600cc 4L e mult mai mult decat iti trebuie. E frumos s-ai ditai rezerva de putere, insa asteapta-te sa pornesti ca incepator de la un consum cam 7 in oras si de acolo sa creasca... cam fara limita, pe masura ce dai in ea. Cand am luat-o ii puneam benzina cam 12 L la 190 km, acum si 13-14L sub 150km. Vorbesc de consum urban. Nu-mi ajunge benzina de un drum pana la mare pe autostrada. Bine, daca mergi cu 90-100, iti creste autonomia extraurbana peste 300 km.

Afara e nice sa ajungi in cateva secunde de la 60 la 160, insa iei tot vantul in cap si-n piept. Parbrizele disponibile ajuta, insa nu mare lucru. Daca vrei sa te apleci sub vant, pozitia de naked nu te ajuta deloc.

 

Am dubii ca e confortabila pentru pasager, nu mi-a laudat-o nimeni, ba cam dimpotriva :) Ai zero loc de bagaj sub sa. Ah, si e veche :)

 

A nu se intelege ca e o mobra proasta. Insa nu e musai avantajoasa pentru incepator in Bucuresti.

Tocmai m-am asezat pe ea. Nu prea imi place cum stau, si aceasta e putin, f putin prea inalta pentru mine. Are o pozitie putin aplecata spre fata, ceea ce ma deranjeaza. Deci pica gsr 600.

 

Am mers si pe kawa er6n 2007, sunet interesant pana acum pozitia cea mai ok dar nu imi place pozitia la schimbator la picior.

 

M-am suit pe Yamaha Mt-07, grozava motocicleta dar nu stau bine pe ea. In schimb ma potrivesc manusa pe Mt-03.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e o alegere rea un motor mai micut ca "prim motor". Doar ca pentru iesiri din oras o sa cam mesteci in cutie, ca prea multe nu are ce sa iti ofere motorisca aia, mai ales ca va fi incarcata cam la limita ei maxima tot timpul. Si asta nu ar fi musai o problema, daca ar fi avut undeva la vreo 50 de cai. Te-ai urcat pe F650?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e o alegere rea un motor mai micut ca "prim motor". Doar ca pentru iesiri din oras o sa cam mesteci in cutie, ca prea multe nu are ce sa iti ofere motorisca aia, mai ales ca va fi incarcata cam la limita ei maxima tot timpul. Si asta nu ar fi musai o problema, daca ar fi avut undeva la vreo 50 de cai. Te-ai urcat pe F650?

Nu m-am urcat, sunt curios sa ma sui,pe v-strom si f650.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu e o alegere rea un motor mai micut ca "prim motor". Doar ca pentru iesiri din oras o sa cam mesteci in cutie, ca prea multe nu are ce sa iti ofere motorisca aia, mai ales ca va fi incarcata cam la limita ei maxima tot timpul. Si asta nu ar fi musai o problema, daca ar fi avut undeva la vreo 50 de cai. Te-ai urcat pe F650?

Cât naiba să "mesteci" în cutie prin oraș? Și care-i deranjul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In locul tau, la una din astea m-as hotari. De ce zic asta? Ca un prieten (mai corpolent un pic decat mine) a avut F650GS, mergea inclusiv cu sotia si sincer abia ma tineam dupa el (aveam un ER5 pe atunci). Ca si confort, era mult peste ER5 (comparatia e intre astea doua, deoarece asta aveam atunci, dar puterea era similara, din ce am inteles, greutatea la fel). Doar ca F650gs avea, pe langa prestanta (adica arata a motor, nu a... bicicleta), suspensii adecvate drumurilor patriei, confort mult mai bun, protectie la vant superioara. Ma batea si pe mine gandul, insa cu banii nu stateam pe roze. Pentru mine alegerea fireasca a fost actualul motor, in care am bagat ceva bani si care pana acum nu a dezamagit. Nu iti inchipui ca ai o sa deosebit de confortabila "din fabrica", dar se poate retapita dupa preferinta proprie (asa am procedat si eu). Daca o gasesti cu parbriz mai mare (sau cu deflector), ceva protectii la maini, topcase si o priza USB, deja e ok. Dar sa o gasesti la banii aia, in stare buna spre "ce iti doresti tu", cu km putini, aspect impecabil... cam greu. Poti acorda un pic de atentie si unui Transalp. Nu gasesti cu ABS in cazul ala, dar, vorba unui coleg, multe altele sunt cazurile in care sa ai nevoie de acest sistem decat de atentie si anticipare a traficului. De aici poate izbucni un nou razboi: ba, esti prost, ABS-ul e de ajuns sa fie necesar o singura data si si-a scos banii. Dar sa il ai si sa-ti pui toate sperantele si increderea in el- nici asa nu e bine. Sper sa nu creez vreun flame pe aici (si eu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred că nu știi despre ce vorbești. Ce protecție la vânt ai la F650GS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa se linisteasca unii privind utilitatea ABS-ului:

Mi-a fost util de 2 ori: o data cu Transalp-ul cand probabil s-ar fi dus roata spate, si a doua oara cu BMW-ul cand m-as fi dat peste cap.

Daca poti face un efort de +1000 euro atunci fa-l si ia una cu ABS.

 

Transalp-ul este foarte bun, inclusiv cu pasager. In privinta greutatii sa hotareasca fiecare. Mie nu mi s-a parut grea. Sunt convins ca senzatia difera de la om la om.

Doar ca pentru touring te cam sufla vantul. Cand e cald afara e bine, cand nu .....

 

Pentru ture lungi Deauville este mai bun.

 

Uite un exemplu de model cu ABS:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266536405&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ABS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=deauville&minFirstRegistrationDate=2006&pageNumber=1&scopeId=MB&searchId=9ffa62fa-a679-d744-403e-f08da6f4e687

 

Probabil ca daca ii spui 2800 euro il iei, inca 500 caratul si inmatriculatul inseamna un total de 3.300 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred că nu știi despre ce vorbești. Ce protecție la vânt ai la F650GS?

Respectivul avea ceva parbriz mai marisor. Mi se parea mare lucru pe atunci, ca eu la naked nu aveam nimic.

» Post actualizat in 17 Sep 2018 23:39

Ca sa se linisteasca unii privind utilitatea ABS-ului:

Mi-a fost util de 2 ori: o data cu Transalp-ul cand probabil s-ar fi dus roata spate, si a doua oara cu BMW-ul cand m-as fi dat peste cap.

Daca poti face un efort de +1000 euro atunci fa-l si ia una cu ABS.

 

Transalp-ul este foarte bun, inclusiv cu pasager. In privinta greutatii sa hotareasca fiecare. Mie nu mi s-a parut grea. Sunt convins ca senzatia difera de la om la om.

Doar ca pentru touring te cam sufla vantul. Cand e cald afara e bine, cand nu .....

 

Pentru ture lungi Deauville este mai bun.

 

Uite un exemplu de model cu ABS:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266536405&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ABS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=deauville&minFirstRegistrationDate=2006&pageNumber=1&scopeId=MB&searchId=9ffa62fa-a679-d744-403e-f08da6f4e687

 

Probabil ca daca ii spui 2800 euro il iei, inca 500 caratul si inmatriculatul inseamna un total de 3.300 euro.

Deocamdata nu pot spune: bai, daca aveam ABS as fi evitat asta. Pentru ca nu am fost pus in situatii de genul acesta. Sa zicem ca pana acum oi fi fost mai... norocos. Sau ca Dumnezeu mai are treaba cu mine. Sau ca in fiecare an pun gume noi pe motor. Sau ca ma ajuta ciclistica motorului. Sau poate ca am invatat sa anticipez traficul si nu fortez. Nu stiu exact, insa cred ca oi fi invatat sa franez fara ABS. Saptamana trecuta eram la intrunirea moto saptamanala, ii dadusem oleaca in sandale prin oras cu un prieten si, in apropierea unui treceri parca vad ceva silueta fix pe mijlocul drumului (4 benzi, linie dubla). Omul se oprise inainte de linia dubla si cam ma astepta sa trec. Eu aveam cam 80/h (da, stiu, cam mult). Pana la trecere nu cred ca aveam mai mult de 20 metri (cel mult). Initial am zis ca trec, nu am timp sa franez, e frig si probabil derapez. Ei bine, am franata si am oprit fix inainte de trecerea, pus picioarele jos, facut semn pietonului sa treaca si mi-am cerut scuze ca l-am speriat. Daca aveam ABS, poate opream cu mai putine emotii. Dar daca aveam 50/h, puteam opri fara nicio emotie. Deci?! ABS-ul nu te invata sa dozezi franele, efectiv te infigi in ele si astepti sa se opreasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am mai spus, te astept sa probezi cum iti sta pe F650gs. Are parbriz inalt, sa modificata pentru confort, ABS, manere incalzite, injectie, consum 4/100 si o perioada nu bagi bani in ea, gen cauciucuri, placute, bujii, baterie noua.

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca il ametim pe om cu ABS si fara , cum ar fi mai bine si cum nu, asta cu ABS sunt pereri impartite, eu nu am avut la nici una ABS pana sa lau acest fz6-s2, si sincer nu am avut o urgenta in care sa-mi intre ABS-ul, am gume noi ,asta conteza foarte mult la o motocicleta . nu va ganditi ca am mers cu ia cu 50 la ora de nu mi-a intrat ABS-ul, am ars-o pe autostrada si cu 210 km. am facut 2 ore de la mare , dar aici intervine si experienta pilotului,

Probabil lui ai trebuie una cu ABS ca nu are experienta .

Cum zicea un coleg de pe forum ....( un motociclist adevarat nu-i trebuie ABS ). :alcy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai putin cand iti intoarce Dorel in fata peste linia dubla continua si pe jos e pietris, pentru ca asa e pe drumurile noastre. Sau cand te prinde ploaia pe serpentine...

Btw, ce naiba legatura are viteza cu care ai mers cu utilitatea ABS-ului?

Ca poti sa cazi la 30kmph pe mizeria de pe jos, daca te panichezi, sau daca iti apare ceva in fata...

 

un motociclist adevarat nu-i trebuie ABS

"Un" motociclist adevarat i-ar cam trebui niste notiuni de gramatica... :kick:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum zicea un coleg de pe forum ....( un motociclist adevarat nu-i trebuie ABS ). :alcy:

.. dăcât o dată... :funny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am restrans cercul de cautari:

 

Honda Hornet 600 (2005-2006)

Kawasaki Versys 650

Bmw R850R

Suzuki V-Strom 650

 

Pro si contra intre modele?

- motorizare

- consum

- restul

» Post actualizat in 18 Sep 2018 09:57

Honda Hornet 600 2005-2006 vs Suzuki V-Strom 650.

 

2 motociclete diferite.

» Post actualizat in 18 Sep 2018 10:31

Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu o proba de pozitie pe moto pentru Hornet/V-Strom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca il ametim pe om cu ABS si fara , cum ar fi mai bine si cum nu, asta cu ABS sunt pereri impartite, eu nu am avut la nici una ABS pana sa lau acest fz6-s2, si sincer nu am avut o urgenta in care sa-mi intre ABS-ul, am gume noi ,asta conteza foarte mult la o motocicleta . nu va ganditi ca am mers cu ia cu 50 la ora de nu mi-a intrat ABS-ul, am ars-o pe autostrada si cu 210 km. am facut 2 ore de la mare , dar aici intervine si experienta pilotului,

Probabil lui ai trebuie una cu ABS ca nu are experienta .

Cum zicea un coleg de pe forum ....( unui motociclist adevarat nu-i trebuie ABS ). :alcy:

corect.

Edited by jorj 500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...