Jump to content
Sign in to follow this  
SergiuC

Recomandare motocicleta: Sfatul vostru, viitorul meu pe 2 roti

Recommended Posts

Până la urmă tot la Hornet ajungi, după cum se bănuia de la început. :)

 

PS: La 1,78m dacă te sui pe V-strom (modelul vechi) n-o să pui mai mult de juma de talpă pe asfalt. Are șaua lată. ;)

Edited by Doctor X

Share this post


Link to post
Share on other sites

La V-Strom daca se dovedeste ca ai dreptate din cauza seii, s-ar putea sa nu ajung ca in simulare

» Post actualizat in 18 Sep 2018 15:39

Ma invart in jurul cozii. Si F650 are o pozitie interesanta dar deranjant pentru ca are ghidoanele in jurul braului si situate jos.

post-99053-0-90636700-1537284912_thumb.jpg

post-99053-0-64738700-1537284934_thumb.jpg

post-99053-0-53339900-1537284945_thumb.jpg

post-99053-0-53673400-1537284957_thumb.jpg

post-99053-0-79902700-1537284968_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fiecare data cand cineva se plange de inaltimea seii, imi aduc aminte de asta

 

sau una mai extrema ce-i drept :)

Edited by CosX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 1,80 și înainte sa modific șaua (3 cm spumă) ajungeam cu toată talpa, fără probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fiecare data cand cineva se plange de inaltimea seii, imi aduc aminte de asta

 

sau una mai extrema ce-i drept :)

Uite ce zicea cel care a deschis topicul în primul post: "4. Nu imi plac deloc motocicletele care nu ating lejer pe pamant cu picoarele."

 

Am 1,80 și înainte sa modific șaua (3 cm spumă) ajungeam cu toată talpa, fără probleme.

 

Iote aci poză de la test ride. Am 1,83:

 

post-42114-0-56068700-1537286327_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am dat asta ca exemplu doar. Initiatorul are o lista “fara numar” de impedimente cand e vorba de alegerea motorului. La celelalte probleme gen culoarea, sunetul, moarte sigura in V4 si altele, suntt altii care stiu mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Eu am dat asta ca exemplu doar. Initiatorul are o lista “fara numar” de impedimente cand e vorba de alegerea motorului. La celelalte probleme gen culoarea, sunetul, moarte sigura in V4 si altele, suntt altii care stiu mai bine.

E începător și e de înțeles teama lui. În primul an e predispus la trânte de pe loc sau la viteză mică.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La V-Strom daca se dovedeste ca ai dreptate din cauza seii, s-ar putea sa nu ajung ca in simulare» Post actualizat in 18 Sep 2018 15:39Ma invart in jurul cozii. Si F650 are o pozitie interesanta dar deranjant pentru ca are ghidoanele in jurul braului si situate jos.

Nu am inteles asta cu ghidoanele in jurul braului. Am venit in August de la Nordkap , am facut 11250 km, am 1.79m, 87 kg, si nu am simtit oboseala datorita pozitiei si nici durere de fund, si totusi am 60 ani.Incarcat cu nevasta si muulte bagaje. Datorita reglajului arcului pe spate am incarcat-o destul de serios.

Au fost zile cand am facut 600km. Si nu are ghidoane ci ghidon. Dar poate nu e pentru tine, este cam inalta, ca si v-stromul de altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este cam inalta, ca si v-stromul de altfel.

 

Să mor dacă vă înțeleg. Cum adică e înaltă? E enduro-touring-ul cu cea mai joasă înălțime la șa (780 mm). De-aia e și preferata fetelor. V-strom-ul vechi (modelul de dinainte de 2010) are 820 mm și șaua mai lată decât BMW-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fiecare data cand cineva se plange de inaltimea seii, imi aduc aminte de asta

 

sau una mai extrema ce-i drept :)

Fiecare merge cum vrea. Daca cineva prefera sa mearga ca un pinguin urcat pe o camila e problema lui. Se poate merge pe orice, dar una e sa te chinui si sa tii +200kg de motor pe 2 varfuri la traficul din Bucuresti si una e sa ai sustinere zdravana in talpi.

 

Cand il trantesti nu plange nimeni de pe forum, ci doar tu pentru ca nu e ok pt tine dar te-ai incapatanat sa iei o capra din n motive.

 

Cand eram mici si puteam sa mergem pe biciclete mari pentru adulti asta nu inseamna ca era ok pentru noi.

 

Cand iei o capra la care abia atingi cu varfurile si mai pui si pasager pe coada si se mai ridica si centru de greutate atunci sa vezi cum e.

 

Altii pot trai cu asta , altii prefera sa fie mai comozi.

Edited by SergiuC

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,66,pe Yamaha TDM ma simt chiar ok. Inainte de asta aveam Suzuki DR si ala destul de inaltuc-ce-i drept,saua mai ingusta- Nu mai cauta motive sa nu iti iei. Trebuie sa fie ceva ce sa iti placa. Pa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau vorbesti cu @pasquinel despre pantofii cu toc pt moto! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,recunosc ,am doar casca si picioarele pana sub ea. A,am si maini. Adevarul e ca mai profit de unele portiuni de asfalt la semafoare,unde sunt "sapate" ogase de la rotile masinilor si profit de alea. Daca am pasagera e si mai bine,se mai lasa motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee, sunt kituri de coborâre pentru mobrele in discuție.

Dar dacă si la 1,78 își fac unii probleme... Eu nu mai zic nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee, sunt kituri de coborâre pentru mobrele in discuție.

Dar dacă si la 1,78 își fac unii probleme... Eu nu mai zic nimic.

Poți să-ți faci probleme și la peste 1,80. ;)

Am urcat odată pe un Tiger 955i, pe care mi se pusese pata, și nu puteam sa-l urnesc în spate de pe vârfurile picioarelor. Vacă înaltă, grea, cu centrul de greutate sus. În mers era parfum (motorul ăla în trei cilindri e beton) ,dar mă enervează să îmi aleg cu grijă locurile unde vreau să opresc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu am stat pe o capră de KTM și abia ajungeam cu vârfurile, dar e altă poveste. Știu sigur că Vstrom se poate coborî, auzisem și de F650 același lucru. So why worry?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil că se schimbă o țâră ciclistica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu informatii noi:

 

M-am suit pe V-Strom 1000 / cica ar fi la fel ca cel de 600 la pozitie. Pozitie comoda atat pentru mine, cat si pentru pasager, dar stau pe varfuri. ( Nu era chiar asa rau, si nici nu parea motocicleta asa grea, comparativ cu un Varadero pe care tot atunci m-am suit si era enorm de greu cu un centru de greutate f sus).

 

V-strom e genul de motocicleta care la semafor trebuie sa o tin pe un picior, e mai comod decat pe amandoua pe varfuri. ( Varfuri = jumatate de talpa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce cauti tu nu s-a inventat. Daca erai asa pretentios si cu femeile, mureai virgin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce cauti tu nu s-a inventat. Daca erai asa pretentios si cu femeile, mureai virgin :)

:)) Prea perfectionist. Deja il vad ca pe un defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca merita asta, dau copy-paste aici:

Honda CBF600 SA 2006 (ABS)
1 lei
Râmnicu Vâlcea

PRET 2999 EURO ! Pret negociabil cu argumente.
An 03.2006, am si o carte service si facturi.
Se poate vedea si testa in Rm.Valcea.

Tara de origine Germania, numere rosii scoase pe 2 luni, toate actele pentru inmatriculare si fiscal pe loc.
Culoare originala, fara accident in stare perfecta atat estetic cat si mecanic.

Lant nou DID 525VX, placute noi, ulei Castrol Grand Prix si filtru ulei Champion schimbate la 53880.
-model ABS
-mansoane incalzite
-priza sub ghidon
-deflector Givi
-suporti genti + genti Kappa
-cric central
-termometru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...