Sari la conținut

Merita sa lasi jobul din tara si sa pleci in UK ?!


Supa La Plic
 Share

Postări Recomandate

Acum 17 ore, vladf a spus:

 

Ca idee, pentru rezidenta in Olanda, am depus cerere online, am uploadat documentele, m-am programat la ce primarie am vrut si am stat la un ghiseu 3 minute.

 

Salut!

Ti-ai facut recent rezidenta? 

Eu o sa ma mut incepand cu 19 septembrie in Haga. Trebuie sa stau cele 10 zile in izoare. Am reusit sa imi iau chiria on-line.

Stiu ca e un oic de bataie de cap pana imi iau BNS-ul si ca sunt ceva chestii birocratice la inceput, dar abia astept sa plec din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 363
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 19 ore, littlekriminal a spus:

Dar nici nu vezi vreun pusti pe un R1 '99 care a luat ieri permisul si azi merge cu 220 km/h prin oras, este? Nu vezi nici toti habarnistii la volan, la ghidon, care se omoara unii pe altii in fiecare zi. Nu zic ca nu exista, ca-i au si ei pe ai lor, dar comparat cu Romanica_cam cati or fi?

 

asta mi se pare culmea, in uk companiile de asigurari sunt cele mai importante forte din piata

e clar ca platesti asigurarea aia cat nu face, dar tu esti violat cu stiuletele si zici ca iti place?

are tara destule avantaje, e culmea sa ridici in slavi una dintre mizerii

 

in romania daca iti faci casco sau rca cu decontare directa la allianz sau asemanatori ai cam aceleasi servicii la o zecime de pret

daca dai 2 lei la euroins ai servicii de 2 lei

asta inseamna  piata libera, asa functioneaza in majoritatea tarilor cat de cat civilizate si exact asa ar trebui sa functioneze

 

sa sustii ca e un avantaj faptul ca masinile si motocicletele sunt scumpe de intretinut, mie imi miroase a arivism, care e scuzabil doar daca iti iei panigale

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prafrauHai sa facem un exercitiu.

Eu, cand am venit in UK, permis B de 13 ani, dar nou in tara asta (unde se conduce pe alta parte). Deci puteam fi catastrofa la condus deja, si mai catastrofa cand totul se schimba pe cealalta parte, permis obtinut in Ro (nu-l schimbasem pentru unul de UK la vremea aia). 160£/ luna pentru BMW 520i E39, full casco - asta vreo 10 luni de zile. Apoi am facut pauza alte cateva luni ca mi-am adus masina din Ro, apoi am vandut-o si mi-am luat un MX-5, pentru care plateam 40£ pe luna. 3 1/2 ani mai tarziu platesc pentru un BMW 330i, E90 45£/luna full casco.

Ce vreau sa zic este ca e ca si cu topicul asta. Sunt asigurarile scumpe? Da, daca ai venit prima oara aici cu carnet obtinut din alta tara (unde se conduce pe partea cealalta), n-ai pic de istoric, nu ai permis de UK, n-ai NCB, esti tanar(fara experienta), etc. e normal sa nu prezinti incredere si atunci e normal sa ai preturi mari.

Nu, daca te rezumi (pentru inceput) la o masina decenta, cu motor mic, la care riscul sa fie implicata in accidente e mic. Sa mai spun ca aici accept NCB daca vii cu el din orice alta tara? Dacai ai 10 ani de NCB in Romania si vii cu actele (ceea ce eu am facut, dar pentru ca avusesem  asigurare numai pe cate 6 luni fara continuitate - aveam doua masini in Ro si le foloseam in functie de sezon- nu s-au luat in considerare, trebuia sa fi avut pe minim un an ca sa se ia in calcul) ti se ia in considerare acel NCB. Sa mai zic si ca facusem quote pe masini cu 1.4 motor atunci la inceput, era mult mai mica asigurarea, dar masina asta (E39) mi-a fost data de un prieten super bun de-al meu plus ca imi placea maxim.

Sunt mai mari decat in Ro, pentru ca pana la urma si economia face diferenta, daca erau asigurarile cat in Ro, mai ramaneau doar chiriile sa ajunga la acelasi pret si practic UK era mai buna decat toata planeta la un loc...

Repet, serviciile pe care le ai aici daca vreodata ai nevoie de asigurare nu le gasesti nici la Yaki in Constanta.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, littlekriminal a spus:

@prafrauHai sa facem un exercitiu.

Eu, cand am venit in UK, permis B de 13 ani, dar nou in tara asta (unde se conduce pe alta parte). Deci puteam fi catastrofa la condus deja, si mai catastrofa cand totul se schimba pe cealalta parte, permis obtinut in Ro (nu-l schimbasem pentru unul de UK la vremea aia). 160£/ luna pentru BMW 520i E39, full casco - asta vreo 10 luni de zile. Apoi am facut pauza alte cateva luni ca mi-am adus masina din Ro, apoi am vandut-o si mi-am luat un MX-5, pentru care plateam 40£ pe luna. 3 1/2 ani mai tarziu platesc pentru un BMW 330i, E90 45£/luna full casco.

Ce vreau sa zic este ca e ca si cu topicul asta. Sunt asigurarile scumpe? Da, daca ai venit prima oara aici cu carnet obtinut din alta tara (unde se conduce pe partea cealalta), n-ai pic de istoric, nu ai permis de UK, n-ai NCB, esti tanar(fara experienta), etc. e normal sa nu prezinti incredere si atunci e normal sa ai preturi mari.

Nu, daca te rezumi (pentru inceput) la o masina decenta, cu motor mic, la care riscul sa fie implicata in accidente e mic. Sa mai spun ca aici accept NCB daca vii cu el din orice alta tara? Dacai ai 10 ani de NCB in Romania si vii cu actele (ceea ce eu am facut, dar pentru ca avusesem  asigurare numai pe cate 6 luni fara continuitate - aveam doua masini in Ro si le foloseam in functie de sezon- nu s-au luat in considerare, trebuia sa fi avut pe minim un an ca sa se ia in calcul) ti se ia in considerare acel NCB. Sa mai zic si ca facusem quote pe masini cu 1.4 motor atunci la inceput, era mult mai mica asigurarea, dar masina asta (E39) mi-a fost data de un prieten super bun de-al meu plus ca imi placea maxim.

Sunt mai mari decat in Ro, pentru ca pana la urma si economia face diferenta, daca erau asigurarile cat in Ro, mai ramaneau doar chiriile sa ajunga la acelasi pret si practic UK era mai buna decat toata planeta la un loc...

Repet, serviciile pe care le ai aici daca vreodata ai nevoie de asigurare nu le gasesti nici la Yaki in Constanta.

 

se scrie cu i, e iaki, scrie super mare pe el deasupra intrarii, nu ai cum sa ratezi

 

rezumatul la ce ai scris e "la inceput plateam casco intr-un an cat nu facea masina, acum platesc valoarea ei in 5 ani, e mult mai bine"

serios? nu se mai face economie in scoala? acasa? nu toti trebuie sa fie contabili si finantisti, dar sa recunosti o teapa evidenta mi se pare de baza

singurul mod in care ar fi vreodata rentabil ar fi daca ai face praf o masina o data la 3-4 ani

 

din nou, sunt multe chestii mult peste romania in uk, dar fix asigurarile sunt o mizerie

nu am nici timpul nici interesul sa ma cert pe forum, pozitia ta e absurda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi scuzi, nu imi fac veacul pe acolo (Iaki).

Tocmai ti-am spus ca pretul se face pe baza unor criterii, iar daca pentru un BMW din 2003 cu motor de 2l asigurarea costa cat masina, asta nu inseamna ca orice masina ti-ai lua asigurarea e la aceeasi valoare. Daca iti iei o Kia Cee'd, sau o Toyota Corolla, asigurarea ajunge la cateva sute de lire pe an. Din experienta mea ponderea cea mai mare e data de marca/model, zona in care stai, motor, varsta, NCB.

Daca nu poti sa ai o dezbatere fara sa te certi asta e problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu platesc £360 / an la o masina din 2019 de 3.0 diesel. 

Cunosc oameni care platesc pe o mizerie de masina peste £1000 / an.

Facts: ei stau in Londra, eu nu, ei nu au NCB, eu am (over 10 y) nu au experienta si istoric pe asigurari, in UK, eu am.

PS: la S1000XR platesc £171 / year :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MrD Poate merita sa spui ca £171/year e full casco...? Doar presupun, confirma tu.

Sunt curios cat e RCA/full casco pentru o motocicleta asemanatoare in Ro.

Am gasit pe google:

"Pentru modelul R 1200 GS, asigurarea CASCO este de 83,31 euro pe lună la un preţ al motocicletei de 14.490 euro cu TVA". Ce spuneam de preturi la asigurari? :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, littlekriminal a spus:

Mi scuzi, nu imi fac veacul pe acolo (Iaki).

 

faceai o comparatie, am presupus ca o faci in cunostinta de cauza

 

cred ca trebuie sa ziceti si km din contract cand ziceti de pretul asigurarilor pe luna/an, multi nu cred ca stiu conceptul, in romania nu a ajuns

la un numar mic de km, cu casa intr-o zona buna si motorul in garaj sansele sa fie furat sau sa ia foc in afara unui accident tind spre 0, deci devine greu de facut un calcul apropo a cat de rentabil e, ca nu e un samsung note

privind superficial, platesti degeaba anumite beneficii, dar depinde de circumstantele de la fata locului

 

romania are o piata moto mica si imatura, casco moto nu are sens economic pentru companiile de asigurari, e facut doar pentru firmele de inchirieri, care isi permit sa il plateasca dar au si mult mai multe daune

racer-ul de dorobanti nu primeste casco fiindca face praf o coaja de motocicleta pe an si nu poti asigura asa ceva

comparatia are sens doar la auto, unde romania aproape exista

Acum 51 minute, littlekriminal a spus:

Mi scuzi, nu imi fac veacul pe acolo (Iaki).

 

faceai o comparatie, am presupus ca o faci in cunostinta de cauza

 

cred ca trebuie sa ziceti si km din contract cand ziceti de pretul asigurarilor pe luna/an, multi nu cred ca stiu conceptul, in romania nu a ajuns

la un numar mic de km, cu casa intr-o zona buna si motorul in garaj sansele sa fie furat sau sa ia foc in afara unui accident tind spre 0, deci devine greu de facut un calcul apropo a cat de rentabil e, ca nu e un samsung note

privind superficial, platesti degeaba anumite beneficii, dar depinde de circumstantele de la fata locului

 

romania are o piata moto mica si imatura, casco moto nu are sens economic pentru companiile de asigurari, e facut doar pentru firmele de inchirieri, care isi permit sa il plateasca dar au si mult mai multe daune

racer-ul de dorobanti nu primeste casco fiindca face praf o coaja de motocicleta pe an si nu poti asigura asa ceva

comparatia are sens doar la auto, unde romania aproape exista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe “dezavantaje” la asigurararile in UK... pe langa preturi ar mai fi si faptul ca daca faci accident cu masina iti creste automat rata si la motor, pe cand NCB (no claim bonus) se aplica doar la un agregat. Pe de alta parte civilizatia nu se obtine cu vorba buna... chiar ma gandeam ca daca ar fi sa vin in Ro probabil as muri in accident de masina/motor in cateva zile, mi s-au cam “atrofiat” instinctele de mers prin jungla. 
 

Ca fapt divers eu platesc £120/an “third party fire & theft “ R1 ‘08 iar full ar fi fost £200 (baza). Nu fac full ca am prea multe aftermarketuri. Plus ca scade in fiecare an. Raportat la salarii si mai ales servicii nu ma plang. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si la aia. Eu pe polita am voie la un 1 accident la 12 luni fara sa afecteze pretul asigurarii.

Ca exemplu, am facut accident de masina (dauna totala), nu a fost vina mea ce-i drept, si am facut asigurare de curand la moto unde am declarat accidentul de masina si au spus ca e ok, nu trebuie sa platesc nimic in plus pentru ca am treaba aia cu un 1 accident la 12 luni (sau la 24, nu mai stiu sigur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.09.2020 la 9:35, mihai.i a spus:

Salut!

Ti-ai facut recent rezidenta? 

Eu o sa ma mut incepand cu 19 septembrie in Haga. Trebuie sa stau cele 10 zile in izoare. Am reusit sa imi iau chiria on-line.

Stiu ca e un oic de bataie de cap pana imi iau BNS-ul si ca sunt ceva chestii birocratice la inceput, dar abia astept sa plec din Romania.

aveti grija cu motoarele pe aici ca eu am ramas fara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, dNb a spus:

aveti grija cu motoarele pe aici ca eu am ramas fara...

Sunt multe cazuri de furt in Olanda?

Eu o sa locuiesc efectiv in Haga, am lant si lacat Oxford cu alarma, dar tot imi da emotii gandul asta.

 

V-ati inmatriculat careva motorul in Olanda? Eu il am de vreo 9 luni, deci as putea sa fiu scutit de la plata BPM si din cate am citit pe site-urile autoritatilor din Olanda va trebui sa o inmatriculez din moment ce devin rezident.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, mihai.i a spus:

Sunt multe cazuri de furt in Olanda?

Eu o sa locuiesc efectiv in Haga, am lant si lacat Oxford cu alarma, dar tot imi da emotii gandul asta.

 

V-ati inmatriculat careva motorul in Olanda? Eu il am de vreo 9 luni, deci as putea sa fiu scutit de la plata BPM si din cate am citit pe site-urile autoritatilor din Olanda va trebui sa o inmatriculez din moment ce devin rezident.

Eu aveam blocator de disc,lant si husa pe el si tot l-au luat in vreo 3 minute

 

https://www.facebook.com/motorgestolen/  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.09.2020 la 15:44, yo4hgx a spus:

 

Ca fapt divers eu platesc £120/an “third party fire & theft “ R1 ‘08 iar full ar fi fost £200 (baza). Nu fac full ca am prea multe aftermarketuri. Plus ca scade in fiecare an. Raportat la salarii si mai ales servicii nu ma plang. 

Eu plătesc 445£ pe an third party fire and theft, Aprilia 1000cc, 0 ani no claim bonus, garaj. Scumpicel dar și salariul este altul. Am avut un incident, la semafor s-a urcat un nene pe mine rezultând evacuările îndoite, in 6 ore de la declararea accidentului aveam banii in cont plătiți de asigurare, contravaloarea evacuărilor de noi conform facturii, factura și poze cu paguba la motocicletă trimise prin e-mailul companiei de asigurări și aia a fost. Nu mi-a venit să cred cât de repede s-a rezolvat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, littlekriminal a spus:

Cum?!?! Se fura si in alte tari? Nu e numai in UK jungla junglelor? Maine-poimaine aflam ca se fura si in Paris, sau in Nice, sau in Roma :))))


... sau Bucuresti! Doamne fere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, claudeel a spus:

Eu plătesc 445£ pe an third party fire and theft, Aprilia 1000cc, 0 ani no claim bonus, garaj. Scumpicel dar și salariul este altul. Am avut un incident, la semafor s-a urcat un nene pe mine rezultând evacuările îndoite, in 6 ore de la declararea accidentului aveam banii in cont plătiți de asigurare, contravaloarea evacuărilor de noi conform facturii, factura și poze cu paguba la motocicletă trimise prin e-mailul companiei de asigurări și aia a fost. Nu mi-a venit să cred cât de repede s-a rezolvat! 

Daaa, dar in RO ai libertate , poti sa faci concedii si alte chestii... Cum sa nu vrei asigurare la 100 de euro pe an? Nu-ti place sa te rogi de asigurator sa te despagubeasca?

Cum sa pleci tu din tara si sa nu mai fii cel mai tare din sat, cum sa te duci tu acolo si sa afli ca mai e mult pana departe...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ro am servicii ieftine. Imi permit dentist, restaurant, zugravit de casa etc la 1500 euro pe luna mai mult decat mi-as permite cu 2500-3000 de lire in UK..... Daca asigurarea face calitatea vietii la unii, sa se duca. 

Mai ales cand ai si un copil si ai nevoie de parinti sa mai stea cu el, sa-l ia de la cresa etc. 

   Nu cresc cainii cu halbe de ebre in coada nici un UK. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, einstein1984 a spus:

in ro am servicii ieftine. Imi permit dentist, restaurant, zugravit de casa etc la 1500 euro pe luna mai mult decat mi-as permite cu 2500-3000 de lire in UK..... Daca asigurarea face calitatea vietii la unii, sa se duca. 

Mai ales cand ai si un copil si ai nevoie de parinti sa mai stea cu el, sa-l ia de la cresa etc. 

   Nu cresc cainii cu halbe de ebre in coada nici un UK. 

 

Plusuri si minusuri coane. Asa e, ai dreptate si inteleg punctul tau de vedere. 

In Ro o rata la un apartament / casa ar fi de 300-500 eur. In UK sare de 1000 lire. Dentistul in UK e ruleta ruseasca iar medicul de familie e frustrarea maxima de care te poti lovi. In Ro macar medicul de familie, de cele mai multe ori, are scoala calumea in background. Neavand parintii cu tine, in UK, e iarasi un impediment. Desigur, poti sa ii aduci, macar pe perioada vacantei, 1-2 sapt, asa cum facem noi. Banuiesc ca in Ro e mult mai usor insa, atunci cand sui copilul in masina si-l parchezi la "mamaie" pt vreo 2 luni :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.09.2020 la 16:01, littlekriminal a spus:

va rog, mergeti la vot

Haha ca sa ce?

Sa aleg eu niste hoti vs alti hoti?

Good one. Indiferent ca votezi sau nu unul din cele x clanuri de hoti vor detine puterea asa ca "cui (cuvant urat) mea ii pasa" ?

Aaa uuuu daca ajung ungurii??? Daca ne vand resursele PATRIEI STRAMOSESTI pe nimic??? (adica exact ce fac ceilalti hoti din partide ROMANESTI. Uuu.)

 

 

On topic: continuati sa scrieti, urmaresc cu interes, desi numai pt condusul pe dreapta si accent "stricat" (desi asta e cel original) nu am UK pe lista :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai man ca nu-l parchez 2 luni, dar daca se imbolnaveste si nu-l pot duce la cresa ce fac? Acuma cu covidu mai lucrez de acsa, dar una a emunca cu sedinte si concentrare si alta e sa ai si grija de un pici. Mama ajunge intr-o ora la mine si sta cu el pana la 5 cand vin de la munca. Pe plaiuri straine ori iti faci priteni cu copiiori decartezi la un baby sitter imi imaginez. La noi e 20 de lei ora un baby sitter, in UK cat o fi? 

  In fine, ai inteles ce zic. Hai sa nu scoatem la inaintare doar ce fain in uk si sa fim cinstiti. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...