Sari la conținut

Păreri anvelope all season


Tornada
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, așa e. Dar dacă n ai bani de anvelopele necesare și circuli cu opinci, indiferent de anotimp, nu mai bine te lipsești de tot de cotet? Îl vinzi frumos unuia care își permite strictul necesar pt a circula pe un drum public in siguranța (siguranța nu doar pt el, logic) sau duci boilerul la topit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii au permis de cand nu se auzise de anvelopele de iarna. Se circula si cu din alea de vara, dar mai cu grija asa. Sunt multe tari civilizate in care lumea nu schimba anvelopele si merge tot anul cu gume de vara.

Eu am cate 2 seturi de roti la ambele masini din familie, dar atat timp cat nu depinzi de masina si poti sa mergi cu alta sau cu transportul in comun cand e cu adevarat iarna, poti sa o tii si cu din astea all season. Multi au o a doua masina micuta de oras, cu care nici nu fac multi km. Unde dracu mergeti voi sportiv cu loganu de 1.4 prin Bucuresti de va trebuie ultima fitza de gume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zapada pe strazi in oras ai cel mult o saptamana pe an. Cand oricum e greu sa iesi (la mine pe strada a durat si 3 zile pana sa bage plug, efectiv nu putesi iesi cu un turism oricat de incaltat), imposibil de parcat unde te duci etc. In afara celor cateva zile cauciucurile all season servesc f bine. Distanta de franare & stuff? Nu e cea mai buna, dar nici cu pârnăi din supermarket dedicate anotimpului nu esti mai in siguranta, chiar si cu din alea "made in Serbia by Michelin".

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Este o discutie interminabila, la fel ca pentru tipul uleiului de motor, intradevar la noi iernile sint in ultimul timp reduse ca timp, dar imi aduc aminte de 2011-2012, in februarie erau 50 cm zapada, pe sosea zapada/gheata, eu cu Mercedes W210 si faceam naveta fara probleme, dar cu cauciucuri noi de iarna, la fel si la masina de serviciu.

Astea All sint facute pentru alte tari mai putin calde si mai putin reci la extrem, Anglia, Olanda. Baiatul meu lucreaza in Anglia pe un E220 din 2014 si foloseste All.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca un fapt, am luat anvelope dedicate pana la urma, desi mi-e urat sa le schimb de 2 ori pe an la niste "specialisti" care cand e sezonul anvelopelor, zici ca sunt medici nu altceva! :)

Nu mai zic de depozitat, carat prin masina, etc. Cred ca fac cam multe figuri. :D

 

Am cumparat Nokian WR D4. In bugetul lor, clasa de consum si aderenta erau cam aceleasi la toate anvelopele din aceeasi categorie, diferenta a facut-o nivelul de zgomot la rulare (declarat) 69 db; fata de 71-72 la restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In decembrie se face anul de cînd am pus pe una din mașini allseason nexxen blue. Super incantat de ele nu am avut emoții pe ploaie, uscat și zăpadă (la final a fost nevoie de lanțuri)

Fără să abuzez de ele, mi-am luat-o fara urmări din fericire pt mine și mașina cînd am avut anvelope specifice sezonului. 

Hai să zic că am rămas înzăpezit e una, că am scăpat cu tractare, dar cînd te plimbi pe toată șoseaua că ai luat un pic de apa plus nămol e alta... și asta la 70-80 km/h, e grav.

 

Le-am mai zis și altora: degeaba ai o distanta de frinare mai buna daca la momentul x te scobești însă, umbli la radio, te uiți în oglindă... Clipa de neatentie, trece.

 

Multi se încred în pneuri, dar nu e asta totul. Piesa dintre scaun și volan e cea mai importanta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 08.10.2018 la 21:42, Tornada a spus:

Am cumparat Nokian WR D4. In bugetul lor, clasa de consum si aderenta erau cam aceleasi la toate anvelopele din aceeasi categorie, diferenta a facut-o nivelul de zgomot la rulare (declarat) 69 db; fata de 71-72 la restul.

Iti dai seama ca nu sesizezi diferenta aia, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, l.u.v a spus:

Iti dai seama ca nu sesizezi diferenta aia, nu?

 

Sunt în Istanbul cu anvelopele Nokian de spuneam și chiar îmi pare că sunt silențioase pe lângă ce am la mașina de serviciu și față de colegul cu care sunt, care are o generație mai veche, dar cu alt profil și 72 db în specs declarate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
La 23.11.2018 la 20:42, goe 75 a spus:

mai bine o lasai pe asta http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ACE-All-Season-and-Winter-Tyre-Test.htm

Citat

The Continental WinterContact TS860 winter tyre won the test, with the Continental AllSeasonContact all season tyre placing second. Interestingly, the Continental winter tyre proved to be better in the dry, wet and snow, making it more "all season" than the Continental all season tyre.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Conditiile climatice din zona mea (ierni usoare cu zapada foarte putina) si stilul meu de condus m-au facut sa iau in considerare anvelope tip "All Season". Am ales Michelin CrossClimate+ pe baza testelor si recenziilor gasite online: https://www.pareriprosicontra.ro/pareri-despre-anvelope-all-season-top-5-cele-mai-bune/

 

Chiar daca dupa o luna de utilizare nu pot sa-mi fac o parere completa asupra acestor anvelope, mentionez ca de cand le-am montat pe masina sunt multumit de ele. Masina merge foarte bine, si sunt silentioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Vector 4 seasons gen2 din oct 2018 pe masina din urmatoarele motive:

1. Statul la coada schimbat si echilibrat 2x an - fuck that, mai bine imi dau cu o tesla in c***e, e mai fun. E o chestie personala. Statul la orice coada si schimbatul rotilor ma omoara.

2. N-am impresii de racer pe strada. Merg normal, decent. Nu le-am folosit cred niciodata nici la 20% din ce pot ele (inafara de cateva patinaje pe gheata/fleoasca iarna). 

3. Sunt silentioase. Mult mai silentioase decat fostele anvelope dedicate pentru vara.
4. Foarte bune pe ploaie.

5. Run on flat

6. Circul cu masina doar 5-6000 de km pe an, dar chiar si daca as face 20.000 tot all season mi-as pune pentru ca pct.1

7. In conditii cu adevarat nasoale, nu te mai ajuta nici mama cacuciucurilor.

 

Ca o mica paranteza funny despre cum te f**e viata; taica'miu are ceva probleme de sanatate si nu are voie sa ridice chestii grele cum ar fi gentile de masina. Cine credeti ca trebuie sa-i schimbe rotile ? De anul asta all season si pentru senior.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, LucianF a spus:

Conditiile climatice din zona mea (ierni usoare cu zapada foarte putina) si stilul meu de condus m-au facut sa iau in considerare anvelope tip "All Season". Am ales Michelin CrossClimate+ pe baza testelor si recenziilor gasite online: https://www.pareriprosicontra.ro/pareri-despre-anvelope-all-season-top-5-cele-mai-bune/

 

Chiar daca dupa o luna de utilizare nu pot sa-mi fac o parere completa asupra acestor anvelope, mentionez ca de cand le-am montat pe masina sunt multumit de ele. Masina merge foarte bine, si sunt silentioase.

Ai ales bine. Sunt anvelope foarte bune.

Am pus din astea pe toate masinile care circula sub 10.000 Km/an.

Nivel de consum si zgomot bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am sa mai folosesc vreodata anvelope 'de vara'

Pt un 5-10% in plus pe asfalt curat,daca te prinde o ploaie pe drum de tzara sau pe iarba,acolo ai ramas

Si spun asta dupa ce am folosit si un 4x4 cu cele de vara,pacat ca nu am filmat cum mergea pe clisa cu cele de vara

Sunt foarte bune cele allseason Kleber Quadraxer ,mai folosesc si Toyo snowprox,ce e drept se cam tocesc pe caldura dar sunt ieftiune si bune

Nokian ereau bune mai demult  insa nu am mai folosit,de cind si-au facut fabrica in Rusia au inceput sa faca gilme dupa 10-12000 km,cel putin cele citeva seturi cumparate de mine

In plus,avind mereu cca 4 auto ,ar fi mare deranjul cu stocarea si schimbarea rotilor

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica astea de iarna is praf pe ud.

Pici itp cu ele la test de franare daca a plouat afara si sunt umede rolele.

Nu conteaza ca-s Dunlop sau ceva mai jos/ no name.

Mai sus de dunlop habar nu am.

 

Enervant rau schimbatul asta..

Enervant cu depozitarea.

 

Singurul lucru bun e poate ca mai faci geometria cand le schimbi si mai aliniezi rotile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...