Jump to content
Sign in to follow this  
revo

BMW R1250 GS - shift cam

Recommended Posts

KHK : Of, ce m-am linistit acum ... ma temeam ca am devenit "sursa de informare" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

....

(@RedRat vorbitul la persoana a doua nu iti este direct adresat tie :) )

 

Am inteles asta :) no worries.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau https://www.moto.it/prove/bmw-r-1250-gs-hp-la-prova-su-strada-e-in-fuoristrada.html

Cica nu e mare geșeft fata de modelul precedent, dar na, o sa se vanda pt ca daca nu ai ultimul model nu existi! Ar trebui sa scada insa pretul sh pt 1200GS.

Vizionand testul offroad ma gadeam daca macaronarul ala n-ar dori sa inchirieze pt un weekend mobra colegului @florin_v... :rusinica:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care-i treaba cu franele ? In testul de la motorcyclenews apar etrieri branduiti BMW (cica ar fi Hayes). Deci fara Brembo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat ca au scos pachetul Rallye si l-au inlocuit cu penalul de HP (haur la maxim)...

Este vorba doar de alta combinatie de culori. Ceea ce insemna Rallye vad ca a ramas: saua excelenta, scaritele Adv, lipsa cricului central, protectiile de radiatoare, jantele cu spite... pacat ca i-au adaugat porcaria aia de ornament la cioc, ca la Adventure.

Oricum, la 2017/18 multi si-au luat Rallye doar pentru culoare si nume (care de fapt nu mai avea legatura in cazul asta) pentru ca il luau cu "pachetul pasager", adica cric central, sei normale si parbriz mare... aia nu mai e Rallye.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care-i treaba cu franele ? In testul de la motorcyclenews apar etrieri branduiti BMW (cica ar fi Hayes). Deci fara Brembo ?

doar fata e branduita Bmw, pe spate e Brembo, rezulta ca tot Brembo au ramas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau au mai avut Brembo de spate in stoc, iar pe fata au gasit ceva ciak-pak cu 0.5€ mai ieftine si, teoretic, identice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeu ..... Cine l-a tradus poa' sa se impuste :D

 

Da cu ce ti-a gresit Google Translate ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in premieraaa, noul gs1250, tadaaaaa !

» Post actualizat in 16 Oct 2018 12:05

Si un mic video cu cele 3 culori disponibile :

post-13229-0-67038700-1539690470_thumb.jpeg

Edited by blue_nightwishX

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Valeu ..... Cine l-a tradus poa' sa se impuste :D

Au astia de la beemve un specialist bine platit! Se pricepe la fel de bine ca si colegii lui din service :finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au astia de la beemve un specialist bine platit! Se pricepe la fel de bine ca si colegii lui din service :finger:

Mda... Nu ca aia de la iamahaha ! :finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

din primele teste e pare ca se simte o diferenta semnificativa de putere la 1250

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre alea doua nu e un AT?? :D

Culori, butoane colorate in negru, 10 cai in plus ... meh, strategie de marketing e parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta clar e pentru fani… cu schimbarile "majore"

Edited by CosX

Share this post


Link to post
Share on other sites

din primele teste e pare ca se simte o diferenta semnificativa de putere la 1250

 

Din primele review-uri cat de cat independente (gen gigei care sunt posesori de 1200GS de ani buni) reiese ca diferenta nu e asa semnificativa.

 

Astia de pe la reviste pe care producatorul ii duce in tari calde pt lansare, le plateste cazarea, mancarea, bautura (eventual si curvele) ar fi in stare sa zica orice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca au băgat pui la Gostat!!! Am făcut azi Rider test la doișpe cincizeci!! Hai cu buy-back-ul !! E treaba buna cu asta nou . Cutia ,stați sa vedeți cutia !!! Suna și mai bine motorul . Diferențe in afara de cele care apar in Scripturi sunt . Mie mi-a plăcut cutia .muuult peste cea veche de pe lc-URI ,sa putea sa spun ca e mai fina și precisa ca pe cele răcite pe aer. La motor nu simțit caii promiși pot ca nu i-am căutat dar și motorul e mai liniar ,mai elastic decât Vechiu lc . Una peste alta au reușit o mobra fantastica dpmd vedere. De bicicleta nu știu ce sa zic ca eu nu am gs așa ca nu îmi dau cu părerea dar frânele ,cu toate ca scrie pe ele BMW și nu brembo sunt super. Astea fiind spuse eu chiar m-a gândesc la un buy-back serios. O au la AB pt doritori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ca novice in a calari BMW, am facut drive-test cu ambele modele la un interval de 2 saptamani intre ele.
Diferente:
- cutia schimba mult mai usor la 1250
- motorul mai agil la 1250
- sunetul mai domol si mai de motocicleta la 1250
- cuplul se simte mult mai repede la 1250 si pe o plaja larga de turatii si viteze.
Dar, considerand ca pretul modelelor, fara a lua in considerare discounturile acordate acum pentru capetele de serie, pentru 1200/2018 vs.1250/2019 sunt foarte apropiate considerand ca ecranul tactil si farurile LED sunt in standard. Deci dpdv al pretului nu este diferenta majora.
Dar... 1250 este un model nou, pentru pretentiosi, dar in acelasi timp ca si "anduranta a modelului" considerand si evolutia lui 1200 in timp, pot aparea probleme care se vor rectifica cumva. Deci coeficientul de "surprize neplacute" la 1250 este mai mare decat la 1200 ca model deja consacrat. Diferentele nu sunt semnificative dpdv tehnic decat ca si constructie a motorului. Ciclistica, pozitia in sea, diferitele gizmo-gadget-uri sunt aceleasi precum si dotarile de siguranta. Nici macar franele nu sunt foarte diferite desi noile frane nu sunt Brembo ci BMW rebranduit.
In concluzie din punctul meu de vedere ca novice de BMW cum spuneam, nu este o diferenta insurmontabila. Si aici se simt intradevar discounturile care fac din 1200/2018 o tentatie mare pentru majoritatea celor doritori de ceva k lumea la un pret bun.
Seara buna!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa primii 500 km facuti cu 1250 , exact ce spune colegul mai sus , concluzia mea este ca diferenta este importanta, deoarece schimbarile sunt tocmai in lucrurile care conteaza: motor si cutie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi hi hi, ati descoperit apa calda... a facut si BMW o cutie care schimba fara sa cloncane. Dar cum o sta cu fiabilitatea?! Eu va sfatuiesc sa cumparati o cutie si un grup de spate preventiv.

Hai la multi ani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...