Sari la conținut

Suzuki Bandit 1250 GSF


pierrotlefou
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Sunt posesorul unui Suzuki Bandit GSF 1250 complet carenat, cu Top case (Givi) si 2 side case, sa retapitata, ghidon inaltat.

O motocicleta superba, upgrade firesc dupa un Bandit 650 GSF (modelul pe carburatie).

Daca 650 era o mica racheta, 1250 este ON-OFF: cuplu la greu, acceleratie fenomenala, confort excelent.

Mentionez un consum de cel putin 8% pe care as vrea sa-l reduc. Va multumesc pentru ponturi (daca se poate regla ceva).

Cele bune

post-95867-0-85659000-1537716196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze .. 8%?

in ce conditii scoti asemenea consum?

mai multe detalii despre motor - filtru aer, bujii , raport transmisie \pinioane

 

este ceva putred sub rezervor sau stilul de mers e neeconomic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze .. 8%?

in ce conditii scoti asemenea consum?

mai multe detalii despre motor - filtru aer, bujii , raport transmisie \pinioane

 

este ceva putred sub rezervor sau stilul de mers e neeconomic

Salut,

Putem trece in PM?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man ai topcase/sidecases,parbriz inaltat + si pasager presupun,vezi sa nu mergi cu ea prea subturata,am inteles ca si asta poate influenta consumul,cum a zis si colegul verifica si restul consumabilelor si vezi ce setari ai la pinion/foaie ,stiu pe cineva care avea un mers ca de melc cu motor ca al tau si scotea undeva la 5.8-6.2% cel mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari de achizitie, eu cu pasager si bagaje scot undeva la 6.5-7 . Reglajul e facut la TNG, care poate baga si invata motocicleta niste smecherii, pe langa a-ti regla harta in fct de regimul tau de mers.

Nici eu nu recomand sa subturezi, croaziera o fac undeva la 4.5k-5000 de ture. Si nu tb in mers sa intri sub 3000 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul acesta are momentul maxim la 3700 rot./min. Daca il porti la +/- 1000 rot./min este in plaja economica. Mie imi "iese" undeva, 6-6.5 l/100km in functie de "incarcatura". Conteaza "tomberoanele" alea (asa le zic eu, scuze). Poti merge... linistit si pe la 2500 rot./min. de unde chiar "pleaca" destul de lejer.

Felicitari pentru achizitie, pentru touring este excelent... si nu numai... da'... singur.

Km multi fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Yamaha fjr 1300,model 2002 , coburi stanga dreapta, top case mare, tank bag ,toate full ,+ pasager ,TransFagarasan + drumuri de munte, nu mi-a sarit de 6.5 si nu am menajat-o

Mi se pare cam mult consumul la Banditu de 1250, in conditiile in care nu este nici pe cardan....

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca intre timp am trecut pe la SKR Super-Bikes si a fost pusa la punct, azi am dat o tura lunga.

Bucuresti - Curtea de Arges - Balea Lac si m-am intors pe acelasi drum.

480km cu 6,1%. Pe cei 180 km Curtea de Arges - Balea Lac si retur am scos 5,9%. Iar la intoarcere pe autostrada la viteza stabilizata 130km/h (real) am scos 5,8%.

E drept ca am inceput sa nu o mai turez, bruschez si evit sa circul in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca intre timp am trecut pe la SKR Super-Bikes si a fost pusa la punct, azi am dat o tura lunga.

Bucuresti - Curtea de Arges - Balea Lac si m-am intors pe acelasi drum.

480km cu 6,1%. Pe cei 180 km Curtea de Arges - Balea Lac si retur am scos 5,9%. Iar la intoarcere pe autostrada la viteza stabilizata 130km/h (real) am scos 5,8%.

E drept ca am inceput sa nu o mai turez, bruschez si evit sa circul in oras.

E bine la consumul asta👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motocicleta nu e ca scuteru' ....6.8 litri/100 km nu e ca 3 litri /100 km, pentru restul exista Mastercard

:peace:

» Post actualizat in 28 Oct 2018 15:17

Ca sa clarificam niste lucruri.

Am vrut sa partajez noua experienta cu un super motor. Putin umbrita (experienta) de niste probleme: pompa de injectie, vibratie pe fata (foarte lejer, evident la franare), un consum marit.

Un motociclist pasionat (Cosmin, din Drobeta) m-a pus in contact cu alt motociclist cool (Adrian, din Bucuresti) care mi-a recomandat atelierul lui Cosmin (Super Bikes).

Din acest moment lucrurile s-au ameliorat si impartasesc impresii. Plus ca profit de bijuterie.

Niste impresii...

https://ibb.co/dOvNJA

https://ibb.co/ftzckq

https://ibb.co/eQRq5q

https://ibb.co/i8ptQq

https://ibb.co/iLOWBV

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...