Sari la conținut

Accident mortal Intorsura Buzaului


foxxbiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dumnezeu sa o odihneasca! Nu am cunoscut-o dar vad ca multi dintre voi o stiati...

Iar incepem cu sectiunea Accidente si daca e normal sa discuti despre accident si daca se invata ceva din asta sau e doar o lista macabra.

 

Consider ca motociclismul e destul de periculos incat sa mentinem chiar si niste poze macabre, sa aflam cat mai multe din 'cauzele' accidentului, chiar daca unora li se pare asta doar o tiganie.

 

Eu am invatat ca in octombrie sunt 6 grade dimineata, ca doar la pranz in zonele insorite sunt 15-20 si ca e bine in perioada asta sa o iau spre Sud si nu spre munte. Stiu ca si cand sunt 15-20 de grade si soare sunt portiuni si pe Cheia si pe Siriu care nu sunt atinse de soare din cauza vegetatiei, care chiar si in timpul verii te pot suprinde cu un asfalt rece si umed. Deci nu poti merge la fel ca vara, normal e sa 'o lasi mai moale'.

 

Stiu ca poate voi supara unii din prietenii care se dau pe circuit, dar am semnalat mereu ca odata ce ai prins niste deprinderi de mers pe circuit nu e bine sa le traduci imediat in mers mai tare pe strada. Nu ai cum sa mergi la aceeasi viteza,la aceleasi grade de inclinare. Cauciucurile alea pe care le laudam noi ca sunt 'bune' de forja, sunt bune in niste conditii de temperaturi si aderenta perfecta a circuitului, nu in 5 grade pe umezeala. Acolo un mers mult mai usor si un Pilot Power ti-e mult mai bun decat un mers la ritm de circuit si un Dunlop D212 Pro bla bla...

 

Pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e locatia mai exact?

 

» Post actualizat in 08 Oct 2018 08:18

da, ala e; pare mai strans decat este in realitate, asa ca vine panica, vine frana in loc de aplecat mobra pe viraj, vine copacul / masina, vine ambulanta, pentru unii vine spitalul, pentru altii condoleante familiei

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa o odihneasca! Nu am cunoscut-o dar vad ca multi dintre voi o stiati...

Iar incepem cu sectiunea Accidente si daca e normal sa discuti despre accident si daca se invata ceva din asta sau e doar o lista macabra.

 

Consider ca motociclismul e destul de periculos incat sa mentinem chiar si niste poze macabre, sa aflam cat mai multe din 'cauzele' accidentului, chiar daca unora li se pare asta doar o tiganie.

 

Eu am invatat ca in octombrie sunt 6 grade dimineata, ca doar la pranz in zonele insorite sunt 15-20 si ca e bine in perioada asta sa o iau spre Sud si nu spre munte. Stiu ca si cand sunt 15-20 de grade si soare sunt portiuni si pe Cheia si pe Siriu care nu sunt atinse de soare din cauza vegetatiei, care chiar si in timpul verii te pot suprinde cu un asfalt rece si umed. Deci nu poti merge la fel ca vara, normal e sa 'o lasi mai moale'.

 

Stiu ca poate voi supara unii din prietenii care se dau pe circuit, dar am semnalat mereu ca odata ce ai prins niste deprinderi de mers pe circuit nu e bine sa le traduci imediat in mers mai tare pe strada. Nu ai cum sa mergi la aceeasi viteza,la aceleasi grade de inclinare. Cauciucurile alea pe care le laudam noi ca sunt 'bune' de forja, sunt bune in niste conditii de temperaturi si aderenta perfecta a circuitului, nu in 5 grade pe umezeala. Acolo un mers mult mai usor si un Pilot Power ti-e mult mai bun decat un mers la ritm de circuit si un Dunlop D212 Pro bla bla...

 

Pacat...

+1

si sa nu uitam si aspectul.... cand e sa fie rau ....nu mai scapi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Àm trecut ieri pe acolo dupa ce facusem de 3 ori Lepsa. Erau cozi de 3-4 km pe ambele sensuri. Mi s-a parut accident moto mai ales ca era si un GS oprit la 30 m dupa, doar ca nu am vazut deloc mobra.

 

Din punctul meu de vedere dupa ce m-am dat pe Lepsa curbele de pe Siriu au fost dezamagitoare.

 

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreun ADMIN / MODERATOR prin zona? unul care nu doarme?

 

Un incident dramatic (individual) nu trebuie sa duca la masurari de orgolii si kilometrii parcursi de zmeii moralisti (ai ambelor tabere).

 

Ar fi utila inlaturarea postarilor inutile si eventual inchiderea topicului, situatie in care amatorii pot continua discutia in alt cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa o odihneasca! Nu am cunoscut-o dar vad ca multi dintre voi o stiati...

Iar incepem cu sectiunea Accidente si daca e normal sa discuti despre accident si daca se invata ceva din asta sau e doar o lista macabra.

 

Consider ca motociclismul e destul de periculos incat sa mentinem chiar si niste poze macabre, sa aflam cat mai multe din 'cauzele' accidentului, chiar daca unora li se pare asta doar o tiganie.

 

Eu am invatat ca in octombrie sunt 6 grade dimineata, ca doar la pranz in zonele insorite sunt 15-20 si ca e bine in perioada asta sa o iau spre Sud si nu spre munte. Stiu ca si cand sunt 15-20 de grade si soare sunt portiuni si pe Cheia si pe Siriu care nu sunt atinse de soare din cauza vegetatiei, care chiar si in timpul verii te pot suprinde cu un asfalt rece si umed. Deci nu poti merge la fel ca vara, normal e sa 'o lasi mai moale'.

 

Stiu ca poate voi supara unii din prietenii care se dau pe circuit, dar am semnalat mereu ca odata ce ai prins niste deprinderi de mers pe circuit nu e bine sa le traduci imediat in mers mai tare pe strada. Nu ai cum sa mergi la aceeasi viteza,la aceleasi grade de inclinare. Cauciucurile alea pe care le laudam noi ca sunt 'bune' de forja, sunt bune in niste conditii de temperaturi si aderenta perfecta a circuitului, nu in 5 grade pe umezeala. Acolo un mers mult mai usor si un Pilot Power ti-e mult mai bun decat un mers la ritm de circuit si un Dunlop D212 Pro bla bla...

 

Pacat...

Bravo ma nene!Felicitari!E de pus in rama, sa inteleaga si 'meseriasii' cu ce se mananca mobrele.Si eu care crdeam ca nu mai e unu sanatos la cap pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca poate voi supara unii din prietenii care se dau pe circuit, dar am semnalat mereu ca odata ce ai prins niste deprinderi de mers pe circuit nu e bine sa le traduci imediat in mers mai tare pe strada. Nu ai cum sa mergi la aceeasi viteza,la aceleasi grade de inclinare. Cauciucurile alea pe care le laudam noi ca sunt 'bune' de forja, sunt bune in niste conditii de temperaturi si aderenta perfecta a circuitului, nu in 5 grade pe umezeala. Acolo un mers mult mai usor si un Pilot Power ti-e mult mai bun decat un mers la ritm de circuit si un Dunlop D212 Pro bla bla...

 

Pacat...

 

Ai spus exact ce trebuie, cum trebuie..

Acesta este unul dintre motivele pentru care am renuntat la strada dupa ce m-am apucat de circuit.

Incepusem sa devin extrem de agresiv pe strada datorita increderii pe care am deprins-o pe circuit.. si-am zis: F*ck! N-am de gand sa mor tanar!

Asa ca am renuntat la strada.. cel putin pt o perioada.

Pt ca oricat incercam sa ma calmez, sa ma controlez si sa merg incet.. tot aveam momente cand bagam mana in gaz sanatos..

 

Anul asta am o singura iesire pe strada si cu motocicleta de imprumut, la nunta unui prieten.

 

Pt viitor, imi doresc sa iau ceva usor si putere mica, astfel incat sa-mi faca treaba prin oras (probabil un monocilindru, supermoto ceva..)

 

Strada ucide, din pacate.. :(

Si nu numai in Romania.. am prieteni prin Irlanda si Italia, motociclisti.. si inclusiv acolo se moare pe strada cu motocicleta..

 

Aveti grija de voi! Asfalt uscat!

 

R.I.P. Simona! (chiar zilele trecute am cautat-o pe Facebook pt ca vazusem niste poze cu ea pe Adancata..)

 

Pacat.. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simona și mai cum? Vreau să îmi dau seama dacă o cunoșteam sau nu...

 

Să ieși la o tură, îmi închipui tot ce a precedat accidentul (te trezești de dimineață, îți bei cafeaua, fugi în benzinărie să nu întârzii, pleci cu grupul bucuros...) și să se încheie așa?!? O, Doamne......

Presupun că nu era singură! Oare a încercat să țină pasul mai mult decât ducea? Poate s-a speriat de vreo mașină? Ori poate vreun coleg i-a strâns trasa depășind-o?

 

RIP!

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simona Chirita.
Trist, ca mai tot timpul cand se intampla asa ceva.

Ce-a zis Niko se aplica, mai ales celor ca zic ca lor nu li se poate intampla. Bagati bine la cap si invatati (pe cat posibil) din greselile altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa o odihneasca! Nu am cunoscut-o dar vad ca multi dintre voi o stiati...

Iar incepem cu sectiunea Accidente si daca e normal sa discuti despre accident si daca se invata ceva din asta sau e doar o lista macabra.

 

Consider ca motociclismul e destul de periculos incat sa mentinem chiar si niste poze macabre, sa aflam cat mai multe din 'cauzele' accidentului, chiar daca unora li se pare asta doar o tiganie.

 

Eu am invatat ca in octombrie sunt 6 grade dimineata, ca doar la pranz in zonele insorite sunt 15-20 si ca e bine in perioada asta sa o iau spre Sud si nu spre munte. Stiu ca si cand sunt 15-20 de grade si soare sunt portiuni si pe Cheia si pe Siriu care nu sunt atinse de soare din cauza vegetatiei, care chiar si in timpul verii te pot suprinde cu un asfalt rece si umed. Deci nu poti merge la fel ca vara, normal e sa 'o lasi mai moale'.

 

Stiu ca poate voi supara unii din prietenii care se dau pe circuit, dar am semnalat mereu ca odata ce ai prins niste deprinderi de mers pe circuit nu e bine sa le traduci imediat in mers mai tare pe strada. Nu ai cum sa mergi la aceeasi viteza,la aceleasi grade de inclinare. Cauciucurile alea pe care le laudam noi ca sunt 'bune' de forja, sunt bune in niste conditii de temperaturi si aderenta perfecta a circuitului, nu in 5 grade pe umezeala. Acolo un mers mult mai usor si un Pilot Power ti-e mult mai bun decat un mers la ritm de circuit si un Dunlop D212 Pro bla bla...

 

Pacat...

Perfect adevarat, Niko!

Am zis de multe ori ca mersul ocazional pe circuit face bine dar poate face si rau. Te inveti cu conditiile de circuit, cu gumele de circuit, cu temperaturile de circuit, cu “traficul” de circuit si apoi vrei sa mergi la fel pe o sosea la 1000 m altitudine, cu padure, cu masini si pe langa al doilea pol al frigului din tara.

Doar ca cele doua pachete de conditii nu sunt nici macar asemanatoare!

Ei bine...asta trebuie sa invete incepatorii cu pretentii de reisari din nefericitul accident al fetei asteia.

Asa cum imi povestea azi un prieten motociclist cu state vechi, cand un pilot de curse (nu ocazional pe circuit, ci pilot de curse!) iesea cu gasca pe strada era mereu cel mai incet. Pentru ca omul facea diferenta!

 

Mergeti si exersati pe circuit! Dar cand sunteti pe strada nu uitati ca nu mai sunteti pe circuit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut putin curat. Daca aveti de gand sa va certati sau sa va masurati kilometrii, aveti alte topicuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy & @Niko - sfaturile sunt bune ca si chestie generalista insa nu au toate de a face cu acest accident.
Putea sa aiba si PilotPower si full touring si lalala. Irelevant in cazul de fata. A scos-o curba larg. Nu e vorba de pretentii de reisari sau de confundat strada cu circuitul. N-a stiut drumul, a facut o eroare si a platit pt asta.

Daca ar fi sa zicem ceva la obiect si daca ar fi sa invete cineva ceva, e ca ar trebui sa isi aleaga anturajul cu care sa se simta conforabil la mers. Anturaj cu care nu trebuie sa mergi peste puteri sau sa te grabesti. Din ce am inteles voia sa-i prinda pe cei care erau mai in fata. S-a grabit, a gresit si din pacate a platit. Au mai iesit si altii larg si n-au venit masini pe contrasens. Ce sa faci, nu la toata lumea e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au mai iesit si altii larg

 

viteza prea mare , asfalt rece si aderenta insuficienta , Dunlop D212 , inclinare tardiva , countersteering zero? sau cate putin din fiecare ?

 

sa ii fie tarana usoara

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy & @Niko - sfaturile sunt bune ca si chestie generalista insa nu au toate de a face cu acest accident.

Putea sa aiba si PilotPower si full touring si lalala. Irelevant in cazul de fata. A scos-o curba larg. Nu e vorba de pretentii de reisari sau de confundat strada cu circuitul. N-a stiut drumul, a facut o eroare si a platit pt asta.

Daca ar fi sa zicem ceva la obiect si daca ar fi sa invete cineva ceva, e ca ar trebui sa isi aleaga anturajul cu care sa se simta conforabil la mers. Anturaj cu care nu trebuie sa mergi peste puteri sau sa te grabesti. Din ce am inteles voia sa-i prinda pe cei care erau mai in fata. S-a grabit, a gresit si din pacate a platit. Au mai iesit si altii larg si n-au venit masini pe contrasens. Ce sa faci, nu la toata lumea e la fel.

Eu nu m-am referit la a alerga constient prea tare pe strada din cauza “ sindromului Rossi” capatat in urma mersului pe circuit. Adica nu despre baieteala ziceam. Ci despre mersul la limita pe strada spre care tinzi involuntar obisnuit fiind cu conditiile mult mai bune de pe circuit.

Uite, si la tine, in exprimare: “ n-a stiut drumul”. Nu exista sa stii drumul pe strada, nu e ca la circuit, il inveti aproape pe dinafara metru cu metru dupa 20 de ture. Cheia, de exemplu, n-ai cum s-o inveti niciodata. Pentru ca azi a ramas niste apa intr-o curba, maine a irsit o caruta cu noroi pe roti in alta, poimaine apare o gropita in cutare loc, azi sunt 20 de grade si uscat perfect, maine o sa fie mai rece si o sa stea umezeala pe asfalt pana spre pranz.

Niciodata “nu stii” drumul pe strada, mai ales cand treci de doua ori pe an prin zona. Asa ca iti trebuie o marja muuult mai mare de siguranta. Marja peste care tinzi sa treci din reflexul de a merge cat mai spre limita capatat pe circuit. Si trebuie sa fii constient de fenomen si sa nu lasi reflexul sa te traga spre limita cu care te-ai obisnuit pe circuit.

Despre asta vorbeam, sper ca acum m-am facut mai bine inteles.

» Post actualizat in 09 Oct 2018 05:26

Am recitit stirea, am inteles bine ca a fost un impact cu un autoturism?...

Ce conteaza? De cate ori iesi pe contrasens poate fi acolo o masina, un tir, un pieton. Sau nu. Asta tine doar de noroc. Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sper ca cei care vor merge la capela si totodata vor fi prezenti la inmormantare maine, sa nu se prezinte pe motocicleta.

E un moment foarte greu pentru familia si apropiatii Simonei, si din respect pentru ea va rog sa va prezentati omagiile asa cum se cuvine. Nu e nici locul si nici momentul sa se faca mars moto sau sa se tureze motoare sau mai stiu eu ce.

 

 

Inca o data va rog sa aveti respectul cuvenit fata de familia ei si sa le intelegeti durerea.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...