Sari la conținut

DRZ400/KTM690 sau altceva?


AlexAB
 Share

Postări Recomandate

On 03.02.2019 at 14:09, popp said:

A făcut îmbunătățiri: i-a pus suport de bagaje și scărițe spate. Restul sunt consumabile. 

 

Ai avut dreptate, ne-am scris aseara pe Whatsapp, mentalitate de ..  nu stiu ce :)).

Il cumpara in 2014 cu 3600eur, motor din 2007 cu suspensiile upgradate etc, si in 2019 el cere 5000 eur ca sa-si ia banii pe consumabile.

Cu acelasi rationament dominatorul meu de 1150eur ar valora 5000 de euro peste 4 ani :)))

 

image.thumb.png.d3662fb6e954304a9e772c33db8671e9.pngimage.thumb.png.99ed428d2414e755ac4765b2c18b7881.pngimage.thumb.png.fc327668e0aeba36ebc15aadb82b197a.png

 

Intre timp vad ca mai aparut un X-challenge pe olx cu pret normal de 3300 eur.

 

In continuare imi surade modelul asta pentru ca are caracteristici similare cu KTM 690 Enduro (greutate, rezervor sub sa, garda la sol), ok ca si CP pentru ce am eu nevoie si mai important decat celalalte poate, cu ABS. La KTM ca sa iei ABS...

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-are bumb de oprit ABS-ul,scoti siguranta.

Oricum intre DRZ si X,e o diferenta cam mare.Io as ramane la DRZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"daca nu i-au banii care ii vreau"
"mai sunt si altele care nu le mai retin"
"asta e pretul care il vreau pe motor ca sa il dau"

:)


Caut cu injectie.

Am luat legatura si cu vanzatorul din al doilea anunt de X-Challenge, la 3300 de euro.

E import Italia, a avut ECU schimbat si momentan arata ca are 189502 km in bord dar fostul proprietar sustine ca ar avea doar 43000 :))))).

M-am lamurit si cu asta.

image.thumb.png.f065f1047da0af8cb785167c2ef3d8b5.png

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, AlexAB a spus:

 

image.thumb.png.f065f1047da0af8cb785167c2ef3d8b5.png

Nu cred ca un Xchallenge a ajuns la 189.000 km. Te-ar da jos hemoroizii din sa :)

Parerea mea ca, pentru ce iti doresti tu sa faci, este foarte bun. Si este fiabil. ABS pe sosea este necesar, asa cred eu. Pe off nu, te incurca (si eu scoteam ABS imediat ce ieseam pe macadam and shit). Daca iti propui sa faci enduro peisagistic si dupa aceea sa te intorci pe sosea, cam asta e. Pe Transfagarasan, cu cauciucuri 50/50, a dat putina rusine si altor motoare mai capabile.

Si mie mi-a placut foarte mult KTM 690 si inca imi face cu ochiul. Din cate am auzit, insa, ii cam place sa "fete" des. :)

Cat despre cel care vinde fostul meu motor, asta este, fiecare isi vinde marfa cu cat crede. Un lucru pot sa confirm, atunci cand l-am vandut (3800 Euro) era in perfecta stare de functionare: suspensia servisata, 2 sei, o toba akrapovich ( pe care a vandut-o separat), foaie schimbata pentru enduro, etc.... Si in niciun caz, nu eu am strambat roata fata.

Bafta la alegere.

Cat despre DRZ, cred ca nu se pot compara cele doua motoare. Am mers cu DRZ. As alege, din nou, Xchallenge. De doua ori.:)

 

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu se compara DRZ-ul CU X sau KTM,e doar de 400.

Ziceam prin prisma simplitatii mentenantei si a pieselor mai ieftine la Suzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai aparut un G650 X Challenge pe oleics, dar e alta dubiosenie.

Anunt lipsit de detalii, "BMW G750 , cauciucuri teren f bune." nici macar nu aparea la cautare dupa model :))). Se pare ca nici proprietarul nu stie sigur ce e :D.

Am vorbit cu el, nu are nici un act pe ea, nu e sigur daca merge ABS-ul si a stat si nefolosita.

image.thumb.png.a0bffa9b0c992903a6e57ff6937e46ef.png

 

Intre timp mobra mea e inca in durerile reviziei de primavara :( si mi-e si mai ciuda ca sunt liber saptamana asta.

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Indiferent cât de meltean o fi vânzătorul X-ului, îți garantez ca eu nu lungeam dialogul cu tine nici pe jumătate din cât a făcut-o el. 

L-ai luat la șantaj sentimental, nu a mers și mai și postezi conversația.

In care îl amesteci și pe fostul proprietar, care a fost un super gentleman și ți-a spus tot ce ai fi vrut sa afli despre motocicleta respectiva. 

Not good, cum ar zice Trump. 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu în locul tău aș ține Dominatorul și l-aș duce către XR650L cu îmbunătățiri. Găsești prin America una alta. Văd că oamenii îți dau sfaturi de 690 și chiar 790. Nu-s de tine încă. O să ajungi să urăști off-roadul. XR650R e o brută. Pe mine încă mă domină mai ales pe off-road. Nici la întreținere nu stă foarte bine. E un dual sport foarte bun, dar prea smucit pentru cineva la început. Uită și de el deocamdată. 

BMW-ul ăla pare ok, dar chiar nu văd mare diferență față de Dominator. Yamaha 250 ți-ar fi bună, eventual un CRF250 Rally. Acum, na... trebuie să te aștepți că pe șosea o să mergi pe un scuter. Dacă vrei însă să te muște rău off-roadul, uită-te la KTM Freeride. E o motoretă joasă și făcută să urce. Înainte de statul în scărițe învață balansul față/spate. Cum să muți centrul de greutate pe urcări, coborâri și pe denivelări. Pune gume mai potrivite pe motocicletă, raport mai mare la pinioan/foaie. 

Apropo' de V-Strom. E o glumă proastă pe off-road. Suspensia n-are nicio treabă, greutate mare pe roata față,gardă la sol infimă. Ce ajută e doar motorul foarte docil în ture joase. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Total off-topic:

Finalmente, mai găsesc și eu pe cineva cu o părere identica atunci când este vorba de combinația Vstrom / off-road :). 

X Challenge este un Dominator sensibil mai ușor (din fașă, ca ma gândesc ca toba aia o schimba orice om cu un minim de simt estetic), mai nou (doh) conceptual, cu injecție, abs și centru de greutate clar mai jos. 

Buba suspensia care, din ce citesc, lumea o cam schimba imediat ce ia decizia sa folosească motorul mai serios în off. 

Iei pe mere, dai pe pere. 

Dar ca să închei într-o nota pozitiva, pentru un 3500 de euro și eu as da Tenerele pe Xchallenge. 

Sibirski le-a făcut și reclama și le tine prețul sus (încă). Prețul plătit pentru un test de calitate/durata.

Am răsfoit azi pagina BMW uzate de pe site-ul oficial (.de)

8k și ceva unul ca și nou. 3 sute sau 3k de km, nu mai rețin bine. 

Asta, asa, pentru nostalgici sau pasionați. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vis-a-vis @DeVazut_TM, va multumesc pentru sfaturi, sunt pe aceeasi lungime de unda cu voi.

 

690 e cam bruta pentru mine. Ok, are componente de calitate, dar la cum o ard eu dubios prin padure cu suspensii din anii 80-90 oricum n-as face mare lucru cu ceva mai performant. Acelasi principiu il aplic si pe X-Challenge, chiar si cu suspensii stoc daca as gasi si tot e mai mult decat ce-mi trebuie.

XR650 nu as vrea pentru ca nu e pe injectie.


WR250 si CRF250 au iesit din ecuatie din cauza lipsei de putere la drum lung.

KTM Freeride e pentru cei cu rabdare de platforma sau case prin zone deluroase.

 

X-Challenge-ul a devenit in capul meu motoreta ideala (inclusiv dupa ce am citit threadul lui Colebatch pe advrider).

Mai usoara decat Domi, un pic mai multi CP dar nu bestie, centru de greutate jos plus ABS, ceea ce mi se pare fabulos in 3500 eur (pe KTM-uri apare de la sume duble in sus).

 

E cap de lista in cautarile mele dar la noi nu gasesc momentan.

Am luat legatura cu familia Biris din Italia, dar nu prea sunt anunturi prin zona de nord unde isi desfasoara ei activitatea.

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.10.2018 la 9:01, AlexAB a spus:

Husqvarna e prea exotica. Am o imagine ca e o mobra de competitii si cu accesorii si servicare scumpe. Nici nu stiu cum se pronunta corect numele.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers noaptea dar l-am scos in strada ca sa reglez farul. Sunt doua leduri cu pupa fiecare de 33w 4000 lumen. Este lumina cu adevarat. Am documente de omologare in Cehia/UE... le duc la RAR sa le dau de lucru😂

IMG_20190223_132249.jpg

IMG_20190223_132711.jpg

Farul si saua sunt doua glume proaste la 690

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa vad Xmoto-ul, in caz c-ai fi interesat. Fab 2009, ~ 22.000km (cumparata din RO, de la Bavaria insa nu sunt primul proprietar), ABS, evacuare completa Akrapovic, evacuarea originala completa, inca un  set de carene, o sa. Servisata recent (bujii, filtre, ulei, lichid de frana, lichid de racire, verificat/reglat jocul termic al supapelor, tampoane roata spate, cabluri acceleratie si ambreiaj OEM noi - nemontante) . Inca nu  am  pus-o, oficial, la vanzare ca trebuie  sa-mi gasesc  timp ptr spalat si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 23.02.2019 at 22:29, cozmino said:

Vreau sa vad Xmoto-ul, in caz c-ai fi interesat. Fab 2009, ~ 22.000km (cumparata din RO, de la Bavaria insa nu sunt primul proprietar), ABS, evacuare completa Akrapovic, evacuarea originala completa, inca un  set de carene, o sa. Servisata recent (bujii, filtre, ulei, lichid de frana, lichid de racire, verificat/reglat jocul termic al supapelor, tampoane roata spate, cabluri acceleratie si ambreiaj OEM noi - nemontante) . Inca nu  am  pus-o, oficial, la vanzare ca trebuie  sa-mi gasesc  timp ptr spalat si poze.

Salutare. Eu sunt interesat de un XMoto. Putem discuta pe email. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 24.10.2018 at 10:26, PzKpfW said:

G650 XChallenge cred că e ce trebuie. Dacă-l găsești. Și ai în jur de 5000 în buzunar. Aceeași remarcă și pentru XR650: poate fi ceea ce cauți, dar va trebui să cauți ceva. E ceva mai ieftină ca BMW-ul (și mai convențională), dar tot ai nevoie de 3500-4000.

 

On 24.10.2018 at 10:02, ggobi said:

Am mers la ture cu coleg care avea XChallenge, este mai civilizata, are schimburi de ulei normale la 5000km, motor indestructibil, ABS si cam 155kg plin. E de luat in seama, atata timp cat nu exagerezi cu dificultatea traseelor offroad. Daca ma gandesc mai bine asta ar fi recomandarea mea principala, majoritatea astora au km putini, si nu sut grav alergate fiindca sunt grele pentru offroad la 155kg dar oarecum incomode pe sosea la distanta mai mare si mai ales sunt puturoase comparativ cu celelalte 3 mentionate. Are o bila neagra pentu suspensia spate pneumatica, e ciudata pentru gustul meu.

 

On 25.10.2018 at 9:07, razvano said:

Daca ar fi sa controlez bugetul si as vrea ceva similar cu KTM 690 Enduro, as lua BMW G650 XChallenge. Singura chestie mai dubioasa la motocicleta asta, ca sa zic asa, este amortizorul spate care e pe aer. Evident se poate inlocui cu unul normal si performant, exista la Ohlins.

n X

On 25.10.2018 at 13:03, popp said:

Eu am avut xchallenge. Îmi pare rău că l-am dat. Acum e la vânzare cu 1000 euro mai mult. Amortizor ul spate nu e asa o problema, când te dai off, aerul din cilindru se încălzește și suspensia spate se întărește. Cu 300 euro, la willbers, per ca am scris bine, se rezolva. Altfel o mobra super, și la 153 kg este ok ptr ce vrei tu sa faci. În fapt, în afara de 690 și 701 cred ca este cea mai buna varianta. Te duci bine pe sosea și în off nu te face de rahan.nu se compara cu un 200 sau 300 în 2 timpi dar vrei și sosea. Cat despre 690 ca e prea radical, nu as zice. Ești la început și oricum, cu km vine și experienta.

 

Baieti, va multumesc super mult pentru recomandari! Cred ca a fost cel mai bine argumentat topic despre modelele in discutie de pe forum.

 

Nu-mi vine sa cred ca azi mi-am cumparat un X-Challenge, 2007, ABS, inmatriculat, doi proprietari, 14000, stare excelenta. Baiatul de la care l-am luat e tot aici de pe forum, super amabil si serios.

E exact ce-mi trebuie, o sa-i fac topic separat de prezentare :D.

 

Momentan sunt in al 9lea cer de bucurie dupa primii 100km, cu ocazia asta deschizand si eu sezonul :))).

 

IMG_20190316_120126.thumb.jpg.294d841f4090f7b2859c034e224c6c98.jpg IMG_20190316_123318.thumb.jpg.20cc0c417492f9681b0153bbb9ff1211.jpg IMG_20190316_143151.thumb.jpg.978abf3feb46539ea03a1e321c8f2228.jpg

 

IMG_20190316_143923.thumb.jpg.f3221821f8dd9da3dd9a6ade0bc72f3c.jpg IMG_20190316_143410.thumb.jpg.07054a2379c96653caaa8228cf5a297d.jpg IMG_20190316_143346.thumb.jpg.4f35084baf96dd3497cfbe37b673c6bd.jpg IMG_20190316_143421.thumb.jpg.630b0db02b9a95d2ae2c8c61c429bb0d.jpg

 

 

 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahaha mersi :)) 

Mi-am plans de milă și cu Domi care cică era model des întâlnit și ușor de reparat.. :)) dar n-am regrete nici cu el ca m-a servit onorabil, si cine știe, poate își mai găsește tot asa pe cineva. 

Piese sunt pe piață sau livrabile, sau se potrivesc de la celelalte modele de Rotax uri de 650.

Momentan 0 regrete :))). 

 

Mai greu o sa ma obișnuiesc cu ideea că acum sunt posesor de BMW. Soția mi-a zis ca spera că nu ma transform in cocalar in trafic iar mama a fost surprinsa ca BMW face motociclete hahah. 

 

 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...