Sari la conținut

Bicicleta de oras pentru oameni MARI


PowerTibor
 Share

Postări Recomandate

Fratilor, aveti vreo recomandare? Am fost la Decathlon si aluia i-a fost si frica sa ma lase sa incerc sa ma pun pe una ca i-o fac praf. M-as uita si online, dar sa stiu dupa ce. Cand zic oameni mari, ma refer 200 de kg, nu ma joc aici. Fac powerlifting de o gramada de ani, am mobilitate foarte buna, dar vreau si eu o bicicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai întâi mergi la un magazin de biciclete și întreabă acolo.decatlon e un fel de hipermarket. Poți încerca cu un telefon la surmont sau bike xcs . Eu am 125 kg și am un trek xcaliber cu roti de 29 și cadru de 19,5 .cred ca bicla asta poate suporta și greutate mai mare .adica cu mine nu are nici o problema. Poate o sugestie ,fără vreo aluzie , ar fi și un fatbike fabricat la fel de o firma cu renume in mtb (nu pegas)

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele sunt punctul slab la greutatea asta. La bani mai putini as incerca una din variantele:

 

- un triciclu artizanal

 

- un cadru de downhill, fara suspensii si cu cele mai mici roti pe care le gasesti cu jante duble sau triple si 36-48 de spite (gen roti de BMX).

 

- cargo-bike pe piata de afara, cica ar fi unele rated pe la 200kg

 

- comanda custom de la un producator specializat pe bicle xxl

 

Mai gasesti cateva informatii utile aici, poate le dai si un mail la baieti sa vezi daca au ceva pentru tine: https://www.maxx.de/en/bikes/xxl-bikes/overview.php#Zusatz

 

Ca preferinta personala as lua un cadru de otel de calitate, daca mai gasesti asa ceva. Aluminiul are prostul obicei sa cedeze la oboseala fara sa te anunte, otelul iti mai da semne inainte. La otel poti sa mai sudezi intarituri pe unde mai ai chef, de exemplu tija seii s-ar putea sa fie solicitata peste rezistenta oferita uzual pe piata, si sa fie nevoie sa o mai intaresti cumva.

 

 

In plus as verifica frecvent sa nu apara fisuri in furca, jante si sudurile din cadru. Ultima chestie pe care o vrei e sa ramai fara roata fatza in trafic sau la vale. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ai putea incerca sa iei legatura cu Adi de la Extreme Riders. Are un magazin in care comercializeaza articole sportive printre care si biciclete.

Daca nu are el o bicicleta pentru tine cred ca te poate indruma corespunzator.

 

http://www.xtremeriders.ro

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.henco-bikes.de/Artikel-Falter-Herrenrad-C-4-0-Plus-Citybike-2113518880.html

 

Acum depinde ce vrei sa faci cu bicicleta..Doar pt plimbari in oras, fara urcari pe bordura si dat in gropi, si mers cu viteza mai redusa cam toate bicicletele nemtesti mai de marca ar trebui sa reziste fara sa se strice la prima folosire...

Astea mai sanatoase care sunt garantate pt 170 kg, sigur rezista si la 200 kg la o utilizare normala si mers mai cu grija..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice ai alege in final ,obligatoriu sa aiba frane hidraulice pe disc.

Poate nu se rupe , dar nici nu se mai opreste. Sa nu iti treaca prin cap sa iti iei frane cu clesti sau mizerii din alea de V-breack-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit o merida matts pe la vreo 140kg si a mers brici. Mi-a recomandat omul alte spite si a zis ca duc lejer pana la 200kg.Daca imi amintesc bine era vorba de vreo 300 lei investitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate.

mai greu adica nu o vei gasi gata facuta, va trebui sa se adune din piese.

un cadru cr-mo crom molibden de dirt jump sau cliff cat pentru triple tree.

deci un cadru cromo tubular de dimensiuni mai mari.

roti mavic deemax sau sun rims double track care ar fi maximul de rezistenta posibil.

cu ceva butuci de dh sau dirt pe rulmenti.

si frane pe disc.

si restul cat se poate de normal.

o furca de dirt jump veche gen marzzochi dirt jumper de 130 sau daca e buget un fox mai nou dar pe ulei nu pe aer.

ceva cu cursa lunga ca sa stea fata mai sus. o furca de dirt pe ulei se poate face mai tare.

astea noi pe aer sunt finute.

 

singurul impediment este gasirea unui cadru mai mare cr-mo.

cadre care in general erau de dirt deci nu foarte lungi.

 

ca idee trebuie sa vorbesti cu cineva dintr-un magazin de biciclete sa faceti ceva custom, tailor made pentru tine.

 

si sa iasa ceva de genul: comencal dar nu la pretul asta. si cu schimbator pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...