Gnraloo Postat Noiembrie 9, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2018 Daca esti atat de convins in ceea ce ai afirmat mai sus..eu iti propun ceva. Monteaza o sonda labmda cu un display de AFR sa vezi live ce se intampla,in evacuare pe un cilindru,care vrei tu..si incearca sa modifici nivelul in carburator milimetru cu milimetrul.O sa ai o mare surpriza! Singurul moment in care se va modifica semnificativ amestecul va fi atunci cand plutitorul va lovi "tavanul" cuiul nu se va mai inchide,si va inunda carburatorul vei avea un amestec bogat..iar cand plutitorul nu are cursa sa deschida traseul de benzina, vei avea un amestec sarac urmat de oprirea motorului. Succes Cu respect TNG! Nu am mijloacele pentru testul asta asta, suna interesant si te cred daca ai incercat. Nu am spus ca sunt convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.