Sari la conținut

Postări Recomandate

dezmembrez IJ56, numere vechi,proprietar decedat.se poate inmatricula cu succesiune.fac legatura cu mostenitoarea,cu fiica`sa lu decedatu,domnu NICU. o parte din piese sunt vandute sau rezervate: far complect, bloc motor,sistem frana spate.

atasez o poza,dar mentionez ca are saua fata / spate( saua spate este subread,e doar cadru),cutie laterala baterie si rezervorul cu buson . cromul pe buson este f buna.stopul spate este de mobra,dar am si cel original,doar ca ii lipsesc sticlele.poze fac la cerere.incerc sa o pornesc pana se ajunge sa o desfac.de aia am dat jos carburatorul.

post-15325-0-36003100-1541400199_thumb.jpg

Editat de robert bk350

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Busonul e de jawa

Stopul e de ij,dupa '62 (mobra nici nu era pe atunci,mobra l-a cam copiat ..)

» Post actualizat in 05 Nov 2018 08:37

Cilindrul e de la modelele anterioare,are obturate transferele pe carter,n-o sa mearga in parametrii veci cu improvizatii d'astea de pe plai ..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

colegu,colegu "255b" ! pt tine special am sa fac poze cu busonul si cu stopul :) busonul e original,nu de jawa.are paharelul pt dozarea uleiului. stopul e de mobra,scrie pe plasticul deflector ELBA. cilindrul e si ala original,doar ca,capacele de la transfer is inlocuite cu o flansa.asa am cumparat,asa as vrea sa o vand.daca nu reusesc...merge la remat.

Editat de robert bk350

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da' asa intreg cu cat il dai??

macar sa stim ase ni, cat e halatu' ??

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

colegule...ase ni intreg,la o adica...fara far si sistem franare spate.....1800 lei. NU EURO! lei da? cu talon cu tat. e aproape moca

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe sticluta poate scrie elba,dar au fost in-uri cu stopuri din astea (se gaseau si pe jupiter 2/3) o fi spart omu stopu si o fi ciordit de pe fo mobra,dar stopurile astea existau cu mult inainte ca mobra sa scoata fum ..

Busonul - poate m-am incurcat (nu vad bine de pe telefon) mi s-a parut a fi de jawa ..

 

Cilindrul ala nu-i ce trebe man,se vede pe telefon si fara ochelari :))

Ala e pentru modelele pana in '60,cu transfere impuțite ca la ij 49, uita-te la cartere man ..

 

..da' merge si asa ..

 

 

Per total motoreta-i frumoasa,cat costa aripa fata ..?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

man...stiu si eu treaba cu IJ-urile si URAL-urile si cu ,copia pt MOBRA. daca vrei tu sa fie de IJ blestematul ala de stop ...sa fie de IJ.nu imi pasa.e de vanzare si aia.

pt aripa fata,fa tu un pret. vezi ca e copie simson sport :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul ca si aripa fata sunt de la modelul 1960 (cea cu 2 sei, cu kilometrjul de la motor, nu de la roata fata, far mare si ceas de kilometraj ca la IJ 49).

Cilindrul acesta (de 14 CP parca) are ferestrele de vizitare de la baleajele de admisie mai mici si cu aripioare de racire (similar oarecum cu cele dela IJ 49) iar admisia este prinsa cu 2 suruburi verticale pe cilindru, apoi 1962 este diferit, adica ferestre de baleaj marite, admisia cu prinderea cu 2 suruburi dispuse diametral pe orizontala care a fost ridicat la cca 18 CP (sper ca e corect) si la care cablul de kilometraj a fost mutat pe roata fata si cu alt ceas de kilometraj ca cel din poza, cu far mic- dar au fost intre 1960-1962 si variante mixte).

Automat platoul de frana fata era diferit, frana spate a fost cu actionare cu cablu, etc., deci intre modelele 1960 si 1962 sunt cateva diferente, dar piesele sunt multe compatibile (cilindrul de exemplu poate fi utilizat dar e de 14CP, tine de asteptari, dar eu sunt multumit de acest cilindru dar cu un carburator K65 Pekar.

Spor la vanzare! Piesele arata bine!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am model de ij exact ca al lui (intermediar) cu doua sei,aripa jos pe roata si far mic. Acest model a fost trecerea de la cel cu aripa jos,far mare,doua sei,la cel cu far mic,aripa sus si bancheta - care deja nu mai erau ij 56,ci planeta 1,apoi planeta 2 etc .. (vorbim de modelele post '60 cu ferestre mari)

Desigur ca in actele romanesti toate erau ij 56,dar nici asta nu-i vreun argument de luat prin seama ..

 

Cilindrul ala pe carterii respectivi nu dau randament nici 70%,nici macar 14 cai nu mai dezvolta motorul ala.

Dupa ce ca sunt mici si anapoda sunt si obturati.(nici macar in aliniament nu sunt) Puneti un cilindru cu ferestre mici pe un carter cu ferestre mari,si va convingeti.

Nu uitati sa faceti si poza .. :))

 

S-apoi ij-ul fiind gatuit,n-are nici ungere nici racire la ditai pistonu',pe urma iju ie motosapa,si nici nu ie bune ..

Noroc ca merge si asa,fata de altele,care nu prea permit nici o abatere ..

» Post actualizat in 05 Nov 2018 12:39

..si cele cu frana pe cablu la roata spate sunt exclusiv pana in '60 ..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: mersi " vene "


» Post actualizat in 05 Nov 2018 19:28

cum am promis lu` KRAZ pun niste poze cu lampa stop, busonul,aripa fata (sa vedem cat ofera :) ) ,pt MPC telescoape spate.telescoapele spate sunt murdare,dar cromul e okay.n-am avut nervi sa le curat. interiorul rezervorului e cat de cat okay,adica are rugina superficiala. lampa stop original e cum se vede in poza.lipsesc sticlele.


» Post actualizat in 07 Nov 2018 06:03

" 225b " astept oferta ta pt aripa fata.

post-15325-0-01027900-1541445822_thumb.jpg

post-15325-0-86604300-1541445838_thumb.jpg

post-15325-0-80298500-1541445855_thumb.jpg

post-15325-0-03175300-1541445876_thumb.jpg

post-15325-0-44459300-1541445888_thumb.jpg

post-15325-0-88139300-1541445902_thumb.jpg

post-15325-0-67093600-1541445920_thumb.jpg

post-15325-0-44644600-1541445934_thumb.jpg

post-15325-0-04491500-1541445948_thumb.jpg

post-15325-0-07769700-1541445962_thumb.jpg

post-15325-0-83343300-1541445975_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

motoreta s-a vandut aproape de tot.a mai ramas cateceva. pt preturi  sa ma sunati,si ne intelegem.in principiu nu vreau sa ma imbogatesc.

IMG_20181112_200551.jpg

IMG_20181112_200559.jpg

IMG_20181112_200606.jpg

IMG_20181112_200615.jpg

IMG_20181112_200628.jpg

IMG_20181112_200639.jpg

IMG_20181112_200706.jpg

IMG_20181112_200711.jpg

IMG_20181112_200748.jpg

IMG_20181112_200905.jpg

La ‎14‎.‎11‎.‎2018 la 9:29, robert bk350 a spus:

motoreta s-a vandut aproape de tot.a mai ramas cateceva. pt preturi  sa ma sunati,si ne intelegem.in principiu nu vreau sa ma imbogatesc.

IMG_20181112_200551.jpg

IMG_20181112_200559.jpg

IMG_20181112_200606.jpg

IMG_20181112_200615.jpg

IMG_20181112_200628.jpg

IMG_20181112_200639.jpg

IMG_20181112_200706.jpg

IMG_20181112_200711.jpg

IMG_20181112_200748.jpg

IMG_20181112_200905.jpg

mai complectez anuntul cu niste bile,negre,noi pt schimbatorul viteze de mana. am cateva bucati

IMG_20181115_132743.jpg

IMG_20181115_132758.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vreau și eu o bilă.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dr_krl..  o bila 15 lei.

Marius03NMG..  telescoapele 45 lei bucata

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,ce pret are saua?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

se poate inchide topicul.multumesc forumului,adminilor :cheers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×