Jump to content
Noooby

Maxiscooter sau alta alternativa pentru un rider scund?

Recommended Posts

Acum 5 ore, caracterincompatibil a spus:

Maxxis e genital.

Fixed! :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleu cate pareri..  nici nu indraznesc sa intreb ce ulei ar fii cel mai ok pt motor..😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu omega 3.

sticla-umbra.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 25 minute, caracterincompatibil a spus:

Excluzând eneos....ca se aud tachetii

Am uitat să-ti bag mecanicul în bidon! Csf, ncsf... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinand cont ca nu am ambreaj si cutie in ulei..  cred ca un 10w40 ( auto)  sau un 10w50 cand e foarte cald vara o sa fie ok .. schimbate la 2500-3000km. Pana la urma e un monocilindru care nu se tureaza prea tare. Schimburile la toate masinile mi le fac eu ... imi permit sa fac schimburi foarte dese fiind foarte eftin,😀   O sa vad eu dupa primul schimb cat de tare se degradeaza si cat o sa il consume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi că monocilindrul ăla lucrează la turații apropiate de ale unui motor in 2-4 pistoane.5000rpm e turația normala de folosire a motorului și duce până în 9000 full gas.baga tu ulei mineral sau semisintetic de mașină care merge cu 2500rpm....și o să îl liniștești repede.masina are relantiul la 800rpm.scuterul 1650rpm.pune unei full syntetic și verifica nivelul la fiecare 1000km.nu stii daca motorul nu consuma ulei,neavând km reali cu discuri de frana schimbate la 35k.... Discuri care se schimba la 50k+.eu am discurile din fabrica la un scuter de peste 80.000km.uzate dar pot sa le folosesc până la 100.000km.tu ai un scuter cu rulaj facut pentru vânzare.daca vedeai că are 70k+ in bord,nu îl mai cumpărai.asa cu 30k te convingi singur că merită cumpărat 🤣🤣

Sa îți povestesc de scutere fabricate după 2011 cu 100.000 km.nu ai cumpăra așa ceva.dar îți curg balele când vezi că afișează rulajul 10-15k 🤣🤣🤣🤣

 

Am un 125 injecție cu 100.000 înregistrat la rar,afișează 15000.stiam că behăie pe partea de rulare,dar nu m a interesat.are motorul schimbat integral de câteva mii.si asta nu e tot,am montat un set motor mai mare cu rulaj de 2k cu noul set motor.mizeria aia de 100k merge impecabil .mai bine decât unul identic pregătit pentru vânzare cu 10k in bord

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile de frana eu ' presupun" ca sunt noi in sensul ca placutele sunt noi si partea de frecare la disc nu are uzura deloc.  Filtru de aer are scris cu marker ceva de genu 36 sau 38 000km  si data trecuta 2016 si e destul de curat .  Scuterul e adus in tara de 1 an si ceva  si nu a fost cumparat pentru vanzare .. il cunosc pe om  mai are in familie vre-o 3 motociclete .. l-a cumparat pentru oras si a ajuns la concluzia ca nu ii place... omu nici nu stiu la ce s-a gandit cand l-a cumparat el are cred 1:90 inaltime..       in 1 an a iesit cu el de max 5 ori prin oras. 

Cauciucurile sunt practic noi.. Michelin pilot sport ..  dar sunt 2015 ..si sunt cam plasticoase. mai ales cel de pe fata.

 

O sa iti fac niste poze sa vezi in ce stare e dar e momentan in garaj la iernat .. eu pana prin Martie Aprilie oricum nu am vreo sansa sa prind programarea la examen pentru A

 

Uleiul v-a fii 100% "sintetic"...  bine asta cu sinteticu e discutabila.. cu uleiuri de 20 roni L sintetice.. care de fapt sunt mineral 90% si 10% baza sintetic ..asta o  stiu de la cele Auto..  dar imi imaginez ca si la Moto.. sub 50roni L nu poate fii vorba de un ulei cu adevarat sintetic.   

Pana la urma si cu uleiurile astea.. e multa gargara.. si parca lumea incearca sa previna uzura unor motoare facute prost de fabrica..  pe anumite motoare Auto gen Logan benzina merg taximetristii cu 10w40 ELFde 15roni L  schimbat la 10 000 in conditii in care masina iarna sta pornita 24 din 24 ... si ajung la 400 000km sa o bage la fier vechi ca e daramata masina nu motoru.. iar in alte motoare se cearta oamenii pe tema uleiurilor si incearca sa previna consum de ulei sau axe cu came uzate si schimbate la 200 000km.

 

 

  

Edited by Noooby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista discuri fara uzura la 38000,se vede.placutele sunt irelevante

E o diferența între sintetic(care realistic,e un semisintetic) și full sintetic

atât am avut de spus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul sintetic reglează și tacheți, vine cu mecanic inclus! :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul eneos e praf.nu se auzea motorul cu motul uzat,cum se auzea cu eneos abia schimbat.

Mai buna apa minerala de la repsol.eneos full sintetic m a convins că e la fel de bun că unul no mame de 10-15 lei.cu tot cu mecanic inclus 🙃

Salam raggaeton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...