Jump to content
Sign in to follow this  
tibirec

Comanda online Dementor, produs sosit cu 20% mai scump decat pe site

Recommended Posts

Salutare,

 

Prima mea experienta cu magaziunul online al celor de la Dementor - ktm-parts.ro nu a fost cum m-as fi asteptat de la importatorul KTM in Romania.

 

Termenul de livrare a fost 16 zile, nu 5-7 zile cum aparea afisat la fiecare produs pe care l-am pus in cos.

 

Cand am primit coletul nu mai tineam minte valoarea totala, l-am platit si l-am deschis.

Apoi am vazut pe factura ca unul dintre produse mi-a fost impartit in doua si facturat cu 20% mai scump fata de cum aparea la comanda.

Am sunat la ei, tipul cu care am vorbit m-a dus cu vorba, ca asa a venit de la KTM, ca nu-l poate da mai ieftin ca intra sub pretul de intrare, ca e greseala pe site, ca or sa modifice. Au trecut 7 zile si pretul e acelasi, cel nemajorat.

 

Comanda a fost facuta pe firma, probabil daca o faceam pe persoana fizica nu procedau asa, ar fi intrat sub incidenta celor de la Protectia Consumatorului.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

20% din 2 ron sau din 2000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

20% din 2 ron sau din 2000?

Conteaza?!

Trecand peste numarul de lei in plus, ar fi vorba si de principiu. Ma doare-n cot ce au gresit ei, n-au decat sa aduca bani de acasa.

A, daca il sunau pe om inainte, isi cereau scuze, ii explicau ca au gresit ei si il intrebau daca mai vrea produsul, atunci puteai sa mai fii indulgent, mai gresesc oamenii. Dar sa fii si prost si nesimtit, eu asta nu inghit.

» Post actualizat in 08 Nov 2018 21:33

Salutare,

 

Prima mea experienta cu magaziunul online al celor de la Dementor - ktm-parts.ro nu a fost cum m-as fi asteptat de la importatorul KTM in Romania.

 

Termenul de livrare a fost 16 zile, nu 5-7 zile cum aparea afisat la fiecare produs pe care l-am pus in cos.

 

Cand am primit coletul nu mai tineam minte valoarea totala, l-am platit si l-am deschis.

Apoi am vazut pe factura ca unul dintre produse mi-a fost impartit in doua si facturat cu 20% mai scump fata de cum aparea la comanda.

Am sunat la ei, tipul cu care am vorbit m-a dus cu vorba, ca asa a venit de la KTM, ca nu-l poate da mai ieftin ca intra sub pretul de intrare, ca e greseala pe site, ca or sa modifice. Au trecut 7 zile si pretul e acelasi, cel nemajorat.

 

Comanda a fost facuta pe firma, probabil daca o faceam pe persoana fizica nu procedau asa, ar fi intrat sub incidenta celor de la Protectia Consumatorului.

 

 

Fiind pe juridica n-ai decat sa returnezi produsul, in caz ca nu-ti convine totusi pretul marit. Si saFaci ce ai facut aici, sa-i faci de ras.

 

Tot ce am scris mai sus e valabil, evident, in cazul in care n-ai uitat tu sa ne povestesti vreun amanunt.

» Post actualizat in 08 Nov 2018 21:35

PS Mie nu-mi merge linkul pus de tine.

Edited by Speedy.K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesa se cheama "Clutch slave cylinder protection" si are codul KTM 77532975044, pret pe www.ktm-parts.ro 219 lei.

 

Nu am ce sa omit. Am sunat de 2 ori pana sa aflu ceva. Prima data mi-a zis ca au trecut doar 8 zile, nu are cum sa fi venit. A doua oara dupa 15 zile, am vorbit cu ei si piesele asteptau nu se stie ce la ei in depozit si ca pleaca azi.

Nu m-a anuntat de diferente in ziua anterioara receptiei de catre mine cand am vorbit la telefon.

Chiar si dupa receptia de la curier cand am semnalat ca sunt probleme se facea ca nu intelege, i-am spus ca mi-a impartit un cod in 2 subcoduri, a zis ca asa vin de la KTM. Zic: da, dar nu ai impartit si pretul. Atunci a inceput sa se scuze ca asa u venit, ca nu are cum sa dea mai ieftin, ca de ce am comandat pe firma.

Am sunat la alte 3 magazine online si mi-au spus ca produsul vine sub un singur cod, asa cum e in descriere si in fotografie.

 

I-am spus ca trimit doar produsul cu probleme, nu tot coletul. Nu se poate, trimite tot. Dupa ce am asteptat 16 zile sa primesc coletul, am platit si transport sa trimit totul inapoi, mi se pare cam.... In fond suntem ca niste copii cand asteptam jucariile de Craciun.

 

Am zis sa raman cu paguba si sa le fac reclama.

 

O supozitie ar fi ca au primit kitul, i-o fi trebuit cuiva protectia de plastic, a subtilizat-o si s-au gandit sa-mi bage pe gat una ambalata individual si taxata ca atare.

Edited by tibirec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am asteptat 16 zile sa primesc coletul, am platit si transport sa trimit totul inapoi, mi se pare cam....

 

Am zis sa raman cu paguba si sa le fac reclama.

 

 

1)dacă asa au facut sustii, sunt niste nemernici.

2)ramai cu paguba si faci antireclama. Cat de romanesc suna chestia asta. Si va mirati unii ca "gainarilor" din tara asta le merge de minune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paguba e 40 lei. Nu e o suma mare, e vorba de principiu aici. Un site trebuie sa-si asume preturile pe care le afiseaza. Faptul ca acum e inca acelasi pret (219 lei) nu pare totusi sa fie vreo greseala. Nu era 1 leu si eu sa sar sa comand zeci de piese sa profit.

 

Transportul a costat 20 lei. Trimit totul inapoi, fac alta comanda, astept alte 2 saptamani si mai platesc inca 20 lei transport. Ajung tot acolo.

 

M-a deranjat mai mult ca nu a incercat sa repare situatia, nu a oferit nici o solutie convenabila, nu si-a cerut scuze.

Edited by tibirec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facand comanda nu ai primit o lista pe e-mail cu produsele pe care le-ai comandat, pretul lor, data si ora? Daca da, trimite-le un e-mail in care sa explici ca tu ai facut comanda la un anumit pret si ala este pretul pe care ar fi trebuit sa-l platesti, nici mai mult nici mai putin. Vezi ce iti raspund. Spune-le ca vrei sa trimiti acel produs inapoi pentru returnarea banilor ( tot in mail )

 

Ideea e sa ai scris ca nu se poate face nimic si ca esti nevoit sa returnezi tot coletul. Suni frumos la opc dupa si le faci reclamatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza?!

Evident ca nu.

Intrebasem in ideea in care la sume mici pot fi diferente de curs valutar etc care sunt rotunjite cumva si fiind sume nesemnificative nu prea le bagi in seama.

Daca produsul are si acum pretul afisat fa un print si bate-i la cap in continuare, trimite-le si linkul de aici, scrie si pe pagina lor de facebook. De multe ori cei angajati sunt niste habarnisti cu salarii mici pe care nu ii intereseaza clientul.

 

PS: Oricum, probabil ca situatia nu a ajuns la urechile cui trebuie de la ei, este o firma cunoscuta si nu cred ca isi permit sa isi piarda onoarea pentru doi poli.Am un feeling totusi ca citeste cine trebuie si pana seara situatia este rezolvata :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Stai cuminte, pe “cine trebuie” de la ei il doare fix in spitz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu chiar am avut comenzi de la ei si fara probleme. Evident, timpul de asteptare a fost de vreo 10 zile lucratoare pt OEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facand comanda nu ai primit o lista pe e-mail cu produsele pe care le-ai comandat, pretul lor, data si ora? Daca da, trimite-le un e-mail in care sa explici ca tu ai facut comanda la un anumit pret si ala este pretul pe care ar fi trebuit sa-l platesti, nici mai mult nici mai putin. Vezi ce iti raspund. Spune-le ca vrei sa trimiti acel produs inapoi pentru returnarea banilor ( tot in mail )

 

Ideea e sa ai scris ca nu se poate face nimic si ca esti nevoit sa returnezi tot coletul. Suni frumos la opc dupa si le faci reclamatie.

Treaba cu scrisul e o idee buna, merge chiar si la Ktm - mama scris, cu printscreen si copie factura.

Opc in schimb nu merge, a explicat clar ca achizitia este pe firma, iar opc - anpc ca sa fim rigurosi - nu are competente in relatiile comerciale intre persoane juridice.

Una peste alta mi se pare de mare k k t(m) toata faza.

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Din experiența proprie cu Dementor...

Cu ceva ani in urmă doream să schimb un KTM mai vechi cu modelul nou apărut. Zis și făcut. După ce am vândut motoreta veche, mă uit pe ici, pe colo și decid să încerc prima dată la ei. Îi sun, răspunde cineva și zice "nu avem motoreta pe stoc, dar vă sun înapoi când vine și etc." Ca român ce sunt, nu m-am bazat doar pe asta ci am încercat și la alt dealer. Răspunsul, la fel.

Peste vreo două săptămâni, am sunat din nou, numai la Dementor de data asta. "Nu avem, vă sunăm noi, nici o grijă."

Ce s-a întâmplat? Evident, omul de la Dementor nu a mai sunat niciodată. Cel de la cealaltă firmă, în schimb (nu dau nume ca să nu se creadă că fac reclamă) m-a sunat după vreo trei luni - eu, fiind în altă țară, omul a încercat vreo trei-patru telefoane din cele pe care i le lăsasem - și, foarte politicos, m-a informat că are pe stoc modelul de care m-am interesat și așa mai departe.

Evident, am șters Dementor din memorie. Pentru mine nu mai există.

Share this post


Link to post
Share on other sites

le merge prea bine, nu duc lipsa de clienti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daia prefer sa comand piese din afara, sunt sute de magazine ok care iti trimit in tara in cateva zile, de ce va bateti capul cu cele din romania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru piese OEM iti trmit piese in aceeasi saptamana (de exmplu, ca sa nu zic 3,4 zile lucratoare)? Vreau si eu un link asa, daca zici ca sunt. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

daia prefer sa comand piese din afara, sunt sute de magazine ok care iti trimit in tara in cateva zile, de ce va bateti capul cu cele din romania?

Pentru garantie / retur.

 

Eu imi bat capul de ceva timp cu o casca luata la SMAEB dar de la magazin fizic din Oradea, casca la care se tot defecteaza viziera. Nu au sens mai multe detalii dar cert este ca daca era luata din magazin aflat fizic in Bucuresti era mult mai simplu sa le-o tot duc la reparat. Asa tot platesc curier pana la Oradea. Inchipuie-ti cum e sa platesti curierul pt alta tara. Sau sa faci o reclamatie la OPC daca nu te intelegi amiabil cu respectivii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Imi pare rau de patania ta si, sub niciun fel nu incerc sa indulcesc situatia insa daca nu esti familiar cu Dementor si incerci sa privesti situatia rigid de cetatean european care are drepturi (si ai tot dreptul si asa e corect sa gandesti insa) te anunt ca treaba nu sta chiar asa cu ei.
Oamenii nu sunt rau intentionati insa sunt de multe ori imprestiati din cauza faptului ca sunt depasiti de situatie foarte des :) Prima impresie a mea a fost ca le curge scuipat din gura dpdv customer service.

Dar am incercat sa privesc lucurile un pic altfel si anume ca Dementor ar fi o afacere de familie care deseori nu poate mai mult, unde degeaba te bati cu ei ci mai degraba te imprietenesti cu ei in sensul ca treci peste situatia formala de client-vanzator.
Sincer iti zic, fata de sfidarea de la BMW prefer imprestierea de cele mai multe ori neintentionata de la Dementor.


Asa ca eu unul, de 2 ani de cand mi-am luat motoreta de la ei, am invatat sa ma pliez mai mult pe "ferestrele" lor in care imi pot rezolva problemele, decat sa bat eu cu pumnul in masa.
Spre exemplu au un singur mecanic (si cauta mecanic dinainte sa-mi iau eu motoreta de la ei) care omu' se imparte in 7 in fiecare zi: Desface segmenti la enduroaice, face revizii la motoretele noi si mai si monteaza altele venite cu transport din Austria. Prin urmare am invatat sa nu ma duc la ei cu revizii sau probleme in perioade gen Romaniacs sau venirea primaverii etc, pt ca mai mult ma enervez. In rest totul merge struna. Macar ma simt ok cu ei ca-i cunosc si nu mi-e frica sa las motoreta la ei peste noapte sa-mi fure piese de pe ea cum s-a intamplat la concurentii lor germani, nu dam nume :) Din nou sunt imprastiati, dar macar nu hoti sua rau intetionati.

Aici ar mai fi o alta discutie despre pustanii de la noi care prefera sa stea la casa in mall "pe 12 milioane" decat sa se murdareasca pe maini pe bani mai multi chiar si ca ucenici. Prin urmare dementor are tot un singur mecanic as we speak.

Piesele intr-adevar vin cam in 10 zile ceea ce mi se pare decent. La United am stat 1 luna dupa o prindere la scarita. Mereu se poate si mai rau la noi in Romanica.

Acum ce sa-ti mai zic, nu ei isi administraza site-ul ci altcineva cu care am inteles ca tot au discutii. :)

Din pacate nu prea ai ce sa faci decat sa returnezi produsul in situatia ta. Multa bafta si poate rezolvi totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru piese OEM iti trmit piese in aceeasi saptamana (de exmplu, ca sa nu zic 3,4 zile lucratoare)? Vreau si eu un link asa, daca zici ca sunt. Multumesc

https://www.motorcyclespareparts.eu

 

4-7 zile lucratoare, in functie de disponibilitate stoc, ziua si ora la care am dat comanda.

Am 5-6 comenzi facute la ei pana in momentul asta, 1 singura cu probleme (cauzate de faptul ca am fost eu bolovan) pe care mi-au reglat-o rapid si fara mari dureri de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dementor fiind unicul importator oficial KTM in Romania cred ca e o afacere mai mare decat una de familie.

 

Prin ei trec totusi toate produsele KTM aduse pe canale oficiale.

 

 

Nu m-a deranjat termenul de livrare, totusi ar trebui sa specifice pe platforma online termenul real.

 

Mecanici buni gasesti greu, aici totusi un pustan de 18 ani nu cred ca ar face fata. Trebuie cineva pasionat in primul rand, si cu ceva experienta.

 

Nu au fost de acord cu returnarea unui singur produs, vor sa returnez toata comanda. Toate 3 produsele imi sunt necesare, ar trebui sa reiau comanda si daca mai platesc un transport ajung tot acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu te mai consuma , mai fa o comanda plata ramburs si n-o ridica , e dreptul tau ca si cumparator sa te razgandesti ?D

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu protectia de pinion se vinde separat de protectia cilindrului receptor! poate poza generica din catalogul power parts te-a indus in eroare...

eu lucrez cu ei de ani buni, uneori sunt probleme la termenul de livrare dar, numai cine nu munceste nu greseste

Edited by stulewa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum am specificat, am sunat la alte 3 magazine si am intrebat.

Moto24, Ktmexc si Fmracing mi-au spus ca produsul vine asa cum e in poza, ca nu e poza generica.

Codul comandat corespunde kitului, nu unei singure componente.

Componentele dispersate au alte coduri.

 

Repet, nu ma cramponez la 40 lei, e vorba de principii aici.

 

De-a lungul timpului am achizitionat accesorii de mii de lei pentru motociclete . E primul caz cand ma lucreaza asa pe fata.

Edited by tibirec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dementor fiind unicul importator oficial KTM in Romania .............................

 

Așa crezi? Ești în eroare, așa cum am fost și eu cand am sunat prima dată la ei. De fapt, motoarele sunt aduse de alții. Tot la fel, mai sunt și alți distribuitori KTM care și ei cumpără motoarele de la importator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu protectia de pinion se vinde separat de protectia cilindrului receptor! poate poza generica din catalogul power parts te-a indus in eroare...

eu lucrez cu ei de ani buni, uneori sunt probleme la termenul de livrare dar, numai cine nu munceste nu greseste

Nu te compara pe tine cu un client ocazional, oarecare. Tu te stii cu ei, inclusiv cu jupanu, e altceva.

» Post actualizat in 09 Nov 2018 19:09

 

Așa crezi? Ești în eroare, așa cum am fost și eu cand am sunat prima dată la ei. De fapt, motoarele sunt aduse de alții. Tot la fel, mai sunt și alți distribuitori KTM care și ei cumpără motoarele de la importator.

De unde ai scos-o p-asta?! Sunt doi mari si lati in Romanica, Dementor si aia din Sibiu cu Romaniacs, imi scapa acum.

» Post actualizat in 09 Nov 2018 19:14

Cat despre Dementor, vor sa faca treaba multa cu oameni putini, ca sa ramana bani cat mai multi. Asa ca sunt o gramada de chifle, mai ales pe magazinul on-line de care n-are nimeni timp sa se ocupe. Fac pariu ca pretul ala era neschimbat de acum 3-4 ani, si n-a umblat nimeni sa-l modifice in functie de curs.

Dar asta e mizilic, daca partea cu un cod in doua coduri e manevra lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...