Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu am gasit topic despre cizme asa ca am creeat unul. Sa discutam aici cine ce foloseste si ce parere aveti.

O sa incep eu cu o intrebare a unuia (eu) care se da de 7 ani pe chopper si a decis sa isi ia enduro (DR 350). Am iesit o data pana acum dar m-a prins deja microbul.

Initial credeam ca sunt mai mult interesat de adventure riding si plimbari pe coclauri la admirat peisaje, dar se poate sa imi placa tot mai mult si latura de enduro cu paduri, drumuri forestiere, carari abrupte, santuri etc.

Avand in vedere ca recent mi-am pleznit glezna destul de rau cu rupturi de ligamente si alte prostii, ma gandeam la ce echipament sa imi iau, si in materie de cizme sunt destul de indecis, asa ca va rog sa imi dati ceva sfaturi.

Vad ca preturile variaza enorm (nu asa de wild ca la genunchiere vs orteze, dar si aici sunt diferente mari) si vreau sa vad ce mi s-ar potrivi mai bine. Cand ma uit la cizmele in zona 600-900 de lei, vad ca sunt, in zona gleznei, facute din piele cu putina sustinere/protectie la hiperextensia gleznei, si probabil ca au ceva intarituri pt protectia oului dar asta nu reiese neaparat din poze. Pe de cealalta parte am vazut ca la modelul Sidi Crossfire 2 partea din zona gleznei este intarita si articulata, ceea ce ma face sa cred ca e mult mai bine protejata glezna. Inteleg ca partea asta poate constitui si dezavantajul ca este mult mai rigida, dar intrebarea mea este, cat e de rigida, chiar nu imi pot face treaba cum trebuie prin paduri, dealuri si alte zone dificile? Sunt cumva doar pt circuite facute?

 

Astept parerile si recomandarile voastre, multumesc mult!

image.png.55737a5e19f03e0032ffc28355c694fd.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am Sidicrossfire  din 2008. Folosite la ceva motocross, enduro peisagistic si ulterior si prin padure. Sunt excelente. se spune ca sunt cam cele mai bune. sunt comode si sunt durabile. de multe ori , spre rusinea mea, le-am lasat pline de noroi si 1 luna, din lipsa de timp. Spalate si date cu wd 40 dupa ce se usuca, si sunt ca noi.  Sunt alte doua modele care merita: Alpinestar tech 10, Gaerne. Daca nu ai bani de ele, incearca si Axo : https://www.moto24.ro/en/products/dirt-bikes/cross-enduro-boots/brands(axo)/?

are un prieten de al meu si este multumit. nu sunt Sidi dar sunt cam singurele care au balama la banii astia.

a, si glezna ta e aparata la fel in toate cizmele, fie ca au balama sau nu. balamaua te ajuta sa flexezi mai bine piciorul cand franezi/schimbi viteze

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cele mai bune cizme sunt Gaerne SG12 > Sidi Crossfire 3 SRS > Gaerne SG10 > Sidi Crossfire 2 sau 3 > Acerbis X-Move sau X-Rock. Alege in functie de bugetul pe care il ai. Unele sunt mai confortabile decat altele, dar tine cont ca se vor lasa dupa cateva iesiri, vreo 4-8.

Gaerne si Sidi sunt cele mai consacrate, ce am scris mai sus sunt produsele lor premium care sunt foarte fiabile. Talpa tine destul de bine, nu se distruge asa usor.

Axo este slab calitativ, se distruge repede, nu recomand. Ar mai fi Alpinestar Tech 10 care e confortabil, au soseta interioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

A folosit cineva cizme de enduro (si) pe motorul de adventure? Am fost la o tura de enduro de curand si ma gandeam sa-mi iau macar cizme pentru alte iesiri (momentan raman la inchiriat mobre si parte din echipament), dar in acelasi timp cizmele de strada sunt cam pe duca (TCX Infinity) si ar trebui schimbate (plus ca fata de cele de coclau protectia e cam zero, mi-ar placea ceva mai solid la capitolul asta).

 

Ma gandeam sa-mi iau o pereche de AS Tech 7/10 sau Gaerne SG12 (Sidi-urile nu stiu daca mi se potrivesc, am piciorul mai lat si tot ce am probat pana acum de la ei mi s-a parut ingust) pe care sa le folosesc si la enduro si pe strada dar nu stiu cum s-ar comporta in regim de touring. Mers pe jos in echipament moto nu am prea servit (maxim mers pana la cazare/montat un cort/dus pana la magazinul din colt, d-astea), iar lipsa membranei rezistente la apa nu e importanta, am oricum sosete sealskins la mine daca stiu ca risc sa ma bag prin ploi/furtuni.

 

Sunt curios totusi cum sunt cu comfortul la drum lung? Cum e cu schimbatul vitezelor, ceva probleme majore (care sa nu se rezolve cu ajustatul inaltimii pedalei)? Stiti ceva magazine in Bucuresti care sa aiba Gaerne/AS/Sidi de enduro pe stoc pe care sa le pot proba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Va salut !

vin si eu cu o problemă:

vreau sa cumpar o incălțare de enduro-cross dar am o problemă cu gambele care sunt groase si din ce am probat nu mi se potriveste nimic( Touratech, Alpinestar Tech10, TCX infinity)

  Stie cineva daca este vreun brand care fabrica asa ceva? Sau poate sa iau ceva din gama asta, varianta scurta?( am acut in trecut Alpinstar Tech 2 dar nu se mai gasesc)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutari , mi am comandat o pereche de cizme de la o'neals si eu port 42 la picior este ok daca am comandat tot 42 ? Multi zic ca era m ai bine 43 dar tipul care ma sunat în privinta cu comnda a zis ca are 43 si a încercat 43 si a zis ca nu a avut probleme ...Acum nu sper sa fie ok si 42 

Screenshot_20220615-081939_Chrome.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot exista topicul, are cineva experienta cu cizmele Rev'it Expedition? https://motorteam.ro/incaltaminte/cizme-moto-rev-it-expedition-gtx.html Sunt adventure, nu enduro, ma intereseaza pentru dat mult pe forestiere.

 

Nu sunt pe stoc la Motorteam, le aduc doar pe comanda, si nu stiu cum se potrivesc marimile, de 15 ani tot port bocanci si cizme Icon, dar ei nu fac nimic mai spre enduro si nu as risca 3000 de lei doar ca sa vad daca mi se potriveste marimea. In functie de fabricant am si incaltaminte cu 2 numere mai mari (Shimano, astia au marimile tare aiurea), o jumatate de numar (Salomon) sau un numar (Icon). La Motorteam nu au nici un fel de cizme Rev'it pe stoc marimea mea ca sa vad macar ce sa comand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.05.2019 la 22:10, botezu' a spus:

cizme de enduro (si) pe motorul de adventure

Am ajuns sa le port și la ture de 1000+ km de asfalt pe zi.. no problemo

 

De 3 ani am crossfire 3, dacă nu aveam ceva serios în picioare, cum am învățat și făcut multe greșeli prostești, fără ele as fi ieșit foarte dablagit la tălpi glezne și pe acolo.

Recunosc ca am făcut chestii retarde, fix după care eram super lucid ca dacă nu aveam alea în picioare nu știu cum ajungeam acasă de la dracu-n praznic pe unde umblu.

 

Alea de 7-900 lei sunt glume, numa dr design.

Gaica are Leatt5.5, fata de ale crossfire ce vad un plus este zona mare de aderenta la partea interioară. 

Crossfire mi se par niște bunkere, asemena tech 10 și modelul anterior, e un gaerne cel puțin la fel de serios; ma gândesc ca și alți producători da pe care nu am ajuns sa pun mâna. 

 

Accidentele la picioare sunt cele mai comune și pot sa te lase pe tușă tare repede.

Recomand după simpla mea experienta de băgat bani serioși în cizme, bani buni în genunchiere sau serioși în orteze și cel puțin o armura decenta, la casca la felul meu de adv as investii cel mai puțin în casca, ca să vezi.. adică nu braincap da nu sărit în castroane de 2/3000÷ lei.

 

P.S. îmi aduc aminte de la Fox probaem ceva ce ma imoresiianse, nu luasem ca nu aveam numărul corect.

 

P.S. 2  la crossfire o sa te recunoască toată lumea când mergi după scârțâitul specific 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.06.2022 la 3:50, AdrianB1 a spus:

Daca tot exista topicul, are cineva experienta cu cizmele Rev'it Expedition? https://motorteam.ro/incaltaminte/cizme-moto-rev-it-expedition-gtx.html Sunt adventure, nu enduro, ma intereseaza pentru dat mult pe forestiere.

Nu am experienta cu ele, dar personal mi se par foarte overpriced. Cred ca ai multe optiuni de la alti producatori la preturi mai decente si cel putin la fel de bune.

De ex pt ce vrei tu, eu mi-as lua Forma Tera Evo. Sau, daca vrei protectie si mai serioasa dar o cizma in care sa si poti face niste pasi, Alpinestars Tech 7.

My 2c :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai știu pe ce canal de youtube zicea omu' că nu-s waterproof, cam intră apă-n ele. Cică miez ar fi Alpinestar Toucan. Foarte confortabile inclusiv la mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alpinestars nu are nici un model de cizma de genul asta fara sigle de-alea care sar in ochi. De asemenea am avut ceva echipament de la ei si s-a facut praf foarte repede, au fost cele mai slabe produse pe care le-am avut in peste 15 ani. As prefera alt fabricant.

 

Forma Tera Evo ar fi ok daca nu ar fi full piele, mi-e teama ca la un drum mai lung ajung ud la picioare din interior catre exterior, nu par a fi deloc ventilate. Nu am probleme cu mirosul, dar nici nu am chef sa le usuc seara ca sa nu le incalt ude a doua zi, am patit asta in trecut si mi-a ajuns.

 

Ce magazine exista prin Bucuresti unde sa pot sa si probez ceva decent? Motorteam nu are nimic din zona MX sau dual-sport, si astia ar fi fost cei mai aproape de mine (Dr. Taberei), dar sunt dispus sa ma duc prin orice parte a orasului sau imprejurimi daca merita drumul. 

 

In caz ca exista vreun dubiu: caut cizme adventure/dual-sport cu protectii, nu cizme de MX. Primul criteriu este comfortul pentru a le purta o zi intreaga o saptamana la rand, apoi protectia. Rezistenta la apa, respirabilitatea si lipsa de flashy color sunt obligatorii si eliminatorii. Rev'it alea de le-am dat ca exemplu indeplinesc caracteristicile, sunt un pic cam scumpe dar daca rezista in timp nu am o problema - am dat peste 1000 de euro pe un set Klim Latitude acum vreo 9-10 ani si il port si azi, a meritat din plin banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 16.06.2022 la 2:50, AdrianB1 a spus:

Daca tot exista topicul, are cineva experienta cu cizmele Rev'it Expedition? https://motorteam.ro/incaltaminte/cizme-moto-rev-it-expedition-gtx.html Sunt adventure, nu enduro, ma intereseaza pentru dat mult pe forestiere.

 

Nu sunt pe stoc la Motorteam, le aduc doar pe comanda, si nu stiu cum se potrivesc marimile, de 15 ani tot port bocanci si cizme Icon, dar ei nu fac nimic mai spre enduro si nu as risca 3000 de lei doar ca sa vad daca mi se potriveste marimea. In functie de fabricant am si incaltaminte cu 2 numere mai mari (Shimano, astia au marimile tare aiurea), o jumatate de numar (Salomon) sau un numar (Icon). La Motorteam nu au nici un fel de cizme Rev'it pe stoc marimea mea ca sa vad macar ce sa comand.

 

In 2018 erau la EICMA expuse in diferite formate: shiny new, pe ambele culori (negru si bej deschis), decupate ca sa le vezi interiorul + o pereche folosita ceva km. 

Personal, mi s-au parut putin cam sifonate dupa km respectivi vs asteptarile mele pentru pretul asta. 

Recunosc ca imi plac ff mult si am cochetat cu ideea de a le cumpara cel putin pentru felul in care arata. 

Daar - cand faci adventure, bucuria este ca intri pe macadam dar nu stii unde sfarsesti. 

Goretexul este ff bun la touring, mers static. 

Dar, cand lucrezi "din picioare" :

nu mai e asa de respirabil pe cat ai tu nevoie in momentele alea extreme

- se toaca/isi pierde proprietatile de respirabilitate/etc/etc in zonele unde incaltarile flexeaza (zona de imediat de deasupra degetelor). Dupa doua perechi de bocanci de munte flexibili, cu GTX, eu nu mai cumpar GTX decat la bocanci de munte rigizi sau la cizme moto de touring (acolo stai ca si clota pe oua, nu flexezi piciorul mai deloc)

 

O cizma clasica de enduro, o scoti la sfarsitul zilei, mergi cu ea la Karchez, la robinet, la cada si, cu perie de plastic sau de par mai dur, o speli pe interior si exterior, o pui in gard la scurs sau in uscator special de cizme peste noapte si e ca noua a doua zi.

Revit, la cata piele are in ea, plus material textil absorbant de apa, excluse manevre de genul. Nu vreau sa ma gandesc cum se scurge apa cu namol din ea, daca iei apa in ele, voit sau nu.

La cizmele de enduro, mai ales daca ati optat pentru scarite aftermarket, sunt gata talpile in max 2 sezoane. Se schimba relativ ieftin si repede. La Revit-urile astea nici nu cred ca se poate schimba talpa (gen daca este optiune din fabrica). 

 

A mai recomandat cineva mai sus Forma Terra Evo. 

Doua pareri personale: 

- Forma nu sunt vreun cine stie ce fabricant serios. Sunt cunoscuti, dar sunt in zona de calitate medie din ce am vb cu mai multi care si-au pus banii pe ei si nu au fost incantati de alegerea facuta 

- Eu fug de piele la incaltamintea de munte si de motor, ca necuratul de tamaie. Cat o fi ea de grain, tratata, etc. Iei o ploaie de minim 2 ore si s-a zis cu toate proprietatile ei. Prefer "pielea ecologica" de departe la incaltarile moto ce le folosesc eu (touring si/sau adventure)

Acum 12 minute, AdrianB1 a spus:

In caz ca exista vreun dubiu: caut cizme adventure/dual-sport cu protectii, nu cizme de MX. Primul criteriu este comfortul pentru a le purta o zi intreaga o saptamana la rand, apoi protectia. Rezistenta la apa, respirabilitatea si lipsa de flashy color sunt obligatorii si eliminatorii. Rev'it alea de le-am dat ca exemplu indeplinesc caracteristicile, sunt un pic cam scumpe dar daca rezista in timp nu am o problema - am dat peste 1000 de euro pe un set Klim Latitude acum vreo 9-10 ani si il port si azi, a meritat din plin banii.

Pai adventure la tine inseamna ce face Bursyllac si gasca prin RO, Roadbook Adv Challenge, EnduRoMania sau mers pe macadam prin padure. 

Pentru primele trei variante eu as miza fara dubii pe Sidi Crossfire, Gaerne Sg, Alpinestars Tech 10

 

Pentru mers peidagistic - Revit, Daytona au unele "adventure" (de fapt au mai scos un model acum, al doilea), Alpinestars Toucan si Klim au si ei un model. 

 

Scria cineva pe aici de ghete Touratech. F no. No way no. Sunt imens de oversized. Ca si alea de la Bmw, rebranduite. Suspectez acelasi fabricant.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Later edit: 

Daytona.thumb.JPG.eb7aff1aecf08304bb3601a697729c50.JPG

 

Eu la adventure port mereu protectie maxima.

Cand si asa stau fleasca de transpiratie si namol si merg la fel de "prost" ca si pe sosea (= la risc) nu ma intereseaza confortul. 

Eu "adventure" faceam pe stilul celor 3 de mai sus, soseaua era exceptia. 

 

Am avut niste filme anul trecut sa ma reapuc de adventure (ture din alea de intri in Caras si iesi in Gorj) si am cautat serios un WR de 450 inmatriculat. 

Pentru filmul asta, daca s-ar fi materializat, as fi schimbat TCX-urile luate de pe vremea lui Stef din Valcea (2007) cu Crossfire-uri sau Tech 10. 

 

Daytona alea de mai sus si Revit sunt cizme de turism. Sau na, adventure, asa, 3% din concediu si ala macadam bine batut. Maxim o tura de Islanda cu un mid sau big trail. (AT, GS-uri, KTM-urile de la 990 in sus, etc)

Superbe ca look Revit. Le-as lua doar ca cizme de turism fiindca imi plac ff mult cum arata. Daca vreau protectie de off imi iau protectie, nu fashion.  

 

Nu stiu ce vrei tu sa faci cu ele. 

Si pana nu stiu concret ideea ta de concediu in care o sa le folosesti o sa tot scriu mult si prost. 

Hai ca ma duc sa caut hardul sa iti incarc aici pozele cu alea folosite de la EICMA. 

Manevra se dorea publicitate. 

Pe mine m-a pus in retragere. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine treaba sta fix ca in poza asta: am de mers 600 km pe sosea din Bucuresti pana in locul din poza, apoi ma dau cu motocicleta din poza cateva saptamani, intre 2 si 6, depinde de vreme) si ma intorc 600 km pe sosea in Bucuresti. Poza e facuta pe un drum neamenajat, nu prea pot sa ies de pe drumurile astea din diverse motive - motocicleta nu prea duce si e atat de veche si de stricacioasa ca nu e bine sa ma bag in locuri de unde sa nu pot iesi.

 

Asta inseamna 1200km de touring, facuti in 2 zile pe o moto de strada, si cateva sute pe forestiere destul de usoare.

 

 

P_20210814_140450_vHDR_Auto.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Man, tu esti mai tzaca decat mine cu 600 de km pe un doi timpi :) .

 

Daca nu mai ai si big trail de distante lungi, skip la Revit-uri. 

 

Gilera e motor de lucrat si transpirat = cizme din plastic si piele sintetica. 

Iei unele bune, te tin minim 5 ani, ai cizme bune si la motorul urmator. Sidi SRS, Gaerne SG sau Tech 10. Dpmdv.

Intri in padure pe macadam batut si in 500 de m o sa dai de namol de abia iesi daca ai gasca. 

Plus ca in paduri la umbra namolul se usuca dupa zile bune. 

Nici o treaba Revit. 

 

Avand insa in vedere ca motorul nu e o avere si ca o pereche de cizme de 400 de euro cam da cu virgula as zice ca cizme bunicele/bune sh, mai ales daca nu esti f hotarat ca vrei sa continui pe calea asta.

Cizmele de enduro le spala lumea cu vap-ul si cu detergent, deci nu trebuie sa fii cu grija ca e ca si cum ai lua manusi sau cizme de tura sh. 

 

Eu vroiam sa iau Revit anul trecut de la Motocard ca, na, ti-am zis, imi plac la nebunie. Doar Dainese Virunga m-au mai innebunit asa tare acum mai bine de 10 ani. 

Dar eu le luam ca cizme de turism pe Crosstourer, pentru ca Daytona de le am acum (super cizme de tura) sunt cam prietene cu apa pe timp de furtuna (nu a trecut prin ele niciodata, dar se imbiba in piele, devin grele si dureaza 1 zi sa se usuce cum trebuie ) si au un plastic de schimbat viteze la fel de prost ca design si neschimbat de 20 de ani. 

 

 

 

Si ca sa inchei delirul asta pe care nu am nici un chef sa il triez/sintetizez/micsorez, ca na, e si la mine tarziu si ora de somn 😄

 

20181110_154722.thumb.jpg.c143e787a2408e5c61e0643c00139ea9.jpg 20181110_154744.thumb.jpg.ad4c257e651deaae09863ed57a02c8da.jpg 20181110_154726.thumb.jpg.7e1261e3b684a7944e45065a6fd8c845.jpg 

 

20181110_154735.thumb.jpg.89ce598fe6d62948e061992f2c8e7f55.jpg  20181110_155216.thumb.jpg.9bd18eed179f5166269b20cba0b6af03.jpg

 

In concluzie - nu e dracul asa de negru. 

Eu mi le aduceam aminte mai uzate (in pozele astea nu sunt deloc distruse) si talpa se poate schimba. 

Nu stiu daca te-am ajutat sau te-am incurcat si mai tare. 

Scrie aici sau pe pm si povestim.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mentionat ca ma duc pe sosea cu o moto de strada (FZ6-S) pana acolo si inapoi, Aprilia asta de 125 e acolo si ramane acolo. Nu e tocmai a mea, e a unui var, aproape tot aia.

 

Problema e ca au inceput sa mi se rupa cizmele Icon pe care le am de strada si touring si voiam sa iau ceva cat mai universal, ca alte Icon nu mai iau (nu au nici un model curent care sa indeplineasca cerintele mele). Imi trebuie mai mult cizme de adventure/touring decat de enduro, cu alea de enduro merg in medie 3 saptamani pe an, cu celelalte merg 6 luni pe an. Daca nu exista asa ceva, o sa iau ceva de enduro separat si ceva de adv/touring separat.

 

Cei de la Rev'it se lauda ca alea au si protectii, ma gandeam ca poate sunt suficient de bune pentru combinatia mea. Oricum imi trebuie ceva mai stradal, Icon nu are, tot la Rev'it ma uitam, mai au si un model mai ieftin pe la 2000 de lei, dar alea par ca nu au nici un fel de protectie:  https://motorteam.ro/echipamente/cizme-moto-rev-it-discovery-gtx-7771.html si am citit si ceva reviews sa sunt mai slabe ca protectie la apa.

 

Itchy Boots avea modelul de dinainte de Expedition si cred ca ai vazut pe unde merge, si pe sosea dar si offroad mai lejer, a trecut si un rau dar a luat apa la galosi pentru ca era raul prea adanc, nu cizmele proaste. Nu s-a plans vreodata de incaltari, le are de ceva vreme si par sa faca fata, Expedition e modelul mai nou al seriei respective. https://www.itchyboots.com/blog/gear-and-equipment-season-6-alaska vezi comentariul despre cizme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Te uiti la cizme de 600-1000 euro ca sa te dai cu motor de 500 euro.

 

Doar ca o parere: contrar a ceea ce ai spus mai sus, Alpinestars sunt cizme f bune, f rezistente, iar Forma snt niste porcarii din punctul meu de vedere.

Am avut Forma Dominator, cred ca au fost cizmele care m-au tinut cel mai putin, un an si ceva, apoi a inceput efectiv sa se crape plasticul. Am avut Alpinestars Tech10, cele cu ciorap interior de silicon (varf de gama la Alpinestars MX), m-au tinut vreo 5 ani si au fost extraordinar de comode. Acum am de un an Alpinestars Tech7, la fel de comode ca si cele Tech10, insa fara ciorap de silicon. Intra apa un pic mai repede decat la cele Tech10, insa din punct de vedere al comoditatii sunt excelente. Nu sinti ca la alti producatori ca ai niste lemne in picioare.

 

 

De fapt, e fix ca la orice alt producator. Iei cizme low-cost, sunt OK, te protejeaza, insa suferi la capitolul comoditate. Iei cizme varf de gama, te simti si comod in ele.

LA enduro eu unul nu am vazut sa se caute cizme de adventure. Indiferent ca oamenii merg la Redbull Romaniacs (5 zile), la alte curse de 2-3 zile, tot numai cizme MX se poarta. 

Ca si idee, desi nu am purtat personal niciodata, Gaerne SG12 mai sunt extrem de laudate in sportul asta, cred ca sunt si cele mai cumparate la noi in tara. Sunt foarte multe magazine care aduc asa ceva.

Alpinestars gasesti la importatorii de KTM, de obicei au stoc. 

https://www.ath-moto.ro/cizme/ktm

 

Si daca-ti plac, poti gasi fara sigla KTM, mult mai ieftine, la altii, pe online. Dar sunt fix aceleasi cizme.

https://www.nordicamoto.ro/echipamente-mx-enduro/cizme-sosete/15564-promotie-cizme-alpinestars-tech-10-blackorange.

 

Atentie la marime, daca sunt cu ciorap interior de silicon (Gaerne SG12, Alpinestars Tech10), in general trebuie sa le iei cu vreo 2 numere mai mari decat adidasii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 7 ore, AdrianB1 a spus:

Am mentionat ca ma duc pe sosea cu o moto de strada (FZ6-S) pana acolo si inapoi, Aprilia asta de 125 e acolo si ramane acolo. Nu e tocmai a mea, e a unui var, aproape tot aia.

 

Problema e ca au inceput sa mi se rupa cizmele Icon pe care le am de strada si touring si voiam sa iau ceva cat mai universal, ca alte Icon nu mai iau (nu au nici un model curent care sa indeplineasca cerintele mele). Imi trebuie mai mult cizme de adventure/touring decat de enduro, cu alea de enduro merg in medie 3 saptamani pe an, cu celelalte merg 6 luni pe an. Daca nu exista asa ceva, o sa iau ceva de enduro separat si ceva de adv/touring separat.

 

Cei de la Rev'it se lauda ca alea au si protectii, ma gandeam ca poate sunt suficient de bune pentru combinatia mea. Oricum imi trebuie ceva mai stradal, Icon nu are, tot la Rev'it ma uitam, mai au si un model mai ieftin pe la 2000 de lei, dar alea par ca nu au nici un fel de protectie:  https://motorteam.ro/echipamente/cizme-moto-rev-it-discovery-gtx-7771.html si am citit si ceva reviews sa sunt mai slabe ca protectie la apa.

 

Itchy Boots avea modelul de dinainte de Expedition si cred ca ai vazut pe unde merge, si pe sosea dar si offroad mai lejer, a trecut si un rau dar a luat apa la galosi pentru ca era raul prea adanc, nu cizmele proaste. Nu s-a plans vreodata de incaltari, le are de ceva vreme si par sa faca fata, Expedition e modelul mai nou al seriei respective. https://www.itchyboots.com/blog/gear-and-equipment-season-6-alaska vezi comentariul despre cizme.

 

Pentru motocicleta de strada ia-ti cizme dedicate.

Eu pe strada am Dainese Torque Out. Vinde acum Adam si varianta perforata si ma cam bate un gand.

Torque-urile le-as inlocui pe strada doar cu Alpinestars SuperTech R (perforate sau nu).

Cand este frig, am Daytona, dar, cum spuneam, pe cat de geniale pe frig, cam atat de multa apa aduna in pielea din care sunt facute. Pentru posesorii de Bmw asta este un detaliu (pentru ca boxer). La mine nu e asa detaliu. 

 

Personal cred ca Revit ar arata ciudat pe Fz, fiind, dpmdv, cizme de adventure turism/drum lung. Arata bine si sunt bune + in elementul lor pe motoare de adventure, pe sosea si pe drumuri de macadam uscat. 

Nu la sport si nu la namol. 

Cred de asemenea ca ar fi f greu de introdus sub pantaloni de strada.

Pantaloni ce nu sunt asa de largi la baza ca pantalonii de adventure, respectiv nu au fermoare atat de lungi cat sa ii desfaci pana sub genunchi.  

Ca sa inchizi cizmele astea, trebuie clar sa ridici pantalonul peste ele in prima faza. Tu stii ce echipament ai acasa.

 

Ca sa trag linie: 

- o pereche de cizme de strada, sport sau touring (tu stii unde/cum/cat/cand mergi), pentru motorul de strada.

- pentru Aprilia (my bad, am crezut ca RX e Gilera) ia-ti cizme de enduro SH daca dupa motocicleta asta nu mai vine nimic sau ai dubii serioase.

Respectiv cizme noi, de top, daca vrei sa iti iei (si) motor de enduro. 

 

Asa cum ti-a spus si Mircea - SG, Tech 10 sau, dpmdv, si Sidi/cizme pentru gambe mai suple. 

Obligatoriu cumparate in magazin, ca sa nu ai fente cu marimea. 

Sa nu te panicheze feelingul de caramizi in picioare. Trece dupa cel mult o zi de dat. 

 

Nu ai ce sa cauti cu cizme de strada, adventure, atv sau trial  la coclau, dpmdv. 

Poti sa o faci dar nu duc nici la jeg, nici la protectie si nici la uzura ca o pereche de cizme dedicate.

Ps. - Scuze, este o optiune personala, dar eu nu am putut sa ii dau mai mult de 10 minute din viata mea lui Itchy Boots. 

E si limitata si habarnista ca motociclista. 

Sa nu mai vorbim de faptul ca ea promoveaza produse. 

Daca ma faci ambasador Agv o sa iti spun si eu numai lucrurile bune despre produsele lor. Daca ma intrebi pe mine, o sa iti zic ca is casti geniale, dar interioare ii bat Shoei cu ceasul de pe Big Tower.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, _Raul_ a spus:

A mai recomandat cineva mai sus Forma Terra Evo. 

Doua pareri personale: 

- Forma nu sunt vreun cine stie ce fabricant serios. Sunt cunoscuti, dar sunt in zona de calitate medie din ce am vb cu mai multi care si-au pus banii pe ei si nu au fost incantati de alegerea facuta 

.

Pentru primele trei variante eu as miza fara dubii pe Sidi Crossfire, Gaerne Sg, Alpinestars Tech 10

 

Ziceam de Terra pt ca nu spusese Adrian exact ce va face cu mobra. Mentionase doar macadam. Imho daca ar fi doar macadam, nu ai nevoie de cizme cu megaprotectii.

Am avut modelul precedent de terra vreo 2 ani, cel care nu avea actualele ramforsari. Cand le-am luat eu erau vreo 600-700 lei la reducere, pret cam greu de batut pt ce ofereau. M-au tinut bine 2 ani, nu am avut probleme. Da, ploaie si apa nu au vazut decat ocazional dar s-au tinut bine si la capitolul asta. In rest erau decent de comfortabile iar protectiile mai mult decat ok pt strada/macadam. Dar da, nu sunt cime de enduro sau conditii hard. Acolo probabil sa nu aiba viata lunga.

 

Reclama la Tech 7 :))

Pus jetul la spalatorie pe ele cand am spalat si mobra si aia fuse :D

fr_8899_small.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Tare poza de mai sus 😊 

 

Da, eu sunt genul cu mancarimi rele cand urc in sa si din cauza asta am ajuns sa tot schimb echipamente, accesorii, etc, fiindca am tendinte de a cauta draci si la portile raiului. Adica macar atat sa pot face pentru mine - cele mai bune protectii, gume, etc. Am ajuns sa fac off-road si cu masina mica, de oras, 3 usi, plecand de acasa "pe un drum de macadam", pe care chiar il stiam cap coada. SI care nu mai era cum il stiam eu si nu am mai putut intoarce masina.

Si de-asta nu mi-as lua cizme de adventure in teren. Nu mai zic de blugi 😁 (joking, no offence please)

Trecand de elementul subiectiv - nu stii niciodata ce gasesti in padure - poate au rupt tafurile drumul/rile, poate in zonele umbrite nu s-a uscat namolul de dupa ploaie, poate s-au surpat dealurile/malurile, poate au aparut suvoaie/paraie/cursuri de apa noi, poate, poate, poate. 

Prefer sa pice 120-150-180 de kg de fier pe o cizma de plastic, decat pe una de piele. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, mircea.cazachevici a spus:

Interesant. Te uiti la cizme de 600-1000 euro ca sa te dai cu motor de 500 euro.

 

LA enduro eu unul nu am vazut sa se caute cizme de adventure. Indiferent ca oamenii merg la Redbull Romaniacs (5 zile), la alte curse de 2-3 zile, tot numai cizme MX se poarta. 

Dupa cum am explicat, 6 luni pe an merg cu FZ6-S si 3 saptamani cu motocicleta aia de 500 de euro. Voiam o singura pereche cizme cu care sa pot merge cu amandoua, nu o sa cumpar o alta motocicleta cu care sa ma dau doar 3 saptamani pe an.

 

Si am mai spus ca nu merg la Romaniacs ca sa am aceleasi nevoi ca oamenii aia, merg pe niste drumuri prin varf de munte, comparabil cu TET. Pe TET poti sa mergi, dupa cum zicea @textoru, si cu motocicleta de strada si echipament de strada, daca echipamentul respectiv are si protectii mai bune e doar mai bine, nu?

@_Raul_, multumesc pentru pareri, o sa le iau in seama.

 

Aspectul pe Fazer nu e o problema, cand e vreme mai rece sau in ture lungi merg intr-un costum KLIM Latitude pentru care cizmele alea se potrivesc perfect (Sau Klim Adventure GTS, dar nu am incredere in KLIM la cizme). Pantalonii de Latitude merg over the boot. De asemenea am prins ploi in care cizmele au fost piesa cea mai slaba, mai ales prin Austria cand erau 3 grade afara si cizmele mele de atunci erau pline de apa. 

 

@Cap0ne, si eu tot la asta ma gandeam, ca pe macadam nu e nevoie de mega protectii, si atunci cautam ceva mixt.

Pe Itchy Boots am mentionat-o pentru ca poarta cizmele alea de cateva luni de zile, zi de zi toata ziua si rezista in ele. Am urmarit un pic partea din America de Sud pentru ca pe-acolo nu am ajuns, prin America Centrala am fost si nu ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, mircea.cazachevici a spus:

Interesant. Te uiti la cizme de 600-1000 euro ca sa te dai cu motor de 500 euro.

Nu trebuie motocicleta scumpă sa îți belești picioarele 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...