Sari la conținut

®azvan
 Share

Postări Recomandate

Dupa vreo 3 ani de absentare moto (Cluj-Catania fiind ultima tura demna de a fi luata in considerare), ca deh, ba luna de miere in Tenerife, ba cu masina pana-n Santorini, ba renovat apartamentul... i-a sosit vremea si la Yina.

Generic aceasta tura se va numi Cluj-Gibraltar, desi nu stiu daca ma voi incadra in 3 saptamani de concediu (probabil va trebui s-o luam pe-a 4-a fara plata), respectiv daca voi ajunge pana in Gibraltar (merita vazut sau este o treaba de orgoliu?), si va fi pe undeva prin august 2019. Bugetul va fi undeva la 3000-4000 eur

Data fiind experienta anterioara cu distantele calculate in km si nu ore de condus, aceasta tura vreau sa fie una lejera (300-400 km/zi, sau 4-6 ore de stat in sa), nu de alta, dar nu vreau ca nefasta sa mi se plimbe pe sa de pe o buca pe alta (desi i-am retapitat-o, dar am si pus amortizoarele de R1), moarta de plictiseala si nerabdatoare sa ajunga la destinatia zilnica. Practic vreau sa ne bucuram de plimbare in egala masura cu destinatia.

Ca si gen de calatorie, vreau sa bifez niste puncte turistice (Cinqueterre, ceva pe coasta de azur, Barcelona, Madrid, respectiv Milano la intoarcere) unde voi sta cate 2 zile pentru a fi vizitate centrele turistice, restul urmand a fi doar locuri in care stau doar de la o zi la alta. Practic mergem in prima parte a zilei, ajungem de la punctul A la punctul B in 4-8 ore, ne cazam (cazarile le voi rezerva ca de fiecare data pe Booking cu aprox 6 luni inainte), apoi in a doua parte a zilei vizitam punctele de interes, urmand ca a doua zi sa o luam de la capat, pana ajungem la locatiile unde stam cate 2 zile.

Nu am impartit inca traseul, nu m-am hotarat daca merg pe Austria sau Slovenia, daca ajung pana in Gibraltar, daca cobor pe toata coasta estica a Spaniei sau doar o parte, care va fi traseul dupa Madrid, etc.

Motocicleta, valize laterale, costume textile si de ploaie, GPS, tankbag, casti modulare, intercom-uri, si inca cateva pe langa... sunt checked de pe-acum. Urmeaza inca un aparat foto compact, un topcase Maxia V56 cu pernita pt sotie si accesoriile pt montaj (desi le urasc montate pe motocicleta la cum arata), 2 pneuri bune si noi, revizia, ITP si RCA valabile, un spray de lant, poate si niste ghete (ca nu pot merge cu dainesele torque out pe care le am in prezent), cazarile bifate, cardurile (probabil un cont de eur) si asfaltul uscat.

 

Am deschis topicul pentru a astepta de la voi sugestii referitoare la calatorie, la punctele care merita vizitate sau la traseele care pot fi urmate, la lucruri la care sa fiu atent pe parcurs sau pe care nu le-am anticipat, etc

Ca si taxe de drum, vreau in mare parte sa evit autostrazile, si am acest link pentru taxele din fiecare tara in parte.

Prin ianuarie februarie ma apuc sa fac si rezervari pe Booking, insa pana atunci vreau sa stabilesc traseul impartit pe zile.

Doamne' ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna interesant...si coincide oarecum cu perioada mea de concediu (august). De cativa ani vreau sa ajung in Gibraltar. 

Sfat: eu nu am facut rezervari din timp ci chiar in ziua respectiva....faptul ca faci rezervari dinainte te poate "obliga" sa tragi tare ca sa ajungi la cazare, sa pierzi chestii de vizitat sau sa scurtezi din timpul alocat pentru ceva cu adevarat frumos(de multe ori am prelungit cu o zi vizionarea unor obiective mai "uau").  Evident, poti sa ai si ghinion ca.. fiind luna august sa nu gasesti cazare (sau sa gasesti mai greu,eu am gasit mereu...).

Eu anu' asta am fost prin Serbia, Muntenegru, Croatia, Albania, Macedonia ,Grecia si bineinteles Bulgarica....si am luat cazare in ziua respectiva, in functie de unde ne hotaram sa innoptam.

As alege Slovenia pentru traversat (in locul Austriei, poate si pentru faptul ca anul trecut am luat o amenda la Viena). Mie mi-a placut tarisoara aia.

Si da....coboara pe TOATA coasta daca poti (ca distanta si timp). E de vis!

 

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 4 ani fac aceeasi greseala (cea cu rezervatul dinainte) si nu am avut decat beneficii: 

- o cazare la care am mers la fix, unde am stiut dinainte ce conditii ma asteapta, cu ocazia careia nu m-a prins niciodata noaptea bajbaind prin intuneric. 

- preturi foarte ok (la 6 luni in fata am prins un pret la treime decat as fi platit in sezon... cu aceasta ocazie un prieten nu a putut veni cu rezervarea de ultima ora ca nu a gasit absolut nimic in acea zona, sau totul era la un pret enorm)

- stiu exact cat ma costa, pot organiza mai eficient bugetul

- etc (mai sunt avantaje, nu ma gandesc acum la ele)

Ideea este: daca esti organizat si punctual, organizezi traseul de-acasa, in functie de centrele de interes pe care vrei sa le vizitezi, informat fiind tot de acasa despre care vor fi acestea. Mai mult, vei sti si ce drum vei alege, ca pe-acolo ai nu stiu ce punct de interes. Cam asta e rolul topicul creat acum, in noiembrie (am 2 luni sa ma hotarasc ce vreau). De bucurat, ma voi bucura oricum de drum, de calatoria in sine, nu mai tare decat de nu stiu ce atractie, pe care as fi descoperit-o daca nu as fi avut totul prestabilit dinainte. Practic, oricum pe unde merg este ceva nou (cu exceptia cluj-ungaria-venetia). 

Nu spun ca nu exista un hazard (ceva ce te impidica sa ajungi la timp, dar si ala poate fi anticipat si luate masuri inainte, mai mult sau mai putin). 

"Trasul tare" este exclus intocmai prin planificarea traseului pe zile, in ore de condus (vezi greseala mea la Cluj-Catania, de acum 3 ani, cand in loc sa impart traseul in ore de condus, l-am impartit in kilometri, si am ajuns sa stau si 13 ore in sa)

 

Slovenia am vazut-o, e frumoasa. La fel si Austria. Cand spun ca nu stiu ce vreau si astept un sfat, ma refer la faptul ca poate cineva imi va spune ca drumul intre localitatea x si y este wow... urmeaza acel traseu. 

Cat despre coasta... si eu ma gandeam la acelasi lucru. 

 

Merci pentru info!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti Gibraltar va sfatuiesc sa va cazati in Linea de la Conception ( sper ca am scris corect ) . Este localitatea de frontiera in Spania si se ajunge pe jos in Gibraltar, iar preturile mai decente.

Mai mult de o zi de dimineata si pana seara nu prea ai ce sa faci in Gibraltar daca te rezumi doar la obiective turistice. Daca te intinzi la cumparaturi poti sa rezervi mai multe zile. 

Nu ar fi mai simplu sa zburati cu avionul si sa inchiriati de undeva mai aproape motocicleta ? Pentru 2-4 saptamani nu stiu daca este chiar asa fun sa mergi zilnic atatia kilometri , probabil cei mai multi dintre ei fiind pe autostrada. Exista avantaje si dezavantaje la ambele variante ( avion vs motocicleta ta ) insa fiecare isi prioritizeaza cel mai bine timpul si dorintele.

In august  este extrem de cald in acea parte a Europei.

Spor la planificat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este tur cu motocicleta (nu cu masina, nu cu avionul)! Singura tara peste care as sari este Ungaria, dar nu se poate. Altfel, este doar un concediu de 8000-9000 km facuti cu motocicleta, lejer, fara graba, prin partea civilizata a Europei. De vis!

Ca timing ma gandesc la ultimele 2 sapt din august si primele 2 din sept.

PS: specificam mai sus ca nu ma omor cu autostrazile... 

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu fie totul dinainte stabilit, eu zic ca iti poti face rezervare doar pentru prima noapte de cazare, intr-un loc care sa aibe wi-fi si dejun (astea is conditiile minime pentru mine). Apoi, dimineata, pana ungi pita cu unt si dulceata, iti rezervi pentru noaptea urmatoare, si tot ajiea.

Ai avantaje daca ti le rezervi toate dinainte, dar mie unu imi place sa pot sa hotarasc cati km fac pe ziua aia, nu sa fiu stresat ca mai am de facut musai inca 200 pana la hotel seara. Sau daca e faina vremea, poate vreau sa fac 200 km in plus azi, ca poate maine ploua si nu ii mai fac pe ploaie ca ii fac azi pe vreme buna. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mergi 300 km/zi nu e stres, e placere! De pe la 700 km in sus incepe stresul (pt pasagera, evident). Nu-mi place hoinareala, alte decat cea la obiect. Plus, daca ar fi sa hoinaresc, nu mi-ar ajunge o viata. Ca sa ajungi la capat si inapoi, e nevoie de un pic de disciplina... Hotelul rezervat e o facilitate, nu un stres, cel putin pt mine. De ce toata lumea spune acelasi lucru, in loc sa vina cu o atractie sau un traseu (dealtfel obiectul topicului)?..

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@®azvan Tura așa cu ți-ai propus-o nu prea are cum să nu fie una fantastică. Eu nu pot decât să susțin ce a mai spus cineva mai sus: dacă alegi să urmezi sudul/malul mării cam peste tot în Franța și în Spania și să incluzi și zona Cinque Terre din Italia (așa cum spui tu), e imposibil să nu ai o vacanță pe moto plină de amintiri plăcute. E greu să faci sugestii altora (până la urmă fiecaruia îi plac lucruri diferite), dar dacă îmi permiți eu îți recomand cu mare drag să "insiști" pe drumurile din zona munților Sierra Nevada (parcul natural) din Spania. Drumurile secundare (nu autostradă/naționale) dintre Granada - Bayarcal - Guadix sunt de vis - sunt făcute parcă pentru motociclit. De peisajele din zona aia nici nu mai zic. Din tura pe care am făcut-o în vara asta eu, parcă în zona aia m-aș întoarce oricând pe moto cu cea mai mare plăcere. Înainte să plec citisem și poveștile unui alt coleg din tura făcută în zona aia. Și lui pare că i-a plăcut la fel de mult pe acolo. 

Legat de părerile dacă e bine sau nu să îți faci cazările în avans, nu cred că trebuie să te îngrijorezi prea mult. Nu ești la prima tură lungă (frumoasă tură ai făcut până în Sicilia!) și tu știi mai bine ce ți se potrivește. Exact cum spui și tu, făcând rezervările în avans ai și avantajul unor prețuri mai bune la cazare. Asta pot să ți-o confirm eu care am făcut exact invers...și în mijlocul sezonului turistic. 😄

Editat de Tracer7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o prima mana, traseul poate fi facut in 21 zile. Desfasurat pe zile, apare asa: 

1. Cluj - Siofok

2. Siofok - Volcja Draga

3. Volčja Draga – Spezia

4. Spezia

5. Spezia - Monaco

6 Monaco – Marseille

7 Marseille – Barcelona (571 km, 8 ore) ?

8 Barcelona

9 Barcelona – Valencia

10 Valencia – Granada

11 Granada – Gibraltar

12 Gibraltar – Madrid (663 km, 7 ore) ?

13 Madrid

14 Madrid - Zaragoza

15 Zaragoza - Toulouse

16 Toulouse - Valence

17 Valence - Milano

18 Milano

19 Milano - Ljubliana (541 km, 9 ore) ?

20 Ljubliana - Budapesta

21 Budapesta - Cluj

 

Am sa-l lungesc totusi la 4 saptamani. Voi incepe in a imparti rutele cu semnul intrebarii (este un pic cam mult de stat in sa pt nevasta-mea). Apoi mai adaug cate o zi de lenevit prin ceva orase...

 

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat un aspect.

Pe trasee planificate pot aparea diverse conditii care te pot impiedica sa te tii de planul initial.

Conditii precum: trafic intens, vreme rea, accidente  auto (am stat 2 ore in Bulgaria pe drum ptr ca se lovisera doi frontal si chiar n-aveam pe unde sa ocolesc). Bine ca trebuia sa ajung doar in Thassos.

Acum, in Turcia, am facut 250 de km in 6 ore pentru ca am prins o portiune de 100 de km cu banda ingusta, serpentine, masini grele pe contrasens care n-aveau efectiv loc pe banda in viraje, plus ploaie mocaneasca. In alta zi am prins furtuna si am stat 3 ore sa bem cafele si sucuri, pana a trecut potopul.

N-o mai lungesc. Cert este ca trebuie sa tii cont si d'astea.

De aceea, nu-mi rezerv nimic in avans ptr ca nu stiu daca am timp sa ajung si nu vreau sa trag tare doar ptr asta. In fond, e bun si-un anumit nivel de incertitudine.

La anu' sper sa fac si eu un traseu asemanator, insa mai lung.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Been there, done that. L-am numit generic in primele postari... imprevizibil. Tot in primele postari afirmam ca de vreo 4-5 ani de cand folosesc acest sistem (rezervari in avans)... totul e perfect pt mine. Italia (pana in sicilia) cu moto am vazut-o asa, Grecia (pana in Santorni) cu masina am vazut-o tot asa, Tenerife a fost la fel. Si cand spun rezervari online, vorbim de tot: cazari, ferry, masina de inchiriat, orice se poate rezerva, chiar si biletele la muzee... Pratic, de fiecare data am stiut unde vreau sa ajung, si am ajuns acolo. Fara niciun eveniment (i-o spune target fixation?.. sau face parte din legea atractiei?). Dar nu spun ca de fiecare data a fost usor (Venetia-Foggia... 13 ore de stat in sa), insa a meritat. Am niste amintiri faine si niste batai pe spate ale EGO-ului dealtel, pe masura.

Tura de fata nu mai vrea sa fie una de forta (precum 700 km/zi), ci una usoara. Calarit in prima parte a zile, relaxat in a doua. Si ce poate fi mai fain decat sa stii de unde pleci, unde ai de ajuns, cat timp stai pe drum (mai putin inevitabilul, dar si pt ala iei niste marje de eroare)?

Imi place sa planific si sa ma tin de plan. In cazul in care nu pot continua, renunt. Apoi mai incerc o data. Dar altfel nu o fac. Nu ma caracterizeaza hazardul. Si nici teama de necunoscut.

Eu cred ca este doar o problema de perspectiva, de cum esti invatat sa privesti. Sun Tzu spunea... a conduce o armata de 10000 oameni este acelasi lucru cu a conduce o armata de 100. E doar o problema de diviziune. 8000 Km sunt doar segmente de cate 10 km. Nu suntem in stare sa mergem 10 km? De ce ne mai aflam aici?

Apoi, mai este o zicala: "fortune favors the bold". M-a ghidat toata viata, nu renunt acum.

Nu spun ca sunt inconstient. Nu inseamna nici macar pt o clipa ca nu ma cac pe mine la gandul despre ce se poate intampla, ca nu ma gandesc la n moduri in care pot sfarsi. Si sunt sigur ca nici mental nu pot cuprinde totul. Dar in clipa in care m-am suit pe motocicleta, aceste ganduri dispar. Nu raman decat asfaltul si gropile din el, indiferent de vreme, durere de cap, indispozitie sau nu. Cred ca totusi ii spune target fixation :P

 

Lasand gluma la o parte, va rog, macar pt mine, renuntati la sfaturi de genul "nu face cazari in avans"... Observ ca este singurul sfat pe care il primesc. Nu face obiectul topicului. Rugam la cu totul alte lucruri. Asta vis a vis si de ce spuneam mai sus: nu-mi place sa hoinaresc aiurea. La fel si cu discutiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.11.2018 la 10:06, ®azvan a spus:

Am deschis topicul pentru a astepta de la voi sugestii referitoare la calatorie, la punctele care merita vizitate sau la traseele care pot fi urmate, la lucruri la care sa fiu atent pe parcurs sau pe care nu le-am anticipat, etc

Totusi... de ce ai postat la sectiunea asta si nu la "Evenimente, excursii"? Aici se posteaza de obicei pozele si impresiile din excursiile deja intamplate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 6 minute, KHK a spus:

Totusi... 

Din greseala, dar poate fi indreptata greseala. Dupa ce fac tura, postez aici impresiile si fotografiile.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ®azvan a spus:

Dupa ce fac tura, postez aici impresiile si fotografiile.

Din pacate pana atunci topicul o sa fie deja "expirat". Mai bine rogi un moderator sa-l mute si deschizi atunci la poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Pacasac changed the title to Cluj-Gibraltar, interes Spania 2019

Am facut si eu traseul acesta ( Bucuresti - Gibraltar si retur). Parca 3 saptamani. In August - in sudul Spaniei - nu suporti costumul. L-am pus pe locul pasagerului, sub plasa. La 180 km/h, aceasta s-a alungit si costumul s-a desprins si a fost calcat de cateva masini. Dar piele adevarata - merg si acum cu el!

Am urmarit in general coasta. Singur ( costa).

La 65 ani.

Pt. tineret - o placere!

eu la Gibraltar.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am facut tura anul ăsta. 

De la Granada am făcut Cordoba și Sevilla. De aici ocolul prin Gibraltar.

Tarifa (dezamăgitor, nu-i vreun NordKapp, mergi pe lângă niște oameni care stau la plajă) 

Am sărit Madridul.

Și de acolo Portugalia. Lisabona, Sintra, Cabo da Roca, Porto. (Vânt, oameni triști, mâncare comună, față de Spania) 

Santiago de Compostella, Zaragoza, am trecut Pirineii prin mijloc, peste ei, pe lângă Monte Perdido spre Millau, apoi traseul tău. 

Mai-Iunie. Vreme plăcută. 

Toate biletele luate online din timp, gen Sagrada, Alhambra, etc. De acum.  

Hotel: booking, last minute. 

Ne-a ajutat în Barcelona, din timp nu am gasit, bune, sub 150€. Last minute, lângă Sagrada, 60€... 

Am planificat în fiecare zi să ajung la 14 să iau hotelul. La 15, la talpă prin oraş, la 19 terasă.

Astfel că, în funcție de distanță plecam între 7 si 9. 

Autostrazile din Spania, cu plată 15€/100km, goale. 

Italia 10€, Franța 5€. 

Am facut tura anul ăsta. 

De la Granada am făcut Cordoba și Sevilla. De aici ocolul prin Gibraltar.

Tarifa (dezamăgitor, nu-i vreun NordKapp, mergi pe lângă niște oameni care stau la plajă) 

Am sărit Madridul.

Și de acolo Portugalia. Lisabona, Sintra, Cabo da Roca, Porto. (Vânt, oameni triști, mâncare comună, față de Spania) 

Santiago de Compostella, Zaragoza, am trecut Pirineii prin mijloc, peste ei, pe lângă Monte Perdido spre Millau, apoi traseul tău. 

Mai-Iunie. Vreme plăcută. 

Toate biletele luate online din timp, gen Sagrada, Alhambra, etc. De acum.  

Hotel: booking, last minute. 

Ne-a ajutat în Barcelona, din timp nu am gasit, bune, sub 150€. Last minute, lângă Sagrada, 60€... 

Am planificat în fiecare zi să ajung la 14 să iau hotelul. La 15, la talpă prin oraş, la 19 terasă.

Astfel că, în funcție de distanță plecam între 7 si 9. 

Autostrazile din Spania, cu plată 15€/100km, goale. 

Italia 10€, Franța 5€. 

Ah, și 2 disk-lock-uri mari, cu alarmă.

Hoteluri cu parcare dacă se poate. Piei ispită.

Atenție, nu pune disk-lock-ul cât timp discul este fierbinte. Electronica nu este protejată termic. O iau razna după o vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am pt roata spate un lant cu lacat de la abus. Am sa iau pt discul fata si un disk-lock cu alarma. Si evident, caut cazari cu parcare. 

Am mai lungit-o un pic, si cred ca in final va arata cam asa:

1. Cluj - Siofok 500km 8h
2. Siofok - Volcja Draga 433km 8h
3. Volčja Draga – Spezia 500 km 8h
4. Spezia
5. Spezia - Monaco 300km 9h
6 Monaco – Marseille 200 km 4.5h
7 Marseille – Barcelona 550 km, 8 ore
8 Barcelona
9 Barcelona
10 Barcelona

11 Barcelona – Valencia 400km, 5h
12 Valencia – Granada 450km, 5h
13 Granada – Gibraltar 250km, 3h
14 Gibraltar – Madrid 660 km, 7h
15 Madrid
16 Madrid

17 Madrid - Zaragoza 300km, 3h
18 Zaragoza - Toulouse 400km, 6h
19 Toulouse - Valence 450km, 7h
20 Valence - Milano 500km, 9h
21 Milano
22 Milano

23 Milano - Ljubliana 550 km, 9h
24 Ljubliana - Budapesta 500km, 8h
25 Budapesta - Cluj 400km, 7h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, dupa 3 zile de book-uit (in prima parte a zilei, cel putin), ii inteleg perfect pe cei care spun sa rezolv la fata locului problema... De miercuri am inceput sa caut, abia astazi la ora 2 (incepand de azidimineata) am terminat. Greu poate merge!

Dar e gata... tabel cu toate informatiile necesare, pdf-uri cu rezervarile, POI-uri introduse in basecamp, etc.

 

Urmeaza atractii pe fiecare zi in parte

 

Medie cam 55 eur/zi (mic dejun, parcare, 3 stele)

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea....chiar daca le-am facut cu masina....imi permiti sa iti sugerez sa adaugi in traseu Portofino, jumatate de zi, sa lasi o zi intreaga doar pt Cinqueterre, dar mai ales Florenta, eventual scazand o zi de Milano sau chiar fara Milano de tot. Apoi ai pierdut pe drum cateva locuri din sudul Frantei care merita neaparat, ma refer la St Tropez, Nisa iar din Spania neaparat Marbella iar pana acolo Benidorm. Barcelona este o nebunie in perioada aia, cu ore intregi de stat la cozi. Iar decat un Madrid la fel de plin, mai bine o lungesti putin si treci in sudul Portugaliei, In Algarve, la Faro, in Lagos, si ajungi pana in coltul din stanga jos al Europei, Cabo de San Vicente. Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

1. În Spania tariful de autostradă este 15€/100km. Foarte puțini le folosesc.

Sunt goale. Pentru că te poate costa transportul mai mult decat cazarea.

De exemplu, pe 400km de autostradă taxele sunt 60€ și benzina 30-40 depinde cum mergi şi de unde o iei. Total 90-100€.

Cazarea fiind 55€/zi...

 

Astfel toată rețeaua veche, locală/națională de 2 benzi trebuie să preia traficul, devenind groaznic de aglomerată și lentă chiar și pentru un motor cu cutii laterale.

 

2. Media pe autostradă o poți calcula la 100km/h, cu plecare/sosire oraș și pauze de cafea/țigară, dar pe naționale poate scadea la 30-40, în aglomerația bară la bară pe ambele sensuri (să nu poți depăși), fum de eșapament și 40-55 de grade la nivelul asfaltului, vara, în sudul Spaniei, cu pasager în spate... 

 

3. Plata la stațiile de taxare se face doar cu card de credit, sau cash. 

Multe rețele (sunt diferite) refuză cardul de debit. (Au un buton de asistență si uneori vine un nenea cu un POS, dar durează)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
La 20.11.2018 la 16:18, ®azvan a spus:

Este tur cu motocicleta (nu cu masina, nu cu avionul)! Singura tara peste care as sari este Ungaria, dar nu se poate. Altfel, este doar un concediu de 8000-9000 km facuti cu motocicleta, lejer, fara graba, prin partea civilizata a Europei. De vis!

Ca timing ma gandesc la ultimele 2 sapt din august si primele 2 din sept.

PS: specificam mai sus ca nu ma omor cu autostrazile... 

Salutare!

Ti-o iau inainte, plec Vineri (cred, sa vedem cum ma organizez) spre Gibraltar.

Eu ocolesc Ungaria si Austria (Serbia, Croatia, Slovenia....) dar pentru mine e mai simplu, fiind din Bucuresti.

(Ai putea si tu sa traversezi Romania si sa iesi prin Calafat)  :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 03.02.2019 la 7:39, September a spus:

1. În Spania tariful de autostradă este 15€/100km. Foarte puțini le folosesc.

Sunt goale.

 

Sa stii ca de la Granada catre Gibraltar, si apoi inapoi catre Madrid, apoi spre Zaragoza tocmai pana la iesirea catre Franta (Toulouse)... autostrazile au fost gratis. Sa fi fost peste 1200 km de autostrazi (red de carreterras...). Am observat dealtfel ca toata Franta, chiar si Germania, nu mai vorbesc de spanioli, erau cu totii in sudul spaniei cu RV-urile sau autobuzele pe 2 roti, si toti pe aceste autostrazi. In schimb, desi aveam bifat "no taxes" + nebifat autostrazile la GPS... pana aproape de Granada, dinspre Barcelona, nu m-a bagat pe nici-un km de autostrada. Concluzie: partea de coasta a Spaniei costa.

IMG_6007.thumb.JPG.41d313e29b714c00d639f4522c5f4f36.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...