Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare prieteni motociclisti!  Deschid un topic nou pe forum, subiectul  - DERBI MULHACEN 659  Scrambler / Cafe racer.. Cele doua variante existente pe piata!  Pe la noi prin Romania sunt putine,dar pe viitor sa speram ca vor creste nr ul lor... o mobra destul de exotica  despre care sper sa aflam cat mai multe detalii Pro & Contra..

01_Mulhacen_659.jpg

02_Mulhacen_659.jpg

04_Mulhacen_659.jpg

09_Mulhacen_EST.jpg

Mulhacén_659_Café_3.jpg

Mulhacén_659_Café_4.jpg

Mulhacen659_Angel_Nieto_4.jpg

Mulhacen659_Angel_Nieto_5.jpg

Mulhacen659_Angel_Nieto_6.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parca userul cristian1 are una ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa e.

Mai stiu inca doi din Bucuresti.

Cel rosu este Cafe Angel Nieto,deci ar fi 3 modele de toate.Cafe-urile au jante de aliaj pe 17'',iar Scrambler-ul jante spitate pe 18''.

Editat de Christian 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zi mai bine ca  tu vrei sa stii cine mai are mobra asta , pt ca ai piese de vanzare . Nu ca te-ar interesa in mod deosebit modelul asta. Sau gresesc ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

buna asta! 🤣 🤣

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine punctat Just4tnt.In rest o mobra usoara buna pt. cei scunzi, dar de nu-i japoneza e de cacao...😂 cu motor Chinezesc :lol:

 

Editat de emilvef

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mno,asta-i chinezaria( :lol: ) mea:

IMG-20180605-WA0004.jpeg

IMG-20180605-WA0012.jpeg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Christian 1 Pune-i niste cramponate pe ea, ii schimba mult aspectul 👍

Altfel, frumoasa jucaria.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu,doar ca avand crampoane,pe asfalt scade aderenta si trepidatiile generate de crampoane imi vor face praf rulmentii rotilor.Oricum,Mulen-ul il folosesc cam 20-25% pe drumuri neasfaltate si restul pe asfalt.Pentru teren,folosesc DR-ul.:)

Mercic de apreciere,e chiar deosebita,mai ales ca acum are undeva la 168 kg la plin.

Editat de Christian 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Christian :    Faina jucaria !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multamn fain de apreciere!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am probat-o si eu si se simte ca e mai usoara ca Pegaso Strada ,are zvac mai mare desi au acelasi propulsor Minareli.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, JUST4TNT a spus:

Zi mai bine ca  tu vrei sa stii cine mai are mobra asta , pt ca ai piese de vanzare . Nu ca te-ar interesa in mod deosebit modelul asta. Sau gresesc ?

Relaxează-te man.. Dețin una buc Mulhacen 659, pt piese de schimb.. Dar eram curios sa vad câți posesori de mulhacen 659 sunt pe la noi, mobrea fiind f rara, exotica.. Iar pe forum nu exista topic pt modelul acesta! 

 

Acum 2 ore, JUST4TNT a spus:

Zi mai bine ca  tu vrei sa stii cine mai are mobra asta , pt ca ai piese de vanzare . Nu ca te-ar interesa in mod deosebit modelul asta. Sau gresesc ?

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci avea dreptate :))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sau mai caută prin garaj o furca,un far,alte mărunțișuri și scoate epava la vânzare,tzipla .cum e ultima epava la bursa,gladius ul 😂

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

On topic,am vazut o singura data una pe viu.Este un concept interesant ca design.

Dar,mi-a placut,trebuie sa recunosc,mai mult ca multe modele de japoneze.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Designer-ul ei este Klaus Nennevitz:

KLAUS NENNEWITZ-Designer of Derbi Mulhacen 659.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, caracterincompatibil a spus:

Sau mai caută prin garaj o furca,un far,alte mărunțișuri și scoate epava la vânzare,tzipla .cum e ultima epava la bursa,gladius ul 😂

Incompatibilule cu viata, ai văzut în viata ta un Derbi mulhacen 659 real? Ca sa nu mai zic ca nu-ți permiți nici măcar un semnalizator de mulhacen.. Tu ești un om frustrat pe viata ca nu-ți permiți nici măcar o mobra sh 

. Dar în schimb ești tare n gura scrii com uri de cacao la fiecare postare a mea!  Pune mana la munca și cumpărati un Derbi mulhacen, apoi scrie aici pe topic detalii pro și contra despre ea, subiectul era mobra asta nu persoana x.. Y

Acum 2 ore, Djebelu' a spus:

On topic,am vazut o singura data una pe viu.Este un concept interesant ca design.

Dar,mi-a placut,trebuie sa recunosc,mai mult ca multe modele de japoneze.

Într-adevăr este un model mai diferit fata de ce eram obișnuiți cu modelele de pe piața.. În plus de asta vine echipata cu componente de top, Derbi un producător cunoscut mai mult pt modele 50,125, și scutere.. Au scos modelul asta pe piața pe un segment /Scrambler unde putini producători au modele.. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cumpăr epave cu 500e(vorbesc de cbf),lipesc carenele cu poxipol,vopsesc cu spray ul.dupa care cer 1600e că sa îmi termin casa pe interior și să îmi rămână de o măslină(1000e).îți sună cunoscut?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,nu va mai contrati,lasati topicul curat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 9 ore, Christian 1 a spus:

Designer-ul ei este Klaus Nennevitz:

KLAUS NENNEWITZ-Designer of Derbi Mulhacen 659.jpg

Talentat omul, a proiectat o mobra super mișto! 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 ore, slg-motorcycles a spus:

Talentat omul, a proiectat o mobra super mișto! 

Asa spun si eu.

La 22.11.2018 la 9:58, emilvef a spus:

Am probat-o si eu si se simte ca e mai usoara ca Pegaso Strada ,are zvac mai mare desi au acelasi propulsor Minareli.

Fiind si eu fost posesor de Aprilia Pegaso Strada II(Fun)pot spune la fel ca Mulen-ul are clar zvacul acela fata de Strada si Factory,asta datorat si faptului ca are vreo 30-35 de kg mai putin.

Ce m-a impresionat fata de Pegaso Strada,este ca are,ca si cazul lui Pegaso Factory,pompa fata frana radiala.Etrierii fata-cu 4 pistonase si 4(!)placute de frana si spate-cu 2 pistonase sunt tot radiali.Cu alte cuvinte,trebuie sa ai grija cand bagi mana in frana fata!

Ciclistica este grozava!Suspensia e ok si e reglabila si in tarie.Pozitia la condus e foarte buna,cel putin la dimensiunile mele corporale.

Singurul minus gasit de mine,este faptul ca,rezervorul de benzina are doar 12 litri!Asta inseamna o autonomie de 190-230 km(depinde cum bagi mana in acceleratie)pana trece pe rezerva unde mai ai 2,5 litri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@slg-motorcycles cand incepi cu ofertele de piese? :)))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Rau esti...

 

On topic,,m-am uitat la specificatiile celor ce au propulsorul XT660 Minarelli si se pare ca doar asta are 48,6 cp.Celelalte au 48,0 cp.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×