Jump to content
Sign in to follow this  
Beatrice

Recomandare pick-up pentru moto

Recommended Posts

Eu am un  Sprinter 4x4 fix pentru carat motociclete si dormit in ea in padure. L-as da doar ptr un IVECO 4x4 sau un Unimog. Dar inca mai sunt putin rational.

Mi-am luat o rampa semihidraulica. Podeaua e ca la un pickup de inalta. Sa urci o motocicleta de 200kg pe un dulap de lemn la inaltimea aia e solutia garantata sa o dai pe jos. Daca e putin ud e si mai interesant.

Am avut si eu in gand un pickup dar nu ai loc in el. E cam inghesuit, nu poti sa dormi in el,motocicleta+bagajele stau tot timpul afara, greu de urcat motorul(nu vb de alea de 100 kg). N-ai unde sa te schimb dupa offroad. Da, pe offroad te duci mai mult cu un pickup dar nu prea mult. Cine s-a dat cu mai multe masini in offroad stie ca nu prea ai ce sa cauti cu o masina asa lunga. Dupa ce ca e si asa lunga, mai stai si cu bena deschisa ca nu iti intra motocicleta. Si daca vorbim de Tundra, ee mareeee. Cat o duba medie.

Raman doar forestierele decente ptr o relatie de lunga durata cu masina. 

Si daca vorbim despre rulote tractate pe offroad, deja o dam in filme de youtube. Tinand cont ca duba mea a tractat(pe remorca) pe offroad masini de concurs ptr campionatul national acum cativa ani.

Eu zic sa te mai gandesti daca chiar iti trebuie pickup sau duba 4x4. Trebuie sa analizezi la rece ca sa nu fii dezamagita dupaia. Sunt multe dezavantaje dar si ceva avantaje apreciate doar de o anumita categorie de persoane. Bafta in alegere.

 

Edited by wawessh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat aceleasi chestii acum vreo 2 ani.

Remorca e naspa. Nu foloseste decat la carat mobra si in Romanica nu poti sa mergi mai tare de 110-120 pe autostrazi din cauza ca e praf carosabilu. Pe Pitesti, cel putin, e horor. OK, cand iesi din tara e bine, 140 snur pe Ungaria si Austria, dar pana acolo tre' sa ajungi la Arad sau Timisoara.

 

Pick-up cu bena asa mare gasesti numai cu cabina simpla sau masini imense cu motoare imense.

 

Cel mai bine mi s-a parut de luat un van. Podeaua e jos, deci poti sa urci mobra singur, se poate folosi si la mers in gasca, fara mobre, si la mutat mobila si la carat alte chestii. Plus ca poate fi folosit si pe post de rulota. A, nemaivorbind de mersul cu viteza cat de cat pe curbe, nu zboara remorca in toate partile. Mi s-a parut cea mai buna alegere, cea mai versatila. Eu ramasesem la Vito, insa de vreo 8 luni s-au schimbat prioritatile asa ca a ramas pentru cand s-o face noul prunc un pic mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pickup-ul a fost alegerea mea si nu o regret deloc. Pe sosea se comporta ca un SUV (suspensia e un pic mai tare, ca .. deh... poti sa duci o tona in spate), iar pe offroad moderat, atat timp cat ai aderenta, te va duce unde ai nevoie.

 

Chestia cu mersul cu bena deschisa n-am inteles-o. Ce asa de rau?

Cum sa pui asta la dezavantaje majore, cand in caruta (pardon ... duba) stai pe o bancheta umpluta cu paie, schimbi vitezele in oras de faci febra la brat, conceptul de confort/lux nu exista?

Iar pe curbe ... hmmm, cu Fordul am pi'x'dit Skode, Passat-uri si orice SUV de corporatist care o arde pe la munte pe asfalt (Doamne fereste sa intre pe offroad cu LandRover Discovery, ca acolo nu-i vede nimeni cand se rup in figuri).

S-a mai scris pe alt topic, ca pick-up-urile sunt instabile... vrajeala! Se comporta la fel ca orice masina cu tractiune spate  .. daca te duce capul sa ii dai gaz intr-o curba de 90 de grade, o sa fuga spatele. 

Eu compar cu Honda Accord, masina detinuta inainte ... pe aceleasi curbe unde intram cu 80, cu asta am tupeul sa intru cu 90, deorece e mai stabila ... nu ati credecca o masina inalta sta mai bine pe curbe, dar am vazut cu ochii mei.

De dormit in masina ... cand pleci undeva iti faci un buget si niste pregatiri. De cate ori a trebuit sa dormiti in parcare?! Eu .. niciodata. Am patit o chestie de genul cand ajuns in Baile Tusnad la miezul noptii, gazda ne-a spus ca s-a dat camera altei familii deoarece noi intarzaiasem prea mult, dar nu s-a obosit sa ne sune...Ce-am facut? Am innoptat la cel mai scump hotel din statiune ... 450 RON pe noapte si nu mi-a trecut prin cap sa vand masina, din cauza ca nu are pat, duș, aragaz, frigider..

IMG_20170408_143247.thumb.jpg.5ef1432d20fbd01046355572fdcddf97.jpg

IMG_20170408_185649.thumb.jpg.02edf2d12bdf9d724649236954db0c9a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

umm, cu remorca ar trebui sa mergi la 100 pe autostrada... treaba legata de rotile remorcii si de legislatie prin strainatate. Da sigur, se poate si mai repede. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valabil la cele cu roti pe 10' (am avut platforma auto cu 2 axe cu roti pe 10' si am mers - nu o data - cu 160km/h si + cu ea incarcata... :rusinica:). Dpdv legal trebuie sa mergi cu 10km/h sub limita de viteza corespunzatoare vehiculului tragator.

@Killer_533, vezi ca nu toata lumea se intrece pe drumurile publice! Nu stiu ce ai "pixdit" tu, dar, daca Honda aia nu era ultima tigaie imprastiata, camionul nu ar trebui sa aiba tinuta de drum mai buna! Suspensia "putin mai dura" = arunca spatele ca un catâr din copite la denivelari, mai ales descarcata. Imi dau seama ca esti incantat de cazan, dar dpdv tinuta de drum orice autoturism decent e superior. Sa nu faci ca un amic care, acum ~8-10 ani cand i s-a marit familia, si-a vandut E90-ul 330i si si-a luat "descopery". La primul drum cu familia a facut tete a queue pe serpentine cu " catedrala" de care era de altfel la fel de incantat ca si tine...

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu numesti tigaie bijuteria asta japoneza cu motor aspirat de 160 cai, full option, ECU tunned ... care la 180kmh statea pe drum ca trenul pe șine ..

2018-11-23_12-37-50.thumb.jpg.a78b069c252ef51fe26e743487a859ca.jpg

2018-11-23_12-38-40.thumb.jpg.73656459b4d4d4523d3b82c8257e82dd.jpg

2018-11-23_12-38-18.thumb.jpg.89a8adc6376b1d15e627d9ddae7d3087.jpg

 

Ia si tu un pickup din 2017 / 2018 la un testdrive de-o zi si convinge-te singur. 

Eu de aceea am dat-o .. ca mergea prea tare si odata ajuns acasa dupa un drum in care pixdeam tot ce imi intalneam in fata ..imi dadeam seama ca probabilitatea de a face rahatul praf era prea mare.

 

Cu Fordul mi-am impus o viteza de croaziera de 110kmh, dar pe curbe ma mai dau la ea. Tractiunea spate ajuta mult .. ii dai directia din volan si spatele te impinge .. nu ai acel torque steering ca la masinile FWD.

 

Senzatia de sut in fund la denivelari o resimti doar pe drumurile in panta care sunt acoperite cu placi de beton. Pana acum, in 23K km facuti cu masina, un singur astfel de drum am gasit. 

Dar cand zbor cu 70 pe un forestier plin de gropi, pe langa un Duster care se taraie cu 20, parca m-as gandi eu ca merita.

Edited by Killer_533

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, Beatrice a spus:

Asta a fost prima optiune acum ceva vreme, dar nu vreau sa merg cu duba, plus ca nu am atata incredere pe offroad, mi se pare ca se rastoarna mai usor. Oricat o inalti, nu o sa faca niciodata ce face un SUV/Pick-up. Plus ca apoi cand o sa trebuiasca o rulota, trebuie una de remorcat, pe cand un 5th wheeler care este mult mai stabil, dar se poate monta numai pe pickup.

Chestia aia automata costa undeva pe la 2500-3000$, deci eu sper sa scap cu un 3500E... E o treaba misto pentru cei care aveti pick-up si vreti sa carati un motor mai mare...

Se poate sa o faci si mai ieftin de atat, dar timp cat pierzi cu proiectarea si cu banii pe manopera si piese, tot acolo ajungi...

https://www.discountramps.com/power-lift-motorcycle-ramp/p/RAMPAGE/

http://www.rampagelift.com/

 

PS: Si din duba nu poti sa adormi cu ochii la stele, ca hipiotii 😁

pickupbed.thumb.jpg.cfc2c4d8d067574d4bdd4d8fade7e9fb.jpg

Ca sa eviti "balast" in postari, e bine sa zici unde vrei sa te duci :) (zona/continent) si durata.
In EU (DE, AT, CH, BE, FR, etc.) mersul cu bena deschisa se sanctioneaza, de exemplu. (depasirea gabaritului masinii)

Oricum, indiferent daca o vrei doar pt EU, daca te incadrezi in buget (initial si apoi costuri anuale), clar TUNDRA (bena mare, benzinara, automata, spatiu in interior, etc.) si sistemul ala de suit in bena = superb. Eu urmaresc Tundra aia de care ti-am dat link de ceva vreme :)

P.S. Eventual si un sistem GPL cu butelie mare in lateralul benei (care e nefolosita oricum) care sa alimenteze si un sistem de incalzire stationar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Killere/Cristi, in anul 2018 sa iti pui bagajele in saci de gunoi ca sa nu le ploua  "sa mor" de nu e ca si cum te plimbi cu caruta la propriu. 🤣 

Vezi vreo asemanare?

caruta.PNG

Edited by wawessh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sacii sunt o solutie practica si ieftina. 

Nu stau acum sa caut pe net poze cu minoritari dormind in carute :) .. sigur gasesc si din aia. Cum ar fi sa fac caterinca de aia care dorm in dube prin excursii sau la circuit?

Fiecare cu preferintele sale, nu incerc sa schimb ideile nimani. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi, ideea e ca nu prea se leaga practic/ieftin/saci de gunoi/lux.........daca nu se leaga, eu ce sa fac? 😜

Beatrice, ai zis ca nu poti sa dormi cu ochii la cer din duba. Nu doar ca poti sa dormi in doi, poti sa dormi cu toata familia, poti sa iei si o cina in 10 persoane.

Romanul inca vede duba ceva injositor. Orice ai alege te anunt ca nu exista din fabrica ce vrei tu. O sa te duci in zona de custom si de acolo doar buzunarul mai e limita.

 

Capture.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba se leaga incredibil de tare, cand jepcarii cer 2000 iepuroi pentru un sistem de inchidere a benei :). Conteaza sa merg eu in conditii decente, nu marfa. 

Iar femei la volanul unui pick-up mai vezi, pe cand soferite de duba mai rar spre deloc.

Una e sa zica lumea de invidie, "Ce-o fi sup .. adica muncit aia pt. ditamai pickup-ul?!" si alta e sa zica "Uite-o si pe tractorista asta .. merge si incet si pe mijlocul drumului .. sa-mi bag / sa-mi scot ...etc etc".  

 

Unde mai pui ca duba nu prea vine cu senzori, camera de asistenta la parcare ... se presupune ca te descurci si ai ceva experienta. Pickup-ul e mai prietenos cu user-ul.

Ce servo-directie ai tu la duba? La Ranger invart volanul cu un deget, chiar e suparator de sensibil la viteze mari .. 

 

Edited by Killer_533

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are duba servodirectie si senzori de parcare. Dar nu vb de a mea ca oricum nu o sa gaseasca asa ceva usor si nici nu are ea nevoie de tipul asta.

Pick-urile sunt in urma cu tehnologia fata de o duba mica : clasa V Mercedes, Carravelle VW si multe altele.

Ne departam de la subiect. Cea mai eficienta si ieftina ramane remorca.

Deocamdata nu stim ce viseaza Beatrice exact.🤩

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dubele de 50K coco au de toate si Ford Raptor are tot felul de inovatii tehnice la care dubele nu vor ajunge in urmatorii 10 ani ... si mai mult, Van Damme si Chuck Norris il bat pe Bruce Lee .. Honda-i Honda ... etc.

Dubele 4x4 nu se gasesc usor deoarece .. surpriza: nu sunt practice. Te duci in offroad si dai cu capul de plafon din cauza suspensiei. Tu parca ai facut dauna totala cu capul prin parbriz, la o sesiune  offroad, nu?  De ce nu ne povestesti :) ?

 

Pickup-ul este o categorie intermediara intre turism si duba. E normal sa aiba puncte comune, dar si diferente. Dupa cum ai spus tu, nu stim ce viseaza Beatrice ... din ce scria in primul post, s-ar putea sa-si caute o masina pt. USA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N am facut nicio dauna totala ca am capul tare. Doar am crapat parbrizul ca nu aveam centura pusa. Cu duba s a intrat de buna voie intr un sant de pe marginea drumului de vreo 50 cm adancime. Avea o panta,nu era dintr o data. L a trecut doar ca am crapat parbrizul cu capul.Cu orice masina se intampla la fel. Lasa ca si tu ai dat oamenii cu capul de stalpul lateral, ti ai schimbat suspensia sau doar ai uitat?Tu nu bagai pickup pe acolo sigur ca iti e frica si de un firicel de praf pe masina. Cand o sa scapi de obsesia de impecabil, atunci sa mai vb de offroad. N a ca am vb.😋 Ti a zis Dani Otil ceva, vrei sa repet si eu?

Edited by wawessh

Share this post


Link to post
Share on other sites
Citat

Lasa ca si tu ai dat oamenii cu capul de stalpul lateral

Am zis eu ca am suspensia moale? :)))   Cine nu beleste ochii pe offroad (adica nu se tine cu 2 maini), beleste altceva... aia e.

Si .. for the record ... masina asta a fost murdara ... de cateva ori ..

 IMG_20161230_144519.thumb.jpg.4852bfa53f01d0d7b40812b3283e1a85.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.11.2018 la 22:25, Pop Mihai Lucian a spus:

Iveco 4x4? Cabina dubla, platforma, garda la sol.... 

2007_Iveco_Daily_4x4.jpg

Am vazut ce face jucaria asta... Ar fi fost perfecta daca nu era aproape 100k $, cum am gasit pe unele site-uri... Am cerut o oferta de la Iveco, sa vedem ce pret ar fi la ea...

Dar da, daca ar avea un pret mai aproape de realitate, p-asta as fi ales-o...

Acum 14 ore, wawessh a spus:

Eu am un  Sprinter 4x4 fix pentru carat motociclete si dormit in ea in padure. L-as da doar ptr un IVECO 4x4 sau un Unimog. Dar inca mai sunt putin rational.

Mi-am luat o rampa semihidraulica. Podeaua e ca la un pickup de inalta. Sa urci o motocicleta de 200kg pe un dulap de lemn la inaltimea aia e solutia garantata sa o dai pe jos. Daca e putin ud e si mai interesant.

Am avut si eu in gand un pickup dar nu ai loc in el. E cam inghesuit, nu poti sa dormi in el,motocicleta+bagajele stau tot timpul afara, greu de urcat motorul(nu vb de alea de 100 kg). N-ai unde sa te schimb dupa offroad. Da, pe offroad te duci mai mult cu un pickup dar nu prea mult. Cine s-a dat cu mai multe masini in offroad stie ca nu prea ai ce sa cauti cu o masina asa lunga. Dupa ce ca e si asa lunga, mai stai si cu bena deschisa ca nu iti intra motocicleta. Si daca vorbim de Tundra, ee mareeee. Cat o duba medie.

Raman doar forestierele decente ptr o relatie de lunga durata cu masina. 

Si daca vorbim despre rulote tractate pe offroad, deja o dam in filme de youtube. Tinand cont ca duba mea a tractat(pe remorca) pe offroad masini de concurs ptr campionatul national acum cativa ani.

Eu zic sa te mai gandesti daca chiar iti trebuie pickup sau duba 4x4. Trebuie sa analizezi la rece ca sa nu fii dezamagita dupaia. Sunt multe dezavantaje dar si ceva avantaje apreciate doar de o anumita categorie de persoane. Bafta in alegere.

 

Acum 8 ore, wawessh a spus:

Cristi, ideea e ca nu prea se leaga practic/ieftin/saci de gunoi/lux.........daca nu se leaga, eu ce sa fac? 😜

Beatrice, ai zis ca nu poti sa dormi cu ochii la cer din duba. Nu doar ca poti sa dormi in doi, poti sa dormi cu toata familia, poti sa iei si o cina in 10 persoane.

Romanul inca considera duba ceva injositor. Orice ai alege te anunt ca nu exista din fabrica ce vrei tu. O sa te duci in zona de custom si de acolo doar buzunarul mai e limita.

 

Capture.PNG

Pentru urcat motoru' o sa folosesc un sistem automatizat, deci nu e asta problema.

Duba nu mi se pare deloc injositoare, a fost chiar prima alegere la inceput, dar am condus duba si nu pot sa spun ca m-a super impresionat (nu mai stiu ce model). Duba atrage si mai multi dubiosi, ca poate e ceva valoros ce se poate fura din ea; duba niciodata nu o sa faca ce face un pickup/suv, oricat de 4x4 si inaltata e ea. Plus ca mi se pare ca se conduce destul de greoi fata de orice masina si daca nu o deschizi sa poti intra direct in spate, nu ajuta cu nimic, nu e suficient spatiu.

Stiu ca nu e din fabrica ce vreau, deja caut un service care sa faca si carosari 😂

Acum 13 ore, Speedy.K a spus:

Am verificat aceleasi chestii acum vreo 2 ani.

Remorca e naspa. Nu foloseste decat la carat mobra si in Romanica nu poti sa mergi mai tare de 110-120 pe autostrazi din cauza ca e praf carosabilu. Pe Pitesti, cel putin, e horor. OK, cand iesi din tara e bine, 140 snur pe Ungaria si Austria, dar pana acolo tre' sa ajungi la Arad sau Timisoara.

 

Pick-up cu bena asa mare gasesti numai cu cabina simpla sau masini imense cu motoare imense.

 

Cel mai bine mi s-a parut de luat un van. Podeaua e jos, deci poti sa urci mobra singur, se poate folosi si la mers in gasca, fara mobre, si la mutat mobila si la carat alte chestii. Plus ca poate fi folosit si pe post de rulota. A, nemaivorbind de mersul cu viteza cat de cat pe curbe, nu zboara remorca in toate partile. Mi s-a parut cea mai buna alegere, cea mai versatila. Eu ramasesem la Vito, insa de vreo 8 luni s-au schimbat prioritatile asa ca a ramas pentru cand s-o face noul prunc un pic mai mare.

Remorca iese din discutie... La ce clipuri am vazut cu remorci si caravane intrate in balans si apoi infasurate pe masina, mai bine nu :))

Acum 11 ore, Thomas a spus:

Ca sa eviti "balast" in postari, e bine sa zici unde vrei sa te duci :) (zona/continent) si durata.
In EU (DE, AT, CH, BE, FR, etc.) mersul cu bena deschisa se sanctioneaza, de exemplu. (depasirea gabaritului masinii)

Oricum, indiferent daca o vrei doar pt EU, daca te incadrezi in buget (initial si apoi costuri anuale), clar TUNDRA (bena mare, benzinara, automata, spatiu in interior, etc.) si sistemul ala de suit in bena = superb. Eu urmaresc Tundra aia de care ti-am dat link de ceva vreme :)

P.S. Eventual si un sistem GPL cu butelie mare in lateralul benei (care e nefolosita oricum) care sa alimenteze si un sistem de incalzire stationar.

Da, ai dreptate... E greseala mea ca n-am zis de la inceput.

Ideea e asa, continentul e America. Durata, pana gasesc un loc sa-mi placa.

La inceput pe 'Merica de N merge doar pickup-ul, iar motorul o sa stea in bena doar pe autostrazi. Cazari se gasesc 'peste tot, iar pentru noptile salbatice o sa avem un cort imens la noi plus cateva rahaturi de camping.  Sau bena, niste paturi si ceru' deasupra. Trebuie o masina nesimtita care sa poata cara peste 3.5, pentru ca daca am si motoru' sus, depaseste super usor masa max, iar prin State si Canada cica te mai opresc astia sa te cantareasca.

Apoi pana la iesirea din State, in principiu as vrea sa iau un 5th wheeler sau o caravana micuta si putin inaltata. Motivul: cazari mult mai rare si naspa, iar eu sunt fitoasa. Plus ca o sa se mearga mult pe langa apa si prin munti si e pacat sa te cazezi intre pereti, in loc sa te cazezi pe plaja sau in aer liber.

ibvxwi.jpg&key=11706d7b4c4f73553dd1c5aa8

Ca si drumuri, trebuie sa fie in stare sa se tina dupa mine pe asfalt, dar sa si sa bage drumuri proaste si sa care o remorca dupa ea. Si tre' sa bage si putina padure de distractie cand nu e incarcata...

Columbia.thumb.jpg.644f0e19f0caae21d6848e6030e0cd22.jpgBolivia.thumb.jpg.71a28e5109ac7065abfee10d0a9957f7.jpgPeru.thumb.jpg.c47f4df4287b03b5a56fb9eff8ffe96c.jpg1070117729_CostaRica.thumb.jpg.47ca36dc2023293d94394f7f044bef03.jpg

Cam asta ar fi motivul pentru care trebuie sa aiba motor puternic (da stiu, caii nu conteaza, tractoarele au 2 cai si trag tone, dar asa ma simt eu mai linistita) si sa fie namila.

Acum ca am cautat mai bine, se pare ca Ford-urile Super Duty au bena de 2.5m si cabina dubla, deci cred ca o sa ma orientez spre asa ceva, mai ales ca Ford-ul e mandria americanilor. Asta in cazul in care nu gasesc o Toyota cu bena deja lungita, cum ma gandisem sa o modific eu. Problema este iar ca nu aduce nimeni Ford F la noi, dar o sa iau de prin alte tari. La vanzare la noi sunt 2-3 la niste scoruri stelare :))

O varianta ar fi sa iau ceva de la noi si sa caut un service serios care sa poata lungi bena + sudura aferenta la caroserie + vopsit ok. Dar apoi nu stiu cat de multe probleme as avea la RAR sau prin alte tari cand incerc sa le explic modificarea. Sau cand o sa depasesc masa max.  Alte solutii cu ce avem la indemana, nu vad. Asta doar daca nu are Iveco-ul ala un pret mai realistic, ca pana acum nu am stiut de el si nu-l luasem in calcul...

 

Pana la urma si un pickup se poate face utilizabil daca mai pui ceva pe el. Chiar daca e tot caruta, macar nu e cort. :))

475cf7f88438465196115d40fa3a668a.thumb.jpg.877b3808d4b2b33675aa8f33f4178145.jpgceefed3c8d662ed7aca24bdfc9c47028.thumb.jpg.80b76fd5ffbffca825274dc512116caa.jpg717KZSjoZ7L._SL1333_.thumb.jpg.d9325c1e34f1805c1516b2d4a4076de9.jpg

134_with_path.thumb.jpg.5c16c2819bf90fa163e69dad9d7cf9dd.jpg194620654_SideMountToolBoxes.thumb.jpg.718f75b7eb90452c581054dd3afe33fb.jpg

Sunt intr-adevar si multe minusuri la un pickup dar cred ca se compenseaza pe alte parti.

 

Am scris ceva, sper sa fie idei folositoare pentru alti incapatanati care sunt setati pe pickup. Sau pe Iveco 4x4 necarosat. :D

Edited by Beatrice

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Killer_533 said:

 

Eu compar cu Honda Accord, masina detinuta inainte ... pe aceleasi curbe unde intram cu 80, cu asta am tupeul sa intru cu 90, deorece e mai stabila ... nu ati credecca o masina inalta sta mai bine pe curbe, dar am vazut cu ochii mei. 

😲😲😲

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta proprie cu 4 iveco diferite , ani diferiti modele diferite , toate luate de noi......fugi de iveco ca draqu de tamaie . 

Masina ieftina cu multe bube in special pe electrica , unde toate sunt praf - pleaca electroventilatorul la gropi, bordu o ia razna ...etc , se torsioneaza ...nu se merita.

Din auzite , am stat de vb cu granicerii care au un 4x4 gen landrover de la iveco ( masiff sa zic parca ? ) cu aceleasi simptome. Se plangeau de ele rau . 

Nu cred ca ce vrei tu este mai ingrijit lucrata. 

 

Edited by Paca

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 22.11.2018 at 16:40, Beatrice said:

Cer un sfat de la cunoscatori: ce pick-uri de dimensiuni mai mari avem si noi pe aici, si mai ales, pe benzina?

Bena la un Hilux, Amarok, L200, Ranger, cu extra-cabina (nu double, ci una si jumate) este undeva pe la 1.5m-1.6m in cele mai bune cazuri, si toate diesel... Eu as avea nevoie de ceva pe la 2m, sau mai mult daca se poate, si pe benzina, ceea ce se pare ca e imposibil prin Europa. Exista asa ceva si mi-a scapat mie?

Din pacate, nici nu se pot importa alte modele, cum ar fi Toyota Tundra care are 2m, sau Ford-uri F... Ca ultima optiune ar fi de luat ceva second de prin Europa, dar chiar si asa, sunt doar cateva modele...

 

A mai fost un topic de mare success pe-aici, intitulat ceva gen 4x4 pickup benzen. Dar punctual, folosind Ford-urile americane ca punct de reper:

Pentru offroad - preferabil Ranger. Exista 4.0 V6, 4x4, in varianta single, extra si double. In aceeasi clasa cu Tacoma.

Pentru goose neck - preferabil F250 si preferabil diesel. Cand cari tonele alea multe la deal o sa te doara sufletul, chiar si in state. Cu un F150 benzina s-ar putea sa ai de-a face cu single digit mpg.

Pentru carat mobra - F150 stock sau Ranger long bed. Ti-ar trebui bena de 7 picioare. Rangerul stock cu extra cab are 6 ft (1.8 cu bena inchisa, 2.2 cu ea deschisa). F150 stock double cab parca are tot 6, extra cab are 7. Dar in state exista si alte combinatii. Daca ai nevoie sa pui mai mult de 500 kg in bena, F150.

 

Cred ca imi scapa ceva totusi. De ce sa nu iei masina direct din state? E plin de pick-up-uri cu 2-3 ani vechime, in stare buna, nescoase pe offroad, la 1/2 din pretul de noi. Daca ramai o pastrezi, daca nu o vinzi. In Romania nu gasesti asa ceva decat accidental, si te omoara adusul, asteptatul pieselor si gasitul service-urilor care stiu despre ce-i vorba.

 

Edited by mihaio07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta nu inteleg nici eu . De ce te-ai complica sa duci pickup-ul din Europa in State  . 

@killer : Comparatia ta nu isi are rostul. Ambele sant bune pe sosea , nici una nu e facuta sa rupi curbele. Asta ca tu esti foarte dinamic pe sosea cu doublecab-ul din dotare o pun pe seama faptului ca esti multumit de ea si cam atit.  

Edited by JUST4TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.11.2018 la 1:43, Paca a spus:

Din experienta proprie cu 4 iveco diferite , ani diferiti modele diferite , toate luate de noi......fugi de iveco ca draqu de tamaie . 

Masina ieftina cu multe bube in special pe electrica , unde toate sunt praf - pleaca electroventilatorul la gropi, bordu o ia razna ...etc , se torsioneaza ...nu se merita.

Din auzite , am stat de vb cu granicerii care au un 4x4 gen landrover de la iveco ( masiff sa zic parca ? ) cu aceleasi simptome. Se plangeau de ele rau . 

Nu cred ca ce vrei tu este mai ingrijit lucrata. 

 

Ce dezamagire... Teoretic la 100k $ nici nu ar trebui sa te gandesti la vreo problema...

La 24.11.2018 la 10:50, mihaio07 a spus:

 

A mai fost un topic de mare success pe-aici, intitulat ceva gen 4x4 pickup benzen. Dar punctual, folosind Ford-urile americane ca punct de reper:

Pentru offroad - preferabil Ranger. Exista 4.0 V6, 4x4, in varianta single, extra si double. In aceeasi clasa cu Tacoma.

Pentru goose neck - preferabil F250 si preferabil diesel. Cand cari tonele alea multe la deal o sa te doara sufletul, chiar si in state. Cu un F150 benzina s-ar putea sa ai de-a face cu single digit mpg.

Pentru carat mobra - F150 stock sau Ranger long bed. Ti-ar trebui bena de 7 picioare. Rangerul stock cu extra cab are 6 ft (1.8 cu bena inchisa, 2.2 cu ea deschisa). F150 stock double cab parca are tot 6, extra cab are 7. Dar in state exista si alte combinatii. Daca ai nevoie sa pui mai mult de 500 kg in bena, F150.

 

Cred ca imi scapa ceva totusi. De ce sa nu iei masina direct din state? E plin de pick-up-uri cu 2-3 ani vechime, in stare buna, nescoase pe offroad, la 1/2 din pretul de noi. Daca ramai o pastrezi, daca nu o vinzi. In Romania nu gasesti asa ceva decat accidental, si te omoara adusul, asteptatul pieselor si gasitul service-urilor care stiu despre ce-i vorba.

 

M-ai convins cu Ford-ul in cazu' asta. E cel mai vandut pickup de la ei si macar piese sunt peste tot si service-uri... Ziceau si astia de la Earth Roamer ca au ales Ford-ul ca platforma pentru ca sunt cele mai "reliable" din punct de vedere servicii (comenzi de piese si suport oferit pe glob).

Vreau masina de aici (Europa)  pentru ca acasa o pot modifica exact cum vreau, pot sa fac teste cu ea, ma costa oricum mult mai ieftin ca in principiu modificarile usoare le facem noi. Trebuie sa o vad cum vin alea pe ea, mai imi vin idei, mai una-alta. Plus ca daca o am aici, vad si cat spati am exact la dispozitie pentru boarfe. Trebuie sa fac pe bacheta din spate si ceva sigur si confortabil pentru catei, asa ca, alte teste...

Acolo cand ajung, vreau sa ma duc in port, o iau si plec, sa nu stau sa caut service-uri si piese si alte chestii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 23.11.2018 la 10:17, wawessh a spus:

Eu am un  Sprinter 4x4 fix pentru carat motociclete si dormit in ea in padure. L-as da doar ptr un IVECO 4x4 sau un Unimog. Dar inca mai sunt putin rational.

Mi-am luat o rampa semihidraulica. Podeaua e ca la un pickup de inalta. Sa urci o motocicleta de 200kg pe un dulap de lemn la inaltimea aia e solutia garantata sa o dai pe jos. Daca e putin ud e si mai interesant.

Cealalta varianta de duba era tot un Sprinter dar nu tot 4x4 si iti pot spune ca platforma e mai joasa ca la Iveco cu care mi-am facut treaba. Daca e cazul, le masor pe ambele.

Am spus ca nu am urcat si coborit singur motorul, chiar si asa de urcat e usor, la coborire e mai complicat cu tot cu alinierea facuta tot merge pe diagonala un pic.

Urcatul si coboritul sint doar una din probleme; mai e si partea de ancorare a ei pe timpul transportului. Eu am pus-o pe cricul central si am ancorat-o in 4 puncte si cu roata fata proptita in rezerva dubei. Si tot s-a miscat la trambalarea prin oras.

Pentru cine face asa ceva fest, clar e nevoie de alte echipamente, profi, nu improvizatii.

La 24.11.2018 la 0:35, Beatrice a spus:

Problema este iar ca nu aduce nimeni Ford F la noi, dar o sa iau de prin alte tari. La vanzare la noi sunt 2-3 la niste scoruri stelare :))

O varianta ar fi sa iau ceva de la noi si sa caut un service serios care sa poata lungi bena + sudura aferenta la caroserie + vopsit ok. Dar apoi nu stiu cat de multe probleme as avea la RAR sau prin alte tari cand incerc sa le explic modificarea. Sau cand o sa depasesc masa max. 

Mai bine negociezi la pretul stelar decit sa te incurci cu RAR... parerea mea :D

La o alta firma, aveam o camioneta cu prelata, Sprinter si aia avea rampa hidraulica. Din cauza acelei rampe, sarcina camionetei era la jumatate. Din 1500kg parca, vreo 7-800 erau ai rampei. De parca noi eram firma de carat baloti de paie....

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Beatrice said:

Vreau masina de aici (Europa)  pentru ca acasa o pot modifica exact cum vreau, pot sa fac teste cu ea, ma costa oricum mult mai ieftin ca in principiu modificarile usoare le facem noi. Trebuie sa o vad cum vin alea pe ea, mai imi vin idei, mai una-alta. Plus ca daca o am aici, vad si cat spati am exact la dispozitie pentru boarfe. Trebuie sa fac pe bacheta din spate si ceva sigur si confortabil pentru catei, asa ca, alte teste...

Acolo cand ajung, vreau sa ma duc in port, o iau si plec, sa nu stau sa caut service-uri si piese si alte chestii...

Tot mi se pare o idee proasta. In State gasesti mai multe si mai ieftine decat in Germania. Si daca iei din State, nu mai trebuie sa dai 1-2k pe container pentru transportul one way, si nici nu ai complicatii cu vama.

Chiar daca manopera ar fi mai ieftina aici, piesele si aftermarketurile clar vor fi mai ieftine acolo. Atat noi, cat si SH. La cate F150-uri sunt pe partea cealalta, ai sanse sa gasesti ceva gata modificat.

Eu recomand sa cauti pe-aici prin Ro posesori de F150 sau F250 si sa studiezi ce ai de studiat si sa masori ce ai de masurat fara sa cumperi masina efectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stii cum sa organizezi bancheta pt catei ? Wtf?

Eu cred ca nu a fost pina acum niciodata in US si nu stie la ce sa se astepte . Poate gresesc , dar daca ar fi fost sigur ar fi gandit altfel treaba asta .

P.S. Nu duci cu 1000 $ masina+motor pe container pe naval pina in State , nu vb aici de aerian.

Edited by JUST4TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...