Jump to content
Sign in to follow this  
P   T   R

Moto E

Recommended Posts

Viitorul suna bine?

Edited by P T R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu sunt incantat dar asta pare sa fie viitorul...se anunta curse.. electrizante :)

 

eu voi prefera tot timpul un motor cu aprindere.

Cei care au prins clasa mica 125, cu zumzaitul specific si mirosul de benzina si ulei...pt mine un parfulm nostalgic

 

Cateva date tehnice

 

The series will be using a spec Energica Ego Corsa motorcycle, manufactured by Energica Motor Company.

  • Motor: Synchronous oil-cooled AC with permanent magnets
  • Maximum Continuous Power: 120 kW (160 hp/cv)
  • Acceleration: 0-60 mph in three seconds
  • Top Speed: 270 km/h (168 mph)
  • Torque: 147.5 lb.-ft. (5,000 rpm)
  • Frame: Tubular steel trelis
  • Swingarm: Cast aluminium
  • Wheels: Forged aluminium
  • Throttle: Ride-by-wire
  • Battery: High-voltage lithium-ion
  • Recharging: 0-85 percent in about 20 minutes, via the integrated DC fast charging technology developed by CCS Combo

 

 

2019 season

Teams

Originally it was announced that each of the seven MotoGP independent teams will receive two bikes while four Moto2 and Moto3 teams will receive one bike for a total of 18 bikes competing.[4] Riders will be required to have sufficient experience in motorcycle racing.[2]

The teams that will take part in the 2019 season are: Tech 3, Team LCR, Pramac Racing, Ángel Nieto Team, Esponsorama Racing, Gresini Racing (with two riders each), and Pons Racing, Intact GP, SIC58 Squadra Corse, Ajo Motorsport, Marc VDS Racing Team and SIC Racing Team (with one rider each).[5] Sky Racing Team by VR46 was originally announced as one of the teams taking part in March 2018[6] but it was replaced by Ajo Motorsport in June 2018.[7]

Calendar

For 2019, the series will support MotoGP at five of the European circuits, with future plans for the series to grow worldwide.[2] Practice sessions will take place on Friday, qualifying on Saturday and races on Sunday.[2] Races are proposed as between 7 and 10 laps in duration.[2] The first-ever MotoE campaign will kick off at Jerez in May and will also support the French Grand Prix at Le Mans that same month. MotoE races will also be held at the Sachsenring in July and at the Red Bull Ring in August before the season concludes with two races as part of the San Marino Grand Prix at Misano.[8]

Edited by P T R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă la mașini viitorul a început sa pacane, la moto viitorul bâzâie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, M!ha! a spus:

Dacă la mașini viitorul a început sa pacane, la moto viitorul bâzâie. 

Fiind un campionat vor aduce multe imbunatatiri in timp,care vor ajuta la un accelararea progresului in directia asta.

Cand bateriile vor fi suficient de usoare va exploda piata moto electrice.

Eu zic ca in 5 ani cel mult 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, de la ce a luat foc? Blestemele motoarelor clasice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sabotajul șeicilor petroliști! 😈 Cum plm să ardă decât tot?!?

Cre' că s-a cam dus pe pwlă competiția electrică...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cum bubuie acumulatorii cu Lithium, nu e de mirare că incendiul nu a putut fi controlat. Oricum, aveau cateva sute de Kw pe acolo (stații de încărcare + acumulatori).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noua clasa motogp,moto nu E 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da, nu m-am gândit până acum la problema asta.

Vezi GigaFactory de la Tesla. 

La bateriile staționare (30% mai voluminoase) vezi John B. Goodenough, au reușit cu Clor-Ion 15000 de cicluri, fără scaderea capacității de încărcare. 

Clorul este insensibil la oxigen, ieftin și democratic, multe țări îl găsesc dacă au o mare lângă ele. 

Ar fi și un motiv pentru retragerea din Afganistan...

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare a nu aiba histerezis oricat de mic acumulatorii Clor-Ion?

Cu 15.000 cicluri tin mai mult decat va trai masina/mobra.

Daca faci 2 incarcari pe zi inseamna 7500 de incarcari adica vreo 20 de ani.

Si cum au facut aia 15.000 de cicluri? Probabil rapid, unul dupa altul, ca altfel imbatraneau linga acumulatori 😋

Dar mai imbatranesc si materialele din care sunt facute, nu? Isi mai schimba proprietatile.

Asa ca as fi mai rezervat in privinta celor 15000 de cicluri in utilizare reala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 tururi,te duci sa te susu si s-a terminat cursa!

Iar la greutatea aia,sunt ghiulele pe roti!S-a dus in parapeti racheta!Fugeau stewarzii de mancau pamantul!

Nici nu vreau sa ma gandesc daca a cazut pe pilot sau i-l ia in plin!

Vechea poveste a bateriilor,grele si cu viata scurta,mai ales in regim de viteza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...astept o cursa pe ploaie... 🤪

Va fi electrizanta 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Citat

Fastest Practice time Moto E:
Mike Di Meglio FRA Energica 1m 28.547s (FP2)

 

For comparison…

 

Citat

Official Sachsenring Moto3 records:
Best lap:
Danny Kent GBR Honda1m 26.174s (2015)
Fastest race lap:
Brad Binder RSA KTM1m 26.877s (2014)

Official Sachsenring Moto2 records:
Best lap:
Alex Marquez SPA Kalex1m 23.585s (2019)
Fastest race lap:
Miguel Oliveira POL KTM1m 24.483s (2017)

Official Sachsenring MotoGP records:
Best lap:
Marc Marquez SPA Honda1m 20.195s (2019)
Fastest race lap:
Jonas Folger GER Yamaha1m 21.442s (2017)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 08.07.2019 la 10:28, adiy32 a spus:

7 tururi,te duci sa te susu si s-a terminat cursa!

Iar la greutatea aia,sunt ghiulele pe roti!S-a dus in parapeti racheta!Fugeau stewarzii de mancau pamantul!

Nici nu vreau sa ma gandesc daca a cazut pe pilot sau i-l ia in plin!

Vechea poveste a bateriilor,grele si cu viata scurta,mai ales in regim de viteza!

Da,eh sunt abia la inceput...e bine ca exista totusi,zic eu.

Asa era si formula E la inceput,acum sunt la dublul capacitatii la baterii,iar greut a ramas aprox la fel.

 

Sunt foarte grele pt niste moto racing .... 250 kg e enorm.Cel putin atat se vehiculeaza ca au.

Intradevar e super periculos avand in vedere acea greutate.Plus ca e pericol de electrocutare si/sau de explozie a bateriilor la un accident.

Iar 25-30km in regim de cursa e cam putin...macar jumatate dintr-o cursa normala daca ar putea merge...

Oare aceste motoare fac regen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul am fost multumit si chiar mi-a placut spectacolul(pacat ca a fost taiat din scurt). Baietii s-au dat bine iar diferenta de 7 sec in Q fata de Mgp nu mi se pare colosala tinand cont ca baietii au iesit pe un singur tur fara practice in ziua Q ului. Fiind acelasi Moto(doar setari diferite) talentul isi va Pune amprenta.Astept cu nerabdare urmatoarea cursa si sper ca de data Asta MH sa inteleaga formatul calificarilor 😋

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce se distrau comentatorii la cursa din Germania :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Xandros a spus:

Ce se distrau comentatorii la cursa din Germania :D

 

 

Am prins si eu cand radeau de faptul ca se aud sliderele de pe genunchi atingand asfaltul mai tare decat motoarele :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar se auzeau slider-ele, ciudat dar amuzant. Oricum parca ma uitam la o cursa pe mute cu un motoras electric care bazaia pe fundal 😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

Listen to this ... you can almost hear them shout: Oi ! Get out o`the way ! :D

 

Am ceva mixed feelings legat de clasele astea electrice. Dar ma uit si le eMTB-uri .. au evoluat destul de mult in ultimii 10 ani. Sunt inca grele (un full cu suspensii de 150 tot e pe la 20kg) dar piata s-a dezvoltat, este clar cerere. Vom vedea ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 minute, Aion2014 a spus:

Eu unul am fost multumit si chiar mi-a placut spectacolul(pacat ca a fost taiat din scurt). Baietii s-au dat bine iar diferenta de 7 sec in Q fata de Mgp nu mi se pare colosala tinand cont ca baietii au iesit pe un singur tur fara practice in ziua Q ului. Fiind acelasi Moto(doar setari diferite) talentul isi va Pune amprenta.Astept cu nerabdare urmatoarea cursa si sper ca de data Asta MH sa inteleaga formatul calificarilor 😋

Timpii pe tur sunt ok,pentru ca motocicletele de gp nu trec de 300 pe circuitul asta!Pe alte circuite timpii vor fi mai mari!

Avantajul electricelor e ca livreaza puterea rapid!Pot pune motoare care sa bata la top speed orice moto gp,dar greutatea creste,iar consumul e enorm!Dupa un tur se termina cursa!Degradarea bateriilor e rapida ,povestile cu mii de cicluri de incarcare sunt vrajeli!Nu mai spun de incarcarea rapida care fwte orice baterie!

Multlaudata Tesla,e doar o masina de hipsteri cu bani!Sa te plimbi cateva zeci de kilometrii,dar in garaj mai ai trei masini pe petrol!

Orice baterie care incepe sa piarda putere se duce la vale rapid!Nu mai vorbesc de conditiile meteo,frigul si umezeala e mare dusman al tuturor bateriilor!

Daca se plantau pomi de cati bani se baga in porcariile astea de fitzosi,era mult mai sanatos si mai bine!

Dar atunci cum sa mai ia taxe la greu si sa vanda lumea ragalii electrice la papagalii cu bani!

Viitorul nu va fi electric la nivel mare!Daca mergem in directia productiei curentului si distributiei!O sa se ajunga la o nenorocire planetara mult mai mare decat multhulitul

petrol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt constient de problemele cu capriciile vremii plus chiestii electrice(si la Airsoft daca ai un aeg pe timp mai friguros vei avea probleme cu ea). Din punct de vedere competitiv E ul m-a surprins placut dar bine nici pilotii nu sunt niste nimeni(nu ii cunosc pe toti) asa ca pe planul depasiri si spectacol ar trebui sa fie bine. Din punct de vedere vehicule electrice nu ma bag pt ca nu ma pasioneaza asa mult(sunetul, vibratiile,cutia manuala fac partea frumoasa la agregatele actuale...cel putin Asta ma atrage pe mine) dar timp de evoluat Este cu toate ca nu cred bullshit-ul cu salvam planeta daca electric(si aici ma refer la productive, materiale same shit, tot arzi energie producandu-le).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...