Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 512
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 hours ago, george05 said:

...............................

Te lupti cu morile de vant cu @Method,.

...................................................................

Nu pricep de ce nu il ignorați toti, asta e singura varianta de a-l reduce la tacere si de a scapa de pagini pline de postari kilometrice pline de un sentiment de trufie si autoflagelare. 

:agree:

De fapt asta am făcut până acum, mai ales când a aberat despre chestii tehnice de parcă avea cunoștințe mai ceva decât inginerii echipelor de MotoGP. Distribuția maselor, electronică, motoare etc.

De data asta însă, i-a pus în gură lui Dovizioso cuvinte pe care acesta nu le-a spus, de aceea am pus și articolul ăla. De unde până unde a scos-o pe aia că Dovizioso a zis că poate fi mai rapid decât Marquez, nu știu.

Încă o dată, un sfat bun...

4 hours ago, frigider said:

e ceva rar dar exista

😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca Lorenzo se intelege bine cu 'onda. A invatat multe la Ducati despre adaptat la mobre. Si Honda nu pierde timpul si ii ofera de la bun inceput un cofrag de OO pe placul sau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kagemushaacum am reusit sa citesc si eu interviul lui Dovi si mi se pare foarte pertinent si instructiv totodata. @Methoduita ca toti pilotii din MotoGp, in materie de pilotaj pur, sunt la zecimi sau sutimi de sec unii fata de altii. Toti stiu pilotaj la acelasi nivel (cel mai recent exemplu este Bautista, pilot de pluton, pt ca niciodata nu a avut o bicla pe masura, care pe o motocicleta performanta, a facut sa se vorbeasca din nou despre el). Colegul nu intelege ca in ecuatia victoriei intra multe variabile, nu doar stilul de pilotaj. Cum spuneam, omul are o gandire reductionista, incapabila de nuantari. La el totul e in alb si negru... Axiome gen "cine castiga are dreptate" spun multe despre felul in care gandeste. Acum a mai scos una... "o intrebare are un raspuns corect si 1000 gresite.." Asta nu mai este valabila nici in matematicile moderne. Ceea ce i-as reprosa lui Dovi, nu este stilul de pilotaj, ci lipsa de nebunie, faptul ca nu isi asuma niste riscuri, pe care MM le considera ca fiind stare de normalitate. Acolo se face diferenta intre ei, nu la maniera de pilotaj. Apreciez efortul de a-i fi tradus articolul, dar trebuia sa il lasi sa se chinuie el cu dictionarul. 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Endurache a spus:

Se pare ca Lorenzo se intelege bine cu 'onda. A invatat multe la Ducati despre adaptat la mobre. Si Honda nu pierde timpul si ii ofera de la bun inceput un cofrag de OO pe placul sau. 

Exact dupa cum banuiam mai de prin vara...se vede clar ca ca e ok pe honda si e 'acolo' in fata...mai are multe de adaptat evident,insa se observa clar ca va avea potential...cand a venit la ducati era baza clasamentului chiar inca din teste....:)))

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Că tot vorbiți de Lorenzo:

https://www.gpone.com/en/2018/11/28/motogp/lorenzo-strikes-again-new-tank-on-the-honda.html

@P T R a pus ieri o poză cu rezervorul. Se pare că i-a convins deja pe cei de la 'Onda să-i facă o motoretă "bespoke".

Cât despre teste... Pe lângă evoluția îmbucurătoare a lui Lorenzo, eu aș evidenția "revenirea" lui Rossi, care se plângea ieri de motor dar astăzi a avut o prestație apropiată de cea a lui Vinales și Morbidelli. Vorbind de Morbidelli, s-a comportat foarte bine nu numai la Jerez dar și la testele de săptămâna trecută. Nakagami, și el pare renăscut de când a trecut pe motoreta lui Cal, deja de ieri seară era în extaz iar azi a confirmat (aici interviul de ieri: http://www.motogp.com/en/videos/2018/11/28/nakagami-i-m-really-happy-about-the-18-bike/280835).

În ce privește timpii lui Marquez și Dovizioso, după mine nu spun mare lucru. Ambii au testat nu numai motociclete noi dar și diferite alte lucruri, iar Marquez  a mers cu frâna trasă din cauza umărului cu care trebuie să meargă la cuțit peste câteva zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Nu chiar. A fost în top 3 în prima zi de teste la Valencia în 2016. Și chiar dacă nu vorbea cu presa, era tare zâmbăreț.

MotoGP-2016-Valencia-Test-Day1-Lorenzo_1

In 2016 la teste ...Lorenzo a testat cu Yamaha...ca a fost si ceva tam tam pe seama subiectului...abea in 2017 la sepang Lorica a servit Ducati...cauti tu rezultatele 😉

bazele clasamentului era metaforic...rezultate slabe ptr pretentiile lui de campion

abia in 2018 ne a uimit cu lap record la sepang

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bre. Așa cum testează acum (2018) pentru 'onda deși e încă sub contract cu Ducati, așa a testat și atunci pentru viitoarea echipă, deși era sub contract cu Yamacca. Probabil te-a confuzat  faptul că inițial Jarvis n-a vrut să-l lase. Dar l-a lăsat slobod pân-la urmă.

Quote

 

Is Yamaha not showing the commitment you expected?

I think the technical situation in MotoGP has changed in recent years. Ducati was the first to make a big change, particularly in terms of the number of people working at the track and back at the company. Proportionally speaking, they have moved closed to the organisation of F1, and Honda has followed likewise. This is what I was pointing out in recent months. We need to do the same if we want to compete with them.

 

Nu înțeleg. Se referă doar la numărul de oameni din echipă? Sau la faptul că au internalizat firme și le-au făcut departamente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Buggy a spus:

@pzkpfw... eu unu imi aduc aminte ca nu l au lasat pe Lorenzo sa testeze... dar pe site motogp... apare la teste 2016 valencia si jerez lorenzo cu yamaha apoi in 2017 sepang cu ducati.. daca aia gresesc atunci gresesc si eu

Asa a fost. Yamaha a zis ca are ctr pana pe 31.12 si dupa poate sa testeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, PzKpfW said:

Nu înțeleg. Se referă doar la numărul de oameni din echipă? Sau la faptul că au internalizat firme și le-au făcut departamente?

Am citit și eu interviul, parcă pe gpone, a vorbit cam la supărare, joi seara. Am luat-o literal, cred că s-a referit strict la faptul că Ducati chiar au mai mult staff pe acolo. Probabil că fiind acolo e vizibil, pentru că noi nu vedem prea multe la teste/curse, în ce privește numărul celor implicați.

 

1 hour ago, Buggy said:

oricum semne bune testul are cu Lorenzo la Honda... sa nu mai suferim de lipsa spectacol.

Ăsta e unul din motivele pentru care aștept sezonul viitor cu sufletul la gură.😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu de ce crezi ca s-a lasat Cadalora de Rossi? Cica "probleme de familie". Yeah right. Au fost baietii de la Yamaha, in frunte cu Rossi, informati(ingrozitor de tarziu ce e drept) de avantajul tehnologic de care ar dispune daca l-ar aduce pe @Method in echipa. Toate problemele vor fi rezolvate pana la revelion. 

 

PS: desi nu are habar ce e ala circuit decat de la tv ai din poze, colegul va rezolva totul peste noapte. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducatiendofseasonmotogptesting2018.jpg iw8eg0paw6121.png

Conform piloților nu au prea avut efect, deși nu au detaliat care ar fi acela. Mai multă apăsare aerodinamică pe frânare? Perturbarea aerului pentru cei care stau la aspirație? În același timp, s-ar putea să fie o infrmație la derută.

Ducati a testat pe motocicletele lui Bautista și Miller și un apendice metalic care leagă etrierul spate direct de amortizor sau motor.

miller-.jpg

Sistemul de paralelogram articulat la nivelul basculei nu este nou în sine. Modalitatea de fixare a troque rod-ului, da. Ar putea să transfere forța datorată mișcării etrierului pe frânare direct amortizorului sau motorului (decât să o facă prin basculă).

Ducati este actualmente principalul motor de inovație în MotoGP. Cineva spunea că se datorează banilor pe care i-au primit de când au fost achiziționați de către Grupul VW. Eu cred că se datorează în primul rând expertizei pe care care au primit-o, mai ales de când echipele din campionatul mondial de anduranță (auto) din cadrul grupului au fost trase pe dreapta. Acum, în mod ironic, chiar cei de la HRC, principalii avocați ai interzicerii aprendicelor aerodinamice "pentru motive de siguranță" au ajuns să-i copieze.

8ciigo79g7121.jpg

Márquez a dezvăluit faptul că și-a dislocat umărul la începutul sezonului dar că a ținut acest detaliu secret și că și l-a mai dislocat de câteva ori de-a lungul sezonului.

On 30.11.2018 at 10:27, damager said:

Asa a fost. Yamaha a zis ca are ctr pana pe 31.12 si dupa poate sa testeze.

Hai mă băeți, ce dracu.

image.thumb.png.9f26165735272e90a355bf6b4cbfa163.png

Rezultatele sunt disponibile chiar pe site-ul oficial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

ducatiendofseasonmotogptesting2018.jpg

Márquez a dezvăluit faptul că și-a dislocat umărul la începutul sezonului dar că a ținut acest detaliu secret și că și l-a mai dislocat de câteva ori de-a lungul sezonului.

 

Cu atât mai mare rușinea pentru băieții ce au luat bătaie serioasă de la copilu' cu umărul beteag🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...