Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Si eu cred la fel

 

Valentino Rossi saw Jorge Lorenzo’s progress at Repsol Honda solidify after the two pre-season tests and believes that on the next class outing at the Sepang test, the majorcan will be on the fastest group.

‘Lorenzo is already prepared for Honda, and his next test at Sepang (Feb. 6-8) will already be at the front. Jorge had suffered a lot in Valencia but it is normal because the bike is very different from the one he had ridden so far, but even so in Jerez it was very fast. It lacks a bit, but in Malaysia it will already be in the front’, IIl Dottore told Motorsport.com.

It is recalled that the tests of Sepang are scheduled for February 6, 7 and 8, starting with the spaniard fully recovered from the wrist injury that limited him in the first tests with Honda.

http://www.motogp.com/en/videos/2018/12/05/what-is-the-unified-imu/280965

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 513
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Afirmație interesantă a lui Lin Jarvis despre cine ar fi avut cel mai bun material în 2019.

Quote

Wir müssen erst auf unsere Gegner aufholen, den wir liegen deutlich hinter Ducati und ich denke, wir hinken auch hinter Honda her.

Tot legat de Ducati, se pare că am intuit bine scopul brațului de legătură dintre etrierul spate și cadru.

Quote

Longer-wheelbase bikes need some rear brake to get stopped but the harder you brake on a bike whose rear brake torque is fed into the swingarm, the easier it is to develop brake hop.

The rear caliper bracket is pivoted on the axle centerline and a strut extends forward from it to the frame. When adjusted as a parallelogram—consisting of the swingarm, the caliper on its pivoted bracket, plus a pivoted strut of length equal to that of the swingarm extending forward to a pivoting attachment point on the frame—no brake torque is reacted to the swingarm. 

image.thumb.png.632cc97afe0cc3ddea7c89a091a6d33f.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda plans to build a very different RC213V for Jorge Lorenzo, according to HRC technical director Takeo Yokoyama.

‘Let’s stick to Honda’s philosophy. We have two factory riders and if they want something different, we’ll build two different bikes. If George asks, we will do something special. I’m very curious to know what he wants from the bike. Of course the engine specification is the same for the two riders, but we can do something different in terms of chassis, geometry or other parts’, Yokoyama told Speedweek.

The spaniard was 12th in the first test in Valencia with RC213V, eight tenths of the best time, but in Jerez he improved against the fastest and finished fifth, less than two tenths of the top.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, george05 a spus:

Si uite cum se confirma din nou ca cineva de pe aici vorbeste/vorbea absolut degeaba. 

Buna ideea celor de la Honda, doar asa pot sa fie in top cu ambii piloti. 

hehe... si cu asta Ducati isi mai ia o palma de la concurenta... daca Lorica a cerut la Ducati si aia au refuzat cum sa mai intamplat.... apai... ce isi face omu' cu mana lui.... stiti voi :)

mi se pare absolut firesc ce face Honda... si uite asa e posibil ca de la anul sa vedem 2 Honde cum se bat.. si un 1 Ducati care mai racaie si el rahatu...asta daca nu apare vreo minune pe la Yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, george05 a spus:

Si uite cum se confirma din nou ca cineva de pe aici vorbeste/vorbea absolut degeaba. 

Buna ideea celor de la Honda, doar asa pot sa fie in top cu ambii piloti. 

ar fi dragut din partea lor sa faca asta.

daca e asa, georgica nu a fost luat sa duca trena. ciudat totusi cum o echipa pare ca vrea sa se incurce singura? sau poate si ei cred ca mm e atat de "peste" ceilalti ca nu prea isi fac griji...

totusi robotelul JLo nu trebuie subestimat..

asta ridica o intrebare: cu dani au facut la fel astia de la onda?  ca saracu nu prea a mers deloc bine anul asta. 

in trecut mai baga si el capu si scotea o victorie pe sezon / podium etc..

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de parere ca cei de la Honda s-au saturat sa aiba doar un pilot la varf si vor sa faca tot ce le sta in putinta sa fie "top dogs" din toate punctele de vedere. Sincer nu cred ca-l subestimează pe Lore, ci chiar spera ca acesta sa duca mobreta aia pe podium cat mai des. Si da, la fel cred ca si ei sunt constienti de valoarea lui MM la momentul actual si consider ca nu se sabotoeaza singuri dandu-i lui Lore tot ce vrea. Pt ca doar asa pot fi cu adevarat "acolo", nu doar cu MM purtator de "emblema". 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lorenzo ii e cam e dator,si poate sa fie un bun scut.

Daca il va bate pe mm atunci jos palaria

Totusi cred ca nu sunt chiar prosti cei de la hrc sa aduca un coechipier care ii va fura puncte favoritului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nene, l-au adus deja pe Lore. Daca vroiau unul sa ii tina de urat lui MM, aduceau ceva imprastiat fara nici o sasna. Tu chiar crezi ca aia se asteapta ca Lor sa stea de colonel sau sa-l tina ei in sah cu o mobra "secundara"? Ca o sa ii fure puncte? Da. So what? Iese Lore campion sau MM, tot Honda scrie pe ei. Sau crezi ca se vor bate astia doi si vine careva si ia campionatul? Really? Win win pt Honda. La constructori idem, aduna astia laolalta cat tot restul plutonului la un loc. Win again Honda. 

Prea va mai plac unora conspiratiile si ideile SF(Lore dator lui MM,Honda niște mincinosi,etc) . Pe bune. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei in orice echipa e pilotul nr 1 si nr 2. (dar asta se decide in curse)

buba e ca lore nu prea se impaca cu nr 2. deci o sa fie interesant oricum ar fi.

sincer si cand erau lore si rosi la yamaha...fiecare tragea tare si aia era..nu cred ca a fost nimeni sabotat. 

deci nu e o premiera o echipa cu 2 piloti buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, george05 said:

Eu sunt de parere ca cei de la Honda s-au saturat sa aiba doar un pilot la varf si vor sa faca tot ce le sta in putinta sa fie "top dogs" din toate punctele de vedere.

Sunt campioni la constructori, echipe și piloți. Cum poți fi mai "top dog" de atât? Dublă Repsol Honda la fiecare GP? Cu ce i-ar ajuta asta efectiv? N-ar câștiga mai mult decât câștigă acum.

Lorenzo a fost adus pentru că e spaniol (și înlocuiește alt spaniol) și pentru a-l împinge de la spate pe Marches. Într-o perioadă de hegemonie poți ajunge la o oarecare platitudine. Situație similară cu ceea ce s-a întâmplat în 2008 la Yamaha, când rookie-ul promițător Lorenzo a fost adus să-i sufle în ceafă lui Rossi; un "împrăștiat fără nicio șansă" nu ar fi capabil să facă asta, altfel ar fi adus un Takaaki Nakagami, tot e pilotul lor.

Nu știu cât de bine își va face #99 treaba în acest rol, dar cel mai probabil o va face mai bine decât Pedrosa în ultimii ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, PzKpfW a spus:

 

un "împrăștiat fără nicio șansă" nu ar fi capabil să facă asta, altfel ar fi adus un Takaaki Nakagami, tot e pilotul lor.

Nu știu cât de bine își va face #99 treaba în acest rol, dar cel mai probabil o va face mai bine decât Pedrosa în ultimii ani.

Exact! 

De asta era nevoie pt MM, de cineva competitiv in tabara proprie. Ok, probabil tot el va castiga in cele din urma, dar banuiesc ca cei de la Honda gandesc bine pe termen mediu/lung crescand putin tensiunea/presiunea pe piloți. E doar parerea mea. 

Tinand cont ca marea majoritate a punctelor pe echipe si constructori e stransa de MM, ma mai gândesc ca probabil vor să-și asigure fundul in cazul in care MM nu face treaba(desi sansele sunt mici). Ca doar nu o sa se imprastie Lore mai des decat Pedrosa si nici nu cred ca se vor ciocni prea des si sa iasa nasol pt ambii piloti Repsol. 

 

Repet, e doar parerea mea bazata pe presupuneri personale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW :Plictiseala mare,reincalzim aceeiasi ciorba.Lorenzo a declarat de n ori dupa ce a semnat cu HRC ca s-a gandit si la retragere,dar ca "nu asa trebuie sa se termine".Si apoi l-a sunat pe Puig.El.El ar fi vrut sa ramana la Ducati,dupa cum a zis tot de n ori,insa a primit semnale "din interiorul echipei" ca Ducati nu il va semna,si atunci s-a reorientat.Nu cred ca il sperie MM,dimpotriva,la ce ambitie are,va vrea sa vada daca poate sa il bata,e o provocare.Nici nu prea a avut de ales,dar cred ca ii convine - la ce nivel joaca ei sa iti masori puterile de la egal la egal cu campionul mondial e cam tot ce ti-ai putea dori...bine,ideal ar fi sa ai si un mic avantaj tehnic dar...

Dpdv al Honda,ei au zis f simplu : e un pilot campion mondial care a fost pe celelalte 2 motorete concurente deci vorba lui Yoko...va fi foarte interesant de ascultat ce vrea si ce spune despre motoreta.Si totodata au dat o mare lovitura lui Ducati....o previziune simpla : Lorenzo a castigat 3 curse anul asta.La anul oare cate castiga?Ar fi fost un mare pericol pt Marcel.Dar acum?E tot un pericol,dar daca castiga curse tot Honda castiga.Win-win.Cel putin pe hartie :P

Btw,foarte interesanta poza aceea pe care ai pus-o cu aripioarele Ducati din teste...de cand am zis ca vor cauta sa puna downforce si pe spate?..si desigur si atunci "vorbeam prostii".Nush daca o sa le reuseasca insa mai ales avand in vedere cwrul lui Petrucci precum si faptul ca sunt limitati de regulament la o dimens maxima a carenei spate,nu mai stiu cat,aici cred ca ne poti lamuri tu ca esti mai bine informat.

Hai cu 2019 si cu lansarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine a fost știre recentă. Nu credeam că se gândea la retragere. Avea alte opțiuni (Petronas Yamaha, Suzuki), niciuna foarte competitivă ce-i drept. Știam doar că dacă ar fi fost după el ar fi rămas la Ducati.

Problema lui este că dacă nu-l bate în mod convingător de cel puțin câteva ori pe Márquez, cariera lui de "pilot principal" într-o echipă de uzină cu pretenții s-au cam terminat.

13 minutes ago, Method said:

Nush daca o sa le reuseasca insa mai ales avand in vedere cwrul lui Petrucci precum si faptul ca sunt limitati de regulament la o dimens maxima a carenei spate

Limitările ar fi:

  • The width of the seat or anything to its rear shall not be more than 450 mm (exhaust pipes excepted).
  • No part of the motorcycle may be behind a line drawn vertically at the edge of the rear tyre.
  • The seat unit shall have a maximum height of the (approximately) vertical section behind the rider’s seating position of 150 mm. The measurement will be taken at a 90° angle to the upper surface of the flat base at the rider’s seating position, excluding any seat pad or covering.

Teoretic, având în vedere regulamentul și amplasarea, efectul ar fi neglijabil. Dar sunt sigur că au făcut simulări CFD înainte de a produce piesa și au avut rezultate destul de convingătoare încât să încerce. Dar ajungem la același paradox ca și în F1: ce funcționează în simulări nu funcționează neapărat și în situații reale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Sunt campioni la constructori, echipe și piloți. Cum poți fi mai "top dog" de atât? Dublă Repsol Honda la fiecare GP? Cu ce i-ar ajuta asta efectiv? N-ar câștiga mai mult decât câștigă acum.

...

Nu știu cât de bine își va face #99 treaba în acest rol, dar cel mai probabil o va face mai bine decât Pedrosa în ultimii ani.

Prima parte - bragging rights? Da bine rau.

A doua - total de acord.

Acum 31 minute, PzKpfW a spus:

 

Problema lui este că dacă nu-l bate în mod convingător de cel puțin câteva ori pe Márquez, cariera lui de "pilot principal" într-o echipă de uzină cu pretenții s-au cam terminat.

 

Man, fii serios.

Deocamdata greu se gaseste cineva sa-l bata "convingator" pe MM. Dovi si Lore. Atat. Carierele lor de ce nu-s terminate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca domina copios cei doi piloti Honda eu zic ca e o strategie de marketing foarte eficienta. Conferinta de presa cu ambii piloti Honda nu e de ici de colo, negociezi altfel cu sponsorii datorita expunerii media mai mare, vanzari modele de strada crescute si alte asemenea smecherii, toata lumea are de castigat.

 

Oricine vrea sa domine copios in competitii, asta e scopul, nu? Sa demonstrezi ca esti cel mai bun la toate capitolele, nu doar datorita unui pilot sclipitor. Poate omoara spectacolul dar nu cred ca-i intereseaza, e treaba Dornei chestia asta si de aia vin cu tot felul de restrictii. Dominarea totala se traduce automat intr-un butterfly effect economic foarte eficient pentru Honda, e o afacere in final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar. Motorsportul este și trebuie să fie un spectacol. Și depinde implicit de public și audiență. De-asta făceam paralela cu Formula 1: Mercedes a dominat autoritar competiția timp de 4 ani, interval în care audiența a scăzut în mod constant. În 2018 am avut un sezon disputat și în consecință a crescut substanțial numărul celor care au urmărit cursele.

Poți să-ți faci cea mai bună reclamă, dacă nu se uită nimeni la ea, e degeaba.

Dar divagăm. În MotoGP nu cred că se poate ajunge la hegemonie având doar piloți buni. În F1 a fost posibil doar printr-o schimbare radicală de regulament și înghețarea imediată a dezvoltării.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai depinde, pilotii Honda pot domina competitia total dar daca ofera macar jumate din spectacolul Stoner-Rossi Laguna Seca si alte controverse din culise, de exemplu, spectacolul este salvat sau poate chiar creste, chiar daca restul pilotilor merg cu roti ajutatoare. Si stim cu totii ca astia doi sunt capabili de asa ceva, ei sunt responsabilii cu distractia in momentul de fata.

 

Vreau sa zic ca speculezi prea multi pasi in avans, discutia asta era mai potrivita spre sfarsitul sezonului urmator daca contextul o va permite, nu acum cand nici n-a inceput. Cred ca am luat niste methodica ca imi curge nasul putin, vorbim sa nu tacem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Se pare că Lorenzo chiar s-a gândit la retragere înainte de a semna cu Honda. Îmi întărește convingerea că nu ar fi vrut să meargă în bârlogul lui Márquez, dar că nu a prea avut de ales.

 

tenor.gif

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că pricep care ar fi scopul acestui presupus "bullshit". Dacă ar fi vrut să spună povești, putea să spună unele care să-l pună într-o lumină pozitivă, într-o poziție puternică (ex: "aveam oricum și alte opțiuni", "doar sunt JLo #99", "triplu campion"). Declarația asta îl face să pară vulnerabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...