Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

 

Acum 18 ore, paulynos a spus:

Daca domina copios cei doi piloti Honda eu zic ca e o strategie de marketing foarte eficienta. Conferinta de presa cu ambii piloti Honda nu e de ici de colo, negociezi altfel cu sponsorii datorita expunerii media mai mare, vanzari modele de strada crescute si alte asemenea smecherii, toata lumea are de castigat.

 

Oricine vrea sa domine copios in competitii, asta e scopul, nu? Sa demonstrezi ca esti cel mai bun la toate capitolele, nu doar datorita unui pilot sclipitor. Poate omoara spectacolul dar nu cred ca-i intereseaza, e treaba Dornei chestia asta si de aia vin cu tot felul de restrictii. Dominarea totala se traduce automat intr-un butterfly effect economic foarte eficient pentru Honda, e o afacere in final.

nu cred ca ai cum sa omori spectacolul cu MM si JLo pe moto ok. ori se bat intre ei ori poate se mai baga si altii in ring putin, pt locul 2-3.

in plus, gandeste-te ca JLo o sa aiba o perioada de acomodare pe onda care e o moto buna cel putin :) deci clar o sa fie show pana se "erecteaza" mamba.

atunci au belit-o toti.

ciudata viata asta, mai am putin si il venerez pe Loredana.

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

Nu cred că pricep care ar fi scopul acestui presupus "bullshit". Dacă ar fi vrut să spună povești, putea să spună unele care să-l pună într-o lumină pozitivă, într-o poziție puternică (ex: "aveam oricum și alte opțiuni", "doar sunt JLo #99", "triplu campion"). Declarația asta îl face să pară vulnerabil.

sustin, georgica cam spune ce-i trece prin cap.

uneori spune prea multe :)

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 513
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,Georgica n-are filtru,ceea ce la nivelul lor e un lucru deja prostesc.

Pe langa dezbaterile despre Jorghe vs MM,Dovi si poponeata lui Petrucci si alte prostii,o stire ce daca e adevarata va schimba putin fata motogp'ului :

KTM Wants to Buy Ducati

KTM CEO Stefan Pierer :

"I have an emotional relationship with Ducati,Ducati is Ducati, there's nothing to shake about that. The only brand that would fit us is Ducati. Everything else you can forget. MV Agusta is too small. "

 "Audi may soon have other priorities than a motorcycle plant due to the diesel affair and e-mobility. Ducati is the Ferrari of the motorcycle industry. Of course, having such a brand in our group would be interesting. It is not a question of price, but it is about the topic: When does everyone realize in which situation he is. New homologation challenges await us - for example, we have Euro 5. In 2024, the issue of noise will come up. It is also in the demographic development in Europe. Today you have to go to Asia with the motorcycle business, to India. If you are not successful there, you will eventually be gone. Ducati is not concerned with the purchase price, but with the question: 'How can I become stronger together?' Time will tell…"

Ce inteleg eu e ca el e interesat dar ca nu va plati acel pret de 740milioane si trage deasemenea un semnal de alarma la adresa VAG privind noile norme fonice si de poluare si neimplicarea Ducati in piata din Asia,ceea ce implica musiu ca va atrage disparitia brandului.Deci cu alte cuvinte "voi ati fost loviti de diesel gate si aveti alte treburi acum mai nou pe electrice...eu sunt interesant de Ducati dar nu la pretul vostru ci la pretul meu...viitorul nu suna bine pt Ducati daca nu se implica in Asia asa ca ganditi-va bine - eu nu ma grabesc" ....punct de vedere de bussines man.Da.Viitorul va spune daca VAG va vinde sau nu.

Dpdv al motogp'ului,daca KTM cumpara Ducati nu cred ca va tine 2 echipe in motogp.Si chiar daca va sustine una va fi doar branding,inscriptii,un Ducati cu logo ktm pe el.

 

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, Method said:

Știrea este adevărată. Dar este vorba doar de dorința lui Pierer: le-a transmis în mod oficial și măgulitor șefilor de la VW că este interesat să cumpere Ducati. Dar cum ai spus, trebuie în primul rând ca germanii să-și dorească să vândă. Trebuie înțeles însă ce reprezintă Ducati pentru Volkswagen. Suntem puțin offtopic, dar oricum e intersezon.

Volkswagen a cumpărat Ducati în 2012 când italienii începuseră să-și lărgească gama de modele și aveau nevoie de o injecție de cash pentru a continua. Proprietarul brandului era pe atunci un grup de investiții italian, Investindustrial, care cumpăraseră la rândul lor firma de la un alt grup de investiții american - Texas Pacific Group, cu vreo 10 ani în urmă. Investindustrial au reușit ceea ce TPG nu a putut: să facă din Ducati o marcă profitabilă (deși cu multe datorii), lucru cu care se mândresc și acum pe site. Odată ce firma era pe plus, scopul lor era atins. Doreau să vândă marca cuiva care să o dezvolte, să investească, cineva care să aibă expertiză în domeniu și stabilitate financiară.

La momentul respectiv, Grupul Volkswagen se scălda în bani, se pregătea să devină cel mai mare producător auto la nivel mondial și era de facto condus de către Ferdinand Piëch. Megaloman și ambițios, rudă cu Ferdinand Porsche, el a dus practic VAG și apoi Grupul VW în poziția de putere în care se afla. A fost inițiatorul unor proiecte precum Audi Quattro sau Porsche 917, dar și a unor achiziții precum Lamborghini, Bugatti sau Italdesign Giugiaro. Motivul acelor achiziții nu a fost viabilitatea economică, ci palmaresul, înnobilarea portofoliului unui producător de mașini pentru mase. Aceeași logică s-a aplicat și la achiziția Ducati. Aici fost dealtfel și o ambiție personală de-a lui Piëch, care și-a dorit să cumpere Ducati încă din anii '80 de la Cagiva, pe un preț de nimic, dar nu a primit susținerea necesară la momentul respectiv.

Legat de cost în sine, dacă într-adevăr va vinde, îmi vine greu să cred că VW o va face pe 740 de miloane - sau mai puțin. Prețul de achiziție în 2012 a fost de peste 900 de milioane de euro, la care se adaugă alte câteva sute de milioane datorii care au venit la pachet. Între timp a intervenit inflația, iar valoarea mărcii cu siguranță a crescut. În același timp, singurul motiv pentru care VW s-ar gândi să vândă Ducati (și pretextul pentru care se tot vorbește despre asta în ultimii ani) este pentru a ușura povara financiară generată de Dieselgate asupra Grupului. Însă rațional vorbind, suma pe care ar obține-o din afacerea asta ar fi aproape neglijabilă. Dealtfel, am impresia că prin comentariile lui despre o posibilă vânzare, Herbert Diess nu face decât să sondeze valorea de piață a mărcii Ducati, sperând în același timp să o și crească. Viabilitatea economică a vânzării nu prea există.

Revenind la Pierer, mi se pare interesant cum îi flatează pe cei de la Volkswagen, numindu-i "prieteni" și citându-i ca exemplu pentru KTM. Spune că vrea să emuleze modelul Grupului Volkswagen din lumea auto, făcând din KTM un grup moto multibrand. Argumentele pe care le aduce sunt expertiza și experiența în domeniu: așa cum Volkswagen a știut să administreze și să crească mărcile auto pe care le-a achiziționat, KTM vrea și poate să facă același lucru în lumea moto - pentru că se pricep la asta. Citează succesul mărcii Husqvarna și delocalizarea producției motoarelor mici spre piața dinamică din Asia de sud-est ca exemple relevante de reușită. Omite însă detalii importante. Cum ar fi faptul că Ducati are deja o fabrică deschisă în Thailanda de 4 ani deja - o fabrică proprie, nu împărțită cu Bajaj. Sau faptul că expertiza și stabilitatea financiară a Grupului VW i-a ajutat atât în producția de motociclete de stradă cât și în motorsport. Oricât de multe motociclete vând (sunt cel mai mare producător moto european ca volum) și oricât cashflow primesc din India, KTM nu poate rivaliza cu Volkswagen pe anumite planuri.

În concluzie, o astfel de achiziție ar fi un mare succes pentru KTM. Pentru palmares, pentru dezvoltare dar și pentru diversificarea ofertei: în ciuda implicării în motomondialul de viteză în toate cele trei clase, austriecii nu (mai) au în ofertă nicio motocicletă sportivă adevărată. În același timp, Ducati nu are practic niciun offroad/enduro/cross/supermoto veridic în gamă. KTM și-ar completa deci constructiv oferta și ar evita canibalismul cu propriile sale mărci. Este win-win pentru ei. Nu cred însă că vânzarea ar fi o afacere atât de bună și pentru Volkswagen: ar câștiga ceva cash imediat, dar pe termen lung ar pierde o marcă de prestigiu din portofoliu și notorietatea care o însoțește. În acelaști timp, Piëch este acum la pensie iar Diess nu prea este un fan al motociclismului. Așa cum primul a făcut achiziția din ambiție personală, nu ar fi exclus ca cel din urmă să vândă tot din motive subiective.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, P T R a spus:

O fi momentul oportun pt vanzare.

Daca ktm cumpara ducati,cu siguranta  va pastra motocicletele ducati si ktm in motogp.

 

Ce sa cumpere portocalii aia??! n-au aia bani de rate la banca...

Sa se orienteze catre made in japan!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casey Stoner estuvo ligado a Honda durante las temporadas 2011 y 2012, donde conquistó el título en su llegada a la fábrica nipona. Ahora Jorge Lorenzo emprende el mismo camino que el australiano, pasando de la Ducati a la Honda. Dos motos muy diferentes pero a las que Stonerse adaptó y con las que ganó. El bicampeón de MotoGP cree que para el español será más sencillo pilotar la Honda.

"Creo que será más fácil para Jorge pasar de Ducati a Honda. La Honda es una moto mucho más normal. Le llevó más tiempo ganar de lo que esperábamos. Pero Jorge ha demostrado que puede ganar en una Ducati. Ir a Honda le motivará. No tengo ninguna duda de que él puede hacerlo. Estoy muy intrigado por ver qué pasa", afirma en declaraciones que recoge Speedweek.

Stoner considera que aunque Márquez y Lorenzo utilizarán la misma moto, tomarán vías distintas en cuanto a configuración. "Es probable que las especificaciones del motor del próximo año y cosas como los frenos, las ruedas y los neumáticos de las motos de Honda no sean las mismas", explica.

15446236330306.jpgJorge Lorenzo en los test de Valencia. / EFE

"La Honda puede tener diferentes chasis e incluso diferentes alas y geometría. Cuando estaba en Honda, Dani Pedrosa y yo solíamos tomar decisiones diferentes, y sé que Marc siempre prefirió un marco y una configuración diferentes a las de Dani. Incluso es posible que Jorge y Marc elijan diferentes 'mappings' electrónicos", añade el australiano.

Para concluir, Stoner ha valorado cómo trabajan desde el equipo nipón: "Algunas personas dicen que los japoneses son geniales y como robots en el trabajo, yo no tuve esa impresión en Honda, estaban muy motivados. Takeo (Yokoyama) se toma las carreras muy en serio y tiene una gran pasión por ello. Siempre le interesó lo que tenía que decir sobre la moto y las diversas opciones. Takeo también tiene una idea clara y un liderazgo claro, pero eso nunca es algo malo"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Kagemusha a spus:

Cam mult anilingus  pt marq

Ce treaba are puig cu rossi?

De ce il ataca in felul.asta?

Cat a fost pedrosa coleg cu mm si pedrosa a mers de porc anul asta,puig putea sa declare despre colegul lui tot ce avea pe inima,dar nah,daca e compatriot tine ciocu mic

Cand o sa termine rossi campionatul pe 6 atunci sa declare asemenea lucruri.

Mie unul imi par cam deplasate la adresa lui rossi si prea lingusitoare la adresa lui mm

 

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh....Puig face niste rautati gratuite.Nu ar trebui sa vorbeasca asa mai ales din postura de sef HRC.Pe de o parte Rossi chiar a demonstrat pe sfarsit de sezon,dupa cum bine a subliniat si Lorenzo,ca e capabil de niste performante ce il recomanda ca eventual canidat la victorie aproape la orice cursa,deci nu e deloc iesit din carti si din mana chiar si la 39 de ani.

Pe de alta parte si Marquez a "demonstrat" o agresivitate dusa la extrem atunci cand e atacat si chiar gratuita de multe ori (reamintim aici Argentina 2018,insa din pacate nu e singurul exemplu),imi aduc aminte ca in 2013 Pedrosa a fost imprastiat chiar degeaba de vreo 2 ori de coechipierul Marquez,iar Marquez nu si-a schimbat de atunci foarrte mult comportamentul.Fiecare om are parti bune si parti rele - Marquez si Rossi deasemenea.Insa sa lauzi pe de o parte comportamentul (prostesc deja de multe ori) al lui Marquez iar pe de alta parte sa pui la indoiala capabilitatile de a castiga ale unui pilot ca Rossi...si asta din postura de sef HRC....penibil.

In 2013 Puig nu era managerul lui Pedrosa?Sunt curios ce declaratii dadea el despre comportamentul lui MM imediat dupa cursa in care Marquez i-a taiat cu maneta sa cablul de la senzorul de viteza a rotii al lui Pedrosa de a cazut ala in genunchi pe loc :bounce: Sunt curios deasemenea ce o sa mai declare Puig imediat dupa primele curse ale lui 2019 cand in mod clar cei 2 de la HRC o sa se ia la hartza...Aaa,ca Marquez e la ora actuala nr.1,e deja de la sine inteles.Dar in rest maestrul Puig bate campii cu gratie.

 

@PzKpfW: Foarte documentata parerea ta si probabil ai dreptate.Mi s-a parut insa a fi o tatonare a lui Pierer.Mingea e la VAG,sa vedem ce zic in continuare...

 

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.12.2018 la 13:31, george05 a spus:

Moment bun de cumparare, nicidecum de vanzare. 

Oare ar avea KTM suficient capital sa mentina si sa dezvolte doua tipuri de  motociclete de MGP? 

Ma tem ca daca ii va cumpara KTM, ii va ingropa, asa cum au facut si cu Husaberg. KTM ar fi ultimii carora le-as vinde. Ii intereseaza doar transferul de know how si tehnologie, dupa care il trag pe linie moarta. 

Clar.. Rossi este oaia neagra a MotoGp-ului, iar Marquez e o prea pura fecioara.. Zarco declara: https://www.motorcyclesports.net/motogp/zarco-sees-rossi-as-the-most-vicious-on-track-while-marquez-plays-with-his-opponents/?fbclid=IwAR2yLpvL5Po5q5CovR9EHAdc-Pp6mJX0f7c7jF3C5RGwpJCuJ2Go4FWEmIs

Ba tata.. cum poti sa faci asemenea declaratii, cand stii in primul rand cum mergi tu si apoi stii in cate incidente si accidente a fost implicat MM??? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in cazul Husaberg avea sens, fiind concurenti directi, cu Ducati nu are nicio logica ingroparea pentru ca portofoliile se intersecteaza doar marginal si costa si o gramada de bani, ar fi sinucidere economica si ar supara si fanii ambelor modele. Ideea e sa faca bani, nu sa piarda, lasa copilariile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, paulynos a spus:

Daca in cazul Husaberg avea sens, fiind concurenti directi, cu Ducati nu are nicio logica ingroparea pentru ca portofoliile se intersecteaza doar marginal si costa si o gramada de bani, ar fi sinucidere economica si ar supara si fanii ambelor modele. Ideea e sa faca bani, nu sa piarda, lasa copilariile.

Cum spui tu boss! Tu esti specialistul. Oricum, era doar o parere, dar nah.. 

In alta ordine de idei: https://www.motorcyclesports.net/motogp/pedrosa-responds-to-puig-i-would-like-this-resentment-with-me-to-be-made-face-to-face/?fbclid=IwAR00IFhLkj2uv_D_N26UEJzxcgm6uyxnD3hWkP-HT7eKOPW7bYUs52SLbIM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

KTM, ii va ingropa, asa cum au facut si cu Husaberg.

Greșești.

Povestea cu Husaberg este mai complexă și mai interesantă. I-au achiziționat în anii '90, când suedezii aveau succes competițional, dar lipsa vânzărilor genera dificultăți financiare recurente. Este clar că au transferat și ceva tehnologie cu acea ocazie, dar nu era scopul principal. Husaberg avea să aibă un rol bine stabilit: au făcut din marca suedeză aripa anvantgardistă a grupului KTM, iar pe motocicletele Husaberg aveau să testeze idei și concepte pe care decideau ulterior dacă le transferă și la brandul principal. Planul acesta exista dinaintea achiziției și având în vedere succesul pe care l-a avut marca Husaberg în anii 2000 (pe nișa sa), cred că au făcut treabă destul de bună.

Bineînțeles, la momentul respectiv nu puteau să prevadă problemele pe care urma să le aibă BMW Motorrad cu Husqvarna. Germanii cumpăraseră Husky de la Cagiva prin anii 2000, iar fabrica nu mai era de vreo 20 de ani la Huskvarna în Suedia, ci la Varese, în Italia, chiar lângă fabrica MV Agusta - de care Husqvarna aparținea în cadrul grupului Cagiva. Când BMW a cumpărat firma, planul era să facă din ea o marcă preponderent stradală și o opțiune mai radicală la motocicletele din propria lor gamă - motiv pentru care au și menținut uzina și managementul la Varese. Au dorit practic să emuleze ceea ce făcuseră cu marca britanică Mini pe piața auto. Din mai multe motive (criza economică, imaturitatea pieței pe nișa respectivă și probabil o strategie de marketing defectuoasă) proiectul a fost falimentar, deși a generat niște motociclete deosebite (SM 510R, Nuda 900R) care însă nu s-au vândut.

Firma a fost achiziționată de către KTM în 2013 și aici intervine partea interesantă. Austriecii au cumpărat marca, bunurile mobile și imobile ale companiei și totate motocicletele și piesele de schimb deja produse. După care au rupt orice legătură cu Italia: au vândut tot ce era la Varese și au mutat totul, in corpore, la Mattighofen - mai precis în aripa Husaberg. A fost practic un caz de rebranding: cei care lucrau până în 2013 pentru Husaberg au fost informați că din 2014 vor lucra pentru Husqvarna. Nu a fost decât o alegere de marketing pur, marca Husqvarna având o istorie și o notorietate pe care Husaberg (înființat dealtfel în anii '80 de către foști angajați de la Husky) nu o avea. Relativ ironic este că până la urmă și KTM încearcă să facă ceea ce încercase BMW cu zece ani în urmă, aducând Husqvarna din ce în cemai mult pe nișa stradală. Important este însă faptul că, spre diferență de bavarezi, nu au de gând să o scoată de pe nișa care a caonsacrat-o.

Cu alte cuvinte, Husqvarna actuală nu mai are nimic de-a face cu marca suedeză de la început și nici cu Husqvarna "italiană" din era Cagiva și BMW. Este de fapt noul Husaberg. Și se poate argumenta că cei de la KTM au făcut un lucru bun pentru ambele mărci. Fără achiziția din '95, Husaberg ar fi dispărut probabil în neant acum vreo două decenii și ar fi rămas în cărțile de istorie drept o marcă suedeză efemeră care a avut succes în competiții dar nu era capabilă să facă motociclete fiabile și mai "civilizate" pentru stadă. Și tot datorită lor, numele de "Husqvarna" supraviețuiește, deși în cadrul grupului este de facto urmașul firmei Husaberg. 

59 minutes ago, paulynos said:

Daca in cazul Husaberg avea sens, fiind concurenti directi, cu Ducati nu are nicio logica ingroparea pentru ca portofoliile se intersecteaza doar marginal

Și de ce ar fi asta un lucru rău?! Cum am spus mai sus, doresc să achiziționeze o firmă care produce motociclete pentru nișe unde ei sunt cvasi-inexistenți. Este chiar un "no brainer": îți lărgești oferta, evitând în același timp să-ți furi din propria clientelă.

Iar despre fani nu-ți face griji: datorită în mare parte celor de la Volkswagen, Ducati nu mai este firma care producea 20-30.000 motociclete pe an, "doar pentru entuziaști". Acum au vânzări duble (peste 55.000 în 2017) și numărul crește în continuare, iar o mare parte dintre clienți sunt la primul lor Ducati. Au cea mai largă gamă din istoria mărcii, și asta îl atrage pe Pierer. De-asta a spus că MV Agusta este "prea mică". Ca volum de vânzări, KTM sunt lideri printre producătorii europeni, dar pentru că vând (foarte) multe motociclete relativ ieftine, nu pot rivaliza cu BMW de exemplu, care deși vând mai puțin, oferă motociclete cu valoare (și adaos/marjă) mare.

Grupul KTM cu Ducati în portofoliu ar avea probabil cea mai largă gamă de pe piață - chiar mai largă decât Honda. Și spre diferență de Honda, ar vinde multe modele premium, la care marja de profit ar fi mai importantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ii raspunsesem lui xt600, una e sa-ti scoti din joc concurenta directa cumparandu-i si tragand batista pe tambal, si cu totul altceva e sa cumperi un concurent complementar marindu-ti portofoliul, cumpararea Ducati ar fi o mutare excelenta pentru KTM. Adica sunt de acord cu tine, @PzKpfW.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că am înțeles greșit. Credeam că negi validitatea economică a mișcării.

A nu se înțelege din asta că sunt avocatul lui Pierer: susțineam doar că cei de la KTM ar da lovitura cu o astfel de achiziție. Nu judec dacă ar fi un lucru bun sau rău pentru Ducati pe termen lung. Probabil că nici italienii nu știu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Grupul KTM cu Ducati în portofoliu ar avea probabil cea mai largă gamă de pe piață - chiar mai largă decât Honda. Și spre diferență de Honda, ar vinde multe modele premium, la care marja de profit ar fi mai importantă.

Banuiesc ca te referi la piata din europa...

Cel care vinde cat mai multe unitati va fi intotdeauna cel care va avea cel mai mare profit.Lectia asta ne-a dat-o industria auto cu Toyota si VW.KTM merg pe drumul cel bun.Iar Pierer a avut dreptate in ce priveste VAG - cred ca au lasat in urma dieselgate,dar au foarte multa treaba in ceea ce priveste vehiculele electrice - vor scoate la anul Porsche Taycan (nefericit nume),vehicul full electric,cu surle si trambite pt a raspunde cumva celor de la Tesla care incep sa  fure din ce in ce mai mult teren pe piata premium din sua unde au niste cifre de vanzari galopante.Sunt convins ca s-a bagat un vagon de bani in masina aia,dar oare de ajuns pentru a vinde Ducati?Cred ca mai degraba daca va exista un sell el va fi,dupa cum ai zis,detereminat de preferintele patronului mai degraba decat din considerente pur economice.

Puncte de vedere :

Doohan : “If Marc loses to Lorenzo, it’s a win-win”

Valentino or Maverick - Who's wright?

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, era vorba de piața "occidentală" (Europa, America de Nord, Australia), care nu este o piață de volum. E clar că Honda face bani pe bandă cu milioanele de scutere și mopede pe care le vând anual în Asia și într-o măsură mai mică, Africa și America de Sud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

E clar că Honda face bani pe bandă cu milioanele de scutere și mopede pe care le vând anual în Asia și într-o măsură mai mică, Africa și America de Sud.

True.Stii cum vine ierarhia :

1.Honda

2.Yamaha

3.Hero...

Si daca Honda poate in gp sa ia 2 directii diferite de dezvoltare (dupa cum declara mr.Yoko...),ar putea si Yamaha sa faca gestul asta pt cei 2 frumosi.Poate iese ceva cu unul din ei,macar unul sa nu mai planga dintre ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16 December 2018 la 14:30, P T R a spus:

Cam mult anilingus  pt marq

Ce treaba are puig cu rossi?

De ce il ataca in felul.asta?

Cat a fost pedrosa coleg cu mm si pedrosa a mers de porc anul asta,puig putea sa declare despre colegul lui tot ce avea pe inima,dar nah,daca e compatriot tine ciocu mic

Cand o sa termine rossi campionatul pe 6 atunci sa declare asemenea lucruri.

Mie unul imi par cam deplasate la adresa lui rossi si prea lingusitoare la adresa lui mm

 

Eh Puig sa trezit si el sa vb ca e mare boss acum pe la HRC ....dupa ce ia murit speranta cu bietu Dani...toata lumea stie ca MM e nr 1 acum...a vrut si el sa fie miezu din dodoasca...

in schimb am vazut  o declaratie a lui Doohan despre Rossi....zicea ca si acum la 40 poate concura cu oricine...cu alte cuv e inca printre top guys....tind sa l cred mai mult pe Doohan nu s de ce....:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...