Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, P T R a spus:

E prea neagra yamaca asta...,nu imi place

 

kd9dfol46u77xga7aqp2.jpg

Eh.. le-au luat pe alea de anul trecut de la Tech3.. :D 

Glumesc.. cred ca are dreptate colegul @ Panzerkampfwagen, este spoiala pentru teste. Cele pictate pentru sezon arata destul de bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 513
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 hours ago, P T R said:

E prea neagra yamaca asta...,nu imi place

 

Subiectiv, nici mie. Arăta mai bine pe albastru. Obiectiv vorbind, este însă mai ușor de distins de Suzuki.

 

qj8wf15563f21.jpg

 

În poza asta nu arată rău. Dar parcă ar fi mai bine fără cele 57916 logo-uri Monster.

 

14 hours ago, xt600 said:

Glumesc.. cred ca are dreptate colegul @ Panzerkampfwagen, este spoiala pentru teste. Cele pictate pentru sezon arata destul de bine. 

 

Mă refeream doar la casca lui Rossi. Cu vopseaua motocicletei glumeam. E versiunea definitivă, așa va arăta tot anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A motocross-style holeshot device, which compresses the front suspension to help stop wheelies at the start of a race, has been spotted by @motomatters on the GP19 Ducatis... Interesting!

Interesant,poate primim si o poza

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

 

Subiectiv, nici mie. Arăta mai bine pe albastru. Obiectiv vorbind, este însă mai ușor de distins de Suzuki.

 

qj8wf15563f21.jpg

 

În poza asta nu arată rău. Dar parcă ar fi mai bine fără cele 57916 logo-uri Monster.

 

Pare mai mult monster decat yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce face Dall'Igna este foarte amuzant și inteligent. Dacă într-adevăr este un sistem de tip "holeshot" (nu am traducere în română) poate și-au dat seama de utilitatea lui la starturi. Sau poate este altceva. Deocamdată îi intrigă pe inginerii de la echipele rivale - iar asta este un scop în sine. E povestea cu saladbox-ul, reluată.

 

Legat de saladbox, Miller a încercat o versiune XXL:

 

ducati-seat-400x194.jpg

 

Ce au mai băgat în ea? Au mai băgat ceva? Au găsit ceva nou? Sau e doar ceva "la derută"? Cu genul ăsta de abordare a început și războiul aerodinamic. Și tot de către Dall'Igna.

 

Încă o mică noutate la Ducati:

 

ducati-day2-manettino04.jpg

 

Suport nou de rezervor și ceva aerisiri suplimentare. N-am mai văzut în schimb bara etrierului spate pe care au încercat-o la sfârșitul anului trecut.

 

image.thumb.png.7c38a0ee1231dbafcdf645a60b535a56.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Rabat.

Facand abstractie de timpul foarte bun; saracul e cam neplimbat.. 75 de tururi. :)

 

Sper sa aiba un an bun, cu vizite dese in top 10.

 

Mai e mult pana la prima cursa? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casca e superba.

Acum 26 minute, PzKpfW a spus:

Nu prea contează. Sunt teste. Abia s-a ajuns la nivelul recordului de anul trecut pe vremea asta. Testele relativ relevante în ceea ce privește ordinea vor fi cele din Qatar.

 

Quartararo va merge până la urmă pe un M1 spec 2019 anul ăsta.

Quartararo nu merita nici macar una de moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din articol:

 

However, a late decision has been made by Yamaha to supply its new satellite operation with two 2019 machines for its first premier class campaign, meaning Quartararo joins teammate Franco Morbidelli in having the current bike at his disposal.

 

Probabil dorința Yamaha de a accelera dezvoltarea având în vedere performanțele din ultimele două sezoane. Interesant este că au refuzat să facă asta pentru Tech3 (să le furnizeze motociclete de specificație actuală), acesta fiind dealtfel principalul motiv pentru care Poncharal a trecut la KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Din articol:

 

However, a late decision has been made by Yamaha to supply its new satellite operation with two 2019 machines for its first premier class campaign, meaning Quartararo joins teammate Franco Morbidelli in having the current bike at his disposal.

 

Probabil dorința Yamaha de a accelera dezvoltarea având în vedere performanțele din ultimele două sezoane. Interesant este că au refuzat să facă asta pentru Tech3 (să le furnizeze motociclete de specificație actuală), acesta fiind dealtfel principalul motiv pentru care Poncharal a trecut la KTM.

Interese mon cher

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la sfârșitul sezonului trecut au zis clar ca la A spec și B spec e problema doar de bani și dacă vine echipa Petronas cu bănuți ei sunt dispuși sa furnizeze doua A spec satelit. 

 

Acum, ca au venit ăștia cu bani sau ca a hotărât yamaha ca nu are rost sa țină modelul 2018 pe pista nu avem cum sa știm. 

 

Păcat ca a fost nevoie de șocul Tech 3 pentru ca Yamaha sa urmeze metoda echipelor satelit bătătorita atât de Ducati cât și de Honda. 

Pare un pic nedrept ca Petronas sa se bucure de tratamentul la care tânjeau ăștia de la T3, dar asta e. 

 

Oricum echipa satelit yamaha cu toți transplatatii de la echipa de uzina în formație cred ca va face o figura foarte frumoasa, pentru o echipa debutanta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Buggy a spus:

@P T R... interese si chitrosenie cred eu..sau management prost.. . adica abea in 2019 s au gandit ei ca ar fi ok ca echipa satelit sa fie "la fel"... cu cele de uzina... dupa atatia ani de colaborare cu tech3.. dubios oricum

De asta tind eu sa il cred pe Poncharal, cand a afirmat cu subiect si predicat ca luarea unor decizii la echipa de uzina Yamaha au fost "influentate" de VR46. Yamaha a luat multe decizii proaste in sezonul 2018, care nu pot fi explicate logic decat din perspectiva unor interese, sa le zicem... absconse.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, xt600 a spus:

De asta tind eu sa il cred pe Poncharal, cand a afirmat cu subiect si predicat ca luarea unor decizii la echipa de uzina Yamaha au fost "influentate" de VR46. Yamaha a luat multe decizii proaste in sezonul 2018, care nu pot fi explicate logic decat din perspectiva unor interese, sa le zicem... absconse.. 

mda... aia cu managment prost e varianta cea mai putin credibila... probabil ca rossi impreuna cu monster sau prin monster au tras niste sfori... acum ce combinatii or mai avea cu petronas... naiba stie... ramane de vazut... cum se prezinta anul asta... momentan stau bine... cica!... dupa spusele lor

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Probabil dorința Yamaha de a accelera dezvoltarea având în vedere performanțele din ultimele două sezoane. Interesant este că au refuzat să facă asta pentru Tech3 (să le furnizeze motociclete de specificație actuală), acesta fiind dealtfel principalul motiv pentru care Poncharal a trecut la KTM.

EXACT.Nesimtire si jegosenie pe fata.In fine.

 

Glezna lui Chel dupa accident :

52038511-2249171301808174-80330055943171

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Văleleu cum începu ziua de azi. 

 

1.= Danilo Petrucci ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 58.239s [Lap 10/32]

2.= Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (Desmosedici)* 1m 58.302s +0.063s [11/21]

3.= Jack Miller AUS Pramac Ducati (Desmosedici) 1m 58.366s +0.127s [12/30]

4.= Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici)1m 58.538s +0.299s [11/21]

 

Dădură ăștia de la Ducati drumul la rachete :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...