Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

N-ar fi o problema cum arata...vorba lui Enzo - "masinile castigatoare sunt cele mai frumoase".

Problemele vor aparea atunci cand vor castiga campionate piloti mai slabi cu motorete superioare celorlalte,profitand de avantajul tehnic.Si in mod clar se va ajunge la asta.

Insa na,progresul nu il poti opri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 513
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

12 hours ago, Method said:

When the rider brakes for turn one, the clip releases and the suspension works as normal thereafter.It certainly isn't a crazy idea to use something similar in MotoGP, experienced Honda crew chief Chris Pike tweeting that they had used such a device in BSB a decade ago.

 

Interesant că Honda a testat și folosit sistemul în BSB acum mai bine de 10 ani, iar feedback-ul a fost pozitiv. Mai mult, nu au avut nicio problemă în utilizarea lui (așa cum se mai întâmplă în motocross, unde sistemul mai rămâne blocat). Și totuși nu l-au adus în MotoGP. Chris Pike (șef de echipă la vremea respectivă) a răspuns la ceva întrebări în acest sens.

 

Quote

 

- Ok, but why introduce now, doesn't launch control do the same job? Or is it the belt & braces approach?
- Launch control only controls the engine, hole shot devices physically keep the centre of gravity lower so it is more difficult to wheelie off the start. Therefore allowing you to apply more power with the launch control strategy.

 

- I gather that, but if it malfunctions then it's a problem.

- The HRC one never malfunctioned, the slightest touch of the front wheel on the ground released it.

 

- Laws of physics don’t change. Slip is still the key. The tuning may be different, wheelie control etc but the relationship of mu to slip remains.
- Slip is only an issue in the wet for a motorcycle race start. The pitch generated by the clutch release makes wheelie the main issue to control in a start.

 

- Can you make the clutch work of a shorter  movement or wouldn't that alter the pitch?
- I deleted my original answer because I wasn’t happy with it. Clutch release is important to be aggressive to get an initial ‘jump’, after that you try to keep rpm high so you are over the peak torque point to reduce wheelie tendency. A low c.o.g. is always better for launch.

 

 

Ar mai fi o explicație plauzibilă pentru rolul șurubului: întărirea amortizorului spate, tot pentru start. De remarcat însă răspunsurile lui Dovizioso după ultima zi:

 

- There is a device on the forks to help with the starts?

- I also hear some media say about this… I don't know if that is the work [it does].

- So what is 'the work' [it does]?

- I don't know… [Ask the] engineers, they know!"

- Did you use it today?

- Yes.

- Did it work?

- Ummm… I don't know! [laughs]

 

Asta presupune că au făcut practice-starts? Când? O dată sau de două ori la sfârșit de sesiune?

 

1 hour ago, frigider said:

Cand termina baietii de la ducati cu inovatiile numai a motocicleta n o sa mai arate aia.

 

Deja mi se pare că arată foarte industrial, un amalgam de piese și idei disparate  - la polul opus față de eleganța GSX-RR-ului de exemplu. Dar scopul este să câștige, nu să arate bine.

 

Cel mai important lucru de reținut din testul de la Sepang pentru mine: cât de rapizi au fost Rins și Bagnaia.

 

27 minutes ago, Method said:

Problemele vor aparea atunci cand vor castiga campionate piloti mai slabi cu motorete superioare celorlalte,profitand de avantajul tehnic.Si in mod clar se va ajunge la asta.

 

În competițiile moto e mai greu, pilotul joacă un rol mai important. Exemplu concret mi se pare sezonul trecut la MotoGP: Honda a câștigat ambele titluri, deși nu a avut cea mai bună motocicletă per total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

Cand termina baietii de la ducati cu inovatiile numai a motocicleta n o sa mai arate aia.

 

O sa aiba elemente aerodinamice si pe jante.

Probabil o sa si zboare, vb aia "aero"dinamic?

Cand un constructor nu este in stare sa faca un sasiu performant si alearga disperat dupa cat mai multa putere, fara sa stie sa o puna la roata eficient, se foloseste de electronica si de tot felul de proptele tehnice. Vorba ta, motocicletele vor ajunge sa semene cu un Frankenstein... Acum cativa ani, Dorna, ca sa reduca cheltuielile si sa mai egalizeze materialul de concurs, a interzis electronica de casa, in favoarea uneia "unificate". Amu, insa, a permis sa se deschida o cutie a pandorei mult mai nashpa.. care va duce la costuri si mai mari si la un dezechilibru mult mai mare intre concurenti, in ceea ce privste materialul de concurs. Competitia asta nu mai este despre performantele pilotilor, ci despre cine are mai multe gadgeturi pe motocicleta.  Intrebarea este: qui prodest?? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, xt600 said:

 Intrebarea este: qui prodest?? 

Nu nouă, cu siguranță. Fairingurile alea nu se vor regăsi pe motoarele de stradă, cel puțin nu în viitorul apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

- There is a device on the forks to help with the starts?

- I also hear some media say about this… I don't know if that is the work [it does].

- So what is 'the work' [it does]?

- I don't know… [Ask the] engineers, they know!"

- Did you use it today?

- Yes.

- Did it work?

- Ummm… I don't know! [laughs]

 

 

 

În competițiile moto e mai greu, pilotul joacă un rol mai important. Exemplu concret mi se pare sezonul trecut la MotoGP: Honda a câștigat ambele titluri, deși nu a avut cea mai bună motocicletă per total.

Iti dai seama, ca Dovi nu putea da nimic din casa... Cu siguranta stie rostul a tot ce are pe motocicleta. 

 

Anul trecut, Honda a avut cel mai echilibrat material de concurs, a avut performante cam pe toate circuitele, iar binomul Honda - MM a fos de nebatut. Hai sa fim seriosi, daca Honda nu avea motocicleta, nu ar fi castigat MM atat de categoric. Ducati a facut progrese uriase, insa tot mai are circuite favorabile si nefavorabile. Honda e la ea acasa, cam peste tot. Sa vedem anul asta.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Kagemusha a spus:

Nu nouă, cu siguranță. Fairingurile alea nu se vor regăsi pe motoarele de stradă, cel puțin nu în viitorul apropiat.

hm, de ce zici asa?

 

costa multi bani sa gasesti solutia, iar de implementat..sa faci aripioarele alea din ABS cred ca e o joaca de copii?

 

fireste aceasta "optiune" va costa min 5000 eur 

Acum 13 minute, Kagemusha a spus:

Așa este. E unul din puținele sporturi cu motor în care omul e mai important decât mașina. Se alege praful și de ăsta daca ajunge ca Formula 1.

pai asta e frumusetea, ca nu prea are cum sa ajunga ca acolo.

 

desi honda a scos moto aia care merge singura si parca si bmw.

Acum 10 minute, xt600 a spus:

 

Anul trecut, Honda a avut cel mai echilibrat material de concurs, a avut performante cam pe toate circuitele, iar binomul Honda - MM a fos de nebatut. Hai sa fim seriosi, daca Honda nu avea motocicleta, nu ar fi castigat MM atat de categoric. Ducati a facut progrese uriase, insa tot mai are circuite favorabile si nefavorabile. Honda e la ea acasa, cam peste tot. Sa vedem anul asta.. 

corect, ducati nu prea ia curbe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 Dar scopul este să câștige, nu să arate bine.

 

Cel mai important lucru de reținut din testul de la Sepang pentru mine: cât de rapizi au fost Rins și Bagnaia.

 

 

În competițiile moto e mai greu, pilotul joacă un rol mai important. Exemplu concret mi se pare sezonul trecut la MotoGP: Honda a câștigat ambele titluri, deși nu a avut cea mai bună motocicletă per total.

:agree:

Honda e destul de letargica in a adopta solutii tehnice noi.S-a vazut cu aero copiat masiv si la linie cand de la Ducati cand de la Yamaka,cu screamerul samd,s-a vazut cu bascula de cf adoptata la ani dupa Ducati samd.La fel si cu chestia asta,despre care,ce e cel mai curios - seful lor de echipa are de spus numai cuvinte de lauda.Honda.Insa il au pe Marcel,il au si pe Lorenzo...anul asta tot pe ei ii vad cu prima sansa in ciuda inovatiilor Ducati.

Dovi ce sa zica si el,ca nu poate sa zica nimic.Da nu se poate nu stiu blablabla....doar nu se asteapta aia sa le explice Dovi ce face acel switch...

Intarirea amortizorului spate...nu ar avea de suferit transferul de masa spre roata spate daca intaresc sau blocheaza amortizorul?i donno,mi se pare mai plauzibila varianta vehiculata de ei.

Acum 23 minute, Kagemusha a spus:

Așa este. E unul din puținele sporturi cu motor în care omul e mai important decât mașina. Se alege praful și de ăsta daca ajunge ca Formula 1.

True.Sa speram ca ramane asa.

 

Winglet'urile in mod clar vor veni si pe strada pt ca 1.arata cool si 2.au un oarecare aport.

Cred ca multi vor vrea sa aiba motorete motogp-like.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

48 minutes ago, xt600 said:

Iti dai seama, ca Dovi nu putea da nimic din casa... Cu siguranta stie rostul a tot ce are pe motocicleta.

 

M-a intrigat doar faptul că a spus că a testat dispozitivul. Dacă e ceva strict pentru start, nu cred că ar fi fost concludente eventualele 1-2 încercări de la sfârșitul zilei (în timpul sesiunii nu au voie să se oprească pe circuit și să facă test de start).

 

48 minutes ago, xt600 said:

Anul trecut, Honda a avut cel mai echilibrat material de concurs

 

Aș fi fost de acord dacă un alt pilot în afară de Márquez ar fi performat pe Honda în 2018, dar nu a fost cazul. Doar Crutchlow a mai câștigat o cursă în afară de el și a fost o victorie circumstanțială, în mod normal tot #93 ar fi câștigat și-n Argentina. Faptul că cel mai bun pilot de pe grilă performează pe RCV este un lucru, dar per total Ducati a avut cea mai bună motocicletă. N-o spun eu, o spune Lin Jarvis.

 

25 minutes ago, Method said:

Intarirea amortizorului spate...nu ar avea de suferit transferul de masa spre roata spate daca intaresc sau blocheaza amortizorul?i donno,mi se pare mai plauzibila varianta vehiculata de ei.

 

Amortizor mai tare pe spate la start înseamnă mai multă stabilitate la roata spate și deci mai multă tracțiune. Asta era logica. E și asta una dintre teoriile vehiculate.

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

 

Aș fi fost de acord dacă un alt pilot în afară de Márquez ar fi performat pe Honda în 2018, dar nu a fost cazul. Doar Crutchlow a mai câștigat o cursă în afară de el și a fost o victorie circumstanțială, în mod normal tot #93 ar fi câștigat și-n Argentina. Faptul că cel mai bun pilot de pe grilă performează pe RCV este un lucru, dar per total Ducati a avut cea mai bună motocicletă. N-o spun eu, o spune Lin Jarvis.

 

 

Uiti insa ca acea motocicleta este gandita in jurul lui Marquez si in consecinta este la fel de extrema in utilizare, precum main userul. Ceilalti au trebuit sa se adapteze (daca si cat au putut) la acea motocicleta. Este firesc ca ceilalti sa nu poata scoate din ea, ceea ce scoate Mimisor.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Le Mertois Nu pe Panigale de stradă.

@xt600 Multă lume zice asta pe aici. Cu toate acestea, în ultimii doi ani, nimeni nu a auzit/citit ca motocicleta să fie construită pe stilul lui Marquez pentru că a cerut asta sau ailaltă. Cu toți am citit despre pretențiile lui Rossi, Lorenzo sau Vinales, dar Marquez a fost mereu tăcut din acest punct de vedere. Ce vreau să spun este că speculam fără dovezi. No offense... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎29‎.‎11‎.‎2018 la 10:23, john17 

 

Acum 6 minute, Kagemusha a spus:

@Le Mertois Nu pe Panigale de stradă.

@xt600 Multă lume zice asta pe aici. Cu toate acestea, în ultimii doi ani, nimeni nu a auzit/citit ca motocicleta să fie construită pe stilul lui Marquez pentru că a cerut asta sau ailaltă. Cu toți am citit despre pretențiile lui Rossi, Lorenzo sau Vinales, dar Marquez a fost mereu tăcut din acest punct de vedere. Ce vreau să spun este că speculam fără dovezi. No offense... 

https://www.ducati.com/ww/en/bikes/panigale/panigale-v4-r

Deocamdată doar pe asta scump,cat crezi ca le mai ia sa pună si pe celelalte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Kagemusha said:

Nu pe Panigale de stradă.

 

Poza pusă de @Le Mertois este cu Panigale V4R - model de stradă, pentru omologarea motocicletei din WSBK. Costă vreo 39.000€ cu TVA și vine cu oglinizi, faruri, stop, semnale și suport de număr.

 

Mai mult, apendicele aerodinamice au apărut și pe Aprilia RSV4 1100 Factory, motocicletă strict stradală care datorită capacității motorului nu poate servi drept model de omologare.

 

2019-aprilia-rsv4-1100-factory-is-the-mo


 image.thumb.png.774cea9e4a0a528c9d52218043f4703f.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când o să văd un V4R pe stradă o să te cred. 

În primul rând, winglet-urile la motoarele de stradă sunt inutile pentru că nu își au rostul. Nu cred că trebuie să detaliez de ce.

În al doilea rând, cel care va cumpăra V4R nu cred că o va face pentru stradă.

Dar, cine sunt eu să știu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa cum am văzut Desmosedici RR sau 999R, sunt sigur că vor apărea și astea pe stradă. Bineînțeles, multe vor fi cumpărate pentru circuit. La fel de clar este că pe stradă elementele aerodinamice sunt inutile 90% din timp. Dar aerodinamica moto are practic doar câțiva ani vechime. Oricum, trendul a fost lansat și probabil vor mai apărea și altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inutila e si toata puterea unui astfel de motor pe strada, cu sau fara winglets! Si n-am auzit userii sa se planga ca platesc pentru ce nu folosesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Oricum, trendul a fost lansat și probabil vor mai apărea și altele.

Kawasaki H2-R Ninja are winglets-uri inca din 2015. 

 

@Kagemusha Toata lumea stie ca constructorii dezvolta motocicleta dupa pilotul nr 1 al echipei de uzina. Asa este si logic sa se intample. In alta ordine de idei, In toate interviurile cu oficiali Honda, acestia isi exprimau mai mult sau mai putin explicit sprijinul total pentru Marquez, ori asta ce inseamna, ca ii dau o motoreta facuta pentru Pedrosa sau Crash?? Sau ii dau o motocicleta asa cum doreste el?? In alta ordine de idei, de doua sezoane, Cracilau tot bate saua ca sa priceapa magarul, ca Honda ar trebui sa faca o motocicleta cu care sa nu fie nevoit sa franeze atat de extrem cum o face cu actuala, una mai user friendly. Pai cine este singurul pilot Honda care nu doreste o astfel de motocicleta?? Coincidenta: Marcel. Toata echipa HRC se invarte in jurul lui Marcel, tot ce doreste Marcel, i se pune la dispozitie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Kagemusha a spus:

Când o să văd un V4R pe stradă o să te cred. 

În primul rând, winglet-urile la motoarele de stradă sunt inutile pentru că nu își au rostul. Nu cred că trebuie să detaliez de ce.

În al doilea rând, cel care va cumpăra V4R nu cred că o va face pentru stradă.

Dar, cine sunt eu să știu? 

Tu contrazici realitatea de dragul discuției sau doar iti place sa o dai intoarsa? Intreb asa doar ca fapt divers. H2R are "aero" de 4 ani, V4R e motor de strada, RSV4 FACTORY idem. Deci ce contrazici de fapt, utilitatea lor pe strada sau insasi existenta lor? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, xt600 a spus:

Uiti insa ca acea motocicleta este gandita in jurul lui Marquez si in consecinta este la fel de extrema in utilizare, precum main userul. Ceilalti au trebuit sa se adapteze (daca si cat au putut) la acea motocicleta. Este firesc ca ceilalti sa nu poata scoate din ea, ceea ce scoate Mimisor.  

timpul ne va spune. 

 

nu e ca si cum ii face un costum de inmormantare pe masurile lui, acel costum clar cade altfel(a se citi prost) pe orice alta fiinta de pe pamant non-MM.

 

e o motocicleta pana la urma si ei se pot juca cu setarile. iar JLo e un maniac perfectionist, ajung sa ii fiu fan. 

Acum 14 ore, Le Mertois a spus:

Au inceput sa pună....

FF9E47BC-E317-44BA-BA51-0D12632C47D8.jpg

lol 1 (de colegu care zicea ca poate in viitorul apropiat)

 

lol 2 cine altcineva decat ducati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, frigider a spus:

e o motocicleta pana la urma si ei se pot juca cu setarile. iar JLo e un maniac perfectionist, ajung sa ii fiu fan. 

Eh,Honda face ceva ff bun - ii da lui Lorenzo tot ce vrea el si o customizeaza cum doreste caprioara,ca sa vada ce iese.Asta denota commitment...si bani.Adica Lorenzo nu va putea spune ca la Ducati "nu m-au ascultat".De fapt nici nu a spus - a spus de la inceput ca Honda i-a dat tot ce a dorit.

Sa vedem ce iese.

 

Dovi :

“It was impossible to understand the Hondas as their riders are not in a good shape.

“I think the Yamaha is a bit better and the two riders started a bit better than last year so I expect them a bit stronger than at the beginning. And Rins I think is fast, really fast, but it is too early.

“The pace of Maverick was really fast and the track was faster than day two so it is difficult to compare pace with him,” he said. “But to finish with four Ducatis, young rider, old riders on top is good because it is another confirmation of our base and the base is good to make the lap time.

“We worked very well with Danilo to make a long run and you see when you follow riders with used tyres how is their speed.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...