Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 513
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, P T R a spus:

@Method

Parca doreai sa se retraga 

Eu cred ca e ultimul contract in motogp....

Sa vezi ce spectacol grandios va fi la cursa lui de retragere...

Mda,ca de obicei ma confunzi,nu am dorit si nu am zis asa ceva niciodata.Ba dimpotriva tot timpul am sustinut ca Rossi ar trebui sa se dea in continuare pana cand nu mai este competitiv,chiar daca aia inseamna,iata,going over 40.Atata timp cat te bati pt podium sau chiar primele 5-6 locuri se cheama ca esti competitiv,asa ca Rossi nu tine degeaba locul ala ocupat si nu traieste din amintiri.E bun si punct.

Daca si in 2019 va fi la acelasi nivel ca in 2018 sau poate chiar ca in 2017,eu as zice ca nu ar trebui sa se retraga.Poate mai mere 1-2 ani.Ce conteaza cati ani ai in buletin atata timp cat tu poti sa faci 15 tururi rapide unul dupa altul ?

1 oră în urmă, adidas a spus:

Da, Suzi  pe cat de simpla e, pe atat de frumoasa. Nici Ktm-ul nu e mai prejos.

Si GP6 cel mai frumos din galaxie.

Mie imi place Ducati.Asta nou.Nu e frumos nu e streamline,e dur,amenintator.Pus pe scandal.

Si culoarea e perfecta.

 

05-desmosedici-gp-gallery-full-top-fullsCum-va-arata-Ducati-Desmosedici-GP19-Mot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Buggy said:

insa suzuki... personal mi se pare sters

 

2019-sepang-motogp-test-day-1-2.jpg

 

Părere personală: arată fain. Mai ales partea din spate, de la finala curbată la coata alingită și subțire. Expresia clasică: parcă merge repede și când stă pe loc. Știi că nu-mi place design-ul japonez, dar asta le-a ieșit - din greșală probabil.

 

La polul apus, Aprilia.

 

image.thumb.png.de6357dfe0dfd60aad767dc6784adc65.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, Method a spus:

Mda,ca de obicei ma confunzi,nu am dorit si nu am zis asa ceva niciodata.Ba dimpotriva tot timpul am sustinut ca Rossi ar trebui sa se dea in continuare pana cand nu mai este competitiv,chiar daca aia inseamna,iata,going over 40.Atata timp cat te bati pt podium sau chiar primele 5-6 locuri se cheama ca esti competitiv,asa ca Rossi nu tine degeaba locul ala ocupat si nu traieste din amintiri.E bun si punct.

Daca si in 2019 va fi la acelasi nivel ca in 2018 sau poate chiar ca in 2017,eu as zice ca nu ar trebui sa se retraga.Poate mai mere 1-2 ani.Ce conteaza cati ani ai in buletin atata timp cat tu poti sa faci 15 tururi rapide unul dupa altul ?

Mie imi place Ducati.Asta nou.Nu e frumos nu e streamline,e dur,amenintator.Pus pe scandal.

Si culoarea e perfecta.

 

05-desmosedici-gp-gallery-full-top-fullsCum-va-arata-Ducati-Desmosedici-GP19-Mot

8-red-ant-side-view-cartoon-clipart.jpg

😂

Poate asemanarea asta il va starni pe marcel sa faca mutarea pe furnica

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La grafică da, Suzuki e puțin cam prea simplu și tern pentru gustul meu. La design apreciez micile artificii precum finala aia: acolo e design pur, în afară de lungime și diametru probabil că nu au avut alte restricții de la igineri. Au ales doar să-i dea acea formă. Invers, pe Desmosedici orice element pare să fie gândit cu un scop bine definit și nimic mai mult. Tehnică pură fără nici o grijă pentru estetică.

 

3 minutes ago, P T R said:

8-red-ant-side-view-cartoon-clipart.jpg

 

Haha. Chiar văd asemănarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punct de vedere strict al designului, topul meu ar fi cu Suzuki pe 1, Yamaha -2, KTM- 3, Aprilia -4, Honda -5 (de fapt Honda este cea mai anosta), Ducati -6 (de departe cea mai urata motocicleta de pe grila. De neinteles si de neadmis pentru un brand care se caracterizeaza tocmai prin frumusetea rasata a motocicletelor sale.. cred ca puteau totusi sa imbine utilitarul cu estetica. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, xt600 a spus:

Din punct de vedere strict al designului, topul meu ar fi cu Suzuki pe 1, Yamaha -2, KTM- 3, Aprilia -4, Honda -5 (de fapt Honda este cea mai anosta), Ducati -6 (de departe cea mai urata motocicleta de pe grila. De neinteles si de neadmis pentru un brand care se caracterizeaza tocmai prin frumusetea rasata a motocicletelor sale.. cred ca puteau totusi sa imbine utilitarul cu estetica. 

:))).. ce sa mai combine designul cu utilitatea ca mai demult au tot facut asta si nu prea le a iesit... ca tot veni vorba de gp6... aia da e piesa de design... sau desmosedici varianta stradala... dar acum e totul ptr performanta si sa puna mana si ei pe titlul ala mult ravnit...

@PzKpfW.... da arata misto toba de la suzi...desi ar fi ciudat sa fie doar design... in timp ce restul au doar "cioturi" de finale.... oricum forma aia pare ca ar avea flow bun la evacuare.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compară cu M1, o motocicletă cu aceeași tipologie de motor.

 

image.thumb.png.0ada734ee38302775c583f4bdfed35cc.png

 

Coada e masivă, deși în afară de Ducati nu știu dacă mai pleasează cineva ceva acolo (în afară de transponder și cameră). Evacuarea este decupată dar deschizătura mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Buggy a spus:

:))).. ce sa mai combine designul cu utilitatea ca mai demult au tot facut asta si nu prea le a iesit...... dar acum e totul ptr performanta si sa puna mana si ei pe titlul ala mult ravnit...

Pai daca vor cu atata disperare titlul ala, nu trebuiau sa faca monstruozitatea aia, ci sa faca pe dracu-n patru sa il aduca pe Mimi in curtea lor. ;) Frankenstein-ul asta (ma rog, cel de anul trecut, dar asta nu este altceva decat dezvoltarea aluia) l-au facut ca sa se poata da si Lorena cu el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Kagemusha a spus:

Nu. Ție da? By the way, poza asta este un 2018 RSV4 RF superstock, dacă nu mă înșel. Pentru că a fost omologata poți să-i spui motor de stradă, deși nu prea le-am văzut circulând. Sunt chiar curios să știu câte au vândut. 😀

 

 

 

Te inseli, ca de obicei. Ti-a răspuns @PzKpfW. Documentează-te din când in cand inainte sa vorbești. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, P T R a spus:

Poate asemanarea asta il va starni pe marcel sa faca mutarea pe furnica

:ok:

Fingers crossed.Daca in urmatorii 2 ani mai ia cel putin 1 campionat,eu as zice ca ar fi mutarea logica - Ducati.Adica ok,am inteles ai rupt tot dar ia mai vezi si pe alt material cum te descurci.Si la Ducati chiar ar avea tot ce ii trebuie pt a castiga.Din nou.

Acum 11 ore, Buggy a spus:

da arata misto toba de la suzi...desi ar fi ciudat sa fie doar design... in timp ce restul au doar "cioturi" de finale.... oricum forma aia pare ca ar avea flow bun la evacuare.. 

Toba de la Suzuki e ...Yamaka aici are dreptate ca le-a taiat.De ce sa tii o bucata de teava iesita din carene,pentru ce?Back pressure poti face in cu totul alte feluri,cum probabil au si facut,nu sa tii hornul ala iesit asa.

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Coada e masivă, deși în afară de Ducati nu știu dacă mai pleasează cineva ceva acolo (în afară de transponder și cameră). Evacuarea este decupată dar deschizătura mai mare.

Minimalismul ar trebui introdus si la coada,intradevar e huge si nush daca au ceva in ea.Si aparatoarea aia e cam degeaba pe acolo.Coada insa poate avea si rol aero...putina apasare?zic si eu...ai vazut ca Ducati tot testa chestia asta.Au insa o latima maxima admisa stipulata in regulament.Dar Yamaha cred ca nu e departe de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur că în ceea ce privește dimensiunea (lungime, diametru), finala de pe GSX-RR a fost gândită rațional, ingineresc și că oferă un randament mai bun pentru motorul lor decât ar face-o o finală scurtă. Dar e doar părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenim la discutii mai vechi...si eu sunt convins ca a fost gandita dar exista,iata,solutii mai eficiente.Pe aceeiasi arhitectura de motor.Da ok nu face o mare diferenta,dar cand le aduni pe toate,iese ceva.

Eu exageram,nu zice nimeni ca le.au aruncat acolo de florile marului,nu e nimeni ageamiu la acel nivel,dar,am mai spus.o cu exemple,exista solutii diferite cu avantaje evidente.

In fine,macar arata bine,go Rins go,ce sa zic...

Bascula de cf de la Honda e cel mai bun exemplu....bascula lor era ff buna si a celor de la Ducati era doar un gimmick pana cand s-au trezit cei de la Honda ca e o mare smecherie,iar acum e normal deja sa ai bascula de cf.

Progresul nu asteapta pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Method said:

Bascula de cf de la Honda e cel mai bun exemplu....bascula lor era ff buna si a celor de la Ducati era doar un gimmick pana cand s-au trezit cei de la Honda ca e o mare smecherie,iar acum e normal deja sa ai bascula de cf.

 

Simplifici prea mult lucrurile. Cred că depinde mult și de modul în care bascula funcționează în conjuncțtie cu motorul și șasiul, și de preferințele piloților. De-asta avem varietate în ceea ce privește bascula.

 

Ducati pare să folosească un hibrid:

 

image.thumb.png.35ca62478b36cd4a24d063a99113b7f6.png

image.thumb.png.97c811da5b931aaea4685751e74f47a6.png 

 

Honda merge pe metal:

 

image.thumb.png.ad71476cab2b348596c105c301038d64.png

 

Suzuki la fel:

 

image.thumb.png.547b4cf4b09909a188713dc55ee4453d.png

 

Și Yamaha la fel am impresia:

 

image.thumb.png.30ccee0094a45f42265463e8ce532b21.png

 

E mai greu de distins, fiind negru pe negru, dar textura pare diferită de aripa spate din carbon.

 

Aprilia pare să folosească ceva hibrid, la fel ca și Ducati:

 

image.thumb.png.8f3984b94bf330fc352cab6399edcb82.png

 

Iar KTM merge clar pe metal:

 

2019-KTM-MotoGP-Launch-162.jpg

 

In other news, Iannone se pare că s-a operat la mandibulă.

 

772201.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.02.2019 la 11:08, PzKpfW a spus:

Sunt sigur că în ceea ce privește dimensiunea (lungime, diametru), finala de pe GSX-RR a fost gândită rațional, ingineresc și că oferă un randament mai bun pentru motorul lor decât ar face-o o finală scurtă. Dar e doar părerea mea.

fii sigur de asta ..iti dai seama ca sunt si ei in stare sa faca un "ciot"...si sa fie eficient,,,dar nah ...e moto gp ,,,fiecare incerca catee ceva ,cumva si tot asa..:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, florinelu07 said:

Cred ca 2019 va fi anul Ducati.

 

Parcă și anul trecut trebuia să fie la fel. Și-n 2017 chiar (Lorenzo hype). La fel ca "anul Ferrari" în F1: este tot timpul la anul.

 

1 minute ago, Buggy said:

@PzKpfW...de ce zici de ducati ca e hibrid bascula?...din cauza intinzatoarelor?

 

Cel puțin întinzătoarele sunt de metal, da. Pentru mine este deci hibrid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Buggy said:

@PzKpfW...de ce zici de ducati ca e hibrid bascula?...din cauza intinzatoarelor?

Pare a fi o traversa din aluminiu ce strabate toata bascula si se prinde direct in cadru/motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...