Sari la conținut

Yamaha R1 2015 Vs. BMW S1000RR - Myth busted


Sinner-
 Share

Postări Recomandate

Winter is here, asadar, topicuri de profil: 'a mea e mai mare'

Polemica eterna cu BMW S1000RR care este cea mai mare si cea mai tare din parcare 'la Victoriei' sau prin alte parti, unde la un suc se dezbat puteri si cai la roata.
Stiti..? acele dicutii de genul:

-Da ma, pai are filtru, mai are 10 cai
-Bah, vezi ca are si evacuare, ia vezi inca 10 cai
-Frate eu stiu ca a si cip-uit-o, vezi ca sigur are inca 10

La final se ajunge la niste puteri de MotoGP, dar cu oglinzi :D

Pana la urma ideea este ca S1000RR e 'cea mai tare' si la 300.. 'mai are pedala' :D.

Oare..?

Hmm, pai sa vedem:
Yamaha R1 - 2015
-Evacuare doar finala SPARK (de otel nu titanium)
-Filtru Aer Sprint
-FT ECU Active Tune pentru reglarea AFR ului la modificarea evacuarii.
-transmisia finala stokc 16/41, inclusiv lantul gros de 525 stock.

Pilotul BMW S1000RR - negru - Ionut Mistode, nu mai ar enevoie de prezentari, daca nici Mistode nu stie sa traga de gaz pe iesiri.. cine dracu stie?
Pilotul Yamaha R1 - Eu - care insa am nevoie de prezentari momentan :))) - dar nu va plictisesc cu asta acum.

Let's go back to the facts:

Minutul 3:50 cand iesim din ultimul viraj.
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Independent de alte variabile care ar intra în calcul, comparăm obiectiv o motocicletă de concepție 2008 cu una de concepție 2014. Are rost?

Clar, eu ma refeream la miturile urbane doar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu astepta pareri pertinente  de la cei care merg cu ele pe IAP!
te salut Adrian si felicitari pt anul acesta  competitional

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai tare este Honda:d Cele mai pertinente pareri probabil ca o sa le primiti de la pilotii din MGP, SBK si alte competitii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sar'na Georgica. Sa ne vedem cu bine.

Nu se cauta pareri,  era doar un fapt, suficient de pertinent demonstrat in teren.
Ca la semafor sau in parcari nu i intalnesti pe aia din SBK sau MGP :D 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Independent de alte variabile care ar intra în calcul, comparăm obiectiv o motocicletă de concepție 2008 cu una de concepție 2014. Are rost?

Eu nu ma pricep asa bine la SS, care-i una si care-i cealalta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, l.u.v said:

se poate raspunde simplu la o intrebare simpla?

S1000RR (prima generație, despre care se vorbșete aici) a fost prezentată la Intermot la sfârșit de 2008. A fost primul superbike al celor de la BMW și a făcut senzație la lansare, atât prin specificațiile tehnice (era cea mai puternică motocicletă sport de 1000cc) cât și prin faptul că i-a bătut din capul locului pe japonezi la "propriul lor joc" - arhitectura cu cadru perimetral din aluminiu și motor 4 în linie transversal fiind practic creat și desăvârșit de către mărcile japoneze. Dar vorbim despre o poveste de acum 10 ani și despre o motocicletă care, până luna trecută când a fost lansată a 2-a generație, era practic la fel, îmbunătățită timid de la an la an.

Actuala generație de Yamaha R1 a fost prezentată la EICMA la sfârșitul lui 2014. Deși folosește un motor cu arhitectură similară cu generația precedentă (4 în linie, arbore crossplane, supape de titan, etc.), blocul a fost relucrat temeinic și oferă o putere clar superioară modelului anterior (~20cp în plus), deși cuplul este ceva mai mic. Șasiul este altul, mai ușor și mai compact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai iesit mai bine din curba aia sau poate ti-a pus Dafway soricioaica in rezervor. Oricum 2 ture mai tarziu se termina soricioaica si te depaseste frumos si se tot duce, misto cursa. Deci tot BMWul e mai bun in final, chiar daca e cu o generatie in urma :laugh:

 

Comparatiile astea sunt asa, sa treaca iarna. Specificatiile pe hartie conteaza mai putin, pachetul motoreta+pilot conteaza, motoreta singura nu face nimic, sta pe cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 32 minute, paulynos a spus:

Poate ai iesit mai bine din curba aia sau poate ti-a pus Dafway soricioaica in rezervor. Oricum 2 ture mai tarziu se termina soricioaica si te depaseste frumos si se tot duce, misto cursa. Deci tot BMWul e mai bun in final, chiar daca e cu o generatie in urma :laugh:

😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aceea vorbeam de motoreta, nu de pilot. ca mistode e mai bun.
Deci exclus sa fi iesit eu int run viraj mia bine, mi ales ca mai am 5 iesiri cu el de acolo si tot in spate ramane.

Insa overall conteaza pilotul, fix, la nivleul nostru.

Unde m a depasit mistode acolo nu ai cum sa depasesti niciodata, doar ca mi se blocase antebratul pe cceleratie si nu am mai putt sa trg de gaz acolo, m am uitat si pe dat alogger :)), se vede cum trag, se blocheaza, apoi apuc gazul din nou si trag de el iar, dar prea tarziu.

Oricum, daca nu ma facea acolo ma facea in alta parte, ca he s a better rider.

Dar clar, e de iarna, ce vrei sa faci iarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah, nu.
ideea era ca toate motoretele din generatia asta sunt la acelasi nivel.
Nu pleaca niciuna in fata si lasa de caruta pe celelalte. all leveled.

Vreua sa evidentiez ca nu conteaza ce motocicleta iti iei - performantele sunt egale.
Considerentul de cumparare poate fi lejer doar pretul sau designul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt de acord, chiar daca performantele pe hartie sunt f apropiate in clasa asta, feelingul de la o motoreta la alta poate fi foarte diferit astfel incat un anumit pilot poate face o figura mai buna pe un model cu specificatii usor inferioare, pur si simplu i se potriveste mai bine. Alt pilot pe alt model si tot asa.

 

De exemplu la motoreta actuala a durat un pic pana m-am obisnuit cu frana care nu are muscatura initiala atat de brutala fata de cum eram eu obisnuit, franeaza f bine, doar ca diferit. Sunt o gramada de alte chestii pana sa ajung la design care pt mine este pe ultimul loc acum, ca m-am maturizat, nu mai sunt superficial :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Toate motocicletele sunt sensibil egale in categoria SBK in aceasta generatie.
Pilotul va face mereu diferenta, dar niciun pilot nu va putea sa dea vina pe motocicleta pentru ca a luat bataie - asta vreau sa zic.
Daca stii sa mergi, mergi bine pe oricare dintre ele, daca esti slab, esti slab si cauti scuze la motocicleta ca e nustiu cum.

Engine wise toate trag aproape la fel.

Ah, ca au caracter diferit ca feeling de pilotaj, si aici intervine de gustibus, dap, CLAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Sinner- a spus:


Toate motocicletele sunt sensibil egale in categoria SBK in aceasta generatie.
Pilotul va face mereu diferenta, dar niciun pilot nu va putea sa dea vina pe motocicleta pentru ca a luat bataie - asta vreau sa zic.
Daca stii sa mergi, mergi bine pe oricare dintre ele, daca esti slab, esti slab si cauti scuze la motocicleta ca e nustiu cum.

Engine wise toate trag aproape la fel.

Ah, ca au caracter diferit ca feeling de pilotaj, si aici intervine de gustibus, dap, CLAR.

Te referi la nivel de amatori de România banuiesc... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, eu cred ca contextul este foarte important. Evident, doar motoreta nu te duce de la prostul clasei din coada clasamentului in parc ferme, dar o motoreta bine aleasa poate face diferenta intre locul 5 si un loc pe podium, diferenta mica dar totusi mare in acelasi timp. Poate asta e valabil doar in campionate mai echilibrate, nu slabe ca al nostru, unde diferentele de skill intre pilotii de pe locurile 1-2 si restul nu sunt asa mari. 

 

Pentru utilizatorul civil autohton clar designul si pretul sunt pe primele locuri in decizia de cumparare, de multe ori nici nu le gasesti pt test-drive, e la noroc.

 

Image result for same same gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu inducem in eroare,

1.Trasa lui Mistode a fost pierduta incercand sa intre la interiorul tau pe ultimul viraj, este logic ca nu putea iesi la fel de bine din viraj.

2.Normal ca ca nu avea cum sa recupereze distanta accelerand al 2-lea si iesind pe o trasa care nu ii permitea sa accelereze la fel de bine ... Doar daca avea vreo 50 cai in plus! :D

3.Pilotul alb din fata are tot bmw.

4.Sunt comparative, depinde de si de si etc.

5.Nu sunt neaparat fan Bmw :))

Mult succes Adriane la anul cu noua motocicleta si felicitari pentru progresul urias de anul acesta ! 🖖

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...