Sari la conținut
SSSnake

Vand Yamaha XJR1300 proprietar

Postări Recomandate

O motocicleta RARĂ, cu aspect retro, intretinuta cu responsabilitate maxima! 

   Inmatriculat RO - proprietar pe carte, locatie - Bucuresti.

 

- an fab. - 2000

- 1251 cmc

- 126 cp ( dynojet )

- 45000 km

- amortizoare spate Ohlins din fabrica

- evacuare  full 4 in 1 Yoshimura carbon ( 600 euro )

- baterie noua 

- rezervor 21 de litri ( se vinde cu plinul facut )

- anvelope aproape noi 90%

- placute frana fata - spate noi ( sistemul de franare este cel de pe Yamaha R1 din fabrica montat)

- discuri de frana fata, spate fara uzura

- kit de lant Gold nou

- ulei Motul 7100 full syntetic 10w40

- revizie furca

- parbriz GIVI

- suport topcase Givi

- crash pad.uri motor, furca, bascula

- priza bricheta 12V

- cric central

ITP - 11.2020

   In regim de mers normal, motocicleta are un consum de 5.5% ( cine nu crede, plateste benzina si facem o tura de 100 de km )

   Motocicleta are carburatoarele sincronizate, atinge viteza maxima data de producator ( pe probate, NU e nevoie de o linie dreapta foarte mare :)

   Sunt proprietar in acte, ofer fiscal pe loc ( 2 ore ).

La vanzare, se ofera noului proprietar,  4 litri ulei motor Motul si filtru ulei Hiflo HF401 ( pachetul a costat 200 lei ) si un ceas indicator temperatura ulei.
.
   Nu accept niciun fel de schimb!

   Am achizitionat deja alta motocicleta!

   Pretul este de 3500 euro fix!!! Nu ma grabesc cu vanzarea!

   Proba si vizionarea se fac NUMAI CU BANII IN MANA, ca sa evit pierderile de timp cauzate de cei care fac plimbari gratuite cu mobrele numai in probe si spun: " Ne auzim la un telefon! "  :)))

    Exclus alte propuneri!

Contact: mesageria de pe forum sau email - catargiubarbu@gmail.com

Respectati si veti fi respectati!

Multumesc!

20181021_115451.jpg

20181021_115824.jpg

20181021_115742.jpg

20181021_115643.jpg

20181021_115428.jpg

20181021_115541.jpg

20181021_115410.jpg

20181021_115418.jpg

20181021_115652.jpg

20181021_115305.jpg

20181021_115813.jpg

20181021_115358.jpg

20181228_113604.jpg

IMG_20180914_171233.jpg

IMG_20180908_181005.jpg

IMG_20180928_112718.jpg

IMG_20180914_165958.jpg

Editat de SSSnake

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Superba!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi place foarte mult, din poze pare o motocicleta intretinuta. 

Bafta la vânzare. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

bafta, faina motocicleta. pacat ca la noi nu sunt apreciate, sau cautate, astept si eu propiretar nou pentru CB1300

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păcat ca nu se căuta asa ceva. Si cb-ul e mai nou si la același preț aproape si tot degeaba? Pacat

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu s-a interesat pana acum :) dar vedem, daca nu se duce ramane la mine, oricum nu vreau s-o vand la orice pret

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Big Bike urile astea mie imi plac foarte mult, sunt foarte misto, dar destinate unei nise tare inguste de motociclisti. Par a fi destinate pietei nord americane. Paradoxal, motorul prea mare si puternic pentru un naked le dezavantajeaza atat afara cat si in oras. In oras te descurci mult mai bine cu 600, afara ai 1300 cmc, dar peste 130 km/ora esti vela pe ea datorita lipsei carenajului.

Din aceasta cauza fanii sunt putini si cine o ia o tine mai mult ca a doua motocicleta, de drumuri scurte si tarantele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu se inghesuie lumea pentru ca la 3500-4500€, cat se cere pe un xjr1300/cb1300/gsx1400 din 2000-2005, se pot lua alte modele (fz1, z1000, etc) care sunt atat mai noi, cat si mai agile si performante din orice punct de vedere. Mai ramane sa o ia cineva doar pt aspect, aspect care tinde mai degraba spre batranesc decat spre retro (sigur or fi, dar eu pana acum n-am intalnit pe nimeni sub 56-57 ani pe categoria asta). Iar "batranii" tind mai degraba spre (enduro) touring...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da ca Ro e tara Bmw-urilor Transalpurilor Horneturilor, aaa si vitezanelor :) 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu numai România, așa este peste tot.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic, cea ce priveste cultura CB-urilor in alte tari (ca despre acest model stiu aproape tot), cum te uiti spre vest sunt mult mai apreciate, cautate, iar gasesti mai multe si la vanzare la preturi si mai ridicate. 

Dar poate ca afara cu atat mai mult cautate si mai apreciate sunt si bmw-urile si celelalte din cauza puterii de cumparare si nu numai.

Oricum, cea mai buna mobra pe care am avut-o pana acum si nu regret daca trebuie s-o pastrez :) 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Post-ul #7 e de fapt motivul pt care aceste motociclete sunt atat de rare. Într-un cuvant, sunt inutile. Degeaba te duci spre vest, la fel de rare sunt. Nr lor e mai mare doar pt ca numarul motocicletelor in general e mai mare. Degeaba stii tot despre acest model, realitatea, repet, e in post-ul #7, #8. Nu o spun cu rautate, chiar imi plac autobusele de genul asta. Dar asa, pt o zi. :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Luati-va scutere...sunt mult mai utile...consuma si mai putin...consumabilele mai ieftine, au si portbagaj incapator!!!

Am avut peste 30 de motoare...niciunul ales dupa utilitatea lui!!!

Mobra asta nu va fi cumparata de un pusti de -30 de ani...mobra asta nu se da pe o roata...mobra asta nu are 360 pe bord...nu are semnul "Nike" pe parbriz...dar are personalitate...( motorul, cu mici modificari, se fabrica de peste 15 ani pana in prezent...niste idioti inginerii astia de la Yamaha :)))

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna personalitatea unei motociclete pt tine? Intreb pt un prieten. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se ridica pe o roata de bucurie cand ii dai o cheie..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Spune-i prietenui tau, ca berea fara alcool e ca berea cu alcool, doar ca fara!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun, i-am transmis. Mai avea prietenul o întrebare: in afara de personalitate(care se pare ca e pondere principala in pret) ce avantaje are acest motor comparativ cu un naked de 1000? Ca dezavantajele se stiu. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Georgica....esti cam curioasa!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe lângă ca esti slabut in glume ai ironii, nici nu ai gram de "personalitate" ca vanzator. Asa motor, asa vânzător. Un smecheras in plus oricum nu se simte. 😉

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 08.01.2019 la 16:02, SSSnake a spus:

Luati-va scutere...sunt mult mai utile...consuma si mai putin...consumabilele mai ieftine, au si portbagaj incapator!!!

Am avut peste 30 de motoare...niciunul ales dupa utilitatea lui!!!

Mobra asta nu va fi cumparata de un pusti de -30 de ani...mobra asta nu se da pe o roata...mobra asta nu are 360 pe bord...nu are semnul "Nike" pe parbriz...dar are personalitate...( motorul, cu mici modificari, se fabrica de peste 15 ani pana in prezent...niste idioti inginerii astia de la Yamaha :)))

 

Ai cam spus tot ce era de zis , iar pe George..nu il lua in seama, nu stie cu ce se mananca motociclismul, are doar pareri pe aici ,te bufneste rasul daca ai vedea cu ce mobra se dadea acum ceva timp :)))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te pe geam ... de aia nu se inghesuie lumea, nu ca nu exista doritori. Nu uitati ca si cele mai urate si grase femei gasesc pana la urma un barbat ( si viceversa ).
Cand vine vorba de gusturi, suntem cu totii diferiti (slava cerului).
Mie nu numai ca imi place motocicleta de fata, dar as si merge cu ea fara sa stau sa calculez diferentele in bine sau in rau fata de altele..
Anul trecut am schimbat prima motocicleta, am pus-o la vanzare si vreo 1-2 luni nu am primit un mesaj / apel, la sfarsitul lui aprilie, inceput de mai am vandut-o la cine am vrut :)
Bafta la vanzare !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ...ma bucur ca printre cei care vizualizeaza anuntul, sunt caractere mature au capacitatea de a aprecia o motocicleta facuta bine...si aici ma refer la ciclistica, suspensiile de top, franele de pe R1 si, nu in ultimul rand, motorul ( cuplu, putere, fiabilitate )...adica,  tot ce trebuie sa te bucuri de orice tura.

Motocicleta asta, dupa 18 ani, nu sare dintr-a 2.a...nu i se uzeaza pinionul de a 3.a...nu i se arde statorul, nu ii crapa regulatorul, nu are probleme la pornire, nu...nu...nu...

 

Apropo, prin 2006 am mai detinut modelul XJR1200, iar cand am vazut exemplarul de fata nu am rezistat...

 

Link.ul de jos e mai mult decat suficient...

Thanx, Bandit...

 

 

 

FB_IMG_1536326265502.jpg

FB_IMG_1536326268014.jpg

Editat de SSSnake

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Reacțiile sunt puțin exagerate și nu înțeleg de ce. Nu contestă nimeni calitățile modelului respectiv (la ea suspensie top este Ohlins, pentru ca intr.o lume în care furca inversată face legea de 15 ani, ce are pe fata de fabrica este sistem antic) și lucrul bine făcut în vremurile alea, și eu sunt fan, ci se spune doar faptul ca este un motor rar și de nișă, greu vandabil.

Dar cu răbdarea treci marea, succes!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Luigi...o femeie care arata bine...starneste intotdeauna si aprecieri si invidie !!!

Nu-mi place ideea de a critica un motor fara sa ai macar o experienta cu el...pe el...

Niciodata nu am criticat alegearea unui motociclist...fiecare isi ia ce ii place, nu ce este util !!!

Sa fim sanatosi toti si ... sa vina caldura aia o data...

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×