Sari la conținut

Pareri prima moto model SV650


Flower-Power
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

motoreta arata bine.

Am si eu un sv650,personal nu mi se pare o motoreta adecvata pt incepatori,acel motor e foarte dur in ture mici,pana in 5 mii e sensibil mai puternic decat orice mare ss de 19818818 de cai.

Un incepator exact asta nu va sti sa faca la inceput - dozajul acceleratiei.Ori Sv'ul pe langa injectia putin jerky fata de alte japoneze,e foarte dur in ture mici.As zice ca un Hornet ar fi mult mai potrivit,desi se simte mult mai greu,insa e mai moale.Tu stii.

Insa ca si fun bike,geniala.Mie personal imi place ca e atat de responsive si naravasa in ture mici,V2ul e special.De preferat modelul 2004-2006,2007le e euro 3 twin spark si sonda lambda din cate mai tin minte,eu am fugit de el ca de draq.Insa da,motoreta arata bine,cel putin in poze.

Ca si height,am 1.83 si sunt genunchii ff putin inghesuiti,eu as zice ca pana la 1.75 pe acolo ar fi foarte ok.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

Nu înțeleg: vrei păreri despre SV650 în general, sau despre cea din anunț în mod special?

Pareri in general si pareri despre moto din anunt. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vrei sa cumperi ? Zic asta fiindca in primavara (aka cand se face ok pt motociclit) o scot la vanzare pe a mea, rulaj similar (40k km), MY 2010. Si e o mobra "moale" ca si curba de cuplu, seat height 785 mm, protectie la vant decenta.

 

p.s.: Pe SV650 am facut scoala (acu multi ani), la vremea aia mi se parea ca trage de rupe si nu m-a speriat/surprins niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta arata bine. In cel mai rau caz poti sa inchiriezi una sau s-o imprumuti de la cineva de incredere, ca sa-ti dai seama daca ti se potriveste. Daca e ok, da-i bice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FP, uita-te si dupa CBF600, FZ6, XJ6, ER6. Daca iti place tie neaparat V2, cred ca poti arunca un ochi si in ograda celor de la Ducati - Monsterele de 600 sunt ceva mai lesinate decat SV-ul asta, deci n-ar trebui sa te sperie acel cuplu mai mare de V2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine imi traduce sa inteleg si eu ce zice Method mai sus. Method daca esti pe receptie, partea asta nu o inteleg deloc ,,De preferat modelul 2004-2006,2007le e euro 3 twin spark si sonda lambda din cate mai tin minte,eu am fugit de el ca de draq,,.de ce?

Multumesc!

Legat de modelele 2008-2009 aveti ceva obiectii..pareri contra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicletă fiabilă, motorul detunat, ține mult. Probleme majore nu a avut niciodată. Frânele și suspensiile o trag în jos, dar ca începătoare nu vei simți asta. Versatilă, e o motocicletă bună și distractivă dacă te obișnuiești cu V2-ul.

 

Cum zicea cineva mai sus, te poți uita și la Ducati Monster (620/695). Are mai puțini cai, dar mai mult stil. E mai joasă, mai ușoară, frâne și suspensii mai bune, motor mai simplu, ș.a.m.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok SV-ul de incepator. Eu am inceput pe el si nu e nimic de speriat la cuplul motorului. Si pe mine m-au avertizat diversi ca e "brutal" motorul fiind V2 dar nu am simtit niciodata asta. Sa fim seriosi e o motoreta de 75 de cai si in plus cursa acceleratiei stock e foarte lunga si usor de dozat.

 

E o motoreta foarte distractiva si fiabila. Singurul inconvenient e ca ai o pozitie destul de inghesuita la genunchi, cel putin eu la 1.83

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, thesaw said:

e o motoreta de 75 de cai

 

La V2 nu contează puterea maximă, ci modul în care este livrată. Și cuplul. Iar din acest punct de vedere, un naked 4 în line de 600cc va fi mai docil, chiar dacă are cu vreo 30% mai mulți cai, sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

V-ati pierdut in v2-uri si alte povesti ...si nu a comentat nimeni pretul la motoreta din link.

Chiar sunt singurul care nu prea ar da mai mult de 2400 pe un sv din 2007? 

Unul nou e doar 6500 si cam asa a fost mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur o poate scoate la 2500. Are și cateva upgrade-uri, nu cine știe ce, dar pentru un începător e tare bine să aibă din prima crashpads. 

Și apoi, motorul îl mai iei și din... feeling. Mie îmi plac astea mai clasice, cu cadrul ăla, care mi se pare foarte reușit (twin-spar). Mă rog, părere de suzukist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea din anunt: pretul mare, seile par facute la casa pionierilor, semnale chinezesti invizibile (posibil sa trebuiasca inlocuite, impreuna cu ledul din far, pt itp sau chiar sa se lase cu talon retinut), crashpadurile alea atat de lungi si subtiri :D in caz de dat pe jos altfel decat pe loc cred ca mai rau fac decat protejeaza (daca n-or face stricaciuni si de pe loc).

Banuiesc ca @Method se refera ca e mai complicat 2007 si de aici mai predispus la defecte.

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

E o motocicletă fiabilă, motorul detunat, ține mult. Probleme majore nu a avut niciodată. Frânele și suspensiile o trag în jos, dar ca începătoare nu vei simți asta. Versatilă, e o motocicletă bună și distractivă dacă te obișnuiești cu V2-ul.

 

Cum zicea cineva mai sus, te poți uita și la Ducati Monster (620/695). Are mai puțini cai, dar mai mult stil. E mai joasă, mai ușoară, frâne și suspensii mai bune, motor mai simplu, ș.a.m.d.

Multumesc pentru feedback. Legat de ducati , traiesc cu impresia ca sunt motoare scumpe si mai greu de intretinut. Vorbesc evident din auzite, așadar nu trebuie sa mi se dea dreptate.

Hai sa traiesti, @john17! Nu stiam ca as putea sa nu trec itp. Tema de gndire pe viitor pentru mine.

@goe 75 merci , poate reusesc sa gasesc si alte variante.

@Baxxter multumesc de idee.

Acum 16 ore, thesaw a spus:

E ok SV-ul de incepator. Eu am inceput pe el si nu e nimic de speriat la cuplul motorului. Si pe mine m-au avertizat diversi ca e "brutal" motorul fiind V2 dar nu am simtit niciodata asta. Sa fim seriosi e o motoreta de 75 de cai si in plus cursa acceleratiei stock e foarte lunga si usor de dozat.

 

E o motoreta foarte distractiva si fiabila. Singurul inconvenient e ca ai o pozitie destul de inghesuita la genunchi, cel putin eu la 1.83

Asa mi s-a parut si mie, usor manevrabila si distractiva. Nu am 183 ca sa am o problema legata de pozitia picioarelor.

Acum, sa va fac o confesiune, ma sperie teoria celor 75 cai desi am mers pe sv si mi-a placut motorul..am trait si mi-am inoculat ideea ca fiind vechi motorul nu mai are atatia cai cum scrie in talon. Puteti rade daca e de ras.

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se par multi sau putini cei 75? Oricum, puterea unei motociclete mi se pare relativa. Depinde ce cauti...
Cat despre calutii pierduti in timp, e un mit... ca sa te convingi ai banc de teste la Skandal la service (sper sa nu ma insel) si ii poti testa motorul acolo sa vezi daca se apropie de ce era acum 12 ani (cuplu, putere, curba de cuplu... ). Nu ca te-ar ajuta cu ceva, dar e un inceput. 
De asemenea, la un naked, daca te decizi asupra categoriei, e usor sa ii faci testul de compresie si astfel vezi daca motorul e in mintile lui sau urmeaza sa-si dea duhul. E bine sa apelezi la un service moto pentru orice verificari. Cateva sute de lei dati unui mecanic pentru niste verificari de rutina te scutesc de cateva sute de euro dati dupa aia pe diverse probleme aparute ulterior. 
 

Oricum, recomandarea mea e sa nu iei moto fara ABS. In bugetul tau ai putea gasi o Honda CBF600. E un pic mai greuta, dar daca zici ca nu esti pitica, nu ii vei simti kilogramele in plus. Plus ca motorul e mult mai liniar decat cel al SV-ului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Flower-Power said:

Legat de ducati , traiesc cu impresia ca sunt motoare scumpe si mai greu de intretinut.

 

Trăiești în trecut. Achiziția s-ar putea să fie puțin mai costisitoare (un 5-10% în plus), întreținerea nu. Fiabilitatea va fi comparabilă. Modelele pe care le-am menționat sunt simple și mecanic (V2 cu 2 supape pe cilindru, răcire cu aer) și electric (ECU pentru injecție și pornire, cam atât).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, john17 a spus:

Banuiesc ca @Method se refera ca e mai complicat 2007 si de aici mai predispus la defecte.

True.Si mai greu de schimbat tobe si alte prostii,SV'ul cu tobe stock e ca ceaiul.In fine,optiune personala,dar avand in vedere ca intre modelul 2004-2006 si 2007-2008 nu exista nici un upgrade ci doar cat'ul de euro 3 (care ii si ia vreo 2 cai parca),cu porcariile aferente....

Vis-a-vis de cai,a nu se face comparatii din astea naive "aia are 75 de cai e moale,ailalta are 90-100 si 4 in linie deci e mai puternica si mai periculoasa".E f importanta puterea la turatia respectiva,degeaba ne uitam noi la puterea maxima,nu se compara motoarele asa decat daca ai 14 ani si te uiti la postere.Nu am o harta de cuplu/putere,dar se pot descarca pt cine e interesat,insa sunt convins ca pana la 5-6 mii SV'ul livreaza considerabil mai multa putere decat orice ss,cu vreo 30% mai mult vorba colegului.

Insa repet,e o motoreta fun,daca reusesti sa nu te imprastii cu ea la inceput,iti va placea maxim.

Bafta.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Metal Heart multi.

Legat de honda cbf600 Abs suna tentant ca are Abs dar nu am mers cu una sa imi dau seama daca e de mine sau nu ne intelegem deloc.

Multumesc tuturor pentru clarificari.

O sa ma gandesc.

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata draga,incepe cu ceva mai putin brutal.Parerea mea.

Noi am mai discutat pe tema asta.  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...