Sari la conținut

Pareri prima moto model SV650


Flower-Power
 Share

Postări Recomandate

Sa-l stapanesti fara incidente! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Scriu aici și nu pe topicul cu pricina pentru că nu are sens acolo din respect pentru fata aia și familia ei.

@Nguyen ai zis asta...

Screenshot_20210415-214347_Samsung Internet.jpg

Păi să îți explic cumva de ce s-a întâmplat : eram în rampă și aveam impresia că sunt în treapta 1 iar cu picioarele ajungeam pe vârfuri la asfalt, în rampă fiind, așa că din poziția balerină nu aveam cum să plec de pe loc eu fiind în neutru când credeam că sunt în a 1 a. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Flower-Power a spus:

Scriu aici și nu pe topicul cu pricina pentru că nu are sens acolo din respect pentru fata aia și familia ei.

@Nguyen ai zis asta...

Păi să îți explic cumva de ce s-a întâmplat : eram în rampă și aveam impresia că sunt în treapta 1 iar cu picioarele ajungeam pe vârfuri la asfalt, în rampă fiind, așa că din poziția balerină nu aveam cum să plec de pe loc eu fiind în neutru când credeam că sunt în a 1 a. 

 

Mirandolina, nu trebuie sa explici pt ca stiu ce s-a intamplat, nu ai fost in stare sa tii mobretul pe loc. Daca ai fi avut un minim de experienta ai fi apasat ambreiajul si frana fata iar asta trebuia sa fie deja un gest reflex, fara sa-l gandesti. Deci faptul ca tu credeai ca esti in treapta 1a nu reprezinta motivul pt care ai cazut ci lipsa de experienta plus faptul ca ai o motocicleta prea grea pt lispa ta de experienta si forta fizica. Daca ai fi avut o moto usoara aveai sansa sa ajungi mai bine cu picioarele jos pe pamant si eventual chiar sa tii moto pe loc cu propriile puteri.

 

O comparatie Sabina vs Flower: casca neagra avem, geaca neagra cu rosu avem, moto grele avem, doua degete in sus pentru poze avem, incepatoare amandoua si cu figuri in cap, unghii facute avem dar aici recunosc ca sunt subiectiv si ca nu are legatura cu subiectul.

 

sab.thumb.jpg.c56fe01ca5f512e05f04c21d87473618.jpg

 

flo2.thumb.jpg.82f3c0da800bf9d2be8530bc0c3bb39d.jpg

 

 

sabi.thumb.jpg.8ee8e18bc5b183585e6d79c36b6600ce.jpg

 

flo.thumb.jpg.bb73543f6fd305245bfc331c2f85b97f.jpg

 

Din punctul meu de vedere esti o bomba cu explozie intarziata. Nu iti doresc sa ti se intample ceva dar practic esti pe acelasi traseu cu raposatele iar daca ne uitam un pic pe profilul WIMA Romania sunteti toate niste copii triste ale unor clisee foarte promovate in "motociclismul" din Romania.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici Ioanitzoaia nu le zice asa, bine ati venit la procesul etapei.
Sunt destul de sigur ca daca nea Nguyen incearca sa se suie pe o mobra usoara de 120kg, sa ii zicem wr250 nu o sa ajunga deloc mai bine cu picioarele jos, poate chiar nu o sa ajunga deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot să spun Nguyen ...Mi-ai zdruncinat existența pentru un minut.  

Motociclismul este periculos, trebuie să fie o treabă asumată. Poate d-aia nu e pentru toată lumea, cazul tău de exemplu.

Acum ca să condimentez situația, tot ce pot spune este că nu mă compar cu nimeni, nici cu Rossi, nici cu vreun începător, nici cu Sabina. Eu îmi doresc să devin o versiune mai bună a mea. Cât pot eu de bine.

Știu că vrei să îți pregătești terenul pentru ca dacă o voi da de gard vreodată, să poți spune că tu ai fost singurul care m-a prevenit. Vreau să cred că pe lângă noroc acumulez și experiență și mai ales îmi recunosc limitele și experiența mică pe care o am , iar asta cumva mă astâmpără să fac ce poate aș fi fost în stare să fac să zicem la vreo 25 ani.. nu mă îmbăt cu apă rece..

Pupici cu sclipici, ești drăguț în felul tău..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Flower-Power a spus:

Motociclismul este periculos, trebuie să fie o treabă asumată. Poate d-aia nu e pentru toată lumea, cazul tău de exemplu.

 

Draga mea, imi aduc aminte ca la un moment dat ca tu si inca vreo doi-trei de aici de pe forum v-ati chinuit o saptamana sa stabiliti o iesire scurta in weekend si pana la urma ati renuntat. Chiar ma amuzam oarecum la gandul ca pana ati reusit voi sa NU va decideti eu deja facusem aproape 500km cu motocicleta in mirificul Bucuresti dar cu treaba, nu la plimbare. Vorbiti de motociclism dar va duceti la munca cu masina sau cu metroul...

Acum 18 minute, robert23mg a spus:

o mobra usoara de 120kg, sa ii zicem wr250 nu o sa ajunga deloc mai bine cu picioarele jos

 

Compari mere cu pere, ai ales modelul asta ca sa-ti construiesti un argument fals si sa te bagi in seama. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai construit singur un argument fals afirmand ca mobrele usoare sunt mai joase :) am si exemplul opus, daca te sui pe un tank de chopper de 300kg, sigur o sa ajungi mai bine cu picioarele

toti ne bagam in seama, dar nu pentru toti viata e frumoasa, asa cum este pentru mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Nguyen a spus:

 

Draga mea, imi aduc aminte ca la un moment dat ca tu si inca vreo doi-trei de aici de pe forum v-ati chinuit o saptamana sa stabiliti o iesire scurta in weekend si pana la urma ati renuntat. Chiar ma amuzam oarecum la gandul ca pana ati reusit voi sa NU va decideti eu deja facusem aproape 500km cu motocicleta in mirificul Bucuresti dar cu treaba, nu la plimbare. Vorbiti de motociclism dar va duceti la munca cu masina sau cu metroul...

 

Dragul meu, acum ești amuzant..numai calități observ azi la tine. ..cred că nu sunt bine.😂

 

eu pot renunța la tura, așa cum poate oricine, și în dimineața cu pricina ..poate nu am chef, poate mi-e rău, poate am dureri, poate nu pică Saturn în retrograd , poate nu doresc, sunt dimineți când mă trezesc cu Nu în brațe..credeam că e totul clar pentru tine.

Motivele mele pentru deplasarea cu motorul în direcții diverse mă privesc pe mine, nu știam că trebuie să te implic în luarea acestei decizii. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, robert23mg a spus:

tu ai construit singur un argument fals afirmand ca mobrele usoare sunt mai joase :)

 

In general mobrele de strada usoare sunt mai joase, tu ai venit cu un exemplu total opus, de offroad dar care nu face parte din subiectul discutiei. Pur si simplu vrei sa te contrezi si vii cu non argumente care par corecte in cifre absolute dar nu au nici o relevanta in discutia noastra.

 

Acum 2 ore, robert23mg a spus:

am si exemplul opus, daca te sui pe un tank de chopper de 300kg, sigur o sa ajungi mai bine cu picioarele

 

Da, ajungi, dar poti sa-l tii daca esti in panta cum a patit Mirandolina? Iar ai venit cu un non argument doar ca sa fii gica contra... chiar si tu esti constient ca bati campii.

 

Acum 2 ore, robert23mg a spus:

toti ne bagam in seama, dar nu pentru toti viata e frumoasa, asa cum este pentru mine

 

Nu pari sa ai o viata frumoasa, altfel iti gaseai ceva de facut in loc sa bati campii pe aici.

Acum 2 ore, Flower-Power a spus:

Dragul meu,

 

Eu zic sa ai grija, sa fii cu nasul pe sus in situatia ta nu e in avantajul tau. Un orgoliu ranit se vindeca mult mai usor fata de niste oase rupte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este niciun nas pe sus ți se pare și asta pentru că este în scris. Altfel ne-am putea înțelege față în față ( ia-ți nevasta la o tură și dă-mi de știre dacă nu te bate după și ai probleme acasă.) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sis, nu te coafeaza un curs moto pe circuit? In cateva sesiuni inveti cat nu ai invatat de cand ai permisul moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, mă coafează ,dar mă gândeam să nu fac ca anul trecut când nici nu am ieșit la plimbare și m-am dus direct la curs. Anul ăsta mi-am propus să mă dezmorțesc un pic , ușor , lejer, fără stres înainte de curs ca să fiu pregătită să absorb cât mai multă informație. În traducere liberă să fac ceva drumuri înainte de a ajunge la curs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Mirandolina, nu trebuie sa explici pt ca stiu ce s-a intamplat, nu ai fost in stare sa tii mobretul pe loc. Daca ai fi avut un minim de experienta ai fi apasat ambreiajul si frana fata iar asta trebuia sa fie deja un gest reflex, fara sa-l gandesti. Deci faptul ca tu credeai ca esti in treapta 1a nu reprezinta motivul pt care ai cazut ci lipsa de experienta plus faptul ca ai o motocicleta prea grea pt lispa ta de experienta si forta fizica. Daca ai fi avut o moto usoara aveai sansa sa ajungi mai bine cu picioarele jos pe pamant si eventual chiar sa tii moto pe loc cu propriile puteri.

Atat cat imi plac unele postari "reci si obiective", aici as da cateva observatii:

 

Nu exista sa poti tine mobra pe loc daca a trecut de un prag al inclinatiei. Si cine a trecut de cativa ani de motor si pretinde ca nu a scapat, minim o data, motoreta chiar si de pe loc, mananca cacao. 

In plus, lipsa de experienta isi pune amprenta indiferent de mobra pe care o ai, poti avea una cea mai usoara, o capra de 125 sa zicem, daca ai uitat-o in viteza si ai scapat ambreiajul, s-a cam terminat. De asemenea, greutatea motocicletei nu are nici o legatura cu tinerea ei in echilibru, putea sa aiba o motocicleta cu 50 de kile mai usoara, daca unghiul de inclinatie era doar cu cateva grade mai mic, era acelasi deznodamant. 

 

Nu se poate compara mere cu pere. Ce s-a intamplat lui Flower, s-a intamplat si mie si aproape tuturor, pentru ca toti am fost incepatori, indiferent de tipul motoretei. Ce s-a intamplat Sabinei, nu are legatura cu nivelul unui incepator care scapa motorul de pe loc. 

Citat

Daca ai fi avut o moto usoara aveai sansa sa ajungi mai bine cu picioarele jos pe pamant si eventual chiar sa tii moto pe loc cu propriile puteri.

Pe SV650, Flower ajunge foarte bine cu picioarele pe pamant. De tinut moto pe loc, e greu dupa ce treci de o inclinatie, stii bine. Si asta se aplica tuturor. SV650 nu e un moto excesiv de greu. 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.01.2019 la 10:00, Metal Heart a spus:

 

Oricum, recomandarea mea e sa nu iei moto fara ABS.

Mi se pare mai important controlul tractiunii decat abs-ul pe o motocicleta. Una este ABS pe o masina care are 700kg+ si alte forte decat la o motocicleta de 230kg.

Am mers pe una care avea ABS si singura diferenta mi s-a parut ca franarea este progresiva, acelasi lucru pe care il ofera multe pompe de frana. Ca tensiunea cu care soliciti franarea este calculata de sistem este una, dar pana la urma mai degraba tine de finetea ta in actionarea franei decat sistemul in sine.

Pe ploaie, daca nu ai cauciucuri ..nici mama abs ului nu te scoate din panica franei :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, misionaru a spus:

Atat cat imi plac unele postari "reci si obiective", aici as da cateva observatii:

 

Explicatiile tale sunt corecte, problema e ca nu se aplica in cazul lui Flower care a ratat o plecare in rampa si nu a stiut si nici nu a avut forta necesara sa tina bicla pe loc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Nguyen a spus:

 

Explicatiile tale sunt corecte, problema e ca nu se aplica in cazul lui Flower care a ratat o plecare in rampa si nu a stiut si nici nu a avut forta necesara sa tina bicla pe loc. 

Am ratat o plecare în rampă pentru că eram în neutru și nu eram conștientă de asta, din acest motiv nu mi-am lăsat picioarele pe asfalt cu gândul că trebuie să țin mobra, căci eu mă pregăteam de plecare doar eram în viteză, măcar în capul meu..

 

Că am sesizat la un moment dat că nu plec de pe loc ci în schimb mă înclin cu motorul pe loc...am încercat să salvez situația dar nu mă ajută terenul..eu fiind în rampă..

Doamne, teoria chibritului..

1 oră în urmă, misionaru a spus:

Atat cat imi plac unele postari "reci si obiective", aici as da cateva observatii:

 

Nu exista sa poti tine mobra pe loc daca a trecut de un prag al inclinatiei. Si cine a trecut de cativa ani de motor si pretinde ca nu a scapat, minim o data, motoreta chiar si de pe loc, mananca cacao. 

In plus, lipsa de experienta isi pune amprenta indiferent de mobra pe care o ai, poti avea una cea mai usoara, o capra de 125 sa zicem, daca ai uitat-o in viteza si ai scapat ambreiajul, s-a cam terminat. De asemenea, greutatea motocicletei nu are nici o legatura cu tinerea ei in echilibru, putea sa aiba o motocicleta cu 50 de kile mai usoara, daca unghiul de inclinatie era doar cu cateva grade mai mic, era acelasi deznodamant. 

 

Nu se poate compara mere cu pere. Ce s-a intamplat lui Flower, s-a intamplat si mie si aproape tuturor, pentru ca toti am fost incepatori, indiferent de tipul motoretei. Ce s-a intamplat Sabinei, nu are legatura cu nivelul unui incepator care scapa motorul de pe loc. 

Pe SV650, Flower ajunge foarte bine cu picioarele pe pamant. De tinut moto pe loc, e greu dupa ce treci de o inclinatie, stii bine. Si asta se aplica tuturor. SV650 nu e un moto excesiv de greu. 

Mulțumesc. Cineva care înțelege și are și înțelegere totodată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in ultima vreme intai plec de pe loc si dupa aceea ridic picioarele pe scarite. Nu ca sa nu o scap pe jos, ci pentru ca intr-o vreme imi fugea spatele la plecarea de pe loc si am ramas cu obiceiul, ca nu ma costa nimic (am picioarele lungi, stau comod cu toata talpa si ma pot ridica si in picioare de pe moto daca am chef); de asemenea pe forestiere sau in rampa ajuta chestia asta. Chiar si la semafoare cand ma prind ca se face verde bag in viteza si las inapoi piciorul stang pe asfalt pana cand plec de pe loc, cateva secunde mai tarziu, mi-am dat seama ca faceam asta inconstient azi prin Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 23 minute, AdrianB1 a spus:

Am observat ca in ultima vreme intai plec de pe loc si dupa aceea ridic picioarele pe scarite. Nu ca sa nu o scap pe jos, ci pentru ca intr-o vreme imi fugea spatele la plecarea de pe loc si am ramas cu obiceiul

 

🤣😂

Cred ca un set nou de gume (sau unul potrivit) ar fi fost o optiune mai sanatoasa.

Daca vrei sa te distrezi cu adevarat in timp ce mergi cu picioarele pe jos, cumpara un DCT. 

Acolo sa vezi distractie cand dai ca Fred din picioare in timp ce treptele se schimba singure  🤪

 

Acum 23 minute, AdrianB1 a spus:

am picioarele lungi, stau comod cu toata talpa si ma pot ridica si in picioare de pe moto daca am chef

Inclin sa cred ca mergi numai pe Honde si BMW-uri. Motoare "curajoase".

Era unul pe la Teleorman acum vreo 8-9 ani, nu stiu daca o mai fi, dar incearca un 950 Super Enduro si vezi daca te poti ridica in picioare si de pe el. 640 Adventure-urile par motoare umane pe langa el.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de joc de picioare la plecari de pe loc si opriri.. a avut careva sansa sa mearga cu vreun motor cu cablul de ambreiaj rupt, dar sa aiba ambreiaj totusi pe pedala schimbatorului de viteze???Imi scapa acum numele corect, se actiona ambreiajul prin miscarea/pozitia schimbatorului de viteze, la capat de cursa, indiferent ca era in sus sau in jos era debreiat complet...Acolo joc de picioare...:moto: 

De unde a plecat postul si unde s-a ajuns...:dropsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, _Raul_ a spus:

 

🤣😂

Cred ca un set nou de gume (sau unul potrivit) ar fi fost o optiune mai sanatoasa.

 

Inclin sa cred ca mergi numai pe Honde si BMW-uri. Motoare "curajoase".

Gumele erau noi, nu mai stiu ce model ca era la CBF600 acum vreo 12 ani, dar dimineata pe racoare cand plecam de-acasa (la vremea aia) si asfaltul pe la Lujerului era cam alunecos, derapa spatele. Motocicleta aia pe carburatie avea obiceiul sa traga cam tare, mult mai tare decat Fazerul pe injectie care are 26CP in plus.

 

Am mers pe Honda si Yamaha, motociclete pe care stau cu picioarele cam stranse pe scarite, asa ca le dezmortesc cat de mult pot la opriri. Stiu ca unora nu le place asta (gen FortNine), dar cum nu am facut armata impreuna ii ignor, fiecare cu placerile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

😂 o dai în romantism...spune-mi ai pățit ceva în ultima vreme? Vrei să discutăm despre asta?

Deocamdată am ITP ul nefăcut și timp liber din ce în ce mai puțin..dar îmi fac timp că te simt că e nevoie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...