Sari la conținut

Harley


dexter
 Share

Postări Recomandate

Eu am mai recunoscut ca nu sunt mecanic, deci nu pot fi prea exact in explicatii, mai ales ca n-am vazut sistemul asta cu pinioane in realitate. Dar este cam cum spune @barbosu'.

 

Sistemul asta a fost pantentat, din cate stiu, de S&S. Practic, din cate inteleg eu, prin trecerea la distributia pe pinioane, se inverseaza sensul in care se rotesc axele cu came (una in sensul acelor de ceasornic, cealalta in sens contrar). Problema este ca, axele cu came, fiind actionate in varianta stock prin lant, acest lucru ar fi fost imposibil. Asa ca s-a trecut si acolo la pinioane si s-a desfiintat lantul, intamplandu-se cu camele exact ceea ce am scris mai sus. Acest lucru nu afecteaza cu nimic buna functionare a motorului. Cu alte cuvinte nu se schimba nimic...

Deci, dupa cum a spus @barbosu, exista doua lanturi acolo. Un lant intre arborele cotit si un arbore cu came (ceea ce vedem noi in poza ca s-a schimbat) si un lant intre arborii cu came (pe care nu-l vedem), care se afla in spatele acelei placi. In spatele acelei placi avem acum tot doua pinioane in loc de lant. Daca in varianta stock ambele axe cu came se invarteau in aceeasi directie, in varianta cu pinioane ele se invart in sens contrar. Nu conteaza in ce directie se invart axele cu came, atata timp cat pozitia lobilor nu s-a schimbat si imping tijele in aceeasi secventa.

Nu stiu cum sa explic si ma declar depasit. Aici ar trebui sa se bage aia care stau toata ziua cu mana in motoarele de Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bun, lantul interior al axelor cu came a fost schimbat si el, lantul exterior de la arbore la ax e modificat s-a trecut pe pinioane.S-a lamurit.

Pe interior nu mai avem lant, avem roti dintate, atasate in locul lantului.

In cazul asta , da un ax cu came se invarte intr-un sens, celalalt in sens opus, miscare transmisa prin angrenajul rotilor dintate.

Aici avem , doua axe cu came (unul cu lobii normali(ca asezare) care actioneaza tijele ca atunci cand era pe lant) si celalalt cu lobii asezati invers(180 grade rotatie fata de vechiul ax.) Axele nu mai pot fi simetrice, ci total asimetrice adica doar prin varianta lobi decalati cu 180 grade atat pe admisie cat si pe evacuare sau aprindere decalata la al doilea cilindru.

Unde are motorul de harley senzorul de scanteie(aprindere)?

A, intrebare e: are lobii decalati cu 180 grade (pe al doilea ax sau s-a umblat si la aprindere?

 

Ceva in genul asta:

Salutari

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe arbore.

Sincer, chiar nu-mi dau seama daca faci vreun joc...

Ce joc man, nu e nici un joc, curiozitatea mea ma impinge sa aflu chestiile astea.

La japoneze senzorul e pe volanta, nu stiam la Harley unde e.Ca teorie pot vorbi cate-n luna si in stele, partea practica e mai nasoala, desi nici aici nu ma dau in laturi.Am facut cateva modificari la motorul meu, de care nu o sa discut aici, mai avea putin si ii punea rulmenti la axele cu came, ca sa nu mai fie pe lagare.Chiar crezi ca mie imi arde de joaca.Raspunsu lu barbosu nu m-a lamurit cand a zis ca axele is simetrice, asta era tot.....

Singura varianta ramane decalajul cu 180 grade la axul de pe cilindrul al doilea......in cazul asta....

Salutari si nu mai fi suspicios, cand sunt serios chiar sunt....

 

Uite de aici a pleacat curiozitatea mea.

/index.php?/topic/717885-oferta-harley-davidson-dyna/

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce vrei sa zici... deloc! Si ce legatura are ceea ce spui cu ce am scris eu.

Nu ma intereseaza motocicletele de GP... chiar nu ma atrag deloc, si nu ma intereseaza performantele legate de GP. Nu ma intereseaza ciclistica lor, felul lor de abordare al puterii sau cuplului pentru GP sau superbike.

 

Din punctul meu de vedere Roadking-ul meu actual este motorul ideal in ceea ce priveste ciclistica si performantele motorului. Chiar discutam deunazi cu un inginer expert in ciclistica si analizam jugurile (care la roadking sunt inverse, deci gatul e in fata telescoapelor) la roadking si comparam unghiurile fata de un motor sportiv, si cum afecteaza asta mersul pe roate... in fine, toata lumea se bate in cifre scoase din burta sau nu, ca zmeii in sosete. Cifre care pe mine ma dor in piula.

 

Pe o sosea cu posumi morti, nisip si pietre, balti si noroi, unde ploua si inghiata, 200 de cai la roata o sa te faca sa mergi in curbe mai incet decat Mobra, iar pe un drum de 1000 de km un motor de 150 de kile o sa fie mai obositor decat o zi de coasa... asa ca "performantele" de care amintesti sunt fara nici o valoare. Iar "racerii" in costum de ghimp nu ma impresioneaza nici cat sunetul de ascutitoare isterica pe care rachetele lor pentru bilute il fack.

 

dece spun fazele astea: nu demult, pe cand eram in Romania, l-am sunat pe un Dumitrash de acolo de la mine din Cluj sa-i spun ca motorul meu e de vanzare si, deorece el e bishnitzarash de motoare si are ceva magazinash, poate imi gaseste client. Raspunsul lui a fost halucinant: " eu nu vand aici 'legende' io vand motociclete..." adicatelea japoneze. pulaa mea de taran prost, n-are probleme de constiinta sa aduca motoare de pista terminate din vest, sa le aranjeze si sa le vanda la nenorocitii lui de clienti, ca alea is tehnologhia pizdoasa da' nu-l lasa sufletu sa-i murdareasca cu legende fara acoperire in "tehnologhie".

 

M-am saturat sa se uite dobitocii la motoru meu cu superioritate "eh... legenda nu performante" chiar daca ii rup fashu la stop, sau textieri care guitza cat de invechit e HD, dar ei calaresc un motor copiat dupa un model de Harley. daca motoru tau are doi cai in plus (poate 4 dar nu mai multi) si e cu 1000 de para mai ieftin, este pentru ca japanezii au fortzat nota tocmai ca s vanda copia. dar nu stii ca in curbel de "performanta" daca iei dintr-o parte pierzi in alta, si nici nu te intereseaza, pt ca tu te bati in cifre, punand botu la reclame... ca doar nu crezi in "legende".

 

Iar cand insinuezi ca eu sunt un prost ca arunc galeti de bani pe o legenda, pe cand tu jmecher cu bani putini ti-ai luat "tehnologhia", sa nu te superi daca incerc sa argumentez!

 

Acuma folosesc persoana a doua la modul general Kat-ule, sa nu crezi ca ma ofuscam la tine - numai - hahahhahahaha

Motorul "ideal", normal, mai ales performantele motorului epateaza, 16 secunde repriza 50-100 km/h sunt ceva de neatins pentru majoritatea vehiculelor motorizate, cred ca singurul vehicul care ar putea sta langa ea la proba asta ar fi Dacia 1310 TLX.

Sursa: "Univers Moto", nr. 10/2009, pag.32, testul Alpen Master.

post-10515-0-28904900-1412598182_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In revista se vorbeste de un Road King stock, nu-i asa?

 

Shobolanu vorbea de un Road King cu carb Mikuni (presupun), Vance&H, K&N, came hot. Poate si chiuloase portate, aprindere, etc. Si mai vorbea si de sfert de mila, cam 400 de metri in Europa.

 

Sa pun iar clipul cu olandezul cu Panhead care face sex salbatic cu o ascutitoare Yamasuki?

 

PS. Nu am Harley, spun doar din citite si vizionate. Daca nu am dreptate, Allah e mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul "ideal", normal, mai ales performantele motorului epateaza, 16 secunde repriza 50-100 km/h sunt ceva de neatins pentru majoritatea vehiculelor motorizate, cred ca singurul vehicul care ar putea sta langa ea la proba asta ar fi Dacia 1310 TLX.

Sursa: "Univers Moto", nr. 10/2009, pag.32, testul Alpen Master.

 

Omule, tu esti chiar rupt de realitate. Sa stii ca chiar si Transalpul tau poate avea performante mult mai bune decat are stock. Noi, atunci cand povestim despre ce pot Harley-urile, nu vorbim despre Harley-uri stock. Ti-am spus si pe Topicul dedicat Sportster cum sta treaba, dar tu te-ai fixat pe o idee, preconceputa.

Daca iti pun filmulete cu Harley dand rusine japonezelor, nu este bine. Daca iti povestesc despre Harley-uri dand rusine japonezelor, iar nu este bine. Mai ramane doar sa ne intalnim si sa vezi cum bat eu la fund japoneze cu o vechitura de Sportster. Dar nici nu poti sa-ti imaginezi ce poate face o Dyna FXDX dintr-o japoneza.

 

Uite aici exemplu de iritat (nu mai zic frustrat, ca sa nu se supere lumea) cu japoneza, care habar nu are cu ce se confrunta. Iti dai seama ca ala vede, ca si tine, doar o vechitura de Harley.

Pai, baiatul ala cu japoneza se apuca sa se ia la intrecere pe o distanta atat de scurta cu o motocicleta cu un cuplu la ture joase asa cum este Harley-ul? Nu si-a dat si el seama ca are nevoie de turatie ca racheta lui sa prinda putere? Ce putea sa faca, sa plece de pe loc in 8000 de rotatii?

Ca sa nu mai vorbesc despre momeala cu rat bike-ul care porneste la pedala si nu are frane. Pedala este doar la misto, in realitate ala fiind un Big Twin EVO de 1340cc, care nu are pornire la pedala in varianta stock.

Sa nu mai spun despre faptul ca ala cu japoneza vede la Harley: ambreiaj uscat, filtru de aer S&S, carburator S&S, niste fise care imi spun ca acolo este si o bobina si o aprindere de performanta, tobe si probabil ca mai sunt si alte lucruri care nu se vad pe filmare, iar el mai indrazneste sa dea o liniuta...

Dar asa se intampla cand te bazezi pe ce spun unii sau altii care au testat niste modele stock de la Harley. Sau, mai rau, cand te bazezi pe povesti venite din partea unora care nici macar n-au calarit in viata lor un Harley.

 

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Harley ul este o motocicleta care are un pret mult prea mare pt ceea ce ofera.., probabil-sigur mare parte din bani ii dai cumparand imaginea-traditie a ceea ce a adunat intr un secol si mai bine, aceasta marca. Este parca facuta din topor, fata de cele japoneze..,ofera senzatii pt pasionati si controverse- negatii printre pragmatici. Evreii aceia sunt niste nesimtiti oricum..indiferent cate scuze le as gasi.., ca si cei de la Bmw, speculeaza si manipuleaza sentimentele unei anumite nise de motociclisti.., e o motocicleta care parca se destrama la relanti.., la plecare zici ca se desface in bucati si in mers iti vibreaza si inima..,. Dpdvd al fiabilitatii si al calitatii pieselor per ansamblu, motocicletele japoneze sunt superioare Harley ului. Harley ul este o motocicleta cu suflet pt motociclistii cu spirit si este, cu siguranta, urmatoare mea alegere. De ce.., e ca si cum m ai intreba pt ce cred in Dumnezeu.., cred si gata.., unele lucruri nu se pot explica in cuvinte.., le simti sau nu! Acum ma desfat cu o copie dupa Fatboy.., sper ca nu am nevrozat pe nimeni cu parerea mea.

» Post actualizat in 07 Oct 2014 20:26

 

Harley ul este o motocicleta care are un pret mult prea mare pt ceea ce ofera.., probabil-sigur mare parte din bani ii dai cumparand imaginea-traditie a ceea ce a adunat intr un secol si mai bine, aceasta marca. Este parca facuta din topor, fata de cele japoneze..,ofera senzatii pt pasionati si controverse- negatii printre pragmatici. Evreii aceia sunt niste nesimtiti oricum..indiferent cate scuze le as gasi.., ca si cei de la Bmw, speculeaza si manipuleaza sentimentele unei anumite nise de motociclisti.., e o motocicleta care parca se destrama la relanti.., la plecare zici ca se desface in bucati si in mers iti vibreaza si inima..,. Dpdvd al fiabilitatii si al calitatii pieselor per ansamblu, motocicletele japoneze sunt superioare Harley ului. Harley ul este o motocicleta cu suflet pt motociclistii cu spirit si este, cu siguranta, urmatoare mea alegere. De ce.., e ca si cum m ai intreba pt ce cred in Dumnezeu.., cred si gata.., unele lucruri nu se pot explica in cuvinte.., le simti sau nu! Acum ma desfat cu o copie dupa Fatboy.., sper ca nu am nevrozat pe nimeni cu parerea mea.

» Post actualizat in 07 Oct 2014 20:27

Haha..postarea mea se amu un an..acusi am Porcusoru..Harley e Harly..iti place au ba! Atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre HD,ce sa zic?Cred ca el este unicul....deoarece sustine ca a mers lejer cu VITEZA DE PESTE 220km/h cu o Sportster 1200.Asemenea viteze sunt greu de atins chiar si cu un power cruiser de 1500-1800 cc.

 

In primul rand, eu nu sustin ca am mers cu viteza de peste 220km/h su Sportsterul.

 

In al doilea rand, tu nu vezi ca nu iesi din ale tale? Pur si simplu nu pricepi, pentru ca nu ai cunostintele necesare (dar de dat iti dai cu parerea), ca un Sportster "tunat" fuge 200-220km/h. Nu mai vorbesc de Dyna...

Probabil ca si tu faci parte din categoria celor care-si imagineaza (ei zic ca simt) ca-i ia vantul de pe chopper la 110km/h. Nu este de mirare ca lumea spune despre chpperisti ca abia isi taraie ba5inile si nu sunt capabili nici sa mearga cu viteza legala pe autostrada.

 

In al treilea rand, despre motocicleta ta nu pot sa spun decat ca arata foarte bine. Chiar imi place. Sunt sigur ca are si performante la fel de bune ca un Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorius..n ai sa meri in veci cu un cruiser de 1500 cu 220 km/h..am avut Intruder ul de 1500 si la max 180km/h avea putinta..acu am un Sporty 883 R cu kit de 1200.. mere lejer cu 150 km/h..am mers fara probleme de vant sau alte tampenii cu vit asta pe autostrada.. mai tare nu i dau nici macar din curiozitate pt ca demult, luam 190km/h doar in treapta a doua cu Cbr ul de o mie..si avea doar sase trepte..:)). Inca ceva..am obv ca de cand am Harly..tovarasii mei posesori de japoneze sunt de nerecunoscut..imi improasca cu noroi amestecat cu frustrare aproape tot timpul, bietul meu Porcusor..oare pt ce?!!..io nu stiu, sincer..da ma minunez..pt ca pana acum ei spuneau ca cei cu Harley sunt obtuzi si fac afirmatii d astea..in fine..cat traiesti tot inveti..asa si cu mine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

are cineva motor de la zero engneering in romania?

cauta review-urile din afara si te mai linistesti. eu asa am facut. nu e mobra de mers 30.000 pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai spune aici ce ai aflat.

si, cel mai important: review ul tr sa vina de la posesori, ala este un review adevarat, nu de la bagatori aiurea in seama. ca vezi bine ce se spune pe aici despre harley de la fel si fel de habarnisti care au calarit harley maxim o tura in jurul blocului.

Editat de -geronimo-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Na , e o chestie de preferinte , eu avut ceva motoare pana acum dar trebuie sa recunosc ca Harleyul e un pic altceva care nu se masoara neaparat in performanta.

Reconosc , este alceva , nu neaparat mai bun sau mai rau dar alceva si nu as renunta la Harley decat pt. alt Harley.

» Post actualizat in 14 Dec 2014 20:21

Reconosc , este alceva , nu neaparat mai bun sau mai rau dar alceva si nu as renunta la Harley decat pt. alt Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O stire de sapt trecuta..abia azi citita de mine

"Harley-Davidson is recalling 19,015 Softail and Dyna motorcycles from the 2012 model year because of a problem with the front brake master cylinder. The recall affects theSwitchback, Super Glide Custom, Street Bob, Fat Bob, Wide Glide, Softail Slim,Blackline, Fat Boy, Fat Boy Lo, Heritage Softail Classic and Softail Deluxe, all produced between Aug. 22, 2011 and Feb. 24, 2012."

http://www.harley-davidsonforums.com/forums/harley-davidson-news/214738-2012-harley-davidson-softails-dynas-recalled-brake-issue.html

http://blog.motorcycle.com/2015/01/06/manufacturers/harley-davidson/2012-harley-davidson-softails-dynas-recalled-brake-issue/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O stire de sapt trecuta..abia azi citita de mine

"Harley-Davidson is recalling 19,015 Softail and Dyna motorcycles from the 2012 model year because of a problem with the front brake master cylinder. The recall affects theSwitchback, Super Glide Custom, Street Bob, Fat Bob, Wide Glide, Softail Slim,Blackline, Fat Boy, Fat Boy Lo, Heritage Softail Classic and Softail Deluxe, all produced between Aug. 22, 2011 and Feb. 24, 2012."

http://www.harley-davidsonforums.com/forums/harley-davidson-news/214738-2012-harley-davidson-softails-dynas-recalled-brake-issue.html

http://blog.motorcycle.com/2015/01/06/manufacturers/harley-davidson/2012-harley-davidson-softails-dynas-recalled-brake-issue/

 

EXTRAORDINAR! AI DESCOPERIT CA EXISTA RECALL-URI SI IN INDUSTRIA MOTO, NU DOAR AUTO. DE-A DREAPTUL EXTRAORDINAR!

Si te-ai gandit sa umpli toate topicurile Harley cu treaba asta.

 

Uite aici ceva ca sa le umpli si pe alea dedicate japonezelor:

 

Honda Motor Co., Ltd. (HMC) filed a recall notice on approximately 126,000 of its popular Gold Wing touring motorcycles with the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) because of issues with the secondary master cylinder. The recall states, “…some vehicles may still experience rear brake drag after the rider releases the rear brakes. Unexpected braking/dragging increases the risk of a crash and continued riding with the rear brake engaged/dragging may generate enough heat causing the rear brake to catch fire.” This comes after a similar recallwas issued in December of 2011, recall 11V-567 also naming rear brake dragging. The new recall affects models GL1800 Models from 2001- 2010, 2012, and GL1800A models from 2001-05.

 

http://www.motorcycle-usa.com/583/19161/Motorcycle-Article/Honda-Issues-Recall-on-126-000-Gold-Wings.aspx

Editat de pixigpz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXTRAORDINAR! AI DESCOPERIT CA EXISTA RECALL-URI SI IN INDUSTRIA MOTO, NU DOAR AUTO. DE-A DREAPTUL EXTRAORDINAR!

Si te-ai gandit sa umpli toate topicurile Harley cu treaba asta.

 

Uite aici ceva ca sa le umpli si pe alea dedicate japonezelor:

 

Honda Motor Co., Ltd. (HMC) filed a recall notice on approximately 126,000 of its popular Gold Wing touring motorcycles with the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) because of issues with the secondary master cylinder. The recall states, “…some vehicles may still experience rear brake drag after the rider releases the rear brakes. Unexpected braking/dragging increases the risk of a crash and continued riding with the rear brake engaged/dragging may generate enough heat causing the rear brake to catch fire.” This comes after a similar recallwas issued in December of 2011, recall 11V-567 also naming rear brake dragging. The new recall affects models GL1800 Models from 2001- 2010, 2012, and GL1800A models from 2001-05.

 

http://www.motorcycle-usa.com/583/19161/Motorcycle-Article/Honda-Issues-Recall-on-126-000-Gold-Wings.aspx

 

--=HD=--

Daca ai fi fost vreun posesor al unia din modele, ai fi fost incantat sa afli si sa mergi cu ea in service pentru inlocuirea piesei sau pieselor...nu de alta, dar e gratuita.

Eu as fi bucuros sa aflu la timp ca modelul de motor pe care il am are un recall issued, ca sa pot sa rezolv povestea mai ales cat timp e gratuita... daca nu sunt pe faza, scot din buzunar.

As fi bucuros iarasi, ca si cumparator de motor la mana a doua, sa am o lista cu modelele pe ani care au avut recall si la ce a avut au avut recall...ca sa intreb proprietarul daca a avut probleme sau sa stiu la ce sa ma astept, daca o cumpar.

De altfel, fiecare forum de motociclisti ce se respecta ar trebui sa aiba un topic pinnuit cu astfel de chestii...cred ca am sa propun chiar eu unul cu mai multe linkuri care isi fac singure update

http://www.motorcyclistonline.com/motorcycle_recalls/

http://www.motorcycle-usa.com/530/Motorcycles/Motorcycle-Recalls.aspx

Am sperat sa pot fi de ajutor, daca am deranjat, scuze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

--=HD=--

Daca ai fi fost vreun posesor al unia din modele, ai fi fost incantat sa afli si sa mergi cu ea in service pentru inlocuirea piesei sau pieselor...nu de alta, dar e gratuita.

Eu as fi bucuros sa aflu la timp ca modelul de motor pe care il am are un recall issued, ca sa pot sa rezolv povestea mai ales cat timp e gratuita... daca nu sunt pe faza, scot din buzunar.

As fi bucuros iarasi, ca si cumparator de motor la mana a doua, sa am o lista cu modelele pe ani care au avut recall si la ce a avut au avut recall...ca sa intreb proprietarul daca a avut probleme sau sa stiu la ce sa ma astept, daca o cumpar.

De altfel, fiecare forum de motociclisti ce se respecta ar trebui sa aiba un topic pinnuit cu astfel de chestii...cred ca am sa propun chiar eu unul cu mai multe linkuri care isi fac singure update

http://www.motorcyclistonline.com/motorcycle_recalls/

http://www.motorcycle-usa.com/530/Motorcycles/Motorcycle-Recalls.aspx

Am sperat sa pot fi de ajutor, daca am deranjat, scuze

 

Nu ma deranjeaza fixatia pe care ai facut-o pentru @pixigpz, care mi-e prieten. De aici si nedumerirea, dar totodata nelinistea si determinarea cu care incerci sa demonstrezi pe toate Topicurile ca suntem una si aceeasi persoana, cu speranta ca cineva ma va da afara (nu stiu cu ce te incalzeste) pe motiv ca as avea aici o clona.

 

In alta ordine de idei, da, ma deranjeaza faptul ca ai tinut sa intri aici si sa anunti cu surle si trambite ca Harley-urile sunt rechemate de fabrica pentru remedierea defectiunilor. Ai facut-o in mod intentionat cu scopul de a irita. Daca n-ai fi urmarit acest lucru, ai facut inca de la inceput ceea ce spui ca vei face de acum inainte: vei propune un Topic pinnuit care sa contina o lista de modele pe ani, de la diversi producatori, cu recall-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD esti paranoic. La tine totul se reduce la HD vs ... . Chiar si cand nu e cazul.

 

Si totusi de ce a pus Pixi motoreta ta la vanzare?

 

Nu la mine se reduce totul la HD vs... ci altii au grija mereu sa inflameze, aratand cat de varza este Harley comparativ cu alte motociclete.

Omule, intelege ca eu nu intru pe topicurile cu japoneze sa vorbesc despre lucrurile negative, desi am cam mers cu o buna parte din ele, spre deosebire de astia care urla pe aici ca Harley e praf, dar n-au calarit in viata lor unul.

 

Iar paranoici sunteti voi. Nu e vorba despre nicio clona si despre nicio alta jmecherie. Nu vad de ce trebuie sa dau explicatii tocmai eu, cand atatea clone reale bantuie pe aici si contribuie din plin la inflamarea discutiilor pe Forum. Dar daca tot va place sa faceti pe inchizitorii... Pur si simplu @pixigpz si-a pus GPZ-ul la vanzare, iar eu n-am facut decat sa confirm ca GPZ-urile din anul ala sunt bune, pentru ca am avut si eu unul acum 7-8-10 ani, nici nu mai stiu (dupa cum vezi nu vorbesc doar din auzite ca altii). Apoi am ajutat un prieten comun, care nu are cont pe Forum si nici nu avea timp sa se vada cu potentialii clienti, sa-si vanda motocicleta. Asa ca ne-am ocupat noi de pe contul lui @pixigpz. A mai fost si o problema cu functionarea Forumului... Etc.

 

Dupa cum vezi exista niste explicatii de bun simt. Si gata cu ele!!! Mergeti la ADMIN si plangeti-va ca @--=HD=-- poarta discutii carora nu le puteti face fata, asa ca trebuie dat afara pe motiv de clona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • IceLord changed the title to Harley

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...