Sari la con╚Ťinut

Post─âri Recomandate

Salut, am si eu cateva intrebari daca ma puteti ajuta:

 

1. Vreau sa montez un kit de 80cc pe un Aprilira Rs4 50, imi poate recomanda cineva un service din Constanta ? le-am scris si celor de la Estbike si celor de la Hobymoto dar au dat cu seen doar┬á­čśů

 

2. Acesta ar corespunde cu codul modelului moto (Tk 000) : https://www.unimotors.ro/Set-cilindru-motor-Aprilia-RS-RX-Derbi-GPR-Racing-Senda-DRD-Gilera-RCR-SMT-80cc-2T-Polini_p_3802.html , este bun aveti alte recomandari ?

3. Ma intereseaza sa obtin putina viteza in plus, in afara de kit'ul de mai sus mai trebuie sa schimb altceva ?

-----------------------------

Ps: Eventual ma pot deplasa si in Bucuresti daca a ramas Constanta fara mecanici┬á­čśÇ

FHD0227.JPG

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1) Daca vrei sa schimbi kitul cilidru, te sugerez sa iei un kit 110cm3. Mult mai bun, putere mai mare si te tine mai mult fara sa se strice.(la pret apropriat fata de cel de 80)

2) Un carburator pe marimea capacitatii cilindrice.(sau poti sa schimbi jiglerul(mainjet,ul)care sa aibe o gaura mai mare).

3) Bucura-te de ea!(ps, sunt aprope de tine)

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca si aia e cotet...

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, adnohepentrupoponari a spus:

vinde cotetul ala si ia-ti si tu o motocicleta totusi...

Este 2012/9000km si daca vorbim de aspect sa stii ca arata foarte bine┬á­čśë

 

Editat de Cristi91

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei doar putina viteza in plus, e mai ieftin sa te joci cu foaia si pinionul. Ca dezavantaj, o sa ai demaraj greu (adica o sa prinda viteza aia greu si o sa ti se para lenesa). Motoarele 2T nu au nici cuplu mare. Poti si invers. Renunti la viteza si te dai pe o roata intr-o veselie.

 

Motorul de RS 125 4T nu mi se pare o idee potrivita. Cred ca o sa ai probleme mari cu actele sa o faci legala. E mai greu (presupun) si are cuplu mai mare decat motorul de 125 2T. E posibil sa nu reziste cadrul. L-am comparat cu motorul de 125 2T pentru ca ala s-a pus pe RS-ul de 50 de oamenii care se dau pe circuite in strainatate.

 

Uite aici o lista cu kit-uri de RS50:

https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?254214-most-50cc-70cc-80cc-etc-bhp-info

 

In functie de bani si cat esti dispus sa modifici motorul, alegi ce ti se potriveste. Se pare ca la ParmaKIT (ala de 110cmc) trebuie modificat carter-ul si asta nu e lucru usor de facut.

 

Poti spune ce greutate a motocicletei ai trecuta in talon?

Editat de Endurache

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, Starcream a spus:

Daca si aia e cotet...

nu, o fi vreo racheta si nu stiam eu... nu inteleg de ce si-ar cumpara cineva asemenea mizerie de 50...

 

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca n-are varsta de A..cred!

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1 oră în urmă, Endurache a spus:

Daca vrei doar putina viteza in plus, e mai ieftin sa te joci cu foaia si pinionul. Ca dezavantaj, o sa ai demaraj greu (adica o sa prinda viteza aia greu si o sa ti se para lenesa). Motoarele 2T nu au nici cuplu mare. Poti si invers. Renunti la viteza si te dai pe o roata intr-o veselie.

 

Motorul de RS 125 4T nu mi se pare o idee potrivita. Cred ca o sa ai probleme mari cu actele sa o faci legala. E mai greu (presupun) si are cuplu mai mare decat motorul de 125 2T. E posibil sa nu reziste cadrul. L-am comparat cu motorul de 125 2T pentru ca ala s-a pus pe RS-ul de 50 de oamenii care se dau pe circuite in strainatate.

 

Uite aici o lista cu kit-uri de RS50:

https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?254214-most-50cc-70cc-80cc-etc-bhp-info

 

In functie de bani si cat esti dispus sa modifici motorul, alegi ce ti se potriveste. Se pare ca la ParmaKIT (ala de 110cmc) trebuie modificat carter-ul si asta nu e lucru usor de facut.

 

Poti spune ce greutate a motocicletei ai trecuta in talon?

 

51934358_2109218885801395_6337084873559244800_n.jpg

Acum 11 minute, Cristi91 a spus:

la prima vedere rs4 125 4T este identica cu a mea la cadru.. https://www.olx.ro/oferta/aprilia-125-rs4-IDc1igV.html#93b24dfb7a

 

51934358_2109218885801395_6337084873559244800_n.jpg

 

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca RS50 ala mai vechi are 89kg la gol. S-a ingrasat mai ceva ca mine. 

E posibil sa aiba acelasi cadru. Asta ar explica greutatea mare a lui RS50. Alea vechi erau diferite. 

Daca iti permite categoria permisului mai bine o vinzi pe asta si la banii aia pui cei 850 de euro cat cere ala pe motorul de 125, mai pui cateva sute de euro cat or costa modificarile si iei altceva. Adica pe langa motor iti mai trebuie toata electronica si aproape toata instalatia electrica, furtune (motorul are alta forma si orificii), radiator (daca sunt diferite), evacuare (sunt foarte diferite evacuarile 2T si 4T) plus multe alte chestii marunte. Mi se pare o idee foarte proasta si foarte scumpa sa pui motor de 125 4T pe motocicleta aia.

 

 

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 33 minute, Endurache a spus:

Eu stiam ca RS50 ala mai vechi are 89kg la gol. S-a ingrasat mai ceva ca mine. 

E posibil sa aiba acelasi cadru. Asta ar explica greutatea mare a lui RS50. Alea vechi erau diferite. 

Daca iti permite categoria permisului mai bine o vinzi pe asta si la banii aia pui cei 850 de euro cat cere ala pe motorul de 125, mai pui cateva sute de euro cat or costa modificarile si iei altceva. Adica pe langa motor iti mai trebuie toata electronica si aproape toata instalatia electrica, furtune (motorul are alta forma si orificii), radiator (daca sunt diferite), evacuare (sunt foarte diferite evacuarile 2T si 4T) plus multe alte chestii marunte. Mi se pare o idee foarte proasta si foarte scumpa sa pui motor de 125 4T pe motocicleta aia.

 

 

o sa incerc sa schimb foaia si pinionul ..daca reusesc sa scot 10-20 km in plus sunt multumit! merci┬á­čŹ╗

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 16 ore, Endurache a spus:

 

 

Motorul de RS 125┬á4T nu mi se pare o idee potrivita. Cred ca o sa ai probleme mari cu actele sa o faci legala. E mai greu (presupun) si are cuplu mai mare decat motorul de 125 2T. E posibil sa nu reziste cadrul. L-am comparat cu motorul de 125 2T pentru ca ala s-a pus pe RS-ul de 50 de oamenii care se dau pe circuite in strainatate´╗┐.

Compara rs4 125 si rs 125 si vezi unde ai gresit mai sus.

Editat de vlad58

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat acum pe specificatii si RS125 are cuplu mai mare decat RS4 125.

Partajeaz─â acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creeaz─â un cont sau autentific─â-te pentru a ad─âuga comentariu

Trebuie s─â fi un membru pentru a putea l─âsa un comentariu.

Creeaz─â un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentific─â-te aici.

Autentific─â-te acum

  • Navigare recent─â   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×