Sari la conținut

Masina doar de fun la sub 10.000€


Vizitator goe 75
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Imi cer scuze, am facut o eroare mai sus, inca mai avem un benzinar in familie .Doar 1 din 4.

@petre81.

 

Eu am cumparat doar masini aproape noi doar cu un proprietar anterior .Daca pretenu tau a cumparat o prastie de 500k km cu 160 k pe bord , e problema lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 477
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

Nope 🤣🤣

 

Nu ma mai sucesc .Raman fixat pe Cat 7 .Ce poate fi mai intrigant decat o jucarie de 525kg cu motor de masina ...fara ABS ,fara TC , fara servo frana , fara servo directie... sofat mai analog de atat nu se prea poate.

Aaaa si chiar si alea slabe de cca 135 de cai promit un 0 to 100 de 5.0sec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, goe 75 a spus:

 

Un repertoriu intreg de gogosi de aurojustificare.

 

In 10 ani de exploatare a unui diesel am platit 12000€ pe diesel .Unul cu u  benzinar comparabil si exploatare identica a platit cu 6000 € mai mult .

Juatifica aia 6000, te rog.

Ma pui sa fac pe clar vazatorul pe forum? Nu pot,mai ales ca nu stiu toate datele.Ce insinuezi, ca diferenta de 6 bete s a dus in consum si intretinere mai scumpa? Scuze,nu cred. Toata lumea stie ca un diesel este mai costisitor in intretinere si asa si e'! Prefer sa nu comentez afirmatia 10ani=1 egr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Colegu , am cartea service la zi cu toate interventiile in detaliu. Da doar un egr in 10 ani .Singurele alte interventii in zona motorului au fost pt schimbare kit distributie ...dar e consumabila , nu face parte din categoria probleme.

 

Ref la cei 6000€ in plus in 10 ... este diferenta strict la consum de carburant . Este extrem de simplu de calculat.

Ref la intretinere ...adica ? Faptul ca este putin mai scump un schimb de ulei .Este o dif de max 200 ron × 10 = 2000 ...deci dif de mai putin de 500 € in 10 ani. 

 

Vorbesti din povesti ...realitatea te bate.

Aaaa ...si masina mea ,la 275000 km ,inca merge pe ambreiajul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, goe 75 a spus:

 

Un repertoriu intreg de gogosi de aurojustificare.

 

In 10 ani de exploatare a unui diesel am platit 12000€ pe diesel .Unul cu u  benzinar comparabil si exploatare identica a platit cu 6000 € mai mult .

Juatifica aia 6000, te rog.

 

din experienta proprie, o masina pe benzina nu consuma cu 50% mai mult

pe de alta parte in general cu o masina pe benzina mergi altfel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Din experienta proprie , cand Skoda mea diesel a avut mereu media de 6 Toyota Corolla  benzinara a unui nepot nu a scazut niciodata sub 9 .Am rotunjit in favoarea benzinarului.

 

Sa zicem ca sunt cazuri mai apropiate...dar nu o sa vezi o diferenta mai mica de 2l/100km in conditii similare de exploatare .Oricum o dai , pe termen lung e diferenta enorma doar din consum .

Am ajustat pt o diferenta fericita de numai 2l /100km si am mentinut 175000km /10 ani , asa cum am facut eu .Benzinarul a platit in plus minim 4800€ in perioda aia.

Si am calculat la preturi identice diesel/benzina , cu toate ca pretul la benzol a fost tot timpul mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu colegu, realitatea este de partea mea,povestea esti tu.😏  O poveste buna, fara probleme, ceea ce ma face sa cred ca ai mers foarte mult in afara orasului. Pentru fiecate utilizator ca tine, sunt alti 100 care au probleme majore. Iti spun, e jale ce vezi pe forumuri la capitolul diesel.  Pana mea,important e ca tu esti multumit. Interesant, faptul ca ai tinut cont de consumul de carburant...pe 10 ani.

In incheiere, nu toti sunt norocosi ca tine. Dar chiar si cei ca tine, sa va vad cand o sa le interzica la noi, cum au facut in alte tari. Batman,batman.😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Altair a spus:


Absolut off-topic, doar ca idee, exista vreo mașina fun cu motor diesel?

 

Depinde foarte mult ce intelegi prin fun. La diesel cu distractia are sanse mult mai mari sa crape la abuz decat un motor pe benzina. Ia ghiciti la motoarele de BMW 2.0 diesel ce pica din senin?

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Imi place ca sunteti specialisti in motoare pe care nu le aveti ....

Petrica mai avea putin si se dadea mare cunoscator si despre Donkervoort ...adica o masina pe care a vazut-o doar in poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, petre81. a spus:

 

Depinde foarte mult ce intelegi prin fun. La diesel cu distractia are sanse mult mai mari sa crape la abuz decat un motor pe benzina. Ia ghiciti la motoarele de BMW 2.0 diesel ce pica din senin?

Nu as spune din senin, dar imi incerc norocul. Distributia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las si eu asta aici :)

 

Motorul Busso a cam fost legendar, dar datorita normelor de poluare pe care nu le mai trece si probabil a consumului nu s-a mai pus pe nimic dupa generatia masinii de mai sus. Unei astfel de masini ii va creste valoarea in urmatorii ani. MARELE neajuns ramane totusi tractiunea fata, dar cu diferential toata lumea zice ca se imbunatateste masiv treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Ice-D a spus:

Nu as spune din senin, dar imi incerc norocul. Distributia?

 

Cuzinet/biela/arbore, mai ales la motoarele de 180 si 205 cp. Pur si simplu nu rezista la puterile astea un motor diesel in patru cilindri, mai ales daca te uiti la dimensiunile pieselor care compun sistemul biela-manivela. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii se fwt la bmw benzinare, n53 (2.0 valvetronic inj directa, dupa 2h de  Phoenix numa' coduri de motoare nu am in minte acum) pare campionul dar niciunele nu sunt scutite...🤬 La diesel n-am prea auzit, dar or fi reusit si cu alea.

Intretinerea e mai scumpa la diesel, sunt filtre de motorina mai scumpe decat tot pachetul pt un benzinar. Pana si acumulatorul e mai mare si scump.

Pe forum plang in general cei care si-au luat masini de la baba din Germania, cu km reali + carte service, alea care se vand in Ro mai ieftin decat in D! Doar ca acolo au 2,3,500000 km in +, doar suntem tara Gerovitalului! Si aia care dau toti banii, ba chiar se imprumuta, pe masina, dupa care nici de consumabile nu mai au.

Care esti cu "geta" 147? Ai condus vreuna? Poti sa-i pui mama si tata diferentialului (cred ca la lsd te referi), bolovanu' ala de v6 din bot tot drept vrea sa o duca, din volan poti ajusta tonalitatea scrasnetelor de gume! Cei 250cp par cam catâri, transmisia si franele cedeaza rapid. 156 e putin mai echilibrata dpdv al maselor dar tot subvireaza in draci. Singura tractiune cu cai multi care mi s-a parut ok este Focus RS, nu manifesta aproape de loc torque steering, iar puterea e peste Alfa. V6 3.2 e si pe GT sau 159, dar uite ca nu retin daca e acelasi de pe 147/156, desi am coabitat cu un motor din asta care bause apa (soferul crezuse ca gt-ul lui e batiscaf), l-am avut in birou vreun an de zile.

Pan' la urma e cum am zis, mai fun 150cp/500kg decat 300/1 tona! M-am dat nitel in incinta unei foste uzine cu o dracie gen Caterham construita de un popă (ma rog, nu singur, cu larg suport din partea unui baiat f priceput) pe mecanica de Sierra 1.8 si, desi nu avea cine stie ce power si nici fulg nu era, factorul fun se manifesta destul de pregnant. Omul avea de gand sa o inmatriculeze in alta tara, aici neexistand nici o sansa. Asa exista si Radical, modelele mai vechi cu motorizare Kawa de 1100 (parca) fiind pe la 12000£, dar cred ca nu pot fi omologate pt strada nici in UK, exista alte Radicaluri street legal dar muuult mai scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, john17 a spus:

V6 3.2 e si pe GT sau 159, dar uite ca nu retin daca e acelasi de pe 147/156,

Gt, 147 si 156 sunt din aceeasi generatie, acelasi motor busso 3.2.

Pe 159 si Brera au pus un 3.2 facut de GM, de care se plange lumea.

Nu am mers cu una, desi mi-as dori. Asa, pe hartie e dubioasa, dar toata lumea o lauda odata ce ii pui lsd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
13 hours ago, Ice-D said:

Buna intrebare! Batman,batman😂

 

Colegu , eu personal am detinut in total 11 masini , dintre care 9 benzinare si 2 diesel si imi vinzi tu mie gogosi despre care este mai economica( per total ,incluzand si consum si reparatii)? 

 

Absolut toate firmele care au cumparat flote intregi au mers pe diesel .Niste prosti domne...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata colegu!

 

Eu nu sunt aici sa vand nimanui gogosi,doar sa mi exprim punctul de vedere. Un diesel este mai economic daca nu se strica o componenta majora(ai de unde alege), stii foarte bine la ce ma refer. E si normal ca o flota sa fie compusa din masini diesel, doar sunt alergate la greu. Mai adaug faptul ca, ai avut 9 benzinare in detrimentul a 2 diesel, imi poti spune de ce? E un raport destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...