Sari la conținut

Masina doar de fun la sub 10.000€


Vizitator goe 75
 Share

Postări Recomandate

Acum 7 ore, goe 75 a spus:

sau au fost intimidati de "specialistii" cu sute de cai / tona ...

 

Era vorba de pista, nu de mers pe strada. Pe strada 150CP struniti corect sunt suficienti pe o masina usoara. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 490
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

@john17

 

Imi place mult cai ne-ai povestit de prietenul tau cu doua Swift , dar mai ales ca ai mentionat ca unul este potential donor.Imi valideaza gargaunii din cap ... In perioda in care am avut 4 motorete, dintre care doua honde identice si doua suzi aproape identice , am forte surprins ca tot eram intrebat "de ce ?" ...pentru mine fiind destul de evident.

 

De acord ca masele tot mai mari strica jocul.Am abservat asta de pe vremea cand mergeam cu un Civic de 110 cai si era super distractiv.Urmatoarele generatii erau ca niste frigidere pe roti ,pt ca era in perioada in care au inceput sa ofere standard abs,servo directie , ac , mai multe air bag ....

Dar , personal nu sunt deranjat de o cutie scurta .Pentru joaca este ideala una la care trebuie sa schimbi a 3-a ca sa atingi 100/h...numai ca sunt extrem de rare din cauza desig-nului pt consum.

@Christian 1

 

Am vorbit mai putin de integrale dar iti promit ca nu le-am ignorat .Uite si dovada ...zilele trecute am oprit ditamai vaporu cu niste manevre de urgenta ca sa am ocazia sa vad una mai de aproape( intr-o zona rurala din Fr).

 

 

 

20190301_130857.jpg

20190301_130835.jpg

 

In prima poza apare si utilajul meu , in departare.😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina.

Mie imi plac astea pana in 2007,sedan. :)

Pretul uneia cu oarece "chestii bune" pe ea,intr-adevar depaseste 10.000 oiro.Poti sa iei una buna pana in 10.000,apoi mai bagi in timp oarece bani.

Oricum,astea isi cam pastreaza pretul la vanzare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

@petre81.

 

Am priceput de mult cum vine treaba cu puterea strunita corect. Am fost la ceva cursuri de pilotaj.

Sunt la curent si cu faptul ca ciumpilaci total varza in domeniu isi dau cu parerea si tulbura apele pt oameni care inca nu se pricep dar sunt interesati.Chiar aici pe forum am vazut posturi  a unor tipi toatal antitalent care se plangeau de lipsa de putere a unor motoare senzationle de genul Bmw 1300s , R6 ...si multe altele . La fel sunt toti ciumpilacii care au impresia ca este dificil sa menti un motor sport in ture mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe 75, nu știu ce ai înțeles cu donatorul. Omul merge în campionatul de raliuri și e vital să ai o "bancă de organe". Un braț, o planetară, chestii uzuale poți avea în dubă, dar sunt șanse să pleznești ceva care nu ai de schimb și atunci poți suna de pe probă sau după și băieții din asistență să demonteze de pe mașina de stradă piesa astfel încât să poată repara în cele 20 min dedicate serviceului ca să nu pierzi toate punctele din etapă. Asta fiind la grupa N unde sunt permise puține modificări și se utilizează destule piese stock și unde la final trebuie să ai în parcul închis mașina completă, cu bare, faruri etc. Până acum vreo 2 ani a mers la Cupa Dacia cu Logan și la fel avea Loganul de stradă în parcul service. La prelevat organe Onoriu era campion, nu prea îmi amintesc vreo erapă la care mitsu lui de stradă să nu fi fost demontat pe capre la cortul de asistență :D

Subaru ăla e mișto, și eu mor după modelul "blobeye", însă musai să fie Sti! Iar alea nu le găsești în stare bună decât f rar și la bani mulți. Am alt amic care are unul 2004 stock 100% și de câte ori iese cu el e asaltat de potențiali cumpărători. E o tigaie, un Cielo pe steroizi, dacă te pui cu fundul pe aripă se îndoaie, la 140km/h "periscopul" zici că smulge capota, flutură amândouă, dar e o mașină senzațională. Hawkeye are motorul de 2.5 (cu excepția Spec C, modelul destinat competițiilor, care a rămas de 2.0), mult mai friabil decât cel de 2.0 și care deja se apropie de "antiprostul" evo cu diferențialele active, nu mai e "pur și dur". De altfel blobeye e și cel mai căutat/scump. Vorbesc de Sti, restul nu mă pasionează deloc, și nici nu sunt upgradabile la Sti, probabil special au făcut să nu poți potrivi frâne & stuff. Și acum îmi dau pumni în cap că nu am luat un Sti 2004 în 2008 de la un coleg de nebunie, era oferit la 10500€ și l-a dat cu vreo 8500... 

IMG_20190303_180830.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Am priceput faza cu donatorul.

Situatii diferite dar ideea se mentine.Daca ai doua motorete identice si platesti la circuit pentru tot weekendul , daca faci poc in prima zi , poti merge seara acasa si demontezi de pe motoreta de strada...un semighidon , o roata , o furca...si termini weekendul cu zambetul pe buze daca nu mai faci poc din nou.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, john17 a spus:

@goe 75, nu știu ce ai înțeles cu donatorul. Omul merge în campionatul de raliuri și e vital să ai o "bancă de organe". Un braț, o planetară, chestii uzuale poți avea în dubă, dar sunt șanse să pleznești ceva care nu ai de schimb și atunci poți suna de pe probă sau după și băieții din asistență să demonteze de pe mașina de stradă piesa astfel încât să poată repara în cele 20 min dedicate serviceului ca să nu pierzi toate punctele din etapă. Asta fiind la grupa N unde sunt permise puține modificări și se utilizează destule piese stock și unde la final trebuie să ai în parcul închis mașina completă, cu bare, faruri etc. Până acum vreo 2 ani a mers la Cupa Dacia cu Logan și la fel avea Loganul de stradă în parcul service. La prelevat organe Onoriu era campion, nu prea îmi amintesc vreo erapă la care mitsu lui de stradă să nu fi fost demontat pe capre la cortul de asistență :D

Subaru ăla e mișto, și eu mor după modelul "blobeye", însă musai să fie Sti! Iar alea nu le găsești în stare bună decât f rar și la bani mulți. Am alt amic care are unul 2004 stock 100% și de câte ori iese cu el e asaltat de potențiali cumpărători. E o tigaie, un Cielo pe steroizi, dacă te pui cu fundul pe aripă se îndoaie, la 140km/h "periscopul" zici că smulge capota, flutură amândouă, dar e o mașină senzațională. Hawkeye are motorul de 2.5 (cu excepția Spec C, modelul destinat competițiilor, care a rămas de 2.0), mult mai friabil decât cel de 2.0 și care deja se apropie de "antiprostul" evo cu diferențialele active, nu mai e "pur și dur". De altfel blobeye e și cel mai căutat/scump. Vorbesc de Sti, restul nu mă pasionează deloc, și nici nu sunt upgradabile la Sti, probabil special au făcut să nu poți potrivi frâne & stuff. Și acum îmi dau pumni în cap că nu am luat un Sti 2004 în 2008 de la un coleg de nebunie, era oferit la 10500€ și l-a dat cu vreo 8500... 

IMG_20190303_180830.jpg

Din cate stiu eu,varianta WRX este pe piese cu specific doar Subaru,iar WRX STI(Subaru Technica International)este fabricat in asa fel incat sa-l upgradezi cam dupa dorinta ta.

 

De ala ca l-ai pierdut la doar 8.500 oiro,iti va parea rau mult timp...

 

La ceva de genul aveam in minte cand cautam Baja,dar la cat e impoxzitul,m-am cam lasat pagubas:

 

 

 

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.03.2019 la 11:45, petre81. a spus:

Eu ii multumesc lui Starcrema, am aflat de la el ca mecanicii sunt cea mai joasa spita in societate.

doar un pas deasupra agentilor imobiliari

La 03.03.2019 la 6:55, goe 75 a spus:

Pai este inevitabil sa vina si ziua aia cand se ajunge la un final . Am vazut ca s-a cam terminat materialul si am zis sa-l mai prelungesc tot aruncand momeala intelijentului aluia...dar m-am plictisit si de el.

 

Nu sunt de acord cu nebunia oamenilor dupa milioane de cai ...Sunt absolut sigur ca exista distractie si cu masinute slabute si dragalase gen Suzuki Swift Sport sau Twingo Sport.

Sunt surprins ca nu avem pe aici proprietari de asa ceva , la cat  de ieftine sunt ...sau au fost intimidati de "specialistii" cu sute de cai / tona ...

 

 

 

pai in campionatu de viteza in coasta o sa vezi destule clio 2 RS (o masina buna de incepatori), daca vrei te pun in legatura cu niste baieti care faca motoare si cutii pentru ele. Clio 3 are 6 trepte dar e mai grea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@einstein1984

 

Multam fain tare colegu, dar am de epuizat multe alte optiuni pana sa ajung la frantuzisme.Or fi ele faine din anumite puncte de vedere, dar ...nu ma atrage ideea momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, einstein1984 a spus:

doar un pas deasupra agentilor imobiliari

pai in campionatu de viteza in coasta o sa vezi destule clio 2 RS (o masina buna de incepatori), daca vrei te pun in legatura cu niste baieti care faca motoare si cutii pentru ele. Clio 3 are 6 trepte dar e mai grea. 

Cine? S-a cam golit de Clio, iar cutii stiu unele care crapau la fiecare etapa... Nu mai zic ca nu prea e pt debutanti, sunt niste conditii legate de clase si cilindree la care nu prea se incadreaza Clio astea. Nu ca asta ar fi neaparat un impediment, daca stii pe cine trebe regulamentul se pliaza.

@Christian 1, am trecut peste, nu pot sa regret o viata pt un Sti, chiar daca nu ma voi mai intalni cu ocazia niciodata. Cica nu e bai daca ai o varsta si scapi trenul, poate altul nu o sa mai vina, dar exista in schimb avioane, iahturi... 😝

Studiasem acum niste ani, nu stiu daca sunt chiar 10 sau mai putin, solutii de upgrade frane pt un Forestier SG 2.5XT si imi amintesc ca un guru subarist mi-a explicat ca nu potrivesc franele de Sti, doar de WRX. Din discutia respectiva, care a fost nitel mai ampla, am ramas cu asta ca nu se poate upgrada WRX la Sti. Acum si cu gurii astia, nu poti stii niciodata cat adevar debiteaza... 🤬

Despre modelul asta de MG ziceam mai inainte, e chiar fun to drive (si are campionul en titre de la coasta unul, nu-l vinde insa :P)!

1200px-MG_F_(2000)_-_14428744349.thumb.jpg.cd455b9c4ca6079cc7b79e1b2f246365.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MGurile au fost si f prost facute, de aia. Asa ai toyota mr2 cam tot la varsta aia cu motor central, dar macar e toyota. 

john, ala de 186 se incadreaza la debutanti. ca mai schimbi pe ici pe colo ceva nu conteaza, doar daca bati pe cineva si te contesta. Elevii lui tutuianu merg cu clio. 

Acum 21 minute, cuki a spus:

Asa se vorbeste aici despre Raliu si VTM, de parca ar fi mers la piata.

C

nu i-am zis sa se apuce de sportul asta, doar ca clio 2 rs e o masina fun, tunabila  si reparabila in caz de ceva la noi fara probleme mari (800 de lei un arbore cotit nou de origine, piese cutie cate vrei etc).  ca vrea sa dea la adancata, cheia sau transalpina cu ea, e problema lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Debutant = mașină de gr. N sau A, clasa 1. Adica maxim 1600cmc, iar Clio are 2000. 5-6000€ iei un CAZAN! "Gata de start", "proaspăt revizuit" etc. Aducă full option fără piele, nu bate nu troncăne, trage grav. Bullshit. S-au luat cazane și la de 10x suma asta!! Mai bine închiriezi mașină pt coastă, eventual un C2 de la unguri, sau, dacă vrei raliu, ceva de la Iulian Niță. La cât știu eu nu m-aș uita în altă parte și prefer să nu intru în polemici referitor la "team Țuțu".

MG-urile alea s-au fabricat prin anii '90, nu știu exact. Unele au suspensii pe tampoane de gumă, ceva gen Mini vechi, ulterior au trecut la arcuri elicoidale. Sunt cam incomod de lucrat, motoarele au obiceiul să piardă lichid de răcire pe la garnitura de chiulasă, eu am zis doar că sunt fun to drive. Mă îndoiesc totuși ca nu au fanii lor, măcar prin UK.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pentru pierdere lichid pe la garnitura de chiulasa era celebru motorul din seria K ,Rover de 1.8  

Motor Honda cu probleme de genul ala nu prea cred ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Vizitator goe 75

Nope. Am lasat-o balta momentan pentru ca am mai facut niste teste si m-am lamurit ca nu vreau masina normala ...vreau o jucarie.

La 6000-12000£ am tone de optiuni monopost de circuit .

Unele cu motoare de gsxr 1000 k6 sau R1 si care  care se numesc formula 1000 (aka formula Jedi) sau altele cu motor de 2.0 Opel ...Formula Opel.

Inca mai sper sa-mi iau o jucarie inmatriculabila , adica un Caterham 7 si cu volan pe stanga...dar cu volan pe stanga sunt extrem de rare si scumpe si mai am de strans bani pt asa ceva.

Faza e ca in loc sa strang bani m-a prins febra echipamentelor si numa ce mi-a luat 3 costume pentru dimensiunile actuale ...cred ca ma sinucid daca slabesc iar .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

Unele cu motoare de gsxr 1000 k6 sau R1 si care  care se numesc formula 1000 (aka formula Jedi) sau altele cu motor de 2.0 Opel ...Formula Opel.

 

Goe, mai bine cauti ceva diesel, o poti alimenta direct din camionul pe care lucrezi. Adica la fel cum alimentezi si BMW-ul diesel pe care il ai acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...