Speedy.K Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 9 ore, Xandros a spus: Yamaha ii tot da de inteles moshului sa iasa la pensie si el inca viseaza titluri verzi pe pereti...trist..se va retrage in mizerie. Este in asa mare mizerie pensionaru ca tot in fata lu’ Vinales a terminat, cu toate ca el a plecat din kily Zvetlanii iar ala din pol... Quote Link to post Share on other sites
Xandros Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 2 minute, Speedy.K a spus: Este in asa mare mizerie pensionaru ca tot in fata lu’ Vinales a terminat, cu toate ca el a plecat din kily Zvetlanii iar ala din pol... Te bucura locu 5 mai ceva ca o victorie da domne, tot respectu sa mai poti trage asa la 40 ani .. dar inca un titlu nu mai ia. Quote Link to post Share on other sites
Speedy.K Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Se pare ca nu prea e poate lua Grammy cu pianu dezacordat... Quote Link to post Share on other sites
Djenavar Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 8 minute, Xandros a spus: Rossi e ca tocilarele din liceu.Dar tot cred ca altii s-ar descurca mai bine pe aceeasi mobra. Aparent nu Vin .. Absolut, oricare, inclusiv mecanii de la Honda si baietii de se dau la Adancata ar merge muuultt mai bine pe aceasta Yamaha. Quote Link to post Share on other sites
Speedy.K Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Guantanamo asta a recuperat misto multe secunde fata de plutonul din frunte. Mi-a placut! Quote Link to post Share on other sites
Doctor X Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Se aude că patru echipe au depus contestații împotriva Ducati, pentru că au folosit alte elemente aerodinamice decât cele omologate deja pentru sezon. Quote Link to post Share on other sites
xt600 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 (edited) Sunt foarte curios ce vor declara Rossi si ceilalti piloti Yamaha, despre motocicleta. Aparent pianul inca nu suna prea bine, dar daca ne uitam pe cifre, lucrurile sunt ceva mai nuantate. Rossi a terminat pe 5, la doar 0,6 s de lider, cu o viteza medie similara. Daca va aruncati ochii pe timpii pe tur, Rossi a avut timpi comparabili (si chiar mai buni pe unele tururi), atat cu Dovi cat si cu MM. Asta imi spune, ca daca ar fi luat startul de pe un loc onorabil de pe grila, Rossi s-ar fi putut bate la victorie, cu pianul dezacordat. Expirat tare mosul asta.. Edited March 10, 2019 by xt600 Quote Link to post Share on other sites
Altair Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 De faptul ca domnul Cal cu un kil de fier în încheieturi a terminat la 3 zecimi de micul zeu nu pomenește nimeni vad Quote Link to post Share on other sites
Doctor X Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 38 minute, xt600 a spus: Sunt foarte curios ce vor declara Rossi si ceilalti piloti Yamaha, despre motocicleta. Aparent pianul inca nu suna prea bine, dar daca ne uitam pe cifre, lucrurile sunt ceva mai nuantate. Rossi a terminat pe 5, la doar 0,6 s de lider, cu o viteza medie similara. Daca va aruncati ochii pe timpii pe tur, Rossi a avut timpi comparabili (si chiar mai buni pe unele tururi), atat cu Dovi cat si cu MM. Asta imi spune, ca daca ar fi luat startul de pe un loc onorabil de pe grila, Rossi s-ar fi putut bate la victorie, cu pianul dezacordat. Expirat tare mosul asta.. Asta se întâmplă când Dovi își impune strategia aia de conservare a gumelor. Se merge încet trei sferturi de cursă. Ia să fi fost Lorenzo în față... Quote Link to post Share on other sites
george05 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 3 minute, Altair a spus: De faptul ca domnul Cal cu un kil de fier în încheieturi a terminat la 3 zecimi de micul zeu nu pomenește nimeni vad Oare de ce are kilu ala de fier? Raspunsul e problema. E blana omul,dar are prea multe "scapari". Quote Link to post Share on other sites
xt600 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 (edited) @DoctorX , oricine merge in fata, trebuie sa aplice aceiasi strategie. Inclusiv Lorenzo, MM sau cine vrei tu. Limitarea este data de pneuri. Edited March 10, 2019 by xt600 Quote Link to post Share on other sites
Metal Heart Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Nu stiu ce resurse mai aveau Rossi si Rins si daca au tras cu dintii de locurile alea dar incet-incet imi pare ca MotoGp se duce inspre F1 cu tacticile de curse, strategii, locotenenti, conservarea pneurilor... 15 ture in care nu se intampla nimic si apoi in ultimile 5 se da batalia. Sper sa ma insel. Oricum, la ce a scos Rins din motocicleta aia pare ca vom avea un campionat interesant. 2 hours ago, Alex28 said: Iannone cum a reusit sa cada dupa ce s-a terminat cursa? Un fel de "drop the mike" de final Quote Link to post Share on other sites
george05 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 5 minute, Doctor X a spus: Asta se întâmplă când Dovi își impune strategia aia de conservare a gumelor. Se merge încet trei sferturi de cursă. Ia să fi fost Lorenzo în față... Sunt prea obosit sa caut timpi in cursa. Face careva un efort? Sunt curios chiar daca ritmul a fost slab. Doar Dovi sa fi mers la conservare? Cursa am vazut-o pe sarite,kinderul a fost hotarat sa-si faca o cursa personala cu mine. Quote Link to post Share on other sites
xt600 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 (edited) http://www.motogp.com/en/Results+Statistics http://resources.motogp.com/files/results/2019/QAT/MotoGP/RAC/analysisbylap.pdf?v1_707f98a5 Cursa a fost mai rapida cu vreo 2 sec si 3 zecimi fata de anul trecut, in conditiile unui asfalt mai rece cu 4 grade. Eu zic ca ritmul a fost destul de bun. Edited March 10, 2019 by xt600 Quote Link to post Share on other sites
Buggy Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 (edited) Acum 18 minute, Metal Heart a spus: Nu stiu ce resurse mai aveau Rossi si Rins si daca au tras cu dintii de locurile alea dar incet-incet imi pare ca MotoGp se duce inspre F1 cu tacticile de curse, strategii, locotenenti, conservarea pneurilor... 15 ture in care nu se intampla nimic si apoi in ultimile 5 se da batalia. Sper sa ma insel. Oricum, la ce a scos Rins din motocicleta aia pare ca vom avea un campionat interesant. Un fel de "drop the mike" de final mda... si mie imi pare asa cu strategiile astea... dar probabil nu au ce sa faca din cauza pneurilor...oricum o mica parte buna tot este ca finalul este spectaculos... cel putin azi a fost mai toata cursa chiar.. in plutonul din varf au fost mereu depasiri... sa tot avem curse dastea... ps:impresionant Suzuki... mai ales Rins(ati vazut ce privire are baiatul asta?..de psihopat obsedat.. cev pe acolo?) :))))) Edited March 10, 2019 by Buggy Quote Link to post Share on other sites
linoleu Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Din ce am vazut in cursa, plus ce vad acuma in lista asta de timpi, parerea mea ca din top 8, doar Suzuki-urile si Petrucci au ramas de tot fara gume. Dovi, MM, Cal, Rossi au timpi relativi constanti pana la final. Rossi ultimele 10 ture aproape toate le-a bagat in aceeasi zecime. Vinales si-a semnat cel mai rapid tur in ante-penultimul tur. Quote Link to post Share on other sites
Gixu. Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Tic Tac...Tic... Quote Link to post Share on other sites
Metal Heart Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Mdeah... nici eu nu am inteles de ce Petrucci era asa de ravasit. Se astepta sa rupa fasul din prima cursa? Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Probabil in mintea lui era mai bun decât colegu'... Quote Link to post Share on other sites
popicadi Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 53 minute, Altair a spus: De faptul ca domnul Cal cu un kil de fier în încheieturi a terminat la 3 zecimi de micul zeu nu pomenește nimeni vad Nu, aici e important ca a iesit mosu pe 4. Din pacate nu a mai avut noroc sa pice cineva in fata sa prinda un podium ca sa vezi atunci...Cand VR46 o sa scada ca obiect de marketing probabil atunci o sa asistam la retragere. Quote Link to post Share on other sites
evil1 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Ce sa zic, cel mai interesant botez la care am participat pana acum, noroc cu digi online. Daca mai erau doua tururi mai era loc de surprize. Acum 1 oră, Xandros a spus: Te bucura locu 5 mai ceva ca o victorie da domne, tot respectu sa mai poti trage asa la 40 ani .. dar inca un titlu nu mai ia. Nu e vorba de locul 5, ci de 0.6s fata de 1st place, dupa o varza de weekend de la FP1 incolo si dupa o cursa de recuperare care numai blanda cu gumele nu cred ca a fost. Prin comparatie Mav trebuia sa zboare pe final de cursa. Le doresc si celorlalti piloti in viitor macar o cursa din asta la patruj'de ani. Quote Link to post Share on other sites
Buggy Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 34 minute, john17 a spus: Probabil in mintea lui era mai bun decât colegu'... eu creca a realizat ca daca vrea sa stea cu baietii in faza... mai trebuiesc chestii adaugate... sa zic asa pe scurt Chiar acum, Buggy a spus: eu creca a realizat ca daca vrea sa stea cu baietii in fata... mai trebuiesc chestii adaugate... sa zic asa pe scurt Quote Link to post Share on other sites
Method Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Acum 2 ore, Doctor X a spus: Se aude că patru echipe au depus contestații împotriva Ducati, pentru că au folosit alte elemente aerodinamice decât cele omologate deja pentru sezon. Era clar ca vor incerca sa ii descalifice daca pot.Problema (lor) e faptul ca acele "cutii" sub discul fata (cred ca ele sunt marul discordiei) nu mi se par deloc a fi dispozitive aero ci mai degraba tot ceva ce tine de un fel de mass damping. Probabil Ducati ii vor arata lui Webb ce sunt si ce e inauntrul lor demonstrand astfel ca nu sunt dispozitive aero. 1 oră în urmă, Doctor X a spus: Asta se întâmplă când Dovi își impune strategia aia de conservare a gumelor. Se merge încet trei sferturi de cursă. Ia să fi fost Lorenzo în față... Nu isi impune nimeni nimic.Dovi a bagat un ritm fals de 1.56? iar restul l-au urmat....prin urmare ajunsese Quart sa faca fastest lap ceea ce i-a excitat enorm pe domnii comentatori... Acel ritm era f slab,dar probabil e calculat ca fiind maximul la care te poti duce mergand fin si sa iti ramana gume cat de cat fresh pt a merge al maxim pe ultimele 5 ture.De aceea s-a si vazut ca Marquez nici nu era interesant de Rins,Cal,Petrux si altii....NU,el era geana pe Dovi pt ca stia ca atunci cand ala va ascuti ritmul se vor cerne toti.Si exact asa a si fost. Lorenzo daca ai observat a facut la fel in ritmul lui...a mers penibil de era aproape ultimul,dupa aia brusc s-a dus aproape de locul 10. 1 oră în urmă, Metal Heart a spus: Nu stiu ce resurse mai aveau Rossi si Rins si daca au tras cu dintii de locurile alea dar incet-incet imi pare ca MotoGp se duce inspre F1 cu tacticile de curse, strategii, locotenenti, conservarea pneurilor... 15 ture in care nu se intampla nimic si apoi in ultimile 5 se da batalia. Sper sa ma insel. Oricum, la ce a scos Rins din motocicleta aia pare ca vom avea un campionat interesant. Aceste strategii sunt "izvorate" nu din toane ale pilotilor ci efectiv sunt rezolvarea unei (mari) probleme : gumele Michelin nu rezista toata cursa.Bridgestone'ul rezista astea nu,au declarat n piloti treaba asta.Deci ai la dispozitie vreo 5-8 tururi de forja.Prin urmare solutia gasita e mers tare 2 tururi la inceput pt a nu fi depasit la start,conservare restul cursei si mers all in la sfarsit.E un raspuns firesc la problema Michelin.Rezolvarea ar fi ca Michelin sa faca gume mai bune. Da,Rins devine mai bun cu fiecare cursa.Jos palaria.Si Mir e de urmarit,pentru ca e foarte rapid si (lucru ciudat pt cat e de tanar),ff inteligent.M-am mirat ca nici macar nu a incercat sa il depaseasca pe MM,nu,el s-a pus cuminte in spatele lui si a incercat sa tina ritmul.Aa,ca nu a putut pana la capat asta e partea a 2a,insa strategia lui Mir cred ca a fost mai buna decat haiduceala lui Rins,chiar daca nu a fost spectaculos. Si pacat de Miller,mi se pare marele perdant al acestei curse,cred ca ar fi terminat peste maestrul Petrux daca nu ii sarea saua de sub fund. Am urmarit conf de presa de dupa quali....Vinales ala era in lumea lui...omg...ce rapid e si cum mere motoreta si ce confident e el pentru maine samd,Dovi retinut in declaratii iar MM foarte prevazator.Si cand colo mistretzul nici nu prinse podiumul. Bai nene,stiu ca sunt hater,dar mare papagal si Vinales asta.Asteptam la Jerez reluarea lamentarilor cu privire la faptul ca el nu a venit la Yamaha pt a iesi pe 6 Acum 39 minute, evil1 a spus: Nu e vorba de locul 5, ci de 0.6s fata de 1st place, dupa o varza de weekend de la FP1 incolo si dupa o cursa de recuperare care numai blanda cu gumele nu cred ca a fost. Prin comparatie Mav trebuia sa zboare pe final de cursa. Le doresc si celorlalti piloti in viitor macar o cursa din asta la patruj'de ani. Quote Link to post Share on other sites
B.B. Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 N-am vazut cursa, credeam ca e mai incolo in martie, nu asa devreme. In fine, ma bucur ca a iesit MMel pe 2 si Lorenzo pe 13 langa operatu' estetic. Quote Link to post Share on other sites
P T R Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 Am asteptat cu mult interes noul sezon,dar se pare ca gumele strica din nou parte din spectacol. Parerea mea e ca honda e si mai buna decat anul trecut. Va fi cam la fel ca in 2018 Suzuki va aparea mai des in lupta, in rest same story. Yamaha up and down,ducati power,honda strong balance... curse de conservare si apoi blana la final. Ce va fi nou de urmarit e suzuki si petronas,dar asta pt locul 3 <->7 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.