Sari la conținut

Kawasaki GTR 1400


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

Continui in acelasi ton, ceea ce e tragi-comic tinand cont ca esti decan si ca varsta, si ca experienta de mers printre membrii forumului.

Da, unora nu le ajung 5 metri in parcare, altora nu le ajunge banda lor, iar altii nu vad motociclistii nici uitandu-se spre ei si le intorc masina in fata - prosti sunt peste tot, iar neatenti inca si mai multi, si tocmai in ideea asta ziceam ca exista si vina morala. Iar vina morala nu se sanctioneaza in niciun fel, ci se auto-sanctioneaza, adica "uite cat de prosti sunt unii, trebuie sa nu mai fac la fel alta data". Eu, de exemplu, dupa ce ti-am vazut patania, parchez cu si mai multa grija prin benzinarii si parcari de sosea, tocmai pentru ca ma gandesc ca daca o patesc, as simti ca e si vina mea, fiindca acum am exemplu clar de ce se poate intampla. Daca nu esti de acord, foarte bine, dar nu inteleg de ce trebuie s-o dam in "istetisme" de tastatura ieftine.

Daca nu-ti place ca forumul al carui admin esti devine albie de porci la orice discutie, nu vantura tocmai tu laturi. Ti-a zis unul-altul ca poate ai si tu partea ta de vina, iar tu te-ai atacat de parca ti-au furat portofelul si ati trecut la mestesugit aluzii stravezii despre cat de prost e unul si destept e celalalt. Nu am vazut pe nicaieri cursuri de admini, dar cred ca oricine ar intra aici (sau pe orice alt forum) s-ar astepta ca adminii si moderatorii sa fie cei care tempereaza si modereaza, in loc sa puna gaz pe foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Ideea este că nu poți fi niciodată atât de prevăzător, pentru că se ivesc situații neașteptate de unde nu te aștepți.

Și oricâte masuri ai lua, tot nu sunt suficiente.

Mă deranjează însă lejeritatea cu care câțiva tâmpiți caracterizează situația, de parca ar fi știut ei ce s-ar fi întâmplat acolo.

Iar sfaturile astea cu nu parca acolo și ține distanță sunt penibile.

În primul rand singurul care am fost acolo și am văzut câte mașini erau parcate, unde și în ce poziție am fost eu.

Posibilitate de a parca era la acel moment doar în spatele benzinăriei - ceea ce era exclus, eu îmi las lucrurile pe motor, iar acesta sub ochi.

Ulterior am văzut că puteam parca și în lateralul scuarului unde stăteam, aprope de stradă, dar în mod normal să ascunzi motocicleta la ideea că te-ar putea lovi cineva tine de o stare de paranoia care mie îmi este străină.

Legat de cei câțiva de care zici tu.

Problema este în felul următor - tu intrând mai puțin pe aici nu realizezi că sunt câteva specimene care se tot cotoiesc și clonează periodic.

Oamenii au ca singură distracție tocmai întreținerea unei stări de mișto perpetuu.

Eu le răspund, argumentez și apoi dacă sar calul ii dau afară.

Dacă ție sau altcuiva nu vă place atmosfera ar fi bine să știți de unde este sămânța.

În final, dacă ai impresia că tolerez nesimțirea unora și am să reacționez altfel, ai să fii ddezamăgi.

Vă place asta, e ok.

Nu, aveți alternative destule.

 

Și cu asta consider că am lămurit toate problemele și este ultima discuție pe acest subiect.

O zi bună!

PS: aripa reparată și gata de vopsit.

IMG_20220617_180405.jpg

IMG_20220617_144040.jpg

IMG_20220617_144033.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Acum 8 ore, ENEOS a spus:

M+S = mud + snow!

Am mai văzut la Michelin City Grip sau ceva de genul (pt scutere) marcaj M+S.

Confirm, Michelin City Grip 2 are marcajul M+S. Oficial, intra in categoria pneurilor de iarna. Tocmai pentru ca in anumite tari sunt obligatorii.
Conform site-ului constructorului, este vorba de un pneu bun pentru toate sezoanele, aici facand referinta la aderenta buna la temperaturi scazute si in conditii de ploaie.
Personal nu m-as hazarda sa merg cu el pe zapada, dar cum circul cu scuterul pana da zapada/poleiul, la temperaturi scazute constat o aderenta mai buna fata de un pneu de vara. Iar in rest, se comporta foarte bine. Si sunt la al 3-lea sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, ENEOS a spus:

M+S = mud + snow!

Am mai văzut la Michelin City Grip sau ceva de genul (pt scutere) marcaj M+S.

Aia e definiția simbolului.

Dar la motociclete acel S trebuie nuanțat ca vreme rece, iarnă, nu zăpadă.

Am făcut ieri vreo 50 km.

Am sesizat însă că se încălzesc mai repede decât Roadsmart III, aveau carcasa caldă binișor, deși afară erau 15 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Trecand peste faptul ca se dovedeste ca e jmecherie sa fii admin pe forum pentru ca ajungi cu mobra pe sticla 😜 , eu am retinut din clip urmatoarele:

* pe ploaie trebuie sa mergi mai tare ca sa nu te uzi

* mobra asta e nasoala pentru ca atunci ploua te uzi

* rezervorul de GTR e o mahnitura fata de ala de KLE, 14 vs 15 litri

* pana azi am fost un prost, nu auzisem de raportul stoechiometric

* volumul se masoara in mm

* cricul are un banutz

* chilotii adevarati franeaza doar cu degetul mijlociu

* Motovis a facut treaba buna la Luigi, de vreme ce a avut parte de atata reclama in clip (salutam pe aceasta cale si multumim pentru saua de KLE care se prezinta impecabil dupa 10 ani de utilizare intensiva)

* dileiul la  accelerare e o chestie misto

* Porsche-le lui Jenice Joplin nu e, de fapt, al ei

* semnalul la GTR nu sare singur

* trebuie sa ma dau si eu o data pe asa ceva, ca tot aman de vreo 10 ani

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mersi!

Nu, nici nu o fac, o las așa să se vadă că a trecut prin război. 🙂

Îmi place că se încadrează pata aia de negru mat cu restul motocicletei. 

În alta ordine de idei, am luat-o la 46.000 și acum are 88.500 km. 

În afară de o lipitură refăcută la transponder din cauza că l-am scăpat pe jos nu am avut nicio problemă tehnică cu mobra. 

E Motocicletă pentru săraci la care faci doar mentenanța.

În America sunt destui cu 150-200.000 mile care au schimbat doar consumabilele. 

Extraordinar de fiabil modelul. 

Dacă suntem sănătoși și nu vom avea alte probleme va rămâne la mine forever. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Speedy.K a spus:

Glumeam. Normal ca n-are cum sa fie 14 litri la ditamai magauaia.

13 litri are DR-ul neveste-mii de 125... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, l.u.v a spus:

Mersi!

Nu, nici nu o fac, o las așa să se vadă că a trecut prin război. 🙂

Îmi place că se încadrează pata aia de negru mat cu restul motocicletei. 

În alta ordine de idei, am luat-o la 46.000 și acum are 88.500 km. 

În afară de o lipitură refăcută la transponder din cauza că l-am scăpat pe jos nu am avut nicio problemă tehnică cu mobra. 

E Motocicletă pentru săraci la care faci doar mentenanța.

În America sunt destui cu 150-200.000 mile care au schimbat doar consumabilele. 

Extraordinar de fiabil modelul. 

Dacă suntem sănătoși și nu vom avea alte probleme va rămâne la mine forever. 

 


Daca sunt cuminte si reusim sa ne revedem vreodata in aceasta viata, am sanse sa mi-o dai o tura sa vad si eu ce am pierdut cand am renuntat la a-mi lua asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îți zic cum am cerut (și primit) un KTM 1190 Adv la 5 minute de plimbare (care s-au făcut 15, că am vrut să fug cu mobra), te umflă râsul.

Ceva gen:

- George, ce trebuie să fac ca să-mi dai și mie un pic mobra?

- Ia-o, bă! Da' vezi că e in sport-mode, ai 150 de cai la dispoziție. 

Omul știa ce-mi poate pielea și a avut încredere să-mi lase pe mână agregat de peste 9000 euro (acum 2-3 ani). Bietul George, mă suna să vadă pe unde sunt și dacă n-am căzut, iar telefonul era la încărcat pe mobra mea, in parcare, lângă el. Când am venit, își freca mâinile și avea o față speriată:

- Ce-ai pățit, ai căzut cu ea?

La care eu, scoțând casca:

- Nu, c0@ie, dar sincer să-ți spun, n-am vrut să ți-o mai aduc! 🤣

- Dă-te dreq, așa mult ți-a plăcut?!

- Taci, că acum plec și te las cu a mea...

 

Acum pe bune, unele mobre te fac să stai pe gânduri dacă ai musai nevoie de ambii rinichi... 🤔

Am mai condus sportive între 120-190 cai, dar un Adv e acolo unde alte mobre nu au intrare în sufletul meu. Regret că n-am vrut să iau la probe o Hayabusa gen2 după ce i-am pus kitul de lanț, omul chiar mă ruga să fac o plimbărică, însă mi-a fost frică să mă dau fără echipament, doar cu casca lui (eram cu mașina).

M-aș înscrie la o plimbare cu GTR, plătesc în bere, dar nu prin oraș, nici pe autostradă, ci pe un drum gen Valea Sebeșului, unul din preferatele mele din țară.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare la toata lumea !

       Vechi pe forum,posesor doar de cruisere 

- vreo 2 ani la inceput pe un shadow de 750

- vreo 12 după, pe un intruder 1500 (am multe postari pe topicul de specialitate)

- de vreo doi ani posesor de VTX 1800 , care este tancul meu de suflet, muuult peste Intruderul de 1500...

 

Acum, de ce postez aici, veți întreba...

Ultimul drum si cell mai important de când am vtx-ul de 1800 a fost de vreo 1500 de km , dacă nu mai mult prin țară : Iași-Onești - Sibiu, apoi Transfăgărășan - Brașov și retur Iași , pe ruta Brașov-Onești-Bacău-Iași. După cum vedeți traseu cu multe serpentine iar tancul meu nu este făcut ptr așa ceva... Să ne înțelegem, pe drum drept sau viraje medii , vtx-ul este o bestie care va rămâne la mine până când nu voi mai putea urca pe motor vreodatâ. Un cuplu fenomenal care trage din orice treaptă și viteză iar la 180 km/h era sudată de șosea și nu gâfâia deloc !

   DAAR... pe Transfăgărășan și printre munți Onești - oituz, frate... chiar dacă am făcut și fac sport de când mă știu (1,74 / 88 kg , gen sportiv), m-am felicitat că sunt obișnuit cu haltere și gantere... Deci parcă făcusem spate, și brațe toată ziua !!! Chiar dacă ador ideea de a cădea frânt după o tură de 6-7 ore cu tancul de 360 kg cât are vtx-ul , parcă aș încerca și alte senzații când vine vorba de serpentine...

Deci , după ce am citit topicul pe îndelete, mă gândesc cum ar fi, ce-ar fi dacă pentru al doilea motor ar fi candidatul ideal , având în vedere considerentele următoare :

 

1. Mă lasă rece vitejiile pe câmpie de genul mers pe o roată, croșetat mașini la 250 km / h dar vreau să am viteză dacă mă mai apucă nebuniile scurte pe autostradă , undeva la vreo 200 așa..

2, Nu mi-au plăcut și nu imi plac motoarele uscățive categoriile de 600 cc care fac precum polizoarele, pur și simplu nu mă reprezintă, nu am nimic special contra posesorilor și ceea ce oferă un supersport

3, M-am simțit mereu super bine pe motoare grele care să mă solicite fizic (probabil datorat modului de viață a sportului cu greutăți) și pe care să le simt duduind sub mine , în sensul cuplului și a puterii , 

4, Aspect important ptr mine este și confortul pasagerului, merg des cu soția căreia îi place și nu vreau să fac rabat de la aspectul ăsta

 

    Întrebări ptr posesori :

- dl @l.u.v, din ce am înțeles , nu sunteți înalt , cum e cu vaporul ăsta în traficul urban ? , mai ales la semafoare ?(eu am 1,74 m și n-am probleme cu greutatea tancului meu , care , fără accesorii se duce în 360 kg, cu ce accesorii i-am pus , cred că are ușor 380 kg, dar ce-i drept are centrul de greutate jos, față de GTR)

- cum se comportă GTR-ul pe viraje (Transfăgărășan, Tranalpina), îți dă emoții, ai putea să-l scapi  ?

- să înțeleg (din ce am citit pe topic), că este un exemplu de fiabilitate ?

- sincer, se merită ca și al doilea motor ?

 

2.jpg

9.jpg

Editat de rommel
adaugare poza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aruncă un ochi și la FJR! Numai ce am rupt azi Păduchiosu, Pârâul Rece, Bran, Mateiaș etc. cu al meu și mi-a plăcut maxim. Acum vreo 2 săptămâni am făcut TF, mie mi se pare mai "flickable" decât FZ6 Fazer deținut anterior.

FJR musai (minim) generația a2-a, 2006 și  +! Gen 1 e o petardă față de 2 (am avut 2 și acum am 1😖). Singurul "-" că are doar 5 viteze (6 după 2016 abia).

La 1m74 ești OK, pt mine singura luptă e când îl împing/întorc de coarne prin curte/garaj sau cine știe pe unde.

În mers nu simt greutatea DELOC.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut!

 

1. Eu sunt mai înalt, 1.83 și 103 kg. Mie îmi vine mănușă, mai ales că vin de pe K1200LT.

Dar altfel GTR este o motocicletă grea la manevrele de pe loc, mai ales dacă mergi cu topcase si coburi laterali încărcați. Fără e o rândunică, dar arată și ca porcu și nici nu-mi vine să mă urc pe ea.

Chiar dacă ai avut doar cruisere grele, e o diferență între ele și GTR din punctul de vedere al centrului de greutate. La cruisere totul este jos - exact cum spui și tu - inclusiv înălțimea șeii.

La GTR este altceva, e mai înaltă, șaua mai lată și o să ți se pară mult mai greu de manevrat de pe loc.

Pentru tine pare mai bun un FJR 1300, e mai mică, un fel de maxiscuter mai mare.

Dar dacă ai picioare formate și te obișnuiești nu o să fie o problemă nici cu GTR.

2. Pe spate vine cu gumă de 190/50. Dacă o schimbi și pui de 55 vei avea o cu totul altă motocicletă, mult mai agilă pe viraje. Are ciclistică foarte bună, pe viraje o înnozi ca pe una de 600 cm3 și fiind grea este extrem de stabilă.

Poți merge tare și safe pe oricare drum din cele pomenite, se comportă frumos și e neutră.

Ordinea la ciclistică în gama asta este BMW K1200 / 1300/ 1600, apoi GTR, pe urmă FJR.

3. Da, este extrem de fiabilă. Eu am luat-o la 45.000 și acum am 91.000, doar consumabile și gaz.

Pe grupurile Nord America sunt posesori cu 2-300.000 mile parcurși doar cu schimburi de consumabile și amortizoare.

4. Nu e clar motor de oraș! E mare, greu, se încinge și consumă mult. Eu nu o țin decât pentru drumuri afară, unde  - dacă îi faci mici modificări - este rege dpdv confort în regim de viteză. Prin modificări mă refer la modificarea șeii, înălțătoare de ghidon și alt parbriz.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...