Sari la conținut

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

A schimbat cineva acumulatorul AGM cu acumulator cu Lithium? Daca da - sunteti multumiti de performante? De unde ati luat si la ce pret? Eu imi amintesc ca la toate targurile moto din ultima vreme au fost niste baieti cu baterii cu lithium dar acum nu reusesc sa mai gasesc cum ii chema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Le-am raspuns ca daca imi sare distributia le-o pun in curte

 

Si vezi ca a existat un recall in care s-a montat acel "cam chain jump guard", tocmai ca sa nu sara distributia, poate vrei sa verifici daca a fost facut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si vezi ca a existat un recall in care s-a montat acel "cam chain jump guard", tocmai ca sa nu sara distributia, poate vrei sa verifici daca a fost facut :)

se verifica usor. desfaci "capacul" ala cu un torx sau imbus mai mare si ar trebui sa se vada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanta ,chestia asta ...Citisem pe k-forum ca aveau montate si povesteau despre ele ,erau multumiti de rezultat daca cumva o sa iti comanzi asa ceva zine si noua diferentele care se simpt ...real ma refer nu din date technice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanta ,chestia asta ...Citisem pe k-forum ca aveau montate si povesteau despre ele ,erau multumiti de rezultat daca cumva o sa iti comanzi asa ceva zine si noua diferentele care se simpt ...real ma refer nu din date technice

La anu...revenim cu update :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tare curios ce face. defapt sunt doi senzori de temperatura(unul extern si unul air intake temperature), face CEVA si da informatia mai departe. Cum nu poate controla presiunea aerului sau temperatura aerului , nu vad cum ar produce o modificare in mersul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tare curios ce face. defapt sunt doi senzori de temperatura(unul extern si unul air intake temperature), face CEVA si da informatia mai departe. Cum nu poate controla presiunea aerului sau temperatura aerului , nu vad cum ar produce o modificare in mersul motorului.

 

https://www.boosterplug.com/shop/cms-21.html - aici zice ce face in teorie. Eu eram curios daca in practica a simtit cineva diferente care sa merite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A true plug and play solution that will solve the dreaded stalling and rough idle problems and make your bike so much better:
- Soft and smooth throttle response
- Better acceleration
- No more low speed surging or stalling problems
- Stronger and more reliable Idle
- Little to no popping in your aftermarket exhaust
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.boosterplug.com/shop/cms-21.html - aici zice ce face in teorie. Eu eram curios daca in practica a simtit cineva diferente care sa merite :)

 

Cel mai probabil elimina limitarile impuse de poluare, probabil ca se simte ceva la mers dar banuiesc ca mai sare si la consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


- Soft and smooth throttle response: oricum are
- Better acceleration: subiectiv și greu de demonstrat (marketing)
- No more low speed surging or stalling problems: probabil singurul avantaj, dacă funcționează
- Stronger and more reliable Idle: este legat de punctul de mai sus; l-au spus eparat ca să fie mai persuazivi probabil
- Little to no popping in your aftermarket exhaust: ...de ce ar fi asta deranjant?!

 

Asa ma gandesc si eu, nu m-ar deranja un consum mai mare (care probabil e nesemnificativ mai mare) pentru a face mersu' mai placut

 

Legat de consum: dacă nu o faci deja, bagă benzină de 99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- Soft and smooth throttle response: oricum are - numa' mie mi se pare ca are lag la acceleratie? trag de gaz, accelereaza putin si dupa 1 sec zici ca intra turbina :))

- Better acceleration: subiectiv și greu de demonstrat (marketing) - oricum nu cred ca face mare lucru aici si nici nu consider necesar

- No more low speed surging or stalling problems: probabil singurul avantaj, dacă funcționează - asta suna interesant, da

- Stronger and more reliable Idle: este legat de punctul de mai sus; l-au spus eparat ca să fie mai persuazivi probabil - mie imi fluctueaza destul de mult relantiul, probabil nu e fix acelasi lucru cu punctul anterior

- Little to no popping in your aftermarket exhaust: ...de ce ar fi asta deranjant?! - nu l-am subliniat, pentru ca imi plac rateurile de pe decelerare

 

 

Legat de consum: dacă nu o faci deja, bagă benzină de 99. - dada, mi-a zis fostul proprietar, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă bagi mâna-n gaz de la 2000, are lag. Dacă o bagi la 4-5000, pleacă de patinează spatele. N-ai ce-i face, e 4 în linie chiar dacă e de 1200. Vrei cuplu, ia V2.

 

Fluctuarea relantiului se accentuează și poate duce la calare/oprirea motorului (surging or stalling). De-asta spuneam că problemele sunt legate.

 

Oricum motorul ăsta nu merge foarte rotund la relanti, ca japonezele. Mai "întrerupe" din când în când. Și la 1300 e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă bagi mâna-n gaz de la 2000, are lag. Dacă o bagi la 4-5000, pleacă de patinează spatele. N-ai ce-i face, e 4 în linie chiar dacă e de 1200. Vrei cuplu, ia V2.

 

Fluctuarea relantiului se accentuează și poate duce la calare/oprirea motorului (surging or stalling). De-asta spuneam că problemele sunt legate.

 

Oricum motorul ăsta nu merge foarte rotund la relanti, ca japonezele. Mai "întrerupe" din când în când. Și la 1300 e la fel.

Am inteles, multumesc pentru clarificari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e un piggy back care altereaza semnalul de la un senzor. O fi o rezistenta care minte ecu si ii da un semnal de temperatura mai scazuta facandu-l sa imbogateasca amestecul. N-ar fi primul tuning box cu 1-2 rezistente inauntru si care costa cateva sute de €, pt auto erau puzderie acum cativa ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, a instalat cineva asta: https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-bmw-k1200s-201p.html si ne poate spune o parere? :D

Tu nu ai ce face cu banii! Mai bine îi aduni și îți iei același model, dar 1300. :)

 

Legat de lag, probabil că la un moment dat ne obișnuim cu acel cuplu fenomenal și după un timp avem tendința să băgăm mâna în gaz la turații nici, nepotrivite unui răspuns pe măsură!

 

Despre mersul neregulat la ralanti, dacă nu mă înșel, au încercat să rezolve ceva la un re-call din soft... Sau asta o fi fost doar la GS, nu îmi amintesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi folositi ceva sa va protejati carenele in zona de contact dintre rezervor si abdomen? la alte motociclete poti pune un tank-pad lipicios dar la K1200S ... daca as gasi ceva pe forma ornamentului din mijloc tot nu mi-ar proteja si marginile laterale ale capacelor adiacente. De cand a venit frigul folosesc mai des geaca de piele si am costatat ca mi-am cam "julit" marginea unuia din capace...

post-69337-0-99974700-1538045604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...