Sari la conținut

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

Acum 15 ore, KHK a spus:

 

Exista deja topic dedicat seriei K1200/1300:  https://motociclism.ro/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/

 

Mai bine rogi un moderator sa inchida topicul asta si muti discutia acolo.

 

Merci, deja este mutat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 08.02.2019 la 21:17, djwave22 a spus:

Da se poate verifica.demontezi dopul argintiu de la arbore.cel cu torx mare.acolo se vede daca ai plasticul ala negru care tine distributia.eu asa am facut.daca are recall facut sau fabricatie dupa 2008 are sigur.

 

Am verificat daca este montat acel "jump guard" si pare sa fie acolo, ms de ajutor.

52846292_263734767899331_2361665966175158272_n.thumb.jpg.473b28cab5b04608eca7b5c8ff94794b.jpg53074144_257385578506253_8069573246523015168_n.thumb.jpg.8792d74e2790cde761e8d14591bddca9.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

in sfarsit am dat de manual: https://www.emanualonline.com/Motorbikes/BMW/K-Series/K1200/K1200R/BMW-K1200R-(K43)-2005-_-2008-service-repair-manual.html

 

Am verifica si totul a fost ok. Faci plata cu cardul si pe e-mail primesti link de download. O sa fie in format .ova deci trebuie masina virtuala dar toate instructiunile le gasiti pe site. Manualul este cel care il au in reprezentanta BMW. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Băieții, aveți idee de vreo re-softare dacă e ceva pe piață și cineva care să se ocupe cu asta gen ce face TNG la japoneze? 

 

De plictiseală mă gândeam să scap de delay-ul care îl are mereu pe accelerație și de modificarea unor parametrii pentru un răspuns mai bun în special pe curbe când am nevoie de o ieșire mai puțin liniara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 24.04.2019 at 9:51, styuk said:

a pus cineva scarite mai inalte pe K1200 R/S ?? tot frec cu ele pe jos si nu este cel mai placut sentiment.

N-am pus , inca n-am frecat dar sunt destul de scumpe din ce-am vazut 

LE: In bucuresti cine are standere monobrat si face schimb de gume la bmwuri in afara de motohub ?

Si inca ceva, de unde va comandati piese oem?

Imi lipseste piesa nr 18 din poza de mai jos , e un capacel obosit si vreau sa-l comand:

image.thumb.png.53c608f177b2e07437165c12b54fd83c.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stander monobraț pentru spate mai găsești (vezi la ducatiști) ; chiar dacă are un cui cu diametru mai mic, merge s-o sprijini până schimbi guma. Dar pentru față e mai complicat.

 

Legat de piesă, găsește-i seria și caut-o pe net - ebay de exemplu. Dacă nu, comandă direct la Moto Hub/Bavaria (tot pe bază de serie), nu are cum să coste o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o sa fac ca dupa cod pe ebay o gasesc prin australia sau nu stiu de costa shippingu mai mult ca piesa :D.

 

Pai nu ca o sa merg la motohub atunci sa schimb gumele nu ma mai complic , credeam ca mai sunt si altii cu vulcanizari moto care pot face asta 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat aseara placutele la K1200s si am observat dupa ce am montat etrierii la loc, ca exista o pata de lichid de frana sub motocicleta, undeva la mijlocul ei.

Din ce am vazut, acolo este un furtun si as fi vrut sa intreb daca exista vreun sistem de prea-plin sau ceva pentru lichidul de frana de la acest model.

Mentionez ca are ABS si servo.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este, centrala are doua incinte cu supraplin din care curge, daca la ultimul schimb de lichid placutele erau uzate si s-a umplut pana sus cu lichid.

Daca nu iti ajunge pe vopsea, nu ai de ce te ingrijora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Imi incerc norocul si cu postarea aici.

Dupa ce am inlocuit placutele impreuna cu @iaco la aceleasi motorete (k1200s) prin acelasi procedeu ma tot lovesc de o problema si nu stiu daca e din cauza asta sau pur si simplu a aparut din senin.

Pompa frana abs/servo  nu bazaie de fiecare data cand pun contacu , adica practic nu porneste ( din manual spune ca daca ai 4 clipoceli pe secunda a becului abs din bord, lucru care se intampla, inseamna ca pompa nu isi poate face "self diagnosis". Problema dispare la plecarea de pe loc si oprirea martorului abs din bord si frana functioneaaza perfect. 

Am incercat tot felul de proceduri sa reproduc aceasta problema dar e pur si simplu random, cand bazaie(porneste) la zece contacturi puse, cand nu mai porneste dupa ce opresc motoru si pornesc iar, e random.

Gasisem un patern cum ca daca o tin dreapta si nu pe cric, porneste (dar n-a fost de fiecare data asa) precum si daca pun contactul cu maneta de frana trasa  nu porneste pompa (adica nu se aude bazaitul ala).

La @iaco bazaie de fiecare data si becul abs functiooneaza in parametrii.


MA tog gandesc ce ar putea sa fie , daca exista vreun senzor undeva care e dereglat si un functie de cum il gaseste in momentu ala porneste sau nu pompa .

 

Poate v-ati lovit de problema sau poate ati citi pe undeva.

 

Merci .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

De cateva luni am o problema enervanta la al meu k1200s: cand plec usor de pe loc, intre 2000 si 3500 are doua intreruperi (da in nas), ca si cum ceva taie gazul (pare electric, din punctul meu de vedere habarnist). Problema se reproduce mai des atunci cand motorul este cald si doar cand plec usor; daca turez si plec mai tare, nu se mai simte.

Voiam sa intreb daca a mai avut cineva probleme similare si de la ce ar putea fi :)

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un amic avea ceva asemănător, după ce a fost degeaba pe la unii și alții i-a dat un băiat deștept de cap. A măsurat fiecare evacuare în parte și a sesizat ca una era mai rece. A inversat bobinele și aia era problema, una nu lucra. Încearcă și asa ceva cu un pistol de temperatura. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Simptom nou la al meu K1200r sport.

În bord becul roșu care clipește câteva secunde după ce plec de pe loc până se calibra ABS-ul (parcă asta era, nu?), se aprinde în mers câteva secunde doar pe accelerare dacă asta e un pic mai brutală!

 

O pun luni pe tester să văd dacă da vreun cod de eroare.

 

Vă sună a ceva cunoscut?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are control al tracțiunii? Că atunci becul semnalizează intrarea lui în funcție, iar dacă pâlpâie la accelerări în forță ar fi semn că sesizează patinarea roții spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat să menționez că nu are CT.

Acum 21 ore, Tornada a spus:

Simptom nou la al meu K1200r sport.

În bord becul roșu care clipește câteva secunde după ce plec de pe loc până se calibra ABS-ul (parcă asta era, nu?), se aprinde în mers câteva secunde doar pe accelerare dacă asta e un pic mai brutală!

 

O pun luni pe tester să văd dacă da vreun cod de eroare.

 

Vă sună a ceva cunoscut?

 

 

REZOLVAT: borna de plus la baterie era nu slabă, dar atârna în gol. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...