Sari la conținut

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Sunt bulletproof.

Partea sensibilă este ABS ul, trebuie schimbat lichidul la 2 ani. O unitate nouă sh este în jur de 400 euro. În rest, să nu aibă joc la grup și cam aia este. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Nu știu asta. Nici nu cred că are importanță care trage mai tare. 

GT ul este un motor sport touring, care vine echipat de serie cu coburi integrați, ABS, parbriz electric, tempomat. 

Japonezele au rafinament și fiabilitate. 

Dar nu au ce am enumerat mai sus. 

 

Lt ul are același motor, 98 /118 cp vs 131

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da. ABS ul se resetează când pleci de pe loc, peste 5 km/oră. 

Ca să îți faci o idee, acum sunt la un amic din Tg Jiu care a avut în trecut 1200 RS, identic la mecanică cu GT ul de care discutăm. Are de câteva luni 1200 GT generația de după - 2007 - dar nu e mulțumit de cum se comportă în treptele 1 și 2, accelerația este neregulată, prea violentă și nemodulabilă. Îmi spunea aseară că dacă nu se învață cu ea o vinde și revine la GT ul vechi, aia da motocicletă perfect adaptabilă! 

Discutam de un om peste 40 ani, cu foarte multă experiență pe două roți. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru răspunsuri,  cand devin plictisitor poti sa nu mai răspunzi. Pun atatea intrebari deoarece am experiente foarte plăcute cu japoneze mari (cbr 1000f sau xx, Suzuki rf 900, Kawasaki gpz  1100). Ma gandesc la BMW daca va fi la fel de bun la fiabilitate,  plăcerea valului masiv de cuplu...Trebuie sa-l probez, ce sa mai...parca ai avut un zzr 1100...

Nenea de la Tg-Jiu este Ivan Pedala?

Nea Dan Nastase cred că a avut moto din astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare

Motocicleta mea nu are ASC. Din ce am vazut exista posibilitatea de retrofit la reprezentanta. Din ce am studiat este vorba de butonul pentru dezactivare si un cod pentru activarea optiunii in calculatorul mobrei. Stie cineva daca este vorba de calculatorul motorului (ECU control unit ) sau de calculatorul electronicii (Central chassis electronics) ?

Cred ca o sa ies mult mai ieftin daca cumpar un calculator cu asc activat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu nevoie sa stiu cat lichid de racire intra in circiut la K 1200 R din 2006.

Si daca se poate umple si aerisi clasic fara scula aceea de vacuum.

Multumesc!

Editat de mishu_canishu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacitatile le poti gasi pe louis, dar fara scula aia e greu sa scoti tot aerul...

Vezi ca sunt si scule mai lesne da numa dai degeaba banii pe ele. O scula buna te duce multa vreme... :D

 

Sau:

 

image.thumb.png.911730ac2445652d0d14f9fa5d375c38.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, mishu_canishu a spus:

Salut!

Am si eu nevoie sa stiu cat lichid de racire intra in circiut la K 1200 R din 2006.

Si daca se poate umple si aerisi clasic fara scula aceea de vacuum.

Multumesc!

 

Service Refill Capacity: 2.55 Litres

A nitrite, phosphate and amine free, fully formulated, corrosion inhibited, ethylene glycol based coolant which has been designed to meet the requirements of the major European engine manufacturers. Particularly recommended for use in heavy duty European vehicles.

AERISIRE

 

nu iti trebuie neaparat "scula" sa poti schimba antigelul la k.

Procedura este urmatoarea:

1. se desface busonul de golire de pe radiator (se desface carena dreapta pt a avea acces la el)

2. se desface carena stanga pt a avea acces la aerisitorul de pe pompa de apa.

3. dupa ce s-a scurs vechiul antigel se monteaza busonul de golire si se completeaza cu antigel pana ce se umple radiatorul.

4. se monteaza capacul radiatorului la loc.

!!! a nu se porni motorul dupa pasii descrisi mai sus, pt ca pompa de apa este situata mai sus decat nivelul maxim al radiatorului si nu este amorsata.

5. se desface complet aerisitorul de pe pompa de apa si se completeaza cu antigel pana da afara. 

6. se monteaza aerisitorul la loc si se completeaza cu antigel in vasul de expansiune.

7. Se porneste motorul si se aeriseste pe la aerisitorul de pe pompa si cel de pe furtunul de la radiator.

8.Dupa ce s-a racit motorul se mai completeaza daca este cazul pe la busonul de la radiator si aerisitorul de la pompa.

9. De banii economisiti de pe minunea tehnologica a celor de la BMW se planifica o plimbare cu motocicleta.

 

L.E. Aerisitoarele sunt din plastic cat si busonul de golire asa ca strangeti cu simt de raspundere pt nu a avea alte neplaceri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Dan Cata a spus:

Capacitatile le poti gasi pe louis, dar fara scula aia e greu sa scoti tot aerul...

Vezi ca sunt si scule mai lesne da numa dai degeaba banii pe ele. O scula buna te duce multa vreme... :D

 

Sau:

 

image.thumb.png.911730ac2445652d0d14f9fa5d375c38.png

 

Acum 6 ore, Dan Nastase a spus:

 

Service Refill Capacity: 2.55 Litres

A nitrite, phosphate and amine free, fully formulated, corrosion inhibited, ethylene glycol based coolant which has been designed to meet the requirements of the major European engine manufacturers. Particularly recommended for use in heavy duty European vehicles.

AERISIRE

 

nu iti trebuie neaparat "scula" sa poti schimba antigelul la k.

Procedura este urmatoarea:

1. se desface busonul de golire de pe radiator (se desface carena dreapta pt a avea acces la el)

2. se desface carena stanga pt a avea acces la aerisitorul de pe pompa de apa.

3. dupa ce s-a scurs vechiul antigel se monteaza busonul de golire si se completeaza cu antigel pana ce se umple radiatorul.

4. se monteaza capacul radiatorului la loc.

!!! a nu se porni motorul dupa pasii descrisi mai sus, pt ca pompa de apa este situata mai sus decat nivelul maxim al radiatorului si nu este amorsata.

5. se desface complet aerisitorul de pe pompa de apa si se completeaza cu antigel pana da afara. 

6. se monteaza aerisitorul la loc si se completeaza cu antigel in vasul de expansiune.

7. Se porneste motorul si se aeriseste pe la aerisitorul de pe pompa si cel de pe furtunul de la radiator.

8.Dupa ce s-a racit motorul se mai completeaza daca este cazul pe la busonul de la radiator si aerisitorul de la pompa.

9. De banii economisiti de pe minunea tehnologica a celor de la BMW se planifica o plimbare cu motocicleta.

 

L.E. Aerisitoarele sunt din plastic cat si busonul de golire asa ca strangeti cu simt de raspundere pt nu a avea alte neplaceri.

Multumesc de informatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tine Mischu, intotdeauna cu placere ! 🍻

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, adipopescu88 said:

A schimbat cineva amortizorul antivoblaj la k1200s?

 

Nu prea văd de ce ai face asta. Unul reglabil e mai bun, dar motocicleta asta nu cred că are nevoie de așa ceva. Apoi, locația lui nu-ți permite un acces facil la el. De ce ai vrea deci să-l schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, adipopescu88 said:

E greoi la manevre pe loc... La al meu cred ca s`au dus oringurile. Gasesc praf in capatul tijei.

la r1 l`am dat jos sa vad cum e fara si nu mi`a venit sa cred ce diferenta face, la viteza pe curbe cu denivelari.

Stai ba potolit ... asa mergea e pe loc...greu, ca e vaca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, adipopescu88 said:

E greoi la manevre pe loc... La al meu cred ca s`au dus oringurile. Gasesc praf in capatul tijei.


Cum zice @Ribo, nu are treabă cu amortizorul de ghidon, ci cu greutatea motoretei în sine. Dacă vrei neapărat să-i faci ceva, servisează-l. Nu-i scump.

Just now, Dan Cata said:

Cel original nu prea parea ca opune rezistenta, da asta... ii alta bicicleta, mult mai precisa!

 

Din câte înțeleg, @adipopescu88 se plânge de prea multă rezistență la cel stoc. Iar problema la K12/13S este accesul la el pentru reglaj. Pe GS e la vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai revin si eu cu o intrebare: am desfacut capacul la ambreiaj, am comandat suruburi noi si garnitura noua, dar pe motocicleta am avut o garnitura din aluminiu cu ceva mastic/silicon pe ea. Cea de am comandat-o pe original este din klingerit sau ceva asemanator (gen carton prespan). La montare trebuie sa mai pun mastic pentru etansare? Daca da, de care?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...