Sari la conținut

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Am rezolvat problema cu distribuția, totul a fost in regula , am pus motorul la punct și funcționează foarte bine. Am scăpat fără supape strâmbe sau alte complicații...

Următoarea pe lista e rezolvarea problemei cu relantiul crescut atunci când se încălzește motorul...

Am găsit pe e-bay un airbox cu actuator cu tot...toate bune, dar din ce am văzut în poze, acest regulator de relantiu are 5 ștuțuri de aer, pe când cel de pe motorul meu are doar 4, unul pentru fiecare cilindru. Știe cineva pentru ce este cel de-al cincilea? Pe realoem apare că fiind replacement , iar pentru ștuțul in plus este un dop. A mai făcut cineva swap la airboxul nou? Îmi poate confirma cineva că ștuțul in plus se obturează? Voi cum ați procedat?

 

Mulțumesc și seara bună!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.02.2020 la 5:32, scara_211084 a spus:

Nu e problemă, când ajunge comanda fac o schiță a lui și ți-o trimit.

Toate bune!

Ma mai poti ajuta cu schita?

Multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.03.2020 la 18:53, scara_211084 a spus:

Salutare!

 

Am rezolvat problema cu distribuția, totul a fost in regula , am pus motorul la punct și funcționează foarte bine. Am scăpat fără supape strâmbe sau alte complicații...

Următoarea pe lista e rezolvarea problemei cu relantiul crescut atunci când se încălzește motorul...

Am găsit pe e-bay un airbox cu actuator cu tot...toate bune, dar din ce am văzut în poze, acest regulator de relantiu are 5 ștuțuri de aer, pe când cel de pe motorul meu are doar 4, unul pentru fiecare cilindru. Știe cineva pentru ce este cel de-al cincilea? Pe realoem apare că fiind replacement , iar pentru ștuțul in plus este un dop. A mai făcut cineva swap la airboxul nou? Îmi poate confirma cineva că ștuțul in plus se obturează? Voi cum ați procedat?

 

Mulțumesc și seara bună!

 

Salut . Daca ai nevoie de un actuator pentru probe , am unul de rezerva pe care ti-l pot imprumuta . Da-mi de stire si ti-l trimit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Mulțumesc frumos, dar nu mă ajută momentan un alt actuator.

Ideea este că motorul meu este din 2006, și are primul model de airbox și actuatorul cu garnitura verde și 4 ștuțuri, și atunci când e cald și motorul se încinge, relantiul sta sus in ture, și e tare aiurea. Am căutat pe net, am găsit piesele ce sunt necesare pentru upgrade, si am comandat de pe e-bay, trebuie sa ajungă zilele următoare.

Modelul nou de idle actuator are 5 stuturi in loc de 4...ce fac cu ștuțul in plus, îl obturez cu un dop? Se conectează in alta parte? Voi, ce model de actuator aveți la mobre?

O sa incerc sa caut niste poze pe net cu ce am pe motor și ce am comandat...

Seara faina și toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Daca tot suntem izolați...m-am apucat de înlocuit airboxul.

Mulțam varugica de sfaturi, am pus și eu dop pe ștuțul in plus, montat airboxul cu regulator modelul nou...cheie...și alta viață..relantiul e stabil, coboară imediat.Mi se pare că și pornește mult mai ok.  Abia aștept să ies cu ea pe strada sa vedem cum se comportă în mers...

 

 

Seara faina și să treacă cu bine perioada asta de izolare sa ne vedem pe șosele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

La început de martie m luat un K1200S din 2007, se chema B290RUN pe vremuri, zic asta poate a fost al vreunui băiat d aici. 

 

După două săpt. de mers mi s-a dus ambreiajul, l-am cărat pe platformă la Bardak și am comandat plăcile. Oala e de 1300 și credeam că nu e nevoie decât de alte plăci.

După montarea lor, s-a descoperit că îi lipsesc 2 sau 4 inele distanțiere, încerc să atașez o schemă. 

 

Long story short: a schimbat cineva kit-ul și a rămas cu mizeriile alea ca să nu fiu nevoit să cumpăr tot de la capăt? 

Mulțam frumos, 

 

Dan

image.thumb.png.2620d40f47e5036be9c8da7f18d99695.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

răspuns scurt, da, lipseau că așa era modelul. Probabil funcționează o vreme fără și apoi se uzează prematur. 

 

Nu mi-e clar, e haos acolo. Oala a fost schimbată cu una de 1300. La fel și nuș ce arculeț și chestii prin interior. De asemenea s-au lărgit niște orificii de ungere.

Când a cedat s-a întâmplat rapid, primele simptome au fost de cârâială/ zgomot metalic la plecări sportive de pe loc. 

Apoi, după vreo 1000 de km a început să patineze și de când m am prins până s-a dus de tot n-am mai apucat nici 20 de km să fac ceea ce mă face să suspectez probleme la ungere. 

Când au desfăcut-o, plăcile jucau și erau uscate.

Eu am mers cam 2000 de km cu ea (luată pe 7 martie) și nu suspectez că a avut problema asta la primii doi proprietari.

Despre distanțierele alea care-mi lipsesc am găsit pe net că au fost puse inițial pe primele 1200, apoi retrase, apoi puse iar pe 1300. 

Cumva ar fi trebuit să funcționeze ambele sisteme, cu sau fără inelele alea dar la varianta "fără", una din plăci e mai groasă.

A mea având amestecătura asta și acum set nou de plăci de fricțiune TRW s-a constatat că plăcile joacă. 

Nu prea înțeleg ce se petrece acolo.  

 

E în lucru acum la service și, eventual, scriu aici dacă i dau de cap. 

Eu aș schimba totul acolo de la 0 cu OEM dar e scump și nu știu exact ce e în neregulă. 

 

Baftă, seară plăcuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La ce povestești, s-a făcut pe genunchi o întreagă țigănie acolo. 

Practic, nu poți folosi nimic de 1300 în el în lipsa acelor distanțiere, iar ca să treci la piese de 1200 trebuie să iei tot! 

Nasoală situație! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sper să fac rost de alea dar important e să fie ok după, chiar și cu ele. 

ce înseamnă tot, și oala? înțelesesem că astea de 1200 au ceva probleme, d-asta s-a și intervenit pe ea cu modificarea de 13.

așa un kit iau dar dacă s probleme cu ungerea nu e rezolvată problema..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu mi-aș mai bate capul, făcută și vândută! 

Și așa BMW urile sunt destul de sensibile și predispuse la stricăciuni costisitoare. 

Îți spun din experiență, deși am avut modele 1100 / 1200 generație mai veche, până în 2000, care erau oricum făcute mai cu simț de răspundere. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdată nu mă gândesc la asta că doar ce am luat-o, îmi place și nu cred să aibă alte probleme. E totul verificat, curățat și țiplă. 

Și treaba asta nefericită tot cu intenții bune a fost făcută dar nu-mi dau eu seama ce nu se pupă acolo. 

dar mulțam, dacă nu merge o dau cu juma' de preț la care o vrea să și murdărească mâinile, eu nici nu mă pricep la reparații. 

și cu fostul benbeu am făcut numa' eu 60k km în vreo 5 ani, s a stricat pompa de benzină. atât. ce-i drept, era tănculeț făcut în 95

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Nu mi-aș mai bate capul, făcută și vândută! 

Și așa BMW urile sunt destul de sensibile și predispuse la stricăciuni costisitoare. 

(....)

 

Deși sunt de acord cu tine, nu reușesc să îmi schimb k-ul 1200r sport cu ceva relativ similar, look, motor, feeling fără să am impresia unui downgrade!

Nu încă...

 

1 oră în urmă, Ducu DC a spus:

Deocamdată nu mă gândesc la asta că doar ce am luat-o, îmi place și nu cred să aibă alte probleme. E totul verificat, curățat și țiplă.


Fă-ți damblaua cu ea! E o experiență senzațională, o ciclistică fenomenală, numai că după o perioadă o să ajungi la aceeași concluzie cu noi. Deci mai vorbim..... :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 ore, Tornada a spus:

Deși sunt de acord cu tine, nu reușesc să îmi schimb k-ul 1200r sport cu ceva relativ similar, look, motor, feeling fără să am impresia unui downgrade!

Nu încă..

Adevărat, opțiunile electronice, ciclistica, frânele, confortul, toate sunt la superlativ și este greu să renunți la ele. 

Overall, BMW urile oferă tot ce și-ar dori un motociclist care știe să aprecieze calitățile unui motor. 

Au însă niște vicii de proiectare care s-au tot perpetuat an după an și care au generat aceleași bătăi de cap posesorilor, fără să fie rezolvate de către fabricant. 

ABS uri si cardane sensibile, ștuțuri de benzină care se rup din senin, ESA care după un anumit număr de kilometri te lasă, tot felul de gherle de natură electrică, relanti-uri care stau în 3000 ture, trebuie să schimbi bobine, airbox uri etc etc.

Cât ai garanție și se fac pe spezele firmei este ok, dar ce facem restul, care avem SH uri? 

De exemplu, toată gama de 1600 de după 2017, indiferent că este vorba de GT / GTL / Bagger, are probleme la transmisie. În SUA fac recall la toate modelele, dar nu schimbă cutiile de viteză, ci doar anumite componente. Și discutăm de mobre de 25-30.000 euro! 

Gândește-te ce înseamnă asta în România, la service-urile BMW existente! 

Și cei care au un SH ieșit din garanție ce fac, în afară de cruci mari și Tatăl Nostru? 

Am trecut și eu prin asta, datorită unei conjuncturi am renunțat însă la BMW și am sărit în barca japonezilor, GTR 1400. 

Cu asta este simplu, apă, paie și bătaie! 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v, până acum câteva luni considerai bmw cea mai cea motocicletă...

Despre cât de etică e postarea asta nu mai zic, dacă ar fi scris altcineva i-ați fi sărit toți la gât:

Acum 20 ore, l.u.v a spus:

Nu mi-aș mai bate capul, făcută și vândută!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 10.04.2020 la 17:21, Ducu DC a spus:

l-am cărat pe platformă la Bardak

Eu am avut în trecut o experiență total neplăcută cu Bardak. 

Partea proastă este că, în afară de Mototehnica, nu știu pe nimeni să se bage la BMW. 

Asta este un alt aspect neplăcut la BMW, partea de servisare, cu puțini jucători. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adesea si aia facuti la apelul bocancului :)

 

Ai avut norocul de a da peste un motor trecut prin maini dibace.

 

Majoritatea motocicletelor ajunse pe la noi, nu au servisarea facuta de ani de zile. Un plin cu "300V" la fiecare 3000 km nu intra la categoria "service".

 

Baietii de la Bardak aveau renumele acum niste ani ca ar cam uita diverse componente.

 

Aprilia/BMW/Ducati/KTM...Fara servisare documentata temeinic = Gaura neagra pentru buget.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să fie bine, nu vă certați. Vă țin la curent când mai am vești.

 

Mereu e greu să găsim un service potrivit pentru că și noi ne implicăm în procesul de reparație, căutăm prețuri cât mai mici și, poate, soluții de compromis. 

Atelierele greșesc, părerea mea, când acceptă mii de mobre la reparat și se aglomerează singuri la 200% din capacitatea lor de lucru. Asta duce la întârzieri, pripeală și fail-uri. 

Regulă de aur pentru mine la service sau dentist: doare, costă și durează dublu față de cât te așteptai. Sau sunt eu ghinionist dar, fără excepție, așa mi s-a întâmplat.

 

În cazul ăsta eu am fost atipic, l-am rugat să schimbe tot și mi-a zis că nu-i cazul să-mi ia banii aiurea dacă s doar discurile de fricțiune; poate așa e și iese mocangeală și ok, poate tre' să cumpăr iar juma' de mobră. 

 

S-a pus problema de etică mai devreme și mi-am dat seama că poate și eu am greșit scriind fostul număr de înmatriculare.

Nu acuz pe nimeni de nimic, se vede că moto a fost iubit și întreținut corespunzător, sunt sigur că e doar un combo de ghinion și poate ceva schimbat fără documentare temeinică. 

În plus, a mai stat un an la alt proprietar din Brașov, acolo s-a făcut schimbul cu oala de 1300. Dacă problema e cauzată de mentenanță, acolo s-a întâmplat ceva, la Brașov. 

 

Și dacă tre' să schimb tot și să ung eu ambreiajul cu o seringă din km în km tot o să mi placă moto ăsta:D 

Mă oftic doar că-i jucărie nouă, eu fac naveta București-Constanța și-s nevoit să folosesc mașina.. Frustrant cu mașina diesel în loc de moto să faci autostrada aia goală.

 

Vă salut

 

PS: întrebarea rămâne, are cineva mizeriile alea dintr-un kit vechi? că de fapt asta mă interesa, nu care moto e mai bun. Clar al meu e ăla:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis că vă țin la curent.

Schimbat discuri, făcut rost de un kit de ambreiaj dus de la Tibi, canibalizat și asamblat la Bardak, jos pălăria și mulțumesc tuturor celor implicați. A rezultat cea mai mobră ever, oricum restul era impecabil. 

Mulțumesc și vouă pentru sfaturi și idei. 

Fieca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.09.2016 la 15:50, Tornada a spus:

Eu detin K1200r sport care sunt similare cu doar câteva diferențe. Îl recomand și eu, PzKpfW punctând foarte bine aspectele importante.

La întreținere e ceva mai scump decât alte mărci și pot să adaug că față de prima impresie, depășește cu destul de mult așteptările.

 

Salut vreau sa achizitionez un k1200R ai un numar de tel sa discutam cateva aspecte? Multumesc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...