Sari la conținut

World Superbike/Supersport 2019


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Am făcut topic pentru noul sezon, ca să nu mai postăm pe cel de anul trecut. Rog un moderator dacă poate să mute și postările relative sezonului 2019 de acolo, aici.

 

Rea pare foarte mulțumit de rezultate. Și dacă stăm să comparăm cu ce a făcut principalul lui rival din ultimele sezoane pe aceeași motocicletă cu câștigătorul (locurile 10, 10 și 7), nu zice rău. Apoi am impresia că lui Bautista îi cam place la PI. Anul trecut a primit o motoretă nouă și a scos un loc 4 din scurt, la 2 secunde și ceva de Dovi. Nu cred deci că este indicativă etapa asta pentru ceea ce urmează. Dar cred că va fi un sezon mai fain și echilibrat ca în ultimii ani. Și unul care-i va mai scădea cota lui Rea. Și mai ales pe cea a lui Davies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa cred și eu.

Thai are șanse mari sa fie pe aceeași reteta.

Ne vom lamuri mai bine după Aragon și  Assen. 

 

Oricum, a mai trezit un pic la viata campionatul combinația V4R+Bau și de ce nu Haslam pe KRT; cred ca se vor da niște coate în echipa acolo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, theos_ a spus:

Am auzit ca Bautista a 'dat' 15 secunde...

Asa e, dar sa nu uitam ca totusi kawa are limitarile de anul trecut.

vedem dupa 3 cursa cand se refac limitele la turatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, damager said:

Asa e, dar sa nu uitam ca totusi kawa are limitarile de anul trecut.

 

Despre ce limită e vorba? Eu am văzut datele astea:


Aprilia   14,700 rpm

BMW     14,900 rpm (50 rpm less than last year’s model)

Ducati   V4 16,350 (all new engine for 2019)

Honda   14,550 rpm

Kawasaki           14,600 rpm (500 more than 2018 model)

MV Agusta        14,950 rpm

Suzuki   14,900 rpm

Yamaha 14,700 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, PzKpfW a spus:

 

Despre ce limită e vorba? Eu am văzut datele astea:


Aprilia   14,700 rpm

BMW     14,900 rpm (50 rpm less than last year’s model)

Ducati   V4 16,350 (all new engine for 2019)

Honda   14,550 rpm

Kawasaki           14,600 rpm (500 more than 2018 model)

MV Agusta        14,950 rpm

Suzuki   14,900 rpm

Yamaha 14,700 rpm

 

kawa ar trebui sa aiba limita la 15300 fara penalizari (3% peste modelul de omologare, care in 2019 e la 14850)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.02.2019 la 9:39, theos_ a spus:

Am auzit ca Bautista a 'dat' 15 secunde...

 

Mizilic! I-a ciucuit.

 

Intrebarea este de ce sobolanul nu a avut nicio problema cu ei, in conditiile in care Davies era pe la jumatatea pultonului.

 

Awesome ambele curse ..poate ca sunt aproape identice si numarul duelurilor s-a dublat :)))

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Strâns, strâns..

În SP a căzut recordul de circuit cu aproape o secunda și Rea l-a amenințat serios pe Bautista de la 0.4+ in spate. 

 

Cred ca mai trebuie așteptat câteva runde. 

IMG_20190316_083919.jpg

Editat de wbmt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa umila mea parere, Bau pierde vremea in competitia asta. Diferenta mare intre el si ceilalti, diferenta mare de stil de pilotaj, etc. Daca continua asa, nu ar fi exclus ca la anul (cand i se termina contractul lui Petrux), sa il vedem inapoi in GP, pe motocicleta de uzina. 

In alta ordine de idei, Panigale nu se dezminte, cand este pe viraj, coteste ca un tanc.. :D . 

Foarte instabila motocicleta lui Melandri... bataia ca toti dracii pe liniiile drepte si pe franari... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am vazut cursa, dar pfiuuu.. 8 secunde....si a luat Rea rusine in 1 etapa si 1 cursa cat a adunat glorie in 4 ani ...glumesc si eu nu sariti la gat ...dar daca lucrurile vor continua asa si in ritmul asta ...se va inchide campionatul repede anul asta...

intradevar Bautista se pare ca isi merita locul totusi in mgp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata și Super Superpole Race. Scurtata la 6 tururi pe motiv de steag roșu, accident pe la jumătatea plutonului. 

Aproape 2 secunde și aici pentru Bau, primele 4 viraje au fost antrenante..

Testul cel mare pentru Ducati va veni la Aragon și Assen. Dacă reușesc sa găsească și acolo o motoreta care sa domine asa, probabil vor veni reduceri de rpm. 

Oricum in situația actuala nu știu cât o sa mai reziste campionatul asta, Yamaha se bate cu toate 4 motoretele cu Haslam, Bau cu Rea; restul plutonului figurație pe mașinării mult inferioare celor din fata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, Bart Bz said:

Pun pariu că tot Rea va ieși campion și sezonul ăsta!  :)

 

N-aș pune chiar pariu încă, dar și eu cred că este favorit. Limitează daunele foarte bine: chiar dacă Bautista strânge victoriile, el e tot timpul în coasta lui, pe 2. Iar când Bautista va greși sau va avea o zi mai proastă, va fi acolo și va profita. 

 

Ducati stă de fapt mult mai prost decât o sugerează rezultatele. Au (deocamdată) un avantaj de putere iar Bautista defilează, dar celelalte Ducati-uri sunt departe. Davies este anonim, cel mai bine clasat Panigale V4 după Bautista este Rinaldi... pe 9.

 

21 hours ago, xt600 said:

In alta ordine de idei, Panigale nu se dezminte, cand este pe viraj, coteste ca un tanc.. :D 

 

Nu înțeleg metafora. E ceva pozitiv sau negativ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu înțeleg metafora. E ceva pozitiv sau negativ?

Nu este metafora. Este o comparatie. 

Din punctul meu de vedere, o motocicleta ar trebui sa vireze ca o motocicleta, nu ca un tanc, da' ma rog.. e chestie de gust.. :) 

Ma gandesc ca atata vreme cat castiga, nu mai are importanta. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am urmărit, dar din câte citesc aici, pilotul face diferența dacă restul Ducati sunt hăt departe, cu tot plusul de putere. Practic la diferențele de până acum Rea este doar the best of the rest, și nu poate spera decât să o comită batistuță, stă la pândă pe draq când ăla are un km în fața lui. Aici cum e, mai are Ducati voie 200 cm3 în plus sau au ajuns la egalitate pt toți? Mă gândesc să nu fie un fel de circoen în wtcc, favorizați big time de regulament...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monopol bautista...din nou diferenta de clasa.

Rea ar fi pilot de pluton in motogp.

 

Sper sa revina bautista in motogp...

Ce frumos ar fi sa castige campionatul in wsbk si apoi sa revina in gp si sa castige si aici mondialul.... 😁😎

 

 

Naiv incurabil ce sunt..

Ps in wsbk e ok cu aripioarele "interzise" in gp'u ?

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cursa 3 gata, diferenta 10 secunde; in conditile in care din ultimul viraj Bau a iesit in picioare pe motoreta cu pitlane limitor activat pana la linia dreapta.

Asteptam urmatoarele 2 circuite sa vedem ce fac baietii acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...