Sari la conținut

World Superbike/Supersport 2019


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Eu îmi aduc aminte că Rea a concurat la MotoGP o cursă pe Honda de uzină, pe vremea când nu domina WSBK. Nu stau acum să caut, dar parcă nu a făcut mare brânză.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Actualul Ducati V4 este nimic altceva, decat prototipul din MotoGp omologat stradal, pentru a putea fi inscris in competitie. 

Pentru asta e motogp, dezvoltare. Tehnologia dezvoltata o folosesc sa-si vanda marfa. Sau credeai ca o vor tine secret cu care intra in pamant? :P

 

Citat

Pai regulamentul spune ca motocicletele inscrise in WSBK trebuie sa aibe ca baza de dezvoltare un model stradal. Ceilalti constructori respecta aceasta norma. Ducati a inteles in felul sau regulamantul: a luat un prototip MotoGp (cel putin motorul este aproape identic) si cu regulamentul in mana l-au "legalizat" pentru WSBK. 

Ma faci sa cred ca au dat spaga :)))

 

Acum 9 ore, Altair a spus:

Îți trebuie o serie de cel puțin 150 de bucăți la vânzare ca să poți omologa o mobra in WSBK, asa a fost cel puțin acum niște ani buni. Nu cred ca e altfel acum.

La cum arata.. in prima zi au vandut numarul asta :

 

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

@xt600

 

Mai mult, nu te-am văzut deloc ofuscat de plictiseala generată de dominația lui Rea din ultimii 4 ani. Acum domină altcineva și brusc devine o mare problemă.

Se oftica ca a imbatranit..

Florin_Iordache.jpg

 

 

Acum 1 oră, P T R a spus:

Eu cred ca bautista sa va intoarce in gp

Daca vreunul dintre piloti are vreo problema e posibil sa-l foloseasca 1-2 curse si el va face cinste punctele lasate de izbeliste pentru inca o tura in motogp.

Citat

Le strica spectacolul in wsbk...

 

Pana si astia de la ducati sunt suparati pe soarec. Se distanteaza si nu-l mai vede nimeni la tv.

D-aia cele mai bune motociclete raman yamaha si kawasaki... pentru ca la struguri n-ajunge niciunul. :))))

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Doctor X said:

Eu îmi aduc aminte că Rea a concurat la MotoGP o cursă pe Honda de uzină, pe vremea când nu domina WSBK. Nu stau acum să caut, dar parcă nu a făcut mare brânză.

 

L-a înlocuit două curse pe Stoner în 2012 la Repsol Honda. A scos un loc 7 și un loc 8. Nu foarte rău în absolut, dar având în vedere că era la echipa campioană mondială en-titre, iar coechipierul lui (Perdosa) în acele două curse a scos un loc doi și o victorie, percepția generală prin comparație nu a fost foarte bună. Carl Fogarty a vorbit acum câteva luni despre subiect și a spus că lui Rea i-a fost cam frică și că a mers conservator pentru a se asigura că termină cursele în puncte și nu face prostii.

 

"He didn't set the world on fire. He just rode very sensible. Maybe if he could do this again he would just go for it, push everything to the maximum. If I would have given that same opportunity I would have done it a little bit different. Maybe that didn’t help him. (...) You should be judged on how fast you can ride a motorcycle. And he can ride very, very fast in every condition. He is very aggressive and very smooth. He ticks all the boxes for me when someone like Cal [Crutchlow] ticks most of the boxes but not all of them. Jonathan ticks all of them."

 

image.thumb.png.adb763d6eaa01dfd3ab4eea2932d78b6.png

 

Între timp, kudos Bautista: 9 din 9. Și Rea, tot 9 din 9 la locurile 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Pe de alta parte, daca si Rea ar fi avut la dispozitie o motocicleta cu 16400 de turatii si motor derivat din ala de MotoGp, am fi avut (probabil) o competitie mai stransa. Asa, cand un "quasiprototip" concureaza cu "CRT-uri" (exagerez putin, dar intelegi ce vreau sa spun), rezultatul este cel pe care il vedem.. 

Man, faci cum faci si tot o iei pe aratura la un moment dat...fie ca e vorba de sbk, sau de gp...

 

On topic: am avut o perioada cand nu prea imi mai placea de Bautista ca era destul de kamikaze, dar acum ma bucur mult pt el. Sper sa revina in GP.

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Roberte a spus:

Man, faci cum faci si tot o iei pe aratura la un moment dat...fie ca e vorba de sbk, sau de gp...

 

Man, tu ai macar habar despre ce se vorbeste?? Ai avut macar curiozitatea sa vezi turatiile admise pentru diferitele motociclete din competitie?? Ai citit ceva despre motorul actualului Panigale?? 

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

 

 

Mai mult, nu te-am văzut deloc ofuscat de plictiseala generată de dominația lui Rea din ultimii 4 ani. Acum domină altcineva și brusc devine o mare problemă.

Pai ce sa le reprosez? Kawasaki nu a venit cu o motocicleta de Gp coafata intr-una de WSBK. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, xt600 said:

Kawasaki nu a venit cu o motocicleta de Gp coafata intr-una de WSBK. 

 

Chiar nu pricep care e problema ta cu motocicleta aia. Respectă regulamentul? Da. Are o superioaritate tehnică evidentă? Nu. Sau are (după părerea ta), dar toți ceilalți piloți care merg pe ea în afară de Bautista sunt niște incapabili care nu au ce căuta în WSBK. 

 

Și tot nu ai răspuns: ce-i împiedică pe cei de la Kawasaki (sau pe restul) să copieze soluția magică a celor de la Ducati? Orice argument ai aduce aici devine irelevant. Intrii în competiție pentru a câștiga. Honda a sărit în sus prin anii '90 și început de 2000 când Ducati domina cu V2-ul. S-au scremut și au scos și ei un V2 (RC51) cu care au reușit să câștige două titluri. Ce a rezultat din asta pe stradă? O motocicletă deosebită, apreciată și astăzi.

 

Faptul că Rea a omorât spectacolul 4 ani la rând era în regulă pentru că după standardele tale, motocicleta lui era "mai OK". Faptul că altcineva domină 3 etape nu este în regulă, pentru că, tot după standardele tale, motocicleta lui "nu e OK".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Roberte a spus:

 

On topic: am avut o perioada cand nu prea imi mai placea de Bautista ca era destul de kamikaze, dar acum ma bucur mult pt el. Sper sa revina in GP.

Respect!

Yepp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Panigale V4R ar putea pierde 250 de ture din turația maximă începând cu etapa următoare, la Assen. Asta ar duce turația maximă admisă pentru Ducati la 16.100 rot/min.

 

Ca să fie însă clar pentru cei care nu au citit sau nu au înțeles regulamentul:

  1. Dacă se va lua, această măsură va avea ca unic scop creșterea competitivității.
  2. Motivul pentru care Panigale V4R are turația maximă la aproape 2000 de ture peste celelate motociclete este pentru că modelul de serie pe care este bazat își dezvoltă puterea mai sus în ture.

O comparație directă, ca să fie mai clar.

  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2019 (modelul de omologare pe care este bazată motocicleta folosită în WSBK) :

Putere maximă: 150 kW (204 PS) @ 13.500 rpm

Limitator: 14.800 rpm

Raport compresie: 13:1

  • Ducati Panigale V4R (modelul de omologare pe care este bazată motocicleta folosită în WSBK) :

Putere maximă: 162 kW (221 PS) @ 15.250 rpm

Limitator: 16.500 rpm

Raport compresie: 14:1

 

Ca element de comparație, motorul de pe Desmosedici (MotoGP) are o turație maximă estimată între 19 și 21.000 rpm. Suntem foarte departe de aceste cifre în Superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Doctor X said:

Bun. Deci Panigale de acum e o clasă peste Kawa. Atunci de ce Bautista, rookie în SBK, bate la ei ca la fasole și Davies e la 10 secunde în spate? 

 

Este rookie în WSBK, dar vine dintr-o competiție superioară. Ce declara după primul test cu Panigale:

 

“It is very different to the MotoGP bike. First of all, the bike has less power, on the straights and I thought something was wrong! No, it was the engine which is like that. (...) The character is similar just with less power. This bike, you have to ride it more like a 250cc, more speed in the corner and less aggressive with the gas because otherwise if you are aggressive like in MotoGP then the bike starts to move a lot and it never stops so you have to be very careful with the gas in order to make the bike stable. It is a bit different but I enjoyed it because it reminded me of the 250cc but with more power. I have to change a little bit. When you ride more and more you feel like you have to ride like that so it is not very difficult to change my riding style. Especially because in 250cc I was fast so for me it is quite easy to adapt my style in that way.”

 

Cu alte cuvinte, e cu o treaptă mai jos față de ceea folosea în MotoGP, de-asta o și compară mai repede cu materialul de concurs din vechea clasă intermediară. În plus, cred că este și o diferență de nivel (talent) între Bautista și ceilalți piloți din competiție. În ceea ce-l privește pe Davies, sunt de acord cu ceea ce spune Melandri: deocamdată merge sub nivelul lui normal, este bătut ocazional și de către piloții cu motociclete private (Rinaldi, Laverty). Nu vreau să joc pe profetul, dar acum vreo două luni ziceam așa:

 

On 25.02.2019 at 14:12, PzKpfW said:

(...) Dar cred că va fi un sezon mai fain și echilibrat ca în ultimii ani. Și unul care-i va mai scădea cota lui Rea. Și mai ales pe cea a lui Davies.

 

34 minutes ago, Roberte said:

De unde aceasta informatie?

 

Conform regulamentului, o evaluare se face la fiecare 3 etape:
 

Quote

 

2.4.3.2 Balancing Calculation

1. The FIM/DWO algorithm will be used to balance the performance of the machines relative to one another.

2. The algorithm may include but not be limited to the following signals:
a) Lap time relative to all other competitors
b) Speed traps
c) Number of riders per brand
d) Anticipated individual rider performance
    i) Per track
    ii) Considering preceding rounds
e) Race results
f) Laps led
g) Overall race time
h) Change in balance following any rpm limiter changes
     i) Bias towards recent results reflecting current performance
j) Any concession part updates being applied


3. The rev limit may be updated (according to 2.4.3.2) at the end of every 3rd event provided at least 3 events remain in the season.

 

(...)

 

2.4.3.3 Rev limit The manufacturer specific rev limit will be adjusted in increments of 250 rpm (up or down).

 

 

Având în vedere dominația absolută a lui Bautista din primele 3 etape, se pot lua măsuri pentru creșterea competitivității. Problema este că regulamentul nu menționează exhaustiv cum se face acest calcul, nu putem deci prezice exact dacă această măsură se va lua sau nu.

 

Ceea ce este aproape sigur însă este faptul că, prin prisma rezultatelor, cei de la Honda vor avea o limită de turații mai mare (+250, deci 14.800 rpm). Nici BMW nu stă mai bine, dar vor aștepta noul motor, la Imola. Puterea motorului fiind lucrul cel mai criticat de către Sykes până acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o floare nu se face primăvară și nici cu incrementuri de 250rpm +/- nu vor face mare lucru. 

 

Și eu cred ca lucrurile vor deveni interesante la vârf abia când vor ajunge pe circuitele unde Bautista nu a mai concurat. Si sunt destule.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic pot să le scadă de vreo 4 ori sezonul ăsta. Asta înseamnă -1000 ture. Se cam simte. Deși sunt slabe șansele pentru așa ceva. Iar dacă se întâmplă pentru Assen, va fi o măsură îndreptată împotriva unui pilot, nu a unei motociclete. Ceea ce contravine puțin scopului regulii respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Cu alte cuvinte, e cu o treaptă mai jos față de ceea folosea în MotoGP, de-asta o și compară mai repede cu materialul de concurs din vechea clasă intermediară. În plus, cred că este și o diferență de nivel (talent) între Bautista și ceilalți piloți din competiție. În ceea ce-l privește pe Davies, sunt de acord cu ceea ce spune Melandri: deocamdată merge sub nivelul lui normal, este bătut ocazional și de către piloții cu motociclete private (Rinaldi, Laverty).

Mi se pare amuzant ca el compara Panigale V4R cu motoreta de GP de 250 😂

(si) De aici poti trage concluzii vis a vis de ce bestie e Desmosedici...

 

Davies acum nu e la 100%, stie toata lumea (sper).

 

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Iar dacă se întâmplă pentru Assen, va fi o măsură îndreptată împotriva unui pilot, nu a unei motociclete. Ceea ce contravine puțin scopului regulii respective.

Exact, scopul nu e sa-l opresti pe Bautista ca pilot...

Sper ca cei responsabili sa trateze cu seriozitate toata situatia... totusi, aici nu e vorba de CN de viteza din RO si federatia aferenta...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform regulamentului, nu pricep cum Honda a primit 500 de ture în plus. Scrie destul de clar: 2.4.3.3 Rev limit The manufacturer specific rev limit will be adjusted in increments of 250 rpm (up or down). Sunt curios să văd explicația.

 

Înțeleg dorința organizatorilor de a genera spectacol, dar ce i se întâmplă lui Bautista este cam injust. El a dominat cursele, nu motocicleta. Să vedem cât de mult îi va fi afectată performanța (probabil puțin, deocamdată).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Teoretic pot să le scadă de vreo 4 ori sezonul ăsta. Asta înseamnă -1000 ture. Se cam simte. Deși sunt slabe șansele pentru așa ceva. Iar dacă se întâmplă pentru Assen, va fi o măsură îndreptată împotriva unui pilot, nu a unei motociclete. Ceea ce contravine puțin scopului regulii respective.

 

Corect mi s-ar parea sa i taie doar lui Bautista aceste turatii.

Motivul e simplu: E incepator si nu stie ce face :rusinica:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza asta cu turatiile e praf in ochi. Mi se pare mai mult marketing si atat.

Acum ramane de vazut daca mitul lui hondaihonda de pe olx.ro ramane in picioare. Daca raman toate motoarele Ducati intregi pana la sfarsitul sezonului, mai e honda,honda? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, PzKpfW said:

Vechile și noile limite de turație, valabile de la Assen:

......................................................................................

În continuare nu văd nicio explicație pentru creșterea cu 500 de ture pentru Honda.

 

Păi, nu prea cred că trebuie să-ți (să ne) dea cineva explicații... Amintește-ți - nu e prea mult de atunci - de fărașul din MotoGP. S-a judecat, s-a decis, la revedere! Bănuiesc - doar bănuiesc, nu sunt chiar sigur 🙂 - că tipii ăia se pricep oleacă mai bine decât specialiștii de pe motorete.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, PzKpfW a spus:

Conform regulamentului, nu pricep cum Honda a primit 500 de ture în plus. Scrie destul de clar: 2.4.3.3 Rev limit The manufacturer specific rev limit will be adjusted in increments of 250 rpm (up or down). Sunt curios să văd explicația.

 

Înțeleg dorința organizatorilor de a genera spectacol, dar ce i se întâmplă lui Bautista este cam injust. El a dominat cursele, nu motocicleta. Să vedem cât de mult îi va fi afectată performanța (probabil puțin, deocamdată).

 

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Vechile și noile limite de turație, valabile de la Assen:

 

image.thumb.png.1ea97e458dc590eec698c3bf156c3dfc.png

 

În continuare nu văd nicio explicație pentru creșterea cu 500 de ture pentru Honda.

 

Acolo scrie ca turatia se modifica in trepte de 250 rpm. Nu spune ca trebuie modificata doar o singura treapta o data. Adica modificarile se fac ca multiplu de 250. Poti sa modifici turatia cu 500 de rpm dar nu poti sa o modifici cu 400 de rpm. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...