Sari la conținut

World Superbike/Supersport 2019


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca si ei sa reechilibreze o competitie aflata in agonie!Dupa ce Kawasaki-Rea au ucis spectacolul a mai aparut acum Ducati-Bautista !

Bomboana pe coliva WSBK-ului!

Urmaresc de ceva timp WSBK-ul ,dar de trei ani este de neurmarit!Acum e si mai rau ,Ducati se pisa pe Kawa,Kawa pe restul!

Oribil!Piloti fara carisma,moartea pasiunii!Davies ce pare mai bad boy restul sunt baieti cuminti,devreme acasa!

Dezechilibrul motocicletelor si calitatea pilotilor duce la zero interes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si  in spatele lui Rea se mai bateau baietii,dar imaginea generala era aceeasi!

Uite la motoGP ,daca nu era Rossi sa se bata cu Dovi pentru locul doi,crezi ca ar fi contat duelurile lui ,Rins,Vin,Petrux si ceilalti!

Erau uitate a doua zi!Doar unul  ca Rossi,cu imaginea si publicitatea lui uriasa mai poate face interesanta o cursa ca cea din Argentina(dominata copios de MM ,probabil urmat lejer pe doi de Dovi)

sau o lupta pentru unloc pe podium!

Dar ,din pacate WSBK-ul nu are un superstar care sa faca interesanta o lupta pentru un loc ,doi,trei sau patru!

Singura competitie care ofera cat de cat spectacol ,este BSB-ul!Dar e alt nivel,alte circuite,alte echipe(nu de uzina)!

Iar cursele pe ploaie sunt dementiale!Cu publicul ala pe margini!Old time,old school!

Editat de adiy32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Top six after FP1:

Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’35.598

Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’35.763

Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’35.789

Alvaro Bautista (ARUBA.IT Racing – Ducati) 1’35.915

Chaz Davies (ARUBA.IT Racing – Ducati) 1’35.970

Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’36.012

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Ribo a spus:

E transmis undeva?

Eurosport Player sau la ei pe site.

 

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

Sunt doar antrenamente, dar mă suprind pozitiv BMW-urile. Care concurează practic cu motoare de serie.

Corect. Oricum, e circuitu' de asa natura..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata și runda asta.

A nins sâmbăta și s-a schimbat un pic programul. Pana la urma s-a anulat cursa de SP și s-au ținut astăzi doua curse. 

Ambele câștigate de Bautista. 

Vdm podium în ambele, ba chiar înaintea lui Rea în a doua cursa.

 

Etapa următoare e la Imola, acolo Bautista nu are km, dacă e loc de deranj în circuitele necunoscute o sa fie. 

 

Nu mai e nimic de zis, hai la COTA :) ca mai avem niște curse. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Punct interesant pentru cei care se plâng de dominația lui Bautista: a strâns 11 victorii consecutive acum. La fel ca și Rea anul trecut (record). Doar că anul trecut erau câte două curse per etapă, acum sunt trei. Rea a câștigat ultimele 6 etape din campionatul 2018. Bautista primele 4 din 2019. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oh, nu! Așa ceva nu! Kawasaki, nu ne mai amenințați cu motociclete mai bune și mai performante! Nu, nu și iarăși nu!

 

Între timp, Ducati Panigale V4 standard costă mai puțin, e mai puternic, are cuplu mai mare și e mai ușor decât ZX10-RR - modelul de omologare a celor de la Kawasaki. Motive pentru care (probabil) a fost cel mai bine vândut superbike în 2018. Iar diferența dintre V4/V4S și V4R sunt 100cc și materialele din care sunt făcute unele componente interne ale motorului. Urât că sunt motociclete cu motoare derivate din cele de MotoGP disponibile muritorilor de rând. Chiar nasol.

 

E bine că cei din competiție îi împing de la spate pe japonezi să facă motociclete mai bune. Altfel ne-ar tot vinde ciorbe reîncălzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, PzKpfW a spus:

Oh, nu! Așa ceva nu! Kawasaki, nu ne mai amenințați cu motociclete mai bune și mai performante! Nu, nu și iarăși nu!

 

Între timp, Ducati Panigale V4 standard costă mai puțin, e mai puternic, are cuplu mai mare și e mai ușor decât ZX10-RR - modelul de omologare a celor de la Kawasaki.

 

 

v4r e 40k$, zx10-rr e 20k$

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Oh, nu! Așa ceva nu! Kawasaki, nu ne mai amenințați cu motociclete mai bune și mai performante! Nu, nu și iarăși nu!

 

E bine că cei din competiție îi împing de la spate pe japonezi să facă motociclete mai bune. Altfel ne-ar tot vinde ciorbe reîncălzite.

Insist! Cred ca nu intelegi care este esenta discutiei: este vorba despre un constructor care  a ocolit litera si spiritul regulamentului, cu acordul tacit al Dorna. Acest lucru a dus la un dezechilibru mare in competitie. Principiul acestei competitii a fost si este inca acela, ca motocicletele sa fie derivate din cele stradale, din cele de SERIE! Nu din prototipuri MotoGp. Ori toti cei implicati in aceasta competitie spun acelasi lucru (pe care tu il negi impotriva oricaror evidente si impotriva cuvantului acelor oameni) ca actualul Panigale este de fapt, mutatis mutandis, motocicleta de MotoGP cu pneuri Pirelli. Ridicol este faptul ca in MotoGp se chinuie de ani de zile sa ia un titlu la constructori si ii bat japonezii pe toate partile (sa nu te mire prea mult daca anul asta pe langa Honda, care va fi din nou the best, le va lua fata si Suzuki) si atunci vin cu asemenea manareli ca sa ia un titlu in WSBK. Si mai ridicol este faptul ca in timp ce Ducati vine cu racheta de GP, alti europeni, cei de la BMW vin si concureaza cu o motocicleta aproape stock. Nu sunt un fan al bavarezilor, dar in cazul de fata merita tot respectul. 

 

Vezi ca nu este vorba de V4 standarsd ci de V4R. In articol este mentionat pretul, asa ca nu are sens sa o dai la intors. Sii care este vestea proasta pentru Ducati??  Ca daca toti producatorii japonezi vor alinia la start derivate din motocicletele de GP, italienii au cam belit plua. Nu Kawasaki sunt pericolul cel mai mare, pt ca astia nu mai sunt demult in MotoGP, dar ia imagineaza-ti cand vor veni Honda, Yamaha, Suzuki cu motociclete manarite dupa exemplul celor de la Ducati.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt600,  startul poate sa îl ia orice motocicleta care este fabricata într-o serie de cel puțin 150  buc.? pentru strada și vânzare. 

Asa se citește regulamentul. Dacă la Ducati cineva știe sa citească și la alții nu, asta nu înseamnă manareala ci educație 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ceilalti au inteles ca trebuie sa respecte spiritul acelui regulament si filosofia acestei competitii. Toti baietii aia stiu sa citeasca si au echipe de juristi care stiu la virgula regulamentele. Au ales insa sa joace corect. 

Cred ca esti foarte constient ca omologarea stradala si vanzarea in 500? de exemplare este doar un artificiu care sa permita inscrierea in competitie. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul dar mi se pare ca ai o mentalitate comunista. Nu este competitie monomarca, trebuie inteles acest aspect. Efectiv te opui concurentei si evolutiei, care este oricum in limita regulamentului,  si care duce inevitabil la progres si la multele sisteme dezvoltate in competitii care ajung cu timpul si pe modelele stradale accesibile, la noi adica.

 

Se vad rezultatele benefice in linkul pe care l-ai pus chiar tu, ala in care kawa se gandeste sa scoata un zx10 super-performant, asta inseamna evolutie, e de bine. Asta este unul din motivele principale datorita caruia nu mergem toti pe IJ56 si acum, in 2019.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...