Sari la conținut

pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, john17 a spus:

Nu prea am auzit/văzut să depășească motoarele astea 100kkm fără să li se înlocuiască turbina! Cauza? Blestemata de sită despre care s-a amintit (muuult mai mică decât deștul mic). Dacă e scoasă preventiv posibil să meargă mult și bine.

Am înlocuit schimbător de căldură găurit la ~70kkm (mașina deținută de 9 de un singur proprietar, întreținută, caz izolat), se mai duc pompele de vacuum (trebuie dată baia jos și curățat jegul). 

Citronelele sunt predispuse la ruperea arcurilor de suspensie, în special față, ceea ce imobilizează mașina (freacă de roată, poate rupe furtune de frână). S-au rupt chiar stând pe loc! De altfel ca să se acopere au scris și prin manuale, în Ro cel puțin, să se înlocuiască după 8 ani. Felurite defecte electrice, unele de-a dreptul stranii, cauzate de BSM (Boite Servitude Moteur - un soi de cutie de derivație). Am întâlnnit inclusiv mașină imobilizată de la un defect al... calculatorului pt senzorii de parcare! Bordul pom de iarnă, aprins tot, pacientul mort, testerul numai de senzori nu zicea...

Motorul 1.6hdi nu e rău altfel, și e economic. Turbina însă ar trebui să se simtă. Mai are o "broască" din plastic deasupra motorului care comută aerul (face bypass intercoolerului) unde se pot întâmpla chestii, intercoolerul se mai corodează de la sare, cam astea ar fi de investigat la prima vedere pt lipsa de zvâc. Turbina face zgomot (mare) dacă e dusă din lipsă de ungere, se rupe în final și trebuie să fii nesimțit să nu te prinzi, dar, pt că nu mai ajunge ulei la ea, probabil că se poate merge înainte și așa.

Feriți-vă de (măgăruș 😛 ) benzinarele de pe c3 în special, au un ecu "Văleu" care moare. Pornește greu și merge prost rece, merge ventilatorul de când pui cintactul, la final moare complet.

La mine e săptămâna franceză, ca la Lidl! Un c5 x7 (gen. 3) care trebuia să vină pt revizie a ajuns înaintea programării (pe targă, cum îi stă bine balenei, deja i-am adus tester de dealer că nu mă înțelegeam cu el), azi am trimis targa după un c3 la care bănuiesc un arc rupt, mai am un vraf de piese pregătite pt un c4. Merde! 🤬

IMG-20190312-WA0000.jpg

cu masina frantuzeasca sa spunem ca as lasa de la mine si m-as intelege dar cu softul sa fie in FR??? OMG nu are setare de limba ? XD

alea cu ? inseamna ca poate e defect acolo? 

 

cam multe semne de intrebare :D

1 oră în urmă, Fratzyk a spus:

Mare dreptate ai legat de partea cu arcurile pe fata, uitasem de asta :)))

 

Aveam o bataie pe partea dreapta dupa 80 km/h, ma duc la service trage de ea nimic, o las in fata blocului vreo 2 saptamani (luasem alta masina) si cand dau sa o mut s-a rupt arcul pe dreapta, o las acolo si cumpar arc.Dupa vreo 2 saptamani dau sa  plec cu ea asa(aveam 50 de metri pana la primul serivce in cartier) se rupe si pe stanga :)))

 

Alta problema care aum avut-o, a fost ca s-a blocat o roata pe spate, a explodat ceva in interiorul tamburului si asta a fost, dupa la service pe platforma, reparatie de 600 de lei plus 100 platforma.

 

 

Citroen.jpg

Am un prieten cu C5, numai probleme, l-a lăsat în mijlocul intersecției pentru că nu știu ce senzor de 20 de lei a dat eroare, și împinge balena printr-un trafic infernal :)) 

foarte sic culoarea :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai am zis că dacă tot arată că o prună să aibă și culoarea:)))

 

Am vandut-o cuiva care se ocupa de dezmembrări, nu am vrut sa am pe cineva pe conștiință, deși am ieșit în pierdere financiar, sunt împăcat cu mine:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e un baiat biker, nu stiu daca are cont pe forum. Eduard Georgescu se numeste, aduce masini din Germania la niste mega preturi. Il cunosc si e baiat serios, avea un C Klasse 200 diesel la 2000 de euro si arata mega bine masina, cutie automata. Avea si un Corsa, nu mai tin minte pretul, dar oricum masini bune si om serios. Il gasesti pe facebook si are si anunturi pe OLX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercedes C200 diesel sau benzina, cutie automata, fabricatie dupa 2001 (caroserie W203)  reprezinta o solutie.

Modelul benzina - pe asta il cunosc - , motor 1.800cmc, 163 CP, se duce la 11% in oras sau mai mult daca te dai la el,  iar modelul diesel are motor de 2.148 cmc si costa impozitul mai mult.

Piese se gasesc destule, la preturi bune.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Silver Arrow a spus:

Mercedes C200 diesel sau benzina, cutie automata, fabricatie dupa 2001 (caroserie W203)  reprezinta o solutie.

Modelul benzina - pe asta il cunosc - , motor 1.800cmc, 163 CP, se duce la 11% in oras sau mai mult daca te dai la el,  iar modelul diesel are motor de 2.148 cmc si costa impozitul mai mult.

Piese se gasesc destule, la preturi bune.

 

Cam multa putere pt 1.8, chiar si cu compresor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Silver Arrow a spus:

Cum adica ''cam multa putere pt 1,8 chiar si cu compresor''? Ce este in neregula sau periculos?

Sub denumirea de C180 Kompressor au vandut un motor de 1.8 de 143 cp

Cel de 163 cp, desi tot de 1.8 a fost vandut sub denumirea de C200 Kompressor 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 1,8L, face parte din familia M271. Cel in discutie este tipul  KE18ML si are puteri de la 122 la 194 CP.

Cel de 1,8 si 163 CP,  M271.940, este considerat cel mai reusit. Singura lui problema este lantul de distributie.

Trebuie avut in vedere sa te uiti cu atentie la el, intrucat dupa 150.000 km poate sa capete joc si poti avea surpriza sa sara un dinte pe la distributie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arata rau. Are senzori de parcare (parktronic) si cutie automata ceea ce o face numai buna de oras. Daca are kilometraj de +200.000 Km nu este o problema.

Incepand cu 2001 Mercedes a avut probleme cu tabla. Niste MBA-isti destepti care au facut ei niste schimbari pe la vopsitorie ca sa reduca costurile.

Trebuie verificata cu atentie de rugina la pasajele de la roti, pe la usi in partea e jos etc. Se pot afla de pe goagal unde sunt zonele cu probleme.

Sunt multe, mai ales cele tinute in gataj, care sunt in regula.

In rest, motorul si cutia sunt solide. Asta nu a avut probleme cu lantul de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

cu masina frantuzeasca sa spunem ca as lasa de la mine si m-as intelege dar cu softul sa fie in FR??? OMG nu are setare de limba ? XD

alea cu ? inseamna ca poate e defect acolo?

Curiosity killed the cat!:blbl:

Cred ca are setare de limbi, dar din experienta cu diverse marci am invatat ca informatia in limba materna a producatorului e cea mai corecta si completa! Traducerile in engleza facute de niste francezi pot fi denaturate, am patit-o cu italienii de la Fiat. Asa ca, atata timp cat inteleg limba, nu am de ce sa-i zapacesc testerul omului.

La merțul ala mai pui niste sute bune de € pt rar si inmatriculare si ai sarit bine bugetul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Silver Arrow a spus:

Motorul de 1,8L, face parte din familia M271. Cel in discutie este tipul  KE18ML si are puteri de la 122 la 194 CP.

Cel de 1,8 si 163 CP,  M271.940, este considerat cel mai reusit. Singura lui problema este lantul de distributie.

Trebuie avut in vedere sa te uiti cu atentie la el, intrucat dupa 150.000 km poate sa capete joc si poti avea surpriza sa sara un dinte pe la distributie.

 

 

vezi ca wikipedia e pentru aia cu ceva cultura generala , altfel doar imprastii informatii false sau partial adevarate.

 

oricum C-ul este o masina reusita , niste rugina pe haripi nu e mare lucru sau foarte greu de reparat.

 

motoarele si cutiile mi se par peste bmw din aceasi era,  articulatia spate e cam chin 

 

Geo le repara singur dar fata de bmw la care ai comunitate si informatii garla la mertz o sa te trezesti ca trebuie sa stii ce faci, o interfata buna de diagnoza nu mai e sub 100E ca la bmw ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Silver Arrow a spus:

Care este informatia falsa?

Daca pe tine nu te deranjeaza rugina la masina sa fi sanatos.

 

pai daca-ti spun ... unde mai e farmecul? 

 

rugina pe haripi? asta e problema la masina de ~20 ani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vad legatura intre Mercedes si "masina ieftina, mica si cu consum redus" :)) Nu se incadreaza nici la buget, nici la costuri de intretinere relativ mici, nici la dimensiuni (daca nu vorbim de clasa A) si nici la consum cu motorul de 1.8...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as recomanda masini cu tractiune spate pentru o doamna, care inteleg ca nu e nici mare soferita... (no offence).

Vine inghetul, parcam si mobrele si masina?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba americanului:winter car,adica alea cu tractiune fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
Acum 30 minute, Geo_ZGA a spus:

Eu nu vad legatura intre Mercedes si "masina ieftina, mica si cu consum redus" :)) Nu se incadreaza nici la buget, nici la costuri de intretinere relativ mici, nici la dimensiuni (daca nu vorbim de clasa A) si nici la consum cu motorul de 1.8...

Pentru cine a trecut ieri seara pe Kiseleff intersectie cu Docentilor poate ar reconsidera tipul de masina cu care se circule sotia si copilul.

Un Juke galben nu s-a inteles cu un Audi, acesta din urma zburand intr-un stalp cau copac. SMURD, pompieri, ambulante, Politie.

Si acuma zace Audi acolo semn ca proprietarul/ocupantii nu sunt in situatia de a vorbi cu cineva.

Nu vreau sa ma gandesc cum statea treaba daca in locul Audi era o "masina ieftina, mica si cu consum redus" .....

 

Legatura intre Mercedes. BMW, Audi, VW, Skoda etc  si masina ieftina, mica cu consum redus o vezi abia dupa o astfel de nenorocire.

 

Aceasta este realitatea: in Bucuresti circula fiecare dupa cum considera (ca in RO de altfel) iar din pacate imbelcilii care se suie pe tine nu circula cu Matiz.

 

@goe 75  Si mie mi-a suras Ignis pentru doamna. E o masina buna. Nu mai stiu daca asta sau modelul mai vechi are distributie pe lant, asa ca nu stai cu grija. Dar pentru ca la varsta noastra oasele se lipesc mai greu am ales ceva mai solid 😂

 

Cate zile a nins in ultimii ani in Bucuresti? Sau cate zile a fost ghetus? Nu cred ca iarna problema ar fi ca faci piruete cu masina tractiune spate - desi cam greu cu astea electronizate - ci mai degraba ca faci POC daca te duci ca saniuta sau da altul peste tine.

Si in acest caz nu conteaza tractiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, TETEA. a spus:

Eu nu as recomanda masini cu tractiune spate pentru o doamna, care inteleg ca nu e nici mare soferita... (no offence).

Vine inghetul, parcam si mobrele si masina?!

 

E aproape praf. Dar merge incetisor... si se descurca cu tractiunea spate, a mers cu a mea pana acum (si inca merge, pana ii iau ceva al ei). Intr-o singura zi i-am pus-o pe 4x4, dar era gheata grav de tot pe stradute.

 

Acum 31 minute, goe 75 a spus:

 

Arata bine ofertele, ce nu ma incanta e distanta... stiu ca in zona Ardealului, spre granita, sunt multe masini aduse, unele chiar bune. Problema e distanta, sa ma duc pana acolo si sa gasesc un cazan, ar fi pierdere de timp si bani. Am mai vazut masini prin Buc si in jur, pana acum toate erau supra-evaluate si prezentate ca "impecabile", inclusiv una rasturnata si reparata prost, la care proprietarul dadea din umeri.

Alto e interesant, dar... vanzatorul e in Buc, masina are numere de SJ, semn ca actele nu sunt chiar ce trebuie. I-am dat totusi un mesaj, sa vad ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dpmdv la sub 2000 nu cumperi decat masini in descompunere. La  intre 3-4 k  este plina piata germana de Suzi Swift 2008 ...ideale pt oras si cu interior intretinut ca nou , nu toate zoaiele de pe olx.

 

Masina si premium si ieftina...chiar ca este reteta pentru ...probleme.

 

Frantuzismele sunt pentru speciali...

 

 

Cred ca singura masina diesel care sa corespunda cerintelor si posibil de gasit , este o Fabia cu 1.9tdi 74kw...cca 2004. Ceva mai greu de gasit dar se merita cautat.Motorul indestructibi( incerc de cativa ani si nu reusesc) si restul doar normal.Consumul foarte bun .

 

https://www.autoscout24.de/angebote/skoda-fabia-combi-1-9tdi-ambiente-klima-alu-efh-diesel-silber-9a116dfe-3291-40ea-bd9f-c8f786839305?cldtidx=15

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu vreau diesel, mai curand benzina... ziceam de C3 diesel pt ca aparuse "oferta", dar in rest ma uit dupa benzinare. Sunt mai simple si mai usor de reparat.

Si nici de masina premium nu am zis, dar sa fie decenta. Ma multumesc si cu un Spark mai recent si in stare buna, la astea vad ca a crescut oferta fata de acum 2-3 luni.

Am gasit niste Spark 2006-2007, sau Corsa C 2003-2005, cu preturi intre 1200 si 1700 euro. Parca pe Spark nu as da mai mult de 1000 euro, e un Matiz stilizat si putin mai nou...

La Corsa am ales una cu 1.2 benzina... si alta cu 1.3 cdti, incerc in weekend sa le vad. Nu stiu totusi cat de bune sunt motoarele de 1.3 si la ce sa ma astept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Geo_ZGA a spus:

Eu nu vad legatura intre Mercedes si "masina ieftina, mica si cu consum redus" :))

 

piesele OE de mercedes sunt printre cele mai ieftine , cel putin de 2x mai ieftine decat la orice japoneza sau frantuzoaica, nu mai spun ca ai si pe aftermarket de unde alege .

 

un c180 consuma foarte ok , mult mai putin decat cielo :)

 

acum... ignisu ala 4x4 la 1k e foarte interesant

 

tu stii cel mai bine ce vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E departe rau... si necesita si inmatriculare pe Ro. Mai am o luna pana sa-mi dea astia permisul inapoi... si nevasta-mea nu e in stare sa conduca atata drum.

Cielo consuma 10-11% in oras si 7-8% in afara... am dubii ca un Mercedes 1.8 consuma mai putin, sau macar la fel.

Am gasit intre timp o Agila si o Corsa C, ambele 1.2 benzina, AC, geamuri electrice, vandute de proprietari si in Buc. Pe la 1100-1200 euro. In weekend ma duc sa vad ce e de capul lor... la prima vedere se prezinta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...