Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 minute, Silver Arrow a spus:

Ehe, si eu mi-as dori W112 dar a ajuns istorie de mult.  Ca si fratii lui  W111, W115, W123, W126, R107 ..... s-au dus si nici nu o sa mai avem Mercedes-uri elegante cum se faceau candva. 

 

Alea sunt carbune deja...

 

Interiorul w211 este din aceiasi fabrica cu multe alte modele, de departe "grija" cea mai mare era c215 (cl), r230 (sl) si c219 (cls).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subiectiv :

-constructie buna spre foarte buna comparativ cu vremea ei, nu cu acum

-confortabila,placerea de a conduce

-un dream car pentru parintii nostri la vremea ei

 

 

Obiectiv:

-norma E4 este deja trecuta de demult,deloc in trend cu realitatea si cu legislatia anti poluare care vizeaza tot globul, pana si Bucuresti

-motor mare, impozit aproape1000ron, rca mare

-o viitoare sursa de investitii, anexe motor, tabla, articulatii,batai de cap

 

 

Cred ca mai jos de E5 e o greseala , te incalti cu un obiect care in viitorul apropiat nu va mai avea valoare decat sentimentala. Sau poate sunt eu lipsit de imaginatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v  eu cred ca de fapt subconstientul a lucrat cum trebuie 😁

 

w112.thumb.jpg.02e8e04cba0c8c14e0e1617ed40f8da0.jpg

 

@Spaceghost  in principiu ai dreptate cu poluarea. Eu unul nu sunt insa convins ca poluarea produsa pentru a fabrica o masina noua plus poluarea produsa cu ocazia casarii unei masini vechi, in raport cu diferenta de poluare intre euro 4 si euro5 justifica achizitionarea uneia noi.

Este o parere personala si nu o pot sustine cu cifre. Este doar asa o banuiala.

Pentru economie evident ca varianta casarii si a achizitionarii uneia noi este visul oricarui capitalist. Traiasca consumul!! (chiar cand  noi populimea nu avem nevoie de el 😂)

 

Din punct de vedere financiar insa treaba este de analizat. Dincolo de treaba cu impozitul si RCA - mi se parea mai eficient modelul cu motor de 1.800 cc si 163 CP, fata de cel diesel de 2.200cc, dar iarasi este o treaba de optiune personala - trebuie sa ai in vedere: cati km faci pe an, cat este costul inital de achititie (mai mic la e4 fata de e5), si cat te costa inlocuitul unor piese care ar putea ceda.

Fara a mai spune ca masinile cu cat sunt mai noi cu atata sunt mai imbarligat construite si mai greu de reparat.

 

Am mai scris: o reparatie ampla la un model W203 (cel de dinainte lui W211) a costat sub 4.000Lei. Asta a fost acuma 3 ani si de atunci  masina a mers vreo 15.000 Km. Adica foarte putin. Si in acest ritm va mai merge inca cativa ani fara sa mai bag bani in ea.

 

Daca masina  mea ar fi mers 60-70.000 Km/an atunci poate se justifica una diesel, si poate mai noua.

 

In particular masina lui @l.u.v mai are viata inca minimum 250.00 km, fara reparatii majore. Ce spui tu cu articulatii sau anexe motor sunt cheltuieli mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, Spaceghost a spus:

-motor mare, impozit aproape1000ron, rca mare

-o viitoare sursa de investitii, anexe motor, tabla, articulatii,batai de cap

- la BMW plateam 950, la asta cam 850 ron / an. Rca ul nu este mare deloc, eu am aproape 53 ani, nu am daune, am permis de mult, la BMW costa undeva la 450 ron / an

- daca o iei in buna stare de la inceput, nu ai probleme in timp.

Este important de retinut ca nu o iau pentru terfeleala de zi de zi, ci de weekend si concedii, ceea ce scade mult uzura componentelor.

 

Acum 54 minute, Silver Arrow a spus:

Din punct de vedere financiar insa treaba este de analizat. Dincolo de treaba cu impozitul si RCA - mi se parea mai eficient modelul cu motor de 1.800 cc si 163 CP, fata de cel diesel de 2.200cc, dar iarasi este o treaba de optiune personala

Ideea este in felul urmator, am luat masina asta din considerente practice, gandindu-ma si la cheltuieli. Suntem 3 amici care ne stim de-o viata, la unul pleaca BMW ul meu, de la celalalt iau Mercedesul. Opeartiunea nu implica niciun cost adiacent, ce iau pe una, dau pe alta.

Gasisem una din 2008 impecabila la 7000 euro, dar nu stiam nimic despre ea si mai trebuia sa vand BMW ul si sa pun peste. Asta a amicului ma costa cam 4000 si ii dau banii cand am, neconditionat. Plus ca stiua omul, masina, este combinatia de culori care imi place.

Date fiind conditiile, nu am avut de ales 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, l.u.v a spus:

Ideea este in felul urmator, am luat masina asta din considerente practice, gandindu-ma si la cheltuieli. Suntem 3 amici care ne stim de-o viata, la unul pleaca BMW ul meu, de la celalalt iau Mercedesul. Opeartiunea nu implica niciun cost adiacent, ce iau pe una, dau pe alta.

Gasisem una din 2008 impecabila la 7000 euro, dar nu stiam nimic despre ea si mai trebuia sa vand BMW ul si sa pun peste. Asta a amicului ma costa cam 4000 si ii dau banii cand am, neconditionat. Plus ca stiua omul, masina, este combinatia de culori care imi place.

Date fiind conditiile, nu am avut de ales 🙂

Avand in vedere contextul - cel mai important ca masina este cunoscuta - si ce ai primit, ai procedat cum trebuie.

Pretul este absolut corect.

Sunt curios care o sa fie impresia dupa primul concediu cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, florinelu07 a spus:

 gresit

 

in cel mai fericit caz au echipare inferioara (Classic)

ba nu e deloc gresit, au inlcusiv butoane in plus si trecere in plafon pentru caseta taxi. E criteriu special in decodarea vinului d etaxi. 

https://www.mercedes-benz.de/passengercars/find-buy/fleet-and-business/taxi/taxi-modelle.module.html

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

ba nu e deloc gresit, au inlcusiv butoane in plus si trecere in plafon pentru caseta taxi. E criteriu special in decodarea vinului d etaxi. 

https://www.mercedes-benz.de/passengercars/find-buy/fleet-and-business/taxi/taxi-modelle.module.html

mere cu mere, pere cu pere....

 

W211 nu are asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca,topicul se poate inchide,omul si-o luat masina.

Nu de alta,dar se ajunge mintenas la alte chestiuni... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, einstein1984 a spus:

P.S. vezi ca taxiurile au echipare speciala(tapiterie, alternatoare etc), nu sunt serie

La ce te referi? A mea este verificată, apare culoarea și toate opțiunile originale. 

Acum 5 ore, Christian 1 a spus:

Io zic ca,topicul se poate inchide,omul si-o luat masina.

Îl las deschis, poate mai au și alții nelămuriri despre modelele discutate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI

Interiorul ingrijit poate fi dovada de (1) proprietar care ingrijeste masina sau (2) masina face kilometrii multi in conditii de autostrada, situatie in care uzura interioara tinde sa fie mai mica.

 

Una din masinile mele, a facut in 1 an si 4 luni, 138kkm (nu la mine) si arata impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

A fost îngrijită și folosita puțin, în 12 ani doar 90.000 km. 

Mă costă 650 ton curățarea interiorului, textil, fețe uși, plastice etc. Trebuie să-i înlocuiesc și o bucată din tapițeria scaunului, care este uzată și atunci va fi lacrimă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peugeotul meu are 13 ani si 92 mii de km. Deci se poate.

cat despre curatarea interiorului, eu l-am facut bec (totul in interior curatat) cu 250 ron parca (sau 300) in Bucuresti pe langa piata Bobocica, dar nicidecum 650 lei grei. Acum, cine stie ce-ti face...banii tai placerea ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Trebuie să-i înlocuiesc și o bucată din tapițeria scaunului, care este uzată și atunci va fi lacrimă. 

cauta pe oem tot sezutul sau spatarul (ce ai nevoie) la unele modele scapi rezonabil de ieftin si arata la fel.

 

in rest buna alegere , pt comfort e mult peste e39, cutia e foarte misto si cam bulletproof ,clar mult mai bine mergi cu E-u decat golfu 15 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, SuzukiRf600R a spus:

eu l-am facut bec (totul in interior curatat) cu 250 ron parca (sau 300) in Bucuresti pe langa piata Bobocica 

Ce Peugeot ai?  Că un model mic are alta suprafață de curățare. Ce culoare? Una este bej și alta negru. Eu am întrebat la 2 diferiți și mi-au spus unul 600 și altul 650, ultimul chiar a spus că prețul normal este 600, dar a mea este o culoare pretențioasă, se revopseste și pielea de pe cotiera șofer etc. 

Acum 4 ore, superbec a spus:

cauta pe oem tot sezutul sau spatarul (ce ai nevoie) la unele modele scapi rezonabil de ieftin si arata la fel.

Interesant pont, chiar o să mă uit. 

La confort ai dreptate, este peste E39, am văzut și eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.02.2020 la 16:11, l.u.v a spus:

Ce Peugeot ai?  Că un model mic are alta suprafață de curățare. Ce culoare? Una este bej și alta negru. Eu am întrebat la 2 diferiți și mi-au spus unul 600 și altul 650, ultimul chiar a spus că prețul normal este 600, dar a mea este o culoare pretențioasă, se revopseste și pielea de pe cotiera șofer etc. 

Interesant pont, chiar o să mă uit. 

La confort ai dreptate, este peste E39, am văzut și eu. 

Sorry luv, nu am citit tot topicul dar vorbim de masina VW Golf 5 1.9 TDI / W211? Permite-mi sa zic ca nu cred ca are vreo tapiserie de mercedes sau bmw in ea cu doua culori si atele ce leaga sunt nush din ce nuanta si figuri d-astea. Cu siguranta e inchisa la culoare sau cel mult deschisa, ca mai toate cazanele obosite (inclusiv al meu) de dupa 2000 incoa. Ori in acest caz, si alba sa fie, 650 tot e mult. Dar repet, banii tai sufletul tau...nimeni nu-ti zice ce sa faci cu banii tai :) 

A mea este un gri deschis, clasic, nimic wow. Succes!

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 11 ore, SuzukiRf600R a spus:

Sorry luv, nu am citit tot topicul dar vorbim de masina VW Golf 5 1.9 TDI / W211?

Topicul era despre Golf V, dar in pagina 5 - postul #125 am scris ca mi-am luat un Mercedes. W211 este codul ei, este E220CDI, am pus si poze, vezi tapiteria ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, l.u.v a spus:

Topicul era despre Golf V, dar in pagina 5 - postul #125 am scris ca mi-am luat un Mercedes. W211 este codul ei, este E220CDI, am pus si poze, vezi tapiteria ei.

Felicitari de achizitie. Banii tai, multumirea ta, confortul tau, igienta ta... :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • Admin

Și un review după 8000 km făcuți și 10 luni de folosire. 

- Bătrânica de 16 ani se ține foarte bine la caroserie. 

Nimic ruginit pe dedesubt sau aripi / contraaripi. 

Singura piesă care are rugină este ușa șoferului, în partea de jos. O să o schimb în primăvară cu alta bună din dezmembrări. 

- motorul se învârte cum trebuie. Consum între 10-12 % în traficul din București, între 5.8-6.5 afară. 

- cutia schimbă perfect și silențios la cald. Trebuie să-i schimb uleiul, când e rece schimbă cam grosier - cost cam 1000 ron

- articulații. Am schimbat la ea capetele de bară, acum mai am o bătaie pe stânga. 

- trebuie să-i schimb tampoanele motor, la rece vibrează destul de tare. 

- am schimbat și debitmetrul - 900 ron. 

- am schimbat un senzor ABS pe spate. 

- trebuie să-i schimb senzorul vibrochen, uneori la cald nu pornește. O ia după ce torn puțină apă pe senzor sau după ce se răcește puțin - cost cam 200 ron

- am o bătaie pe spate când trec peste bumpere, pare a fi un suport de la tobă sau ceva bucșă pe acolo. 

Imi place eleganța și confortul ei, plus spațiul din interior. Un mare plus la locurile din spate, unde extrem de puține mașini din clasa ei oferă confort și spațiu suficient la picioare și banchete.

Este singura mașină cu care am mers, unde pe scaunele din spate te simți la fel ca pe cele din față! Prin comparație, în E39 stai înghesuit în spate și destul de drept. 

Portbagajul extrem de încăpător. Compartimentul față oferă suficient loc să lucrezi liniștit la motor. 

Motorul diesel este cam zgomotos în reprizele dintre stopuri în oraș, dar la drum întins este foarte silențios. 

Insonorizarea interioară este foarte bună, treci peste bumpere și piatră cubică în liniște absolută. 

Imi place felul în care încălzește în interior când afară este frig, o face repede și bine, se comportă ca un benzinar. 

Superb interiorul si materialele de calitate folosite. Nu am niciun zgomot sau scârțâială parazită prin bord. Design-ul este foarte mișto, bordul și tot ansamblul sunt foarte bine armonizate și îți oferă spațiu suficient. Contribuie la asta și culoarea bej, care mărește spațiul. 

Spunea cineva de aici de trimuri cu lacul crăpat, sau ușițe de compartimente care nu se deschid etc. Nu există așa ceva. Contează probabil și faptul că sunt al treilea proprietar (inclusiv în Germania) și mașina are doar 162.000 km. 

Sistemul de sonorizare, deși nu este Harman Kardon, este foarte bun, cu mult peste cel al lui E39, care amintea de Daciile obosite de pe vremuri. 

 

Una peste alta, W211 este o mașină care și după atâția ani arată foarte bine ca look. Te face să te simți bine in ea și îți oferă tot timpul statutul de eleganță si siguranță. 

IMG_20201122_112639 (1).jpg

IMG_20201122_111646.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...