Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

La 26.03.2019 la 21:49, l.u.v a spus:

sunt curios cand s-o intoarce stapana cati bani cere.

 

Probabil va cere vreo 6000 cu ideea de a o da la 5000. E plin netu. Parere personala, ca tot intrebai Mai mult de 3000 nu face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi fost bine sa fie odata la 3-400k, dar realitatea este cu totul alta, mai ales cand vorbim de o turbina reconditionata, ca pentru asta opteaza romanul. De ce? Te las pe tine sa raspunzi. Mai sunt alte componente care pot da gres, unele mai repede ca altele. Sdi rulls pentru cineva care stie ce vrea, ce isi permite sa intretina. Si da, lucrul reconditionat nu este ca unul nou, dar na, e o alternativa buna. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, superbec a spus:

deci sdi rullz ca ie scumpe turbinile?

 

Nu bossulica, ca sa-l citam pe pacanel, turbinele nu sunt scumpe ci au un pret. Eu subliniam faptul ca nu merita reparata ci mai bine cumperi una noua sau una buna cu km putini. Altfel risti sa repair si pana la urma tot la una noua ajungi, cunosc personal n cazuri. La turbine reparatia e usor de facut, problema reala e centrarea pe care nu o poate asigura nimeni fara banc de probe. Varianta SDI pt cine vrea este super, la acest motor nu doar lipsa turbinei e un avantaj economic ci si faptul ca nu are si alte probleme, e cunoscut ca fiind un motor foarte fiabil inclusive pe partea de anexe.

Acum 8 ore, Starcream a spus:

Cum sa zici nene ca daca o iei sh din Dezmembrari e caz mai fericit?

D-astea cu “nu merge reparat/recondiționat” sunt minciuni aruncate de reprezentanți de vânzări ca sa isi faca ei norma. E valabil la orice, nu numai la masini. 

Cand compari ingineri d-astia corporatiști cu d-aia de colț de bloc, compari mere cu pere, primii stiu doar sa zica “e stricata, trebuie schimbată”

 

Cel mai fericit caz pentru cineva care vrea mai ieftin. Si da, nu orice merge reparat daca nu ai conditiile necesare.

Acum 9 ore, Paca a spus:

Am avut si bulgaria ...problem ? 

 

 

Nu, doar imi verificam intuitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma amuza aici pe forum este ca daca masina are mai putin 100 CP este un kakaat de masina iar un moto de 60-70 CP ''e puturoasa'' vai mama ei si trebuie musai schimbat cu ceva peste suta.

Da ce are nene daca e masina/moto e mai domoala? Te faci de ras, vei fi aratat cu degetu'  sau ''rade'' prietenii de tine? Sau nu poti sa ii dai fum fraierului cu Loganu' .....

Desigur ca este placut si comod sa ai multi caluti sub capota dar asta nu inseamna ca fara nu se poate.

 

Cat despre reparat sau inlocuit turbina si cat costa: Romanii au impresia ca masina o iei, bagi diesel in ea (doar nu o sa iti ca toti fraierii masina benzina) , ulei cand iti aduci aminte si pe acesta luat de la ''un baiat pe care il stii tu ca aduce unul ieftin si bun, marfa garantata'', si mergi sute de mii de km pina o vinzi pe OLX cu textele alea gen ''intretinuta maniacal''.

Din pacate o masina se mai si intretine. Iar daca stai si te scarpini dupa ceafa cand trebuie sa dai 150€ o data la 100.000 Km (nu sunt asa generos ca ca sa o repari, inseamna ca nu ai bani de masina si mai bine iti iei abonament STB (RATB nu era o denumire buna). Iar masina SH, o fi ea ieftina la achizitie dar papa bani mai multi decat una noua ca sa o tii in functiune.

 

Cand te gandesti daca iti poti permite o masina nu trebuie sa te gandesti daca ai bani sa o cumperi si gata,  ci daca ai bani sa o tii - bani de RCA, ITP,  Impozite, Intretinere periodica, Anvelope iarna/vara, Loc de parcare etc. Explica-i asta romanului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@cuki

 

+1

 

Iar aia care povestesc despre tone de probleme pe care le-au avut ,cu ale lor cotete , se cam dau de gol ca nu prea se pricep sa aleaga o masina ,sau sa o conduca ...dar ei dau sfaturi.🤣🤣🤣

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • Admin

Salutare,

Revin cu info, masina arata senzational, fara rugina pe dedesubt, merge foarte bine, nu troncane nimic, fara greieri inauntru, foarte curata interior / exterior.

Are 51.300 km cu carte Service!! Ca Idee, din noiembrie 2018 sta nemiscata (dar pornita regulat) in garaj

Este Euro 4 si doamna cere 4000 euro pe ea. Ca Idee, pe OLX incep de pe la 3500 la 5500, dar motoare de 140 cp si cu 2-300.000 km pe bord, in realitate fara numar.

Asta se prezinta in conditiile descrise mai sus.

Merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita dmdv.Am cautat recent masina , o masinuta pt 2-3 luni de iarna cand nu pot merge cu motorul, nu vrei sa stii ce masini am putut sa vad inclusiv multe Golfuri- terminate , distruse, ruginite, turbine duse, ulei curgand, si toate erau descrise tipla , ce ma suparat cel mai rau este ca intre cele de 2000 si 4500 nu era nici o diferenta mecanica/estetica, le spuneam de la telefon ca masina merge in PRIMUL RAND LA MECANIC sa nu ne pierdem timpul degeaba ambii si apoi discutam si nimic.Veneau cu masina si se uitau ca la nebun cand le zicea mecanicul ce au masinile , asa ca daca este cum zici tu atunci merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita pentru ca:

- are km putini

-daca ai nevoie strict de a doua masina.

-consum scazut

 

Nu merita pentru ca:

-este diesel,mai ales daca are dpf,intretinere mai scumpa in general.

-are dotari slabe

-motor slabut, bun, dar deloc indicat in B. Asa cum spune "tanti" Flori☻, o benzinara este mult mai indicata in B.

-Firea este o vaca.

 

Per total, as cumpara masina doar daca am nevoie de ea ca a doua masina si sunt 100% convins ca acei km sunt reali.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La avantaje aș trece și:

- versiunea asta NU are dpf.

- ambreiajul nu are volanta dublă, tot ansamblul este ieftin și simplu la schimbare. 

- tocmai în simplitatea ei și cum arată la tablărie va duce mult și bine fără probleme. 

- mă gândesc că tocmai din aceste cauze la o revânzare ulterioara o voi da ca pâinea caldă, în aceiași bani sau cu pierdere extrem de mică. 

Și eu fug de diesel, dar fug de cele cu kilometri mulți și cu hulitele filtre de particule, dar aici nu este cazul. 

Acei km sunt 100 % reali, persoana are un venit mult peste medie, soțul a doua mașină cu care în general o aduce și ia de la slujba, fiind în drumul lui. De multe ori din graba și silă de ambuteiaje ea folosește și metroul. 

De aici și kilometrii ăștia. 

Am și VIN ul, se poate verifica în baza de date la reprezentanță. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.03.2019 la 23:09, taong_mapagbiro a spus:

Nu am priceput niciodata remarca asta  : condusa de o femeie

Ce vrea sa insemne ...ca a nu a fost forjata ?.

ca a luat toate gropile care puteau fi luate si daca are manuala ca se misca schimbatorul ca polonicu in oala cu ciorba incercand sa iei ultima perisoara + ambreiaj abuzat mai rau decat un baietel din corul bisericii catolice.

 

 

nu stiu de voi dar pe mine m-ar descuraja faptul ca e condusa de o femeie.

ce-i drept km sunt putini deci poate nu e totusi asa rau.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, frigider a spus:

ca a luat toate gropile care puteau fi luate si daca are manuala ca se misca schimbatorul ca polonicu in oala cu ciorba incercand sa iei ultima perisoara + ambreiaj abuzat mai rau decat un baietel din corul bisericii catolice.

 

 

nu stiu de voi dar pe mine m-ar descuraja faptul ca e condusa de o femeie.

ce-i drept km sunt putini deci poate nu e totusi asa rau.

Man,nu toate femeile-s cu doo maini stangi.Exceptia intareste regula. :)

 

Luigi,daca,cazi la mijloc la pret,ia-o fara sa mai stai pe ganduri.

Si peste 5-6 ani are pret la romani.Motorul va tine mult mai mult decat tabla,tabla sa te tina. :)

Totusi verifica dupa VIN autenticitatea kilometrilor,chiar daca esti convins acum de ei.

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Christian 1 a spus:

Man,nu toate femeile-s cu doo maini stangi.Exceptia intareste regula. :)

pai te cam contrazici, regula e ca 

 

"femeile nu stie sa conduca, exceptie fiind 1-2 exemplare la 1.000.000 de locuitoare(adica femei)."

 

alea 1-2 femei care stie cu schimbatoru intaresc regula ca majoritatea femeilor nu poate, nu neaparat ca nu vrea. :D 

 

 

dar ma repet, daca km sunt buni si pretul e bun si masina e buna atunci arunca cu banu in femeie. 

pentru masina. nu pentru alte servicii.ca de masina discutam, nu?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar exprimarea stiuta de foarte multi,aia cu doo maini stangi.

Si da,eu stiu exceptia de la regula.Ba mai mult,se mai da,culmea,si cu motocicleta(motocicletele). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu multi ani in urma, am avut de la serviciu un Golf V 1.9 D. Apoi am avut VI 1.6 D (euro 5), apoi VI 2.0 D (110 CP). 

Ce pot sa spun e ca niciunul nu m-a uns la suflet cum a facut-o V-ul. E drept ca motorul suna a tractor si nici nu era foarte antifonata, insa mi-a lasat impresia de tanc care vrea doar sa te multumeasca. Fiind si mai spartana putin decat suratele mai tinere, probabil de asta era si mai putin sensibila. La VI au fost schimbate mai multe chestii, probleme pe la filtrul de particule, etc.

 

Mai e adevarat si ca cea pe care am avut-o eu era de 105 cai in 6 trepte, insa daca nu vrei demaraj puternic, cred ca cei 90 de cai iti pot oferi destul, la costuri mici din toate punctele de vedere.

Doar un mic minus, cu toate ca nu mi se pare ceva grav. Cam o data intre schimburi trebuie completat cu putin ulei. 

 

Asadar, daca ai nevoie de o masina pe care sa o muncesti pe bani putini, go ahead si ia-o. Daca nu o iei, spune-mi mie si o iau eu :)

Banii sunt foarte ok, chiar pe viitor vei plati taxa oxigen.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

ca a luat toate gropile care puteau fi luate si daca are manuala ca se misca schimbatorul ca polonicu in oala cu ciorba incercand sa iei ultima perisoara + ambreiaj abuzat mai rau decat un baietel din corul bisericii catolice.

 

 

nu stiu de voi dar pe mine m-ar descuraja faptul ca e condusa de o femeie.

ce-i drept km sunt putini deci poate nu e totusi asa rau.

Ehe, nu mai este demulttt bariera cine a condus masina, vad fff multe persoane de sex masculin care conduc cu piciorul pe ambreiaj de te doare sufletul de masina, care habar nu au sa intre in curba sau sa evite o groapa, am luat o masinuta cobdusa de 2 femei( bine automata)🤣🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saracia asta de Golf bag de seama ca e un fel de CBR F4i - pe masura ce se invechesc se scumpesc si mai mult! 😯

La modul asta se poate considera investitie - o iei acum si peste 4 ani va fi mai scumpa decat una noua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

La avantaje aș trece și:

- versiunea asta NU are dpf.

- ambreiajul nu are volanta dublă, tot ansamblul este ieftin și simplu la schimbare. 

- tocmai în simplitatea ei și cum arată la tablărie va duce mult și bine fără probleme. 

- mă gândesc că tocmai din aceste cauze la o revânzare ulterioara o voi da ca pâinea caldă, în aceiași bani sau cu pierdere extrem de mică. 

Și eu fug de diesel, dar fug de cele cu kilometri mulți și cu hulitele filtre de particule, dar aici nu este cazul. 

Acei km sunt 100 % reali, persoana are un venit mult peste medie, soțul a doua mașină cu care în general o aduce și ia de la slujba, fiind în drumul lui. De multe ori din graba și silă de ambuteiaje ea folosește și metroul. 

De aici și kilometrii ăștia. 

Am și VIN ul, se poate verifica în baza de date la reprezentanță. 

Foarte bine, Luigi. Nici eu nu's fan diesel, dar as cumpara masina,clar are un istoric bun, proprietarii sunt oameni instariti,nu are dpf, este manuala, codul motor este unul foarte bun, putere suficienta pentru ro, nu faci raliuri, optiuni decente.

 

Deci da, go for it!

 

Ps: ca ultim sfat, incearca si car vertical, mai toata lumea recomanda acest site de verificare auto,vezi daca iti spune ceva.

 

 

Editat de Ice-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ma bag si eu in conversatie ca musca in lapte, cum a zis si un coleg de mai sus. Sunt detinator de 1.9 TDI BRU pe un Golf 5 Plus de aproape 20k km, masina avand in prezent 208k si nu pot decat sa laud acest motor. Legat de papatul de ulei, pana acum nu am facut decat un schimb, la 10k, urmeaza sa il fac si pe al doilea, iar intre ele, am completat cu EXACT 100gr ulei, valoare masurata pe gradajul bidonului. Uleiul folosit este Castrol pentru PD 5W30. De condus, o conduc 90% in Bucuresti si deocamdata nu am intampinat nicio problema. Ce ti-as recomanda sa faci, lucru evident dupa parerea mea, este sa o mai scoti la o fuga pe-afara, sa o mai "cureti", cum spun 'ai batrani. Eu sunt student din provincie si pe la vreo 3 luni mai fac un drum dus-intors pana la Tulcea, dar si intre intervalele astea mai bag cate un concediu sau o excursie. Din nou, foarte "misto" la motorul asta e cutia(singurul neajuns ar fi ca este in 5 trepte, dar se trece cu vederea) care se impaca exceptional de bine si face masina, chiar si la cei 90 de caluti sa se simta sprintena in oras(obvious) daar si in afara, insa ca orice TDI pana in 140cp dupa 3200-3300 rot/min se cam plafoneaza si nu mai simti acel "zvac" pe care il are la 2200-3000 rot/min..asta nu inseamna totusi ca taiem AC ul si casetofonul cand vedem un TIR in fata :)). In astia aproape 20k nu am schimbat decat ulei, cum am zis mai sus si placutele pe spate, urmand cel mai probabil discurile fata. Bucsaraia si suspensia sunt intr-o stare foarte buna si sunt cele originale, dar asta depinde de la masina la masina si cum a fost intretinuta. Ca o ultima parte, legat de consum, in Bucuresti am undeva la 6.5, pana in 7 iar in afara, depinde de cum conduc, de la 4.3 pana in 5.2.

Altceva eu nu mai am de zis si daca deja ai luat masina, sa te bucuri de ea si drumuri bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut și mulțumesc pentru feedback-ul detaliat. 

Am ieșit cu mașina în 2 probe, inclusiv pe autostradă, urcă foarte bine în ture pentru pretențiile mele. Ajunge la 140 km/oră decent și stă bine pe sosea la 150-160, fără niciun efort. Este mai zgomotoasă la, viteza aia, dar nu cu mult față de o mașină dintr-o clasă mai mare. 

Oricum, mersul afară pentru mine înseamnă 110-130.

Încă nu am apucat să o iau, doamna a fost ocupată și nici eu nu am avut timp. O să încerc un 32-3300, maxim 3500, deși cred că la cum arată, merită și 4000.

Revin cu info în cazul unei achiziții. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...