Jump to content
l.u.v

VW Golf 5, 2007, 1.9 tdi, 90 cp, manuala 5 trepte

Recommended Posts

Știți de ce l-au dat afară pe Hitler din bucătărie? Pt că ardea polonezii! 😈

Asta apropo de motorul "polski".

Și garnitura de chiuluasă o ciupește numa' din cauza proiectanților idioți care n-au pus termostat de dacie. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint la a doua masina cu DSG, ambele SH. Revizia la cutie sa fie facuta la timp, desi am citit pe briskoda ca au fost si cu 200k km si nu a umblat nimeni in ele pt asa ceva, pentru ca si aia au dealeri ignoranti care nu au stiut, nu le-au zis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.03.2019 la 11:13, RKDragos a spus:

2007 are rezistenta aia de care ziceam mai sus.

au si alea pre 2000 , sunt niste rezistente de k k t care costa o puscarie de bani, am schimbat 2-3 termostat, am inceput cu cel mai scump, cel mai ieftin a fost castigator dar tot faci frigu iarna in tomberon.

 

LUV , golf 5 e o masina de rahan , mai proasta decat golf 4 , am mers cu mai multe exemplare noi sau pana in 10k km , articulatie de rahan, nivel de zgomot peste golf 4 in masina , parca e facuta de rusi 

daca e masina de hartanit si o iei la pret bun merita ... pentru oras .. cu 4k euro mergi mult timp cu uberu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sa vad întâi cât cere și va țin la curent. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.03.2019 la 11:13, RKDragos a spus:

2007 are rezistenta aia de care ziceam mai sus.

au si alea pre 2000 , sunt niste rezistente de k k t care costa o puscarie de bani, am schimbat 2-3 termostat, am inceput cu cel mai scump, cel mai ieftin a fost castigator dar tot faci frigu iarna in tomberon.

 

LUV , golf 5 e o masina de rahan , mai proasta decat golf 4 , am mers cu mai multe exemplare noi sau pana in 10k km , articulatie de rahan, nivel de zgomot peste golf 4 in masina , parca e facuta de rusi 

daca e masina de hartanit si o iei la pret bun merita ... pentru oras .. cu 4k euro mergi mult timp cu uberu .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

In functie de pret, as cumpara masina,doar sa fie km reali. Am mers cu g5 1.6 fsi, multumit,nu are greieri,masina mai inchegata ca g4. Mai toata lumea lauda acest bru, ca la passat b6 1.9 tdi de 105cp. E "lent", dar si fiabil,nu ai nevoie de liniute. Hint, fiabilitate absoluta=sdi ul,de aceea pretul tinde sa fie unul maricut..

Edited by Ice-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Ice-D a spus:

 Hint, fiabilitate absoluta=sdi ul,de aceea pretul tinde sa fie unul maricut..

 

asta e o prostie propagata de habarnisti , sdi-ul in primul rand consuma mai mult , abia se misca de pe loc si trebuie sa-l blanuiesti tot timpul ca sa tii pasul cu traficul , tampenie mai mare nu a existat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Ice-D a spus:

In functie de pret, as cumpara masina,doar sa fie km reali.

Sunt reali 100%, cunosc proprietara. Oricum ar fi, mai mult de 2500 nu dau pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.9tdi din 2008 de 105cp. Pe la 120k km a picat volanta (nu de mult o luasem, presupunem ca erau reali), am pus cu masa simpla, bruscheaza putin mai tare. Este fasneata si te strecori prin trafic dar la drum lung mie personal nu mi se pare suficient de puternica, consuma si cam mult fiind in 5 trepte. Cu filtrul de particule nu am avut probleme, in schimb am avut probleme cu partea electrica si inchiderea centralizata.

Eu zic ca a ta valoreaza in jur de 3300.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 ore, l.u.v a spus:

Oricum ar fi, mai mult de 2500 nu dau pe ea.

Nici nu cred ca ti-o da la banii astia :)

Acum 19 ore, linoleu a spus:

Eu am 1.9tdi din 2008 de 105cp. ..... Cu filtrul de particule nu am avut probleme,....

Mi se pare absolut normal sa nu ai probleme atita timp cit 1.9 nu are asa ceva .....🤣🤣🤣 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, au mai plătit unii pt înlocuirea antigelului la Oltcit!:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine documenteaza-te inainte sa faci mistouri ieftine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mie mi te-ai adresat, te rog sa imi pui o poza cu ce crezi tu ca e DPF pe 1,9.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, RKDragos a spus:

Daca mie mi te-ai adresat, te rog sa imi pui o poza cu ce crezi tu ca e DPF pe 1,9.

Multumesc

ma bag ca musca n lapte. Unde-cum pot afla exact, cand s-a introdus filtrul buclucas? caut si nu gasesc clar, cica 2006? atunci a introdus VW, cand a facut trecerea de la e3 la e4? gogu asa ma pacaleste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 25.03.2019 la 9:52, john17 a spus:

Eee, au mai plătit unii pt înlocuirea antigelului la Oltcit!:lol:

Io am cumparat antigel pt Olcit ...prin 98....   L-am beut si am terminat povestea  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, Paca a spus:

Io am cumparat antigel pt Olcit ...prin 98....   L-am beut si am terminat povestea  :lol:

aha, asta explica multe :)))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.03.2019 la 12:23, l.u.v a spus:

Sunt reali 100%, cunosc proprietara. Oricum ar fi, mai mult de 2500 nu dau pe ea.

Pai cam asa oscileaza ca pret, 2.5-3k. Cred ca are dotari bazice, nu am vazut computerul de bord.

 

La 24.03.2019 la 10:44, superbec a spus:

 

asta e o prostie propagata de habarnisti , sdi-ul in primul rand consuma mai mult , abia se misca de pe loc si trebuie sa-l blanuiesti tot timpul ca sa tii pasul cu traficul , tampenie mai mare nu a existat.

Daca proprietarii, 3 amici sunt habarnisti, aia e. Este o masina lenta, dar nici scuter. Aici vorbim fiabilitate, nu de 0-100 sau alte prostii. Pe principiul, nu este acolo, nu se strica. Au intre 300 si 500k in bord si nu au stres cu piesele. Daca nu ma insel, motorul dezvolta aceeasi putere cu un g5 1.4i, adica 75cp.Exceptand benzina aspirata, este mult mai pretabila in oras fata de orice alta turbinara,fie el si alh. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, linoleu a spus:

Io vad aci ca masina din topic e 1,9 TDI cod motor ALH cu 90 cp,nu BLS cu 105 cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tot ce are 90 cp este alh, codul este bru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am precizat din prima ca am golf 1.9tdi 105cp 2008 si am descris experienta mea cu el in speranta ca il ajuta cu ceva pe initiator. Daca l-a ajutat bine, daca nu aia e... ca au dus altii discutia in zona de DPF fara sa aduca o informatie utila pt initiator deja nu mai tine de mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Ice-D a spus:

Nu tot ce are 90 cp este alh, codul este bru.

Corect,my bad! :ok:

 

Acum am vazut specificatia initiala ca este BRU.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Ice-D a spus:

 

 

Daca proprietarii, 3 amici sunt habarnisti, aia e. Este o masina lenta, dar nici scuter. Aici vorbim fiabilitate, nu de 0-100 sau alte prostii. Pe principiul, nu este acolo, nu se strica. Au intre 300 si 500k in bord si nu au stres cu piesele. Daca nu ma insel, motorul dezvolta aceeasi putere cu un g5 1.4i, adica 75cp.Exceptand benzina aspirata, este mult mai pretabila in oras fata de orice alta turbinara,fie el si alh. 

nu, sunt belbozi ... daca ei au intre 3 si 500k cu tomberoanele sunt multe tdi-uri cu milionu .. deci na fiabilitate , da stiu in 1900 toamna fugeau toti de turbine ca ie scumpe ... cand colo e 150E un kit de reparatie dar sa discutam discutii cu prietenii ...

 

un scuter de cc49 mai rasarit ajunge mai repede la 50kmh , sa nu mai vorbim de dube sau camioane.. sau sa faci o depasire pe dn ...

 

oricum suntem offtopic , si probabil ca femeia n-o sa accepte 2500 pe masina oricum , probabil ca se da la 3k instant ...nemtudom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, superbec a spus:

oricum suntem offtopic , si probabil ca femeia n-o sa accepte 2500 pe masina oricum , probabil ca se da la 3k instant ...nemtudom

 

eu zic ca a cumparat de mult masina si vroia doar sa stie daca nu si-a luat teapa ...pare sa fie genul care pune poze dupa ce faptul s-a consumat deja 

- la tdi-uri cand vezi ca iti papa in jur de 1 litru de ulei  la 1000 km ( si nu pierde pe nicaieri ) mai bine te duci singur sa "rezolvi" turbina ....ca sa nu cumperi motor cu totul 

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 4000 euro iei o Dacie Sandero cu 5-7 ani mai tanara si cu mai putine hibe ca motorizarea asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...