Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Ia in calcul un upgrade la frane, mi-e sa nu fie prea nărăvași cei 90 mârțogi frumoși și să nu se poată opri tigaia în condiții de siguranță de la vitezele alea de 2 warpi! :crack:

Plm, e o masina menita sa te duca din A in B, ce atata tevatura?!? Mai plătește si taxa sârmoasaă de la anul, iar peste vreo 3 e numa' bună de remat... 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 4 ore, Petrescu Mircea a spus:

Eu zic sa mai astepti 1 -2 ani , sa mai faci drive test de 20 ori , sa fii sigur ca iei o decizie corecta

 

Acum 6 ore, l.u.v a spus:

Încă nu am apucat să o iau, doamna a fost ocupată și nici eu nu am avut timp

Cred cu tărie că nu trebuie explicată prin desene. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Hai că am schimbat macazul, am luat până la urmă mașina unui amic bun. 

Mercedes E 220 CDI, 2004, 154.000 KM, totul la zi. 

Pot spune că merge ca un vis, la 160 km/oră pe autostradă riști să adormi în ea. 

 

IMG-20200209-WA0006.jpg

IMG-20200209-WA0016.jpg

IMG-20200209-WA0000.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine.Oricum, asa cum ti-am raspuns si pe fb, masina e grozava, dar si-a cam depasit epoca. E3 sau E4? Ca e4 e introdus in 2005. Fiind 2004, e intre norme, poate ai prins cu e4. E e buna, dar o sa cam ramai cu ea pe cap :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

E4, nu o luam dacă era E3. 

Asta cu rămasul pe cap este relativă, la cum arată și în ce stare e, după 3-4 ani se poate vinde în țară sau in cele riverane 😊

Oricum, la cât m-a costat și cum îi dau banii, decât să merg cu un gunoi nou făcut din peturi, mai bine merg niște ani cu ceva de lux, în care mă simt boier și la care pot pierde și 1500 euro. 

 

Apropos de calitate, amicul și-a luat un C Klasse nou, 1.6 benzina, Euro 6.

Am mers cu ea, are antifonarea de rahat, nu are nicio legătură cu vechitura asta, cu care o să rămân pe cap 😏. Îmi spunea și el, să vezi cum se aude când plouă, zici că dă cu pietre 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

daca nu se strica ceva scump (adica orice in afara de un surub sau o placuta de frana) esti bine. Are frane SBC? 

De ce s-ar strica o masina de 16 ani? Esti rautacios :)))

 

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

AE4, nu o luam dacă era E3. 

Asta cu rămasul pe cap este relativă, la cum arată și în ce stare e, după 3-4 ani se poate vinde în țară sau in cele riverane 😊

Oricum, la cât m-a costat și cum îi dau banii, decât să merg cu un gunoi nou făcut din peturi, mai bine merg niște ani cu ceva de lux, în care mă simt boier și la care pot pierde și 1500 euro. 

 

Apropos de calitate, amicul și-a luat un C Klasse nou, 1.6 benzina, Euro 6.

Am mers cu ea, are antifonarea de rahat, nu are nicio legătură cu vechitura asta, cu care o să rămân pe cap 😏. Îmi spunea și el, să vezi cum se aude când plouă, zici că dă cu pietre 😊

Repet, pentru mine Seria E, este ce ai luat tu, si pana prin 2010. Dupa, au cam stricat o.

Dar are niste ani. Sa te astepti sa mai pice cate ceva pe ea. Si sa coste....Evident, nu iti doresc. Sa te tina inca 500.000 km.

Astea noi, facute la economie. Indiferent de clasa. Profit maximizat. Designed to fail. De citit treaba asta. O fac cam toti producatorii auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi,la "vechiturile" astea de masini,daca se strica ceva,e firesc.La pateticele imitatii de masini ce se fabrica azi foarte multe cad in perioada "garantiei".Am scris cu ghilimele,caci fac si nu fac parte din garantie...

La fel si cu motocicletele noi. :)

Oricum si Golf-ul ala,isi merita banii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 13 ore, einstein1984 a spus:

daca nu se strica ceva scump (adica orice in afara de un surub sau o placuta de frana) esti bine. Are frane SBC? 

Este un model răspândit, găsești orice la SH pentru el, ca și la BMW E39. 

SBC ul a fost schimbat acum vreo 2 ani cu piesă refurbish la Mercedes (3700 ron), are 39.000 de actionari, virgin. 🙂 

Probleme pot începe de la 7-800.000, au fost modele care au început și la 1.400.000.

Acum 12 ore, taong_mapagbiro a spus:

Sa te obisnuiesti cu scartaitul pe spate 😀

Modelele astea au o hiba, în timp (vorbim de ani și sute de mii km) se rup spire la arcurile pe spate. Când se rup pe ambele părți încep să scârțâie, iar cine nu știe (adică foarte mulți) se apucă să schimbe bucșe într-o disperare, întrebându-se de ce scârțâie 😊

Nu e cazul aici, în mașină riști să adormi fără probleme. 

Încă un secret, arcurile se iau doar OEM, niciun aftermarket nu ține. Nici nu sunt scumpe, în jur de 500 perechea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 11 ore, Adrian M. a spus:

De ce s-ar strica o masina de 16 ani? Esti rautacios :)))

La vârsta asta este de așteptat să mai  cadă câte ceva. 

Dacă vrei să te distrezi iți dau numărul mecanicului, spune-i că vrei să iți cumperi un Mercedes și nu știi ce să iei, și vezi ce-ți recomandă 😉. Și poți da și o fugă la el, să vezi cam ce ani de fabricație și scule îi umplu curtea 👍

Nu prea am văzut însă modele vechi, de-astea de 15-16 ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti/folosesti cu folos, inca pe atati km... masina. Altfel...

Hai cu primavara sa ne dam pe doo roti, sa vad si eu cum mere GTR-ul !!! Apropo's, nu mai pune etichete caci vezi ce patesti, Plastice / fiare... sau viceversa... (Caragiale)

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, l.u.v a spus:

Hai că am schimbat macazul, am luat până la urmă mașina unui amic bun. 

Mercedes E 220 CDI, 2004, 154.000 KM, totul la zi. 

Pot spune că merge ca un vis, la 160 km/oră pe autostradă riști să adormi în ea. 

 

IMG-20200209-WA0006.jpg

IMG-20200209-WA0016.jpg

IMG-20200209-WA0000.jpg

Lux fabricat in Romania 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interiorul este made in Ro (tot lemnul, bordul, spatare scaune), cu exceptia panourilor de pe usi - se asamblau cu ornamentele chiar inainte de banda de asamblare auto.

 

Capacul scrumierei a zgariat consola (interior)? La fel si capacul mic de dupa panou schimbator (spre armrest).

In 2004 ornamentele consola inca erau cu lac poliesteric si este o realizare daca nu sunt crapate. Cele doua clape de la arm rest sunt cu poliuretan (mai dur).

Pe nodurile din furnir este cu siguranta prabusit lacul (se vad craterele daca se oglindeste in lumina).

Unghiul ornamentelor de pe bord (unde se acopera cu usa) sunt crapate (partea de jos)?

Dupa usa din dreapta nu pare a fi o echipare prea deosebita - pe stanga ai doar reglaj oglinda? Eventual reglaje scaun sofer.

Panoul de pe CD player merge lin?

 

😀

 

 

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, l.u.v a spus:

Hai că am schimbat macazul, am luat până la urmă mașina unui amic bun. 

Mercedes E 220 CDI, 2004, 154.000 KM, totul la zi. 

Pot spune că merge ca un vis, la 160 km/oră pe autostradă riști să adormi în ea. 

 

IMG-20200209-WA0006.jpg

IMG-20200209-WA0016.jpg

IMG-20200209-WA0000.jpg

S-o stapanesti sanatos. O masina ca lumea.

Un motor bun. 3-400.000  km lejer.

Singura hiba a lor a fost tablaria. Daca a fost ingrijita, tinuta in garaj e ok. Multe masini din generatia ei au probleme cu rugina.

Nu vad absolut nici o nenorocire ca are diverse elemente de interior facute in RO.

Pacat ca nu e automata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, TWD.Grig a spus:

@l.u.v mai are doamna Golf-ul ? daca da imi poti lasa in PM un numar de contact ?

Nu.

- deocamdată sunt singurul din toată compania care știe direct de la ea că mașina este de vânzare. Și având în vedere nivelul ei, relația de respect pe care ne-o purtam va fi afectata în mod sigur dacă ar primit un telefon de la un necunoscut legat de lucrul ăsta. 

- mașina încă se vinde, dar nu m-am putut vedea să discutăm detaliile din lipsa timpului și, lucru la fel de important, încă nu știu dacă o să o cumpăr sau nu 😉

- mai sunt 2 amici care știu povestea mașinii și care doresc să o ia, în cazul în care renunț eu. 

Dacă se schimbă ceva din toate astea te anunț 👍

Acum 5 ore, florinelu07 a spus:

Capacul scrumierei a zgariat consola (interior)? La fel si capacul mic de dupa panou schimbator (spre armrest).

In 2004 ornamentele consola inca erau cu lac poliesteric si este o realizare daca nu sunt crapate. Cele doua clape de la arm rest sunt cu poliuretan (mai dur).

Pe nodurile din furnir este cu siguranta prabusit lacul (se vad craterele daca se oglindeste in lumina).

Unghiul ornamentelor de pe bord (unde se acopera cu usa) sunt crapate (partea de jos)?

Dupa usa din dreapta nu pare a fi o echipare prea deosebita - pe stanga ai doar reglaj oglinda? Eventual reglaje scaun sofer.

Panoul de pe CD player merge lin?

Nu am sesizat detalii de genul, totul arată și culisează normal.

Am văzut o crăpătură cât un fir de păr la colul unui trim aflat parcă pe ușă, dar sincer, amănuntele de genul ăsta sunt insignifiante, eu mă bucur de lucruri în ansamblu, nu sunt genul care nu pot dormi de la o zgârietură pe bara din spate.

Partea amuzantă este că nici nu știam de acel compartiment secret care culisează, dacă nu vedeam întâmplator pe cineva cu un model identic că umblă acolo 😄

Legat de echipare, scaunele sunt semi electrice, fără memorii, dar are trapă, sisteme de siguranță bune, sistemul de sonorizare superb, plus multe altele care îmi plac. De exemplu combinația de culori, într-o lume anostă în care modelul există doar pe negru și gri. Amicul chiar mi-a spus că a căutat-o multe luni bune în Germania până a găsit-o și că a costat de nouă vreo 60 și ceva de mii euro - el a dat 19.500 în 2007, cu 60.000 km. 

 

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Pacat ca nu e automata.

Este automată, 5 trepte, cutia schimbă fin și precis.

- am pus mașina pe tester, absolut toate sistemele și comenzile perfect funcționale, în afară de un injector la cilindrul 3, care este puțin sărit din valori. Nu e graba, dar vreau să-l schimb într-un viitor apropiat.

- toate elementele sunt de fabrică, geamuri, elemente etc, mașina are toate liniile în regulă, nefiind troznită

- astăzi mă duc la tapițer, trebuie schimbată banda de pe lateralul scaunului șoferului unde are uzura clasică, plus tapițat capul schimbătorului. Urmează curățarea tapițeriei, plasticelor și mochetei, culoarea este superbă, dar pretențioasă. 

- trebuie să-i schimb ambele semnalizări de pe oglinzi, sunt crăpate. 

- ușa șoferului are o buză de rugină in partea de jos deasupra pragului, pe spate are o garnitura de etanșare care retine mizerie. 

- un tampon motor puțin mai moale, nimic grav, când o să vină vremea le schimb pe ambele, plus cel de la cutie. 

- trebuiesc gresate culisele la ușile din spate care se deschid mai greu, amicul nu a mers cu nimeni în spate aproape deloc. Plus încuietoarea și prinderile capotei față, care se deschide greu. 

- trebuiesc curățate și gresate culisele trapei, la revenire merge mai greu. 

Astea sunt mărunțișuri, lucrurile importante sunt perfect funcționale. 

IMG_20200213_163343.jpg

IMG-20200209-WA0009.jpg

IMG-20200209-WA0010.jpg

IMG-20200209-WA0018.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o data felicitari pentru alegere.

Sunt metzane acest model care au facut taximetrie si au mers motoarele si cutiile de viteza  sute de mii de km fara probleme.

 

Acuma am vazut P-ul din bord. 😊

 

Sa ai grija cu uleiul din cutia de viteza. Sa il schimbi la timp si nu vei avea probleme cu ea.

Ti-as propune sa o faci la Mercedes. Este o procedura mai laborioasa. Costa ceva dar merge o data la 60.000 km.

Acuma sper sa o respecte si ei 😂.

Intr-adevar cutia schimba foarte lin.

 

Treaba cu rugina: cauta cu atentie pe la pliurile tablelor.

 

Intretinerea nu e scumpa. Chestiile uzuale se gasesc din belsug.

 

La a mea i-am facut o revizie generala la care am schimbat o gramada de piese marunte gen curea accesorii, set filtre sau bucse la trenul de rulare si a fost pina in 4000 lei. Masina e benzina.

 

Pe la kilometrajul actual te poti astepta sa mai cedeze cate ceva de pe langa motor. De ex la a mea a cedat fulia alternator. 

Oricum sunt defecte care se rezolva usor si nu prea scump. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uleiul a fost schimbat la fiecare 60.000, la 180.000 urmează să o fac și eu, acum are 155.000. Știu că se face cu un robot, este o anumită procedură. 

Referitor la taxi, așa este, toată Grecia, Spania, Tenerife merg numai pe modelul ăsta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mersi fain! 

Cu părere de rău, dar E39 va pleca în familie, la nașul meu. 

Din păcate, datorită taxelor mari, nu pot ține 2 mașini din aceeași clasă 😥

Oricum, sunt total diferite ca și temperament, BMW ul benzinar scoate huliganul din tine, W112 gentlemanul 😊

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...