Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca ai raspuns cu ironie sau nu, e mai dificil sa le prinzi in scris.
Eu nu m-am trezit dimineata cu pofta sa denigrez nimic , da m-am uitat la pozele cu mertzanu (care apropo exterior interior este unu din puntinele berline pe care le consider super elegante, am dat tot timpul inapoi de a lua una ca stiam ca am sa ajung numa cu batai de cap, sunt prea comod in viata pentru dinastea) si sunt numa gunoaie si arata dezolant pe acolo, si masina straluceste.

Mi se rupe de tot si toate de fel, da tara murdara, de copil, mi s-a pus pe suflet, ma doare! 
Dar cum ziceam, nu eu, omul  sfinteste locul, se rezuma la educatie (formala si informala)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v, sunt superbe. Aceeasi culoare o aveam si eu in minte pentru jantele de iarna, dar acum ca le-am vazut pe astea ale tale, m-am convins. Gunmetal grey sau Graphite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, hora09 a spus:

 

Nici nu am remarcat peisajul, intotdeauna aleg partea frumoasa din orice situatie, chiar si cand este mai putin buna. Nu stau sa-mi incarc mintea cu lucruri urate, nu am decat o viata de care ma bucur cu fiecare minut trait.

 

@adidas, drept sa fiu nu am retinut denumirea culorii. O sa mai trec pe la ei sa iau si celalalt set de jante pe care l-am lasat la vopsit in aceeasi culoare si iti spun.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ieri am făcut un upgrade extrem de important la ambele mașini.

Am trecut de la xenon de fabrica, la becuri cu led. 

Aseară în probe am rămas mască, o perdea perfectă de lumină, fără nicio pată! Culoarea alb, exact ca la ultimele modele de mașini. 

540 ron / setul împreună cu leduri de poziție, garanție 3 ani. Evident, totul plug & play, totul intră în far, sub capacele originale.

 

Recomand Led IT Up din București, oamenii au recenzii extrem de bune! 

 

IMG_20210427_024918.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai dispersia luminii este aceeași, având lupă. Tot sistemul este la fel, autoleveling, spălător, nu este modificat nimic. Becul a intrat fest în locaș, prins în cleme, ca și cel original. 

Plus că nu se vede absolut nimic, becul împreună cu acel droser de alimentare fiind în far, acoperite de capac. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, l.u.v a spus:

...Recomand Led IT Up din București, oamenii au recenzii extrem de bune! 

Foarte tare, m-ar interesa o astfel de schimbare!

Oare primesc si comenzi online, mai ofera garantia daca le montez in laboratoarele proprii?!🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, ai garanție 3 ani. Totul este bulletproof, foarte bine făcut, cu atenție la detalii. 

Singura condiție este să ai faruri cu xenon din fabrică sau măcar cu lupă. Altfel nu va focaliza bine și vei rămâne și fără talon la oricare control RAR. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton!

Amu-i momentu' s-o vinzi... 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Care din ele te incanta mai mult, pe care o conduci mai des?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Lângă casă țin mai mult W211, motorul și cu W219 în garaj. Apoi fac schimb, în funcție de cum am chef de una sau alta. 

E greu să aleg.

Ambele modele îmi plac la fel de mult, mai ales că le-am redat strălucirea și acum sunt ca și noi. 

La W211 am tras mai mult s-o aduc la starea asta. W219, deși condus de o femeie, s-a prezentat mult mai bine overall. 

Evident, coupe ul este de fițe, iar combinația de culori e mai de aroganțe, așa. 

 

Lucrări noi:

La ambele modele am recondiționat total farurile (date jos, schimbat lupele, toaletat interiorul, refăcut șnurul de mastic, recapsate și remontate). Asta împreună cu becurile cu led dau o lumina de vis, la ambele am lumini ca la modelele noi nouțe, de ultima generație. 

Le-am refăcut la un băiat în Domnești - Faruri Custom România pe google - 800 ron / mașină (fără becuri) 

* W211 - am cumpărat un set de sticle de far, luni dimineață sunt programat la el să mi-o schimbe pe cea de la farul vechi, să nu mai fie nicio diferență între ele. 

I-am schimbat și consola de comandă climă din bord cu una digitală, plug&play. 

 

IMG_20210515_123659.jpg

IMG_20210511_151912.jpg

 

* W219 - bijuteriile astea de motoare V6 diesel la Mercedes au o boală.

Minoră, dar tot boală e. 

În timp incep să scape ulei pe la răcitorul de ulei (termoflot) din cauza a două garnituri micuțe de 20 ron.

Termoflotul este cel din alu care se vede în fotografie.

Bineînțeles, el se află în fundul motorului, tocmai jos, între V uri. Ca să ajungi acolo trebuie să demontezi totul de deasupra!

Cu ocazia asta se schimbă toate garniturile la turbo, galeriile admisie, oringuri etc. 

Mai mult, uleiul scurs de mult timp afectează și plasticul din care sunt făcute pârghiile de la clapetele galeriilor de admisie, care nu mai sunt acționate. 

 

Am trimis la refăcut galeriile în Iași, am un prieten cu un garaj care numai cu Mercedes se  ocupă.

Schimbă pârghiile din plastic cu un kit de reparație din metal, apoi montează niște bucșe metalice în locul unde ele culisează.

Adimisiile astfel refăcute ies mai bine decât cele originale, de la mama lor. 

A fost verificată și turbina, care e brici. 

Costul la toată nebunia este în jur de 2500 ron, dar odată refăcut totul, motorul este ca nou și ține sute de mii de kilometri fără probleme. 

 

IMG_20210514_155223.jpg

IMG_20210514_155214.jpg

IMG_20210514_155203.jpg

IMG_20210514_155148.jpg

FB_IMG_1619696060466.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unge una din ele cu vaselina, pune-o la pastrare si scoate-o peste 20-30 ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am găsit la 250 ron / perechea la cineva din Ploiești. 

Se înmoaie ușor masticul cu un feon industrial, dacă ai farul dat jos, în 5 minute dezlipești sticla veche. 

Secretul e ca la relipire să pui pe toată suprafața un cordon nou de mastic pentru etanșare perfectă, ca să nu intre apă sau să condenseze interiorul. 

Băiatul a folosit mastic 3M.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

Ieri am stat cam 8 ore și am asamblat motorul la W219, am zis că nu se mai termină! 

Am schimbat și antigelul cu ocazia asta. 

Gata și cu celebra pierdere de ulei la termoflot. 

Galeriile de admisie refăcute, Doamne ce bine se aude V6 la 600 rot/min la ralanti! 😏

IMG_20210528_140251.jpg

IMG_20210528_132420.jpg

IMG_20210528_140255.jpg

IMG_20210528_195215.jpg

IMG_20210528_131941.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...