Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 ore, Georgica_Popescu a spus:

Nu credeam ca mai exista viata dupa bemveu! 😁

Nici nu există, e surogat! :crack:

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

deloc, cu kawasexi sunt in asentimentul lui, doar am si eu :))

Nțț, n-ai getereu, nu se pune! Doar ăla e ză big șpil. 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi,tot nu mi-ai spus parerea ta despre 7-ele ala brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, cuki a spus:

200.000km erau fantezie

Am desfăcut în '93 motor de 2.8 de pe seria 5' 84 cu 330kkm pe bord. IM-PE-CA-BIL!! Consuma nițel ulei, probabil înlocuind simeringurile de supape s-ar fi cumințit, dar proprietarul a vrut tacâm complet, segmenți, cuzineți, distribuție. Piesele înlocuite au fost folosite de mine sau de alți bmw-iști pe alte motoare și au mers mult și bine. Dar 200k nu au fost în nici un caz fantezie pe vremea șeptarului V8! 

V8 4.0 benzină vs 2200cdi... Mai frumos miroase dieselul! 😈

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.01.2021 la 20:41, john17 a spus:

Am desfăcut în '93 motor de 2.8 de pe seria 5' 84 cu 330kkm pe bord. IM-PE-CA-BIL!!

am desfacut si eu m20 cu km seriosi, inca se vedea honuirea , senzatie de blocuri ... dar v8 ala parca e aluminiu cu nikasil , mai bine investesti intr-un olcit, macar ai oo proaspete de la gaini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, superbec a spus:

am desfacut si eu m20 cu km seriosi, inca se vedea honuirea , senzatie de blocuri ... dar v8 ala parca e aluminiu cu nikasil , mai bine investesti intr-un olcit, macar ai oo proaspete de la gaini

Pe vremea aia nu faceau contabili din birou, masinile

Chiar e senzatie blocul de M20

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si un exemplu de motor solid de Mercedes din anii '80:  am avut acu' 20 de ani un 300SE, caroseria W126. Motor benzina,  6 cilindir in linie, 3000cmc.

 

Venind din Germania spre RO, noaptea pe autostrada in AT cand sa depasesc un camion ma uit si eu in bord si vad o gramada de beculete aprinse. Imi sarise cureaua de accesorii (se belise fulia de la alternator) si pompa de apa nema, asa ca fierbea generos motorul meu.

Acul de la temperatura era intepenit in opritorul de la 120 grade C 🙈. S-a nimerit sa fiu langa o parcare si am intrat in ea. Bolborosea apa in bietul motor ca apa din fierbatorul de ceai 🤣. A durat aproape o jumatate de ora ca sa se raceasca pina la 80 de grade, in conditiile in care afara erau in jur de 5 grade (era noiembrie).

Apoi am plecat cu ea la un prieten, 60 km de drumuri nationale: acceleram pina la 100 km/h apoi opream motorul si o lasam sa curga pina la 40 si iarasi. A doua zi am schimbat alternatorul si am plecat spre RO.

 

Nu stiu cat a fiert motorul, estimez ca vreo 15 minute. M-am tot gandit pe drum ca s-a cocosit chiulasa, ma asteptam la ulei prin apa sau invers ......

Nu a patit absolut nimica motorul. Pe atunci avea vreo 180.000 Km. Am vandut masina la 300.000 Km, si nici o problema la motor.

 

S-au schimbat criteriile de proiectare a motoarelor din anii '80 pana in ziua de astazi. De fapt a masinilor in general.

 

De asemenea  ultimul motor de exceptie facut de Mercedes: motorul OM602, 2500 cmc in 5 cilindri, diesel, injectie indirecta, pompa de injectie in linie ....

Stateai langa masina si nu stiai daca este motor benzina sau motorina.

Motor care mergea milionul de km fara probleme. De altfel a ajuns pe Sprintere pina prin 2000 cand l-au ''pensionat''.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Silver Arrow a spus:

 

De asemenea  ultimul motor de exceptie facut de Mercedes: motorul OM602, 2500 cmc in 5 cilindri, diesel, injectie indirecta, pompa de injectie in linie ....

 

ra han... ce sens are sa faci un motor care duce milionul de km cand poti face unul care duce fara probleme perioada de garantie ?

 

uite aici cel mai tare motor facut de mertz https://www.motor1.com/news/353404/mercedes-amg-a45-engine-specs/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, superbec a spus:

ra han... ce sens are sa faci un motor care duce milionul de km cand poti face unul care duce fara probleme perioada de garantie ?

 

uite aici cel mai tare motor facut de mertz https://www.motor1.com/news/353404/mercedes-amg-a45-engine-specs/

🤣

Eu vorbeam de motoare pentru populime, nu avioane.

 

Pai uite asa a ajuns cacapitalismul (care radea de comunism cu risipa de materiale) sa faca masini care dupa 100-150.000 Km sunt bune de Remat. Nu ca nu s-ar putea repara dar te costa de te ustura ficatii.

 

Dupa care ne minunam ca scad rezervele de de toate, ca poluam de avem in ianuarie juma' de metru de zapada la Madrid si 28 de grade in Grecia 🤪

 

M-am uitat si eu de curiozitate cam cate kile de CO2 producem pe cap de masina noua.  Sunt ''decat'' in jur de 20-25 de tone! Adica cam cat fum face o masina euro4 in 100-120.000 Km.

 

@einstein1984  pai crezi ca daca nu iti iei cate masina noua din 4 in 4 ani se intampla ceva?  Ca asta inseamna cate 25 de tone de CO2 la fiecare 4 ani pe cap de masina.

Un taxi care merge 1.000.000 Km nu ar fi rau, ce parere ai? Cum erau W124 cu motoarele astea diesel sau cum mai prind Logan-urile din primele serii cate 500-700.000 Km.

 

Omenirea s-a tampit complet. Tocam resurse fara numar ca si cum ar fi fara sfarsit. Apoi i se baga cetateanului in cap ca datoria lui cea mai importanta este aceea de consumator.

 

Dar haide sa ramanem la masini si motoare adevarate.

 

@cuki  ai dreptate. Fiind pe autostrada, mers lejer, eram si obosit, nu m-am prins ca sunt becurile aprinse in bord.

Da, in ziua de astazi piuie masina, afli imediat ca s-a dus draqu cureaua dar nici nu mai pleci cu ea 🙈.

Pe de alta parte nu stiu daca o masina facuta in ziua de astazi mai suporta astfel de agresiuni.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vorbim de fiabilitatea unei mașini și spunem numai de motor.

Ca și în cazul unui pantof, la care pomenim numai de talpă. 

Fiabilitatea nu e dată numai de motor, ci de tot ansamblul. Degeaba am un motor bun, dacă toată electronica aia a lui de funcționare și avertizare cade în draci. 

Degeaba interiorul e mai fățos, dacă materialele folosite sunt slabe calitativ. 

Șeful meu și-a luat anul trecut un BMW 520d X Drive. 

Mașină de firmă, a avut un plafon de vreo 750 EUR / lună pe leasing, astfel încât și-a ales mașina. 

Pachet M, scaune sport etc. 

După vreo 7000 km i-a apărut ca un fel de pată mică pe volan jos între spițe, acolo unde ții mâna relaxată din reflex. 

Inițial am zis că e murdărie, dar pe urmă mi-am dat seama că de fapt începuse să se decoloreze pielea de pe volan 😱

7000 km! 

 

Eu nu discut de aspecte gen cine dracu mai merge nu știu câți ani sau sute de mii cu o mașină, ci de calitatea și standardele sub care se lucra atunci. 

Mai exact, aș vrea să văd dacă un fier din ăsta fățos mai merge și arată că o babă cum o am eu nu peste 16, ci 6-7 ani. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...